פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]...

סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]

✍️ _princessa_ 📅 26/02/2005 23:41 👁️ 39,381 צפיות 💬 1,644 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 61 מתוך 110
דיזלית - חחח כן מאמי :]
יש עוד הרבה קטעים מהסיפור שהם אמיתיים..

בתאלו'ששש - תודה נשמתיי

-ניבו'ש- 😊
המדשך מאמי
יפה שלי אני כל כך אוהבת שאת כותבת דברים מציאותיים!
חחחחח רק המערכת שעות ( תנך , היסטוירה, היסטוריה והכיתות שהתקבלנו אליהם ) מציאותיים.
חחחחחחחחחחחחחח אני קוראת את הסיפור ושוכחת מדודי רק מסתלבטת עליך!!!
יאלה יפה שליייי אני רוצה המשךךךךך
ואני כבר יוצאת מהסיפור?!?!?
לא יפה :]]
אוהבת
ביי חיים שלי
ו???????????????????????

המשךךךךךךךךךךךךךךך
וואייי שנים שלא ביקרתי פהההההההההה..!!!
חחח ישבתי עכשיו וקראתי איזה 20 עמודים עכשיווו

מסכנה שכמותיייי.. חחחחח

קיצררר יפיופה שלייי.. סיפור לפניםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי..!!! וכמה שיותר מהר - יותר טוב..

לאב יו - > לילוש 😊
ניבו'שש אישתי אין בעד מה בובה
אוהבת אותך הכי בעולם אחותי
דרך אגב אתמול ראיתי את בל בקניון חיחיחי=]]
מתה עלייך בובה ואחלה המשך
תמשיכי כשתוכלי יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ניבו'ש
בת כמה את בסיפור ובת כמה את במציאות?
זה מבלבל..

סיפור יפה ד"א =]]
במשךך מותייק

נויה 😊
יפפפפפפפפפה מאמוש!!1
מחכה להמשךך!!
ואייייייייייי איזה מהמם..כמה זמן לא קראתי..אבל השלמתי..!!!
סיפור מושלם..
יאלה מאמי...שימי לנו המשך...

אוהבת,
גלוש=]
=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפה יפהה
תמשייכי
ניבב סיפור מדהיםםם....

דחוף המשךך..!!!!!

וד"א.. זה סיפור אמיתי או לא..!?!?!

לאב יווו מידןן 😛
ניבו'שש תמשיכי פליז בובית
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ניבבבבבבבבב
תמשיכי מאמי
מוואה ענקיתתת 😛
שלוםםםם שלוםםםםם שלוםםםםםםםםם
מה קורה????????
התגעגעתי אליכםםםםםםם!!!! =]]
איזה כיף להיכנס ולראות את כל התגובות המדהימות שלכם!! =]]]

ייצא לי פרק מזה ארוךךך!!!!!!

קודם כלללל..

בל -> אמרתי בלי הערות! חחחח לאב יו נסיכה שליייי!
לילו'ש -> תודה נשמתי!! מואההההההההה!!
מורנו'ש -> חיים שלייייי התגעגעתי!! כן מאמי, בל אמרה לי שהיא ראתה אותך =))
נויה -> בסיפור נ'י בת 14 וחצי וזה ממשיך ל-15 ככה וגם במציאות :]
טניו'ש -> מואהההה =))
גלו'שששש -> באמת נעלמת לי!! =)) חחח מתה עלייך מאמו'ששששש
שני -> תודה מותק :]
מידנו'ש -> כן מאמי, יש הרבה קטעים בסיפור שהם אמיתיים..
חנו'שששששששששששש -> חולה עלייךךךךךך

ועכשיו ההמשךךךך =]]


פרק 62.

תקציר הפרק הקודם:

באתי לביה"ס עם בת-חנו'ש בת-דודה שלי לקבל תעודה.
דנה, אני ובל היינו בעיונית א' ובת-חן בעיונית ב'.
בת-חן הלכה ממני ותמיר בא. הוא הלך ממני בערך ב-12:30. הלכתי למחשב לדבר עם הנשים שלי: בת-חן, בל ודנה וב-2 הלכתי לישון.
קמתי ב-2 וחצי למחרת ו..............................

ובל ודנה כבר היינו אצלי בחדר.
"על הבוקר לראות אתכן? זה יותר מידי בשבילי" אמרתי להן והן לא שמו לב שהתעוררתי.
"את חושבת שאנחנו מאושרות? אין לנו ברירה" "חח רעה" אמרתי לבל.
"בקשר למה אין לך ברירה?" שאלתי. "בקשר לזה שחייב ללכת לים לתפוס צבע ואת באה איתנו" אמרה בל.
"אני?" "כן, אנחנו צריכות לתפוס שיזוף, כולנו" אמרה בל. "אם את מתעקשת...." "התעקשתי. יאללה לכי לשים בגד ים" אמרה לי בל.
"חחח אני צריכה לקנות חדש" אמרתי לבל. "סומכת עלייך שתמצאי משהו" אמרה לי בל ודנה פתחה את הארון.
"קחי את זה, ואת זה" אמרה דנה.
היא הוציאה לי מכנס קצר בצבע שחור של פומה וגופית בטן לבנה שבגב הכתפיות זה גיטרה כזה.
שמתי את זה עליי ואת החזייה של הבגד ים של בת דודה שלי, שמתי בתיק שתייה, כמה חטיפים, מגבת ויצאנו מהבית.
אבא שלי בדיוק בא הביתה ועל הדרך הקפיץ אותנו.

הגענו לים, פרסנו מגבות והתיישבנו.
הורדתי חולצה וזה לא עבר בשקט עם הירידות של דנה ובל.
"איזה קטנים ניב" "לכו לעזאזל שתי פמלות אנדרסון. ואת דנה, אל תסחפי אין לך" "חח לכי תמותי" אמרה דנה ובל הורידה את החולצה.
אני ודנה הסתכלנו אחת על השנייה.
"שמע ישראל!!" אמרתי לבל. "חחחח חמסה על העיניים שלכן" "חחחח" צחקתי.
"דנה תביאי איזה סיכה נפנצ'ר לה אותם" "חחח זה לא יעזור" אמרה דנה. "חחחח" צחקתי.
שכבנו על הגב, על הבטן, לאט לאט החוף התמלא, אני, בל ודנה נכנסנו קצת לים והלכנו לטייל על החוף לשטוף את העיניים 😉
התקשרתי לתמיר. "תמירו'ש?" "ניבייי" "ממצב מאמי?" שאלתי.
"הכל טוב חיים שלי מה איתך?" "וואלה הכל מצויין. איפה אתה?" שאלתי. "אני בבית" "אתה בא לים?" "לא מאמי אני לא יכול" "למה??" "לא כ"כ מסתדר לי היום" אמר תמיר.
"אהה טוב מאמי, חפיף, אני יראה אותך כבר מחר" "ברור מאמי, כבר התגעגעתי" "חח ג'מני מאמי" "עם מי את?" שאל.
"עם דוגית והנאנסת שלי" "ד"ש" "בחזרה" אמרתי.
"יאללה מאמי תהני ותמרחי קרם הגנה שלא תישרפי לי" "יש לי אימא אחת, אני לא צריכה עוד אחת על הראש" אמרתי.
"שמעת אותי?" "הקליטה לא כ"כ טובה" אמרתי לו. "חח אל תעצבני" "חח מה שתגיד" "יאללה מאמי ביי ותמרחי" "ביייייייי" אמרתי וניתקתי את השיחה.
עוזבים לרגע אחד את הנשים שלי והן כבר מוצאות תחליף.
שתיהן היו עם עוד שתי בנים. יש לציין שהם נראו טוב.
ניגשתי אליהן ומשכתי משם את בל. "מה את עושה? את עם אליחי" "נראה לך שאני יבגוד בו? הוא החיים שלי מאמי. זה בשביל דנה, אנחנו מנפות את ההוא שבא לדנה כי הוא מכוער" "חחח קחי אותי דנה. מזה מנפות??" "חחחחח בואי ושתקי" אמרה בל ומשכה אותי.
"זו ניב" אמרה בל לשניהם.
שניהם אמרו שלום ונתנו לי נשיקה.
"אני נדב וזה שלומי" "נעים מאוד" אמרתי. "גם לנו" אמרו.
שלומי נראה יותר טוב.
"אז מה דנה? במי את בוחרת?" שאלתי.
"מזה במי את בוחרת?" אמר נדב.
"מאמי, יש לי חבר וגם לניב ככה שרק דנה פנויה" אמרה בל. "חח אפשר להבין למה" קרצתי לה.
"חחחח זונה" אמרה לי דנה.
"ת'אמת נדב, בלי לפגוע, שלומי יותר הטעם שלי" אמרה דנה.
"סבבה. אחי אני הולך שם לחבר'ה, תבוא אחר"כ" אמר נדב. "סבבה אחי, ביי" אמר לו שלומי והוא בא עם דנה.
השארנו אותו איתה וכמובן שהסתכלנו עליהם מידי פעם הרי צריך לשמור על הקטנה הזאתי שלא תעשה שטויות.
אני ובל בינתיים תפסנו צבע, מרחנו שמן ושכבנו על המגבות ואחרי משהו כמו 20 דקות דנה חזרה.
"נו מה היה?" שאלתי.
"היה טוב.." אמרה דנה. "חחח מזה היה טוב? אפשר לחשוב כבר מה עשיתם" אמרה בל.
"חחחחח" צחקה דנה.
"הוא בן 16 והוא מת"א הוא פשוט בא לדודים שלו שבחדרה והוא הביא לי את הטלפון שלו וגם אני הבאתי לו והוא ייתקשר אליי היום" "סבבה מאמי שיהיה בהצלחה" אמרתי לדנה.
"תודה כפרה עלייך" אמרה דנה. "בהצלחה" שלחה בל גם.
בשעה 5 וחצי ככה חזרנו הביתה. בל התקשרה לאבא שלה והורדנו את דנה בחדרה, בבית שלה והמשכנו.
"בואי אליי" אמרתי לבל. "אחרי שאני יתקלח וזה.." "למה מה אין לנו מקלחת?" "חחח לא קשור מאמי" "חח תבואי ושתקי ואת תתקלחי ראשונה שלא תבכי לי" אמרתי לה.
"חחחחח טוב אני יבוא" "חחחח" צחקתי.
אבא של בל הוריד אותנו בבית שלי והוא המשיך לדרכו. "ביי" אמרה בל. "ביי" השיב לה אבא שלה ונסע.
כמו שאמרתי לבל, היא נכנסה להתקלח ראשונה ואני אחריה.
אני ובל הלכנו מאוחר יותר לאכול פיצה וראינו שם את אבירן.
"שלום שלום" אמר. "שלום גם לך" השבתי ונתתי לו נשיקה.
הוא השליח של הפיצה וכנראה לא היה משלוח אז הוא ישב בכיסאות. "באנו לארח לך חברה כי ידעתי שלא רוצים לראות את הפרצוף שלך בגלל זה לא מזמינים" "חחח זבל" "חח סתם כפרה על היופי שלך" אמרתי לו וישבתי.
"ניב מה להביא לך?" "מלוואח פיצה" אמרתי לבל.
דיברתי בינתיים עם אבירן עד שבל הגיעה. כמה צחקנו חח היה שווה ללכת לשם.
בל והירידות על הגבות שלו, חח רעה!
חזרנו הביתה ואמרתי לו שישמור על קשר.
היינו ערות עד 1 וחצי ועפנו לישון כי התעייפנו מהים. יותר נכון, העיניים התעייפו לנו 😉
בלילה היה חם, לא היה אפשר לישון והדלקתי את המזגן. ובל עם הבעיטות שלה, שברה לי את הרגליים.

בבוקר קמנו ב-12 בערך והכל בגלל? אליחי שהחליט להתקשר.

"הלו??" אמרה בל בקול ישנוני.
"נסיכה שליייייי" "אהה מאמי?" "הערתי אותך?" "לא זה בסדר.." אמרה בל.
"איפה את?" "אצל ניב" "אהה ואני בבית מחכה לך" "חח בוא לפה" אמרה בל.
"ניב מרשה?" שאל אליחי. "מי שואל אותה, זה הבית שלי" "חחח חצופה" אמרתי לבל.
"חח יאללה בוא אנחנו מחכות לך" "דברי בשם עצמך" אמרתי לבל.
"טוב מאמי אני כבר בא" "ביי" אמרה בל וניתקה.
"חחחחח תפסיקי להיות רעה" אמרה בל. "חחח סליחה" אמרתי לה.
הלכנו לצחצח שיניים וחזרתי למיטה ואחריי בל.
בל הייתה בשירותים בינתיים וכבר אליחי דפק בדלת. "רגעעעעעעעעעעע" צעקתי לו.
ירדתי למטה ופתחתי לו את הדלת.
"מה שלומך?" שאל.
"הכל טוב" השבתי ונתתי לו נשיקה.
"מה איתך?" "גם מאמי" "אחלה" אמרתי. "רוצה לשתות משהו?" "לא תודה" "טוב" אמרתי.
"בוא, תעלה" אמרתי לאליחי.
"בל אליחי פה" אמרתי לה מבעד לדלת.
אחרי 5 דקות היא יצאה מהשירותים. "חנקת אותם?" "נו מה חשבת?" אמרה בל. "חחח שתחנקי עם הריח שלך" "חחחח ניחוח בריח יסמינים" "ריח צפרדעים אולי" אמרתי לה והיא הלכה לאליחי.
ירדתי למטה, הייתי בסלון וצעקתי להם: "בלי לכלוך על המצעים בבקשה".
הלכו לעשות התנחלות במחשב ואז ירדו למטה.
בל הכינה לה לשתות. "תכיני גם לי" "טוב מאמי" אמרה בל. "רוצה?" "לא, לא מאמי, תודה" אמר אליחי.
"את שותה והולכים?" שאל אליחי.
"אתה ממהר לאנשהו?" שאלה בל. "קצת, אני רוצה שתבואי איתי" אמר.
"לאן?" שאלה בל.
"לחבר שלי" "מה יש לי לעשות שם?" שאלה. "יש לו יומולדת" "אהה.." אמרה בל.
"אבל רגע, מה הלחץ? זה בערב אז למה מעכשיו?" "סתם תהיי אצלי בינתיים" אמר. "טוב" אמרה בל.
"ניב אני ייקח ממך ג'ינס וחולצה" "חופשי אחותי" אמרתי לה.
היא סיימה לשתות ועלתה למעלה להתלבש.
"תיזהר לעשות לה משהו" אמרתי לאליחי. "מה יש לי לעשות לה?" "לא יודעת, אני רק אומרת שלא יהיו טעויות אחר"כ" "אל תדאגי" אמר.
"כדאי לך מאוד שאני לא ידאג" אמרתי לו.
עליתי למעלה לבל. "תהיי בקשר אחרי שתחזרי אני בערב גם הולכת לתמיר" "סבבה מאמי" "לקחת חולצה?" "לא, תביאי לי" אמרה בל.
"זו בסדר?" "בסדר גמור" השיבה.
"אני הלכתי" "סבבה מאמי, תהני ושמרי על עצמך" "תודה מאמי ביי" אמרה בל וירדה למטה לאליחי. "זזנו?" "זזנו" אמר והם הלכו.
הלכתי למחשב, דיברתי עם בת-חנו'ש בטלפון ואז עם דנה.
"דניייייי" "ניבהההההה" אמרה דנה. "נו מה עם שלומי??" "התקשר!!" "וואלה???" "כה!" אמרה דנה.
"חחח שמחה בשבילך מאמי. הוא רוצה משהו?" "אמ.. כן, אבל אני צריכה לראות אותו עוד כמה פעמים" "צודקת מאמי" "חח תמיד" "חח חד פעמי אל תתלהבי" אמרתי לה והמשכנו לדבר.
אחרי איזה 20 דקות ניתקתי מדנה, הייתי במחשב ואחר"כ ראיתי קצת טלוויזיה ואכלתי ונרדמתי בסלון.
אימא שלי באה והעירה אותי.
השעה הייתה כבר 5 וחצי. הלכתי להתארגן. נכנסתי למקלחת וכשיצאתי כבר היו 5 שיחות שלא נענו.
4 היו מתמיר ועוד שיחה אחת מבל.
התקשרתי לבל.
"מה קרה מאמי?" "כלום כפרה, מה קורה?" "הכל טוב. שומעת מאמי אני חייבת להתארגן וללכת לתמיר אז נדבר מאוחר יותר?" "אין בעיה מאמי" אמרה בל.
"ביי אהובתי מתה עלייך" "ג'מני" אמרה בל וניתקתי.
התקשרתי לתמיר.
"מה רצית מאמי?" "דאגתי לך, איפה את?" "בבית" אמרתי.
"מתי את באה?" "אני ייסים להתארגן ואני באה" "סבבה" אמר תמיר.
חגגנו חודשיים.
לבשתי מכנס שחור שהו שבע שמיניות עם חגורה יפה וחולצת סטרפלס שחורה, התאפרתי קצת, נעלתי נעליים ואימא שלי לקחה אותי.
"ביי מאמי" "ביי אימא" אמרתי וסגרתי את הדלת.
דפקתי בדלת.
אימא של תמיר פתחה את הדלת. "שלום, תמיר נמצא?" שאלתי.
"כן מותק, תיכנסי" אמרה אימא שלו.
"תמיר" אימא שלו קראה לו.
"מה אימא?" "אורחים" אמרה.
תמיר בא.
"נסיכה שלי! יואו איזה מדהימה את!" אמר.
"חח תודה" הסמקתי.
נתתי לו נשיקה בלחי כי לא נעים ליד ההורים ונכנסנו לחדר....................................

שיהיה לכם שבת שלום ותגיבו 😛
אוהבתתת מלאאאא,

-ניבו'ש 😊


ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך