פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]...

סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]

✍️ _princessa_ 📅 26/02/2005 23:41 👁️ 39,378 צפיות 💬 1,644 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 63 מתוך 110
ניבו'שש מאמי שלי אני אתגעגע
תחזרי מהר ומקווה שהכל יסתדרר
אוהבת אותך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הנההההההההההההההההה..
אחותי הקטנה והחמודה, והמתוקה (כשהיא ישנה) הייתה במחשב ופתאום אני רואה את החלון אינטרנט עולההה =]]
ומה עשיתי? העפתי אותה מהמחשב ואני כותבת לכן המשך =))

כבר יהיה המשך..

-ניבו'ש- 😊
יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
יפות שליייי,
אני ממש ממש מצטערת פשוט הדף של האינטרנט היה נפתח וישר אחר"כ נעלם.
אבל אני כאןןן =]] ורשמתי המשךך =]]
הוא קצר כי אני חייבת ללכת!!
מצטערת ואני יעשה המשך ארוך יותר מקווה (אני מקווה).

אוהבתותכן, ותהנו =]]

פרק 63.

תקציר הפרק הקודם:

דפקתי בדלת.
אימא של תמיר פתחה את הדלת. "שלום, תמיר נמצא?" שאלתי.
"כן מותק, תיכנסי" אמרה אימא שלו.
"תמיר" אימא שלו קראה לו.
"מה אימא?" "אורחים" אמרה.
תמיר בא.
"נסיכה שלי! יואו איזה מדהימה את!" אמר.
"חח תודה" הסמקתי.
נתתי לו נשיקה בלחי כי לא נעים ליד ההורים ונכנסנו לחדר....................................

פתחתי את הידית ו..
"רגעעע!!" צעק תמיר.
"הבהלת אותי??? מה יש???" "חכי! תעצמי עיניים" "אוייש שתהיה לי בריא!" אמרתי לתמיר ועצמתי עיניים.
תמיר החזיק לי את היד ואמר: "תשבי כאן".
ישבתי כמו ילדה טובה. אחרי כמה שניות תמיר התיישב על המיטה גם והתקרב אליי. הרגשתי לפני הנשימות שלו.
הוא נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים ומשם לצרפתית. כמובן שהעיניים שלי לא נפתחו עדיין בשלב הזה.
כשפקחתי את העיניים הכל היה חושך.
"מזה? משחק החושך?" שאלתי. "חח תחכי" אמר לי תמיר.
לתמיר הייתה אולטרה בחדר שתלויה על התקרה. הוא הדליק אותה ויכלתי לראות את החיוך שלו ועוד משהו שהסתתר מאחוריו...
בלונים לבנים שיצרו את רצף המילים: "אני אוהב אותך".
כ"כ התרגשתי. זה היה כ"כ יפה ומדהים. קפצתי עליו ונתתי לו נשיקה חמה ואוהבת.
"אני אוהב אותך יפה שלי, את הכל בשבילי. למדתי בזכותך מזה באמת לאהוב ולא להחליף בנות כל כמה ימים. אני באמת אוהב אותך אהובתי" אמר לי תמיר ונתן לי עוד נשיקה.
הסתכלתי בעיניו וראיתי שכל מילה שיצאה לו מהפה הייתה דברי אמת.
"אני גם אוהבת אותך תמיר. חשבתי שלשכוח את עדי יהיה קשה אבל בזכותך הכל נראה לי יותר קל" אמרתי לו ונתתי לו נשיקה.
"תמיר, אנחנו הולכים" שמעתי את אימא שלו צועקת.
"טוב אימא, ביי" אמר תמיר.
תמיר ניגש אל המערכת ושם שיר: As Long As You Love Me - Backstreet boys.
"התרקדי עימי?" שאל תמיר. "ובכן.. אין לי ברירה, אני לא רואה פה עוד אף אחד אחר אז אני מניחה ש...כן..." "חח" צחק תמיר והושיט לי את ידו.
השיר התנגן לו, ומול עיניי הבלונים ועיניו של תמיר בוחנות אותי.
"מה?" שאלתי. "אני אוהב אותך" "גם אני" השבתי והמשכנו לרקוד.
ככה איזה 4 שירים שקטים התנגנו להם ולא הבחנו בכך. אני בטוחה שהוא יכול היה להרגיש את דפיקות הלב שלי. אני יכולתי לשמוע אותן.
אחרי שסיימנו לרקוד התיישבתי על המיטה ותמיר הביא לי 4 ורדים צבעוניים.
אחד בצבע אדום, ורוד, לבן וצהוב.
"האדום מסמל כמה שהלב שלי אוהב אותך" אמר לי תמיר והביא לי את הורד.
"הורוד מסמל אותך. כשאני מביט בך אני רואה הכל ורוד מסביבי" אמר תמיר.
"הצהוב מסמל את השמש שמאירה בשבילך כל יום ומאירה את חיי מהיום שנכנסת אליהם" "והלבן?" שאלתי.
"הלבן? הוא היה יפה, אז הבאתי אותו" "חחח" צחקתי.
"תנסה לחבר משהו חח תאלתר" אמרתי לתמיר.
"אמ..." אמר תמיר ועשה פרצוף חושב שלא כ"כ הצליח לו. חח הוא לא טוב בלחשוב.
"אני יודע..." "כן...?" שאלתי.
"הלבן מסמל תקופה חדשה בחיים שלי. כמו דף לבן" אמר.
"אוחחחח.. למה אני כ"כ אוהבת אותך??" שאלתי אותו.
"אמ... לא ד'ע.. חחח" "חחחח יפה שלי.." צחקתי.
"כמה ילדים את רוצה?" שאל תמיר. "אם זה איתך? אמ.. 20, 30" אמרתי.
"ואני חשבתי על 50" "חחחח אם אתה מתעקש" "חחח" צחק תמיר.
"ועכשיו ברצינות?" "אמ.. לא ד'עת.. 4" "וואלה?" "וואלה" אמרתי.
"ואיך נקרא להם?" שאל תמיר. "פולי, רולי, מולי ולולי" "חחחחחחחחחח" צחק תמיר. "חחחח מה מצחיק?" "חחח רגע.. חח ואם יהיו 50 איך נקרא להם?" "תן לי לחשוב.." אמרתי.
"אז ככה..." לקחתי אוויר.
"פולי, מולי, רולי, לולי, אולי, טולי, בולי, גולי, דולי, קולי, שולי, הולי, צולי, חולי, כולי, זולי, סולי..." "חחחחח אני יסתפק ב-4 אני יתבלבל" "חחח" צחקתי.
"אחחח.. מת עלייך!!" "גם אני עלייך" אמרתי לתמיר והתנשקנו.
התקשרתי לאימא שלי להגיד לה שאני יישן אצל תמיר.
תמיר השף הכין אוכל. "אתה בטוח שזה אתה?" "למה שואלת?" "חחח כי לא נראה לי" "חחח איזה רעה!" אמר תמיר.
"חחח.. אימא הכינה?" "כן, ואני עמדתי לידה" "חחחחחחחח" צחקתי.
ישבנו לאכול וכשסיימנו הלכנו לטייל בחוץ בגינה. ישבנו על הנדנדה והנחתי עליו את ראשי.
ההורים של תמיר חזרו בשעה 2 וחצי ואנחנו עוד היינו בחוץ.
ב-4 נכנסו הביתה והוא הביא לי בגדים ללבוש.
"זה יהיה עלייך גדול אבל את תסתדרי נכון?" "חח אני חושבת..." אמרתי.
תמיר הביא לי בוקסר וחולצה קצרה. "יאללה אחי ניכנס לישון?" "חח מזה אחי?!" "חח אח חדש יש לי" אמר תמיר והעפתי עליו כרית.
"חח חצוף!" אמרתי לו. "חחח" צחק תמיר.
"את בטוחה שאת רוצה להתחיל במלחמה?" "כן!" אמרתי והתחלתי להעיף עליו כל דבר שנראה לי מספיק טוב בשביל לעשות לו זעזוע מוח.
"פסק זמן" אמרתי אחרי שכבר לא היה לי כוח והתיישבתי על המיטה.
"שום פסק זמן!!!!!!" צעק תמיר והתחיל לדגדג אותי. "לאאאא חחחח דיייי!" צעקתי לו.
"אני צריכה לשירותים!!" "תעשי בעמידה" "חחחח יא מנייאק" צעקתי עליו.
"חחחח" צחק תמיר. "טוב אני נכנעת" אמרתי. "חחח סבבה" אמר תמיר.
אני שכבתי על הגב ותמיר היה לצידי. משכתי אותו אליי ונתתי לו נשיקה ענקית.
נכנסו למיטה, ראינו טלוויזיה, צחקנו, עשינו עוד כמה מלחמות ונרדמנו............................

תגיבוו =]]

-ניבו'ש- 😊
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה יאאאאאפההההההההההההההההההההההההההה
איזה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
איזה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

יאלה שימי המשךך
חיחיחי

לוב יו בייבי
-לינורוש-
איזה פרקקק מעלףף!!

המשךך ניבוששש דחוףףףףףףףףף
יאממה ניב סיפור

מ=ד=ה=י=ם..!!!!

תמשיכי

לאב יווווו מידןן 😊
ניבי מקסייים המשךךך
חיחי..איזה מהמם!!!
המשך
יאאאאאאאא איזה פרק מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךךך
יאאא.. איזה מושללםםםםם..

איזה חמודים הם ביחדדד..



המשךךך ..
ואלה יפה שלי אני בדיוק באמצע השיר " לפעמיים חלומות מתגשמים .. לפעמיים שהלב עוד תמים .. "
ואייייייי .. ניב הוא מוכר לך מאפשהו ?
לא יודעת למה היה בא לי להזכיר אותו דווקא עכשיו אולי את יודעת דוגי יפה שלי ?
חחחח =]]]
המשך מדהיםםםםםם
מואה
עוד המשך :]
ניבו'שששששששש אישה מושלמת שלי
זה מדהיםם כפרה עלייך התגעגעתי הכי בעולםם
ומזה משנה ארוך או קצר?! חיחי
העיקר המשך תודה מאמי אוהבת אותךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
המשךך!
מושלם
QUOTE (אנונימית @ 08/07/2005) המשךך!
מושלם
😊









בתאלוששששש

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך