פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]...

סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]

✍️ _princessa_ 📅 26/02/2005 23:41 👁️ 39,384 צפיות 💬 1,644 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 60 מתוך 110
המשך דחוף!1
חחחחחחחחחחחחחח שרוטה הילדה!!! חחחחחחחחחח
המשך כפרהההה מואאאאאאאאאאה
בטח עדי הכין לה משו
חח מאמי שלי התגעגעתיי
שמחה שנהנת בים ותמשיכי פליז בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (דיזלית @ 25/06/2005) א=י=ז=ה פ=ר=ק מ=ע=ל=ף!!!
אני דורשתת המשךך.. בולי לייבש אותי 😊
אני רוצה שעדי וניב יהיו ביחדד לא פייררר..
מה קרן הפאקצה הזאת נכנסה לתמונה => החוצה מידדד!!
אני לא רוצה את עדי וניבב ביחדד..
העדי הזה מניאקק גררררר טפוו עליו..
תמיררר חמוד..=]]


בתאלוש 😊
חחחח איזה צחוקים.. התפקעתי..

פרק מהמם..

המשך..
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
עדי היה שמה?
תתמשיכי מהמם1!
ו??

מקסייים המשךךךך
אישתיי פליז תמשיכי מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סיפורר מהמם...

תכתבי המשךךךך

מידןן 😊
המשךךךךךךךך
מוואה ענקיתת 😛
=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שלוםםםםםםםם 😁
מצטערת שלא המשכתי לכם!!
באמת באמת..
פשוט.... הייתי קצת בדיכי... אבל יעבור לי...
אהבה.. בעעעע.. :/

הנה אני ממשיכה לכם עכשיו! =]]
מורניייי נסיכה שלי תודה! אוהבתותךךךך!!

פרק 61.

תקציר הפרק הקודם:

אחרי טיפול נורמלי שהילד הרע עזב אותו הלכתי הביתה. "עוד אחת קטנה" "דיי ניג'ס!" "חח בבקשה" אמר תמיר ונתתי לו נשיקה.
יצאתי מהדלת ואח שלו לקח אותי.
הגעתי הביתה, נכנסתי לחדר ו.......................................

עדי ישב לי על המיטה!
המשכתי במשחק שלי.
לא התייחסתי אליו. הוא קם וסגר את הדלת והוציא את המפתח מהדלת.
המשכתי בשלי. הוצאתי תחתונים מהמגירה, חזיה, מכנס קצר וגופיה והלכתי להתקלח. יש לי עוד מפתח במקום מחבוא למקרי חירום =]]
הוא פתאום קם וחסם לי את המעבר.
הלכתי לכיוון המיטה והדלקתי את הטלוויזיה. הוא עמד לפני הטלוויזיה ולא יכולתי לראות כלום. כבר התעצבנתי אבל המשכתי.
פתאום הטלפון צלצל -> תמיר. "בידיוק בזמן" חשבתי לעצמי.
"אישתייי" "חחחח כן ילד רע?" "חחח אני מתגעגע" אמר לי תמיר.
"לא רק אתה" אמרתי. "מתי את מסיימת ללמוד מחר מאמי?" "אמ.. ב-2" אמרתי.
"ומחר יהיה חם ככה שמחר שאת מסיימת ביה"ס אני כבר יחכה לך וייקח אותך הביתה" "פששש.. איזה פינוקים!!" אמר תמיר. "חחח את הירח בשבילך!" "יאללה טוס לחלל!!" "אבל אני ימות מרוב געגועים" אמר תמיר.
"אהה נכוןן!! לא, לא, תישאר מאמי" "חחח מה חשבת? זה רק ביטוי!" "חחחחח יא מנייאק" אמרתי לתמיר.
"יאללה נסיכה יפה שלי, מחר אני כבר יראה אותך. שיהיה לך לילה מושלם ותדעי שאני אוהב אותך הכי שבעולם!!" "סבבה מאמי, וגם אני אוהבת אותך נסיך שלי. תחלום עליי, כן?" "טיפשה! אפשר שלא?!" "חח לך תדע על מה אתה חולם........ אהההמממממ.." אמרתי לתמיר.
"חחחח חלומות רטובים ותהיי בטוחה שעלייך" "חחח מחר אתה תקבל מכות" "חח אם זה ממך בכיף!!" "חח סבבה.." אמרתי.
"חח יאללה מאמי אוהב אותךךך" "גם אני אותך מאמי, לילה טוב נשמתי" "לילה טוב אישתי" אמר תמיר וניתקתי את השיחה.
עדי הבין שהמצב אבוד והוא התחיל לדבר.
"תסבירי לי מה עובר עלייך??" שתקתי. "נו ניב, אני מכיר אותך לא מאתמול ולא משלשום!" החלטתי שאם אני לא יידבר אני יתפוצץ מעצבים מבפנים ותמיד טוב להוציא עצבים על מישהו שגרם לך להם.
"אז אני יגיד לך! אתה הולך לדודים בירושלים לאא????" "אהה אז פה הקטע" "כןןן! מה חשבת?! כנראה אתה לא מכיר אותי כ"כ אם אתה לא יודע שהדבר שאני הכי שונאת זה שקרים!!!" אמרתי לו.
"אני מצטער.." "תצטער ביום כיפור!! בחיים לא שיקרת לי ועכשיו אתה משקר? מה קורה לך???" שאלתי אותו.
"לא יודע.. באמת שלא.." "יכולת להגיד שאתה הולך לראות את חברה שלך! לשקר אין רגליים. הוא תמיד מתגלה!!" אמרתי לעדי.
"היא לא ממש חברה שלי.." "אז מה היא? מישהי שברחה מהמוסד אני יודעת אבל מה עוד?" "תפסיקי" "אני לא יפסיקקק!!" אמרתי לעדי.
"את יודעת שאני אוהב רק אותךךך!!" "המצב אבוד חמוד שלי!!" אמרתי לו.
"אני יודע שאת אוהבת אותי.." "פששש.. איזה ביטחון!!" אמרתי לעדי. "יש לי ביטחון ואני רואה לפי העיניים שלך מה עובר עלייך. שכחת שאני מכיר אותך יותר מידי טוב?" "כן" "אהה כבר שכחת?" "יש לי עזרה" אמרתי.
"אני מבין שזה תמיר" "אמת לאמיתה" השבתי.
"סבבה. העיקר תהיו מאושרים" "אנחנו מאושרים" אמרתי.
"אין בעיה. אבל אל תכחישי שאת אוהבת אותי" "אי פעם הכחשתי? אני אוהבת ופגעת. פגעת בצורה הכי מגעילה. שקר" אמרתי לעדי.
"אני יודע שלא הייתי בסדר, אני יודע.." אמר עדי. "אז למה?!" שאלתי ועדי שתק.
"שתיקה מצילה ממוות" אמרתי לו.
"אין לי מה להגיד חוץ מזה שאני אוהב אותך ותמיד אהבתי וכל מה שעשיתי כשהייתי עם ידידה שלי שעזרה לי והשקר הזה זה היה שטות! שטות אחת גדולה שעכשיו אני משלם עלייה ביוקר" אמר לי עדי.
"אוקיי" השבתי.
עדי התקרב אליי ולחש לי בתוך האוזן: "אני אוהב אותך ואני מצטער.." והוסיף לזה נשיקה על הלחי.
"בסדר, אני סולחת אבל זה לא מה שיחזיר את זה שנהיה ביחד" אמרתי לו.
"אני יודע.. המרחק הזה מגעיל ומעצבן ומפגר אבל האהבה שלי אלייך היא עצומה" אמר עדי.
"האהבה שלי אלייך לא נגמרה אבל היא אוזלת לאט לאט וכנראה שמצאתי באמת מישהו שאוהב אותי כי אם הוא הצליח אז זה כבר אומר משהו..." אמרתי לעדי.
"אמרתי לך כבר מאמי, אני שמח שאת שמחה, אני מאושר שאת מאושרת, אני עצוב שאת עצובה ואני הכל כשאת! את מה שמשלימה אותי ובלעדייך אני כלום!!" אמר עדי.
שתקתי.
"שתיקה מצילה ממוות?" שאל. "לא, יפה השתיקה לחכמים" אמרתי.
"אה.." אמר עדי. "אז מה עכשיו?" הוסיף.
"מה עכשיו?" "אין יותר אנחנו הא?" "אין, אבל בגלל שאנחנו מכירים אחד את השני הכי טוב יותר מכולם ידידים זה הדבר הנכון" אמרתי.
"סבבה" אמר עדי. "בלי שקרים" אמרתי. "בלי שקרים" הסכים איתי עדי. חייכתי אליו ונתתי לו נשיקה.
ליוויתי אותו עד לדלת והוא נתן לי עוד נשיקה וחיבוק והלך.
הלכתי להתקלח וכשיצאתי מהמקלחת בל התקשרה.
סיפרתי לה הכל והיא אמרה לי שאליחי אהב את המתנה. "ברור!! זה יפה!!" אמרתי לה.
"חחח כה" צחקה בל.
"יאללה מאמי אני גמורה, אני עפתי לישון עבר עליי יום עמוס" אמרתי.
"חח גם אני יילך לישון" אמרה בל. "חח חלומות נעימים יפה שלי" "גם לך מאמי" "לילה טוב" אמרתי.
"לילה טוב מאמי" אמרה בל וניתקתי את השיחה.
בבוקר קמתי, התארגנתי והלכתי לביה"ס. בכניסה לביה"ס ראיתי את דנדו'ש אהובתי.
"נאנסת שליייייייייייי" "חייםםםם!" "ממצב מאמי??" "וואלה הכל טובב!!" אמרה דנה.
הלכנו עד לשכבה שלנו ועלינו לכיתה.
בדיוק בל באה, אמרה לדנו'ש שלום והיא הלכה לכיתה שלה. אני ובל התיישבנו במקום.
המורה נכנסה. אני ובל התחלנו לספור עוד כמה ימים חופש גדול.
הוצאתי יומן והתחלתי לספור. "עוד 20 ימים" אמרתי לבל והיה צלצול.
המורה נכנסה. שיעור תנ"ך. כמה שאני שונאת את המורה הזאתי!! הדבורה הזאתי! גרררר...
אחרי שעה של בלבולי מוח שלה והקול המעצבן שלה הסתיים השיעור.
"ברוך השם" אמרתי לבל ויצאנו להפסקה.
הלכנו לקיוסק, קניתי לי ולבל סוכרייה על מקל והלכנו בחזרה לשכבה כי עוד 2 דקות היה צלצול.
עלינו לכיתה. "שיעור היסטוריה ועוד שעתיים!! איזה סיוט!" חשבתי.
אחרי שעברו השעתיים היסטוריה השעות התחילו לעבור מהר יותר וככה הסתיים לו עוד יום לימודים משעמם.
הלכנו לכיוון ההסעות ושם תמיר חיכה לי.
נתתי לבל נשיקה והלכתי. הוא הוריד את הקסדה ונתן לי נשיקה בפה ועליתי על האופנוע ונסענו.
"לאן?" "הפתעה" אמר תמיר. "חח אני יתקשר לאימא שלי לא תדאג" אמרתי. תמיר עצר את האופנוע והתקשרתי.
"אימא, אני הלכתי עם תמיר הוא בא לאסוף אותי מביה"ס אז אל תדאגי" "טוב מאמא שמרי על עצמך" "טוב אימא, בה ביי" אמרתי וניתקתי.
המשכנו לנסוע.
הגענו לבית שלו. "זה ההפתעה?" "חחחח אל תזלזלי!" אמר תמיר ונכנסנו הביתה. השולחן היה ערוך יפה והבנתי שהוא הכין אוכל.
תמיר מזג לנו לאכול. "אתה הכנת?" "מה חשבת?" "חח אתה לא תרעיל אותי?" "חחח קשה לך לפרגן?" "חחחח מתה עלייך" אמרתי לתמיר.
קמתי מהשולחן וחיבקתי אותו מאחורה ונתתי לו נשיקה.
הוצאתי לי לשתות וישבתי בשולחן.
תמיר הכין שניצל, צ'יפס, חתך סלט, ספגטי, עשה חומוס עם שמן זית ופפריקה. האוכל הפשוט והטעים.
תמיר חשב אני איזה סוס ושם לי מלא אוכל בצלחת. חצי מזה נשאר כמו שזה היה.
עזרתי לו לסדר והלכנו לחדר שלו.
החדר שלו היה מסודר לשם שינוי ובאמצע המיטה הייתה קופסא קטנה שרשום עלייה: "לאישה שאני אוהב".
"זה בשבילך נסיכה קטנה שלי" אמר תמיר והביא לי את הקופסה. בקופסא היה צמיד שחרוט עליו: "לילדה שאני הכי אוהב". זה היה כ"כ יפה!
קפצתי על תמיר ונתתי לו נשיקה ענקית!
בערב הוא החזיר אותי הביתה והייתי עייפה. התקלחתי ועפתי למיטה.
אחרי שבוע אני ותמיר חגגנו 3 חודשים.
הלימודים עומדים להסתיים ואיתם החופש הגדול מגיע.

יום אחרון ללימודים.

באתי לביה"ס עם בת-חנו'ש בת-דודה שלי לקבל תעודה.
בל באה עם דנדו'ש ואני ובת-חן הלכנו למורה ואמרנו לה שאנחנו חייבות לנסוע ושאנחנו צריכות את התעודה.
אמרנו שיש לנו "אירוע משפחתי" היא קיבלה אותנו ראשונות.
דנה שנכנסה לפני יצאה מאושרת ואמרה לי שהיא בעיונית א'.
בת-חן יצאה והיא בעיונית ב'. הבטן לא הפסיקה להתהפך לי. יצאתי ואני גם בעיונית א'. אני ובת-חן הלכנו ואמרתי לבל ודנה שאני אדבר איתן כבר.
יש מצטיינים שזה י'1 ויש עיונית א' שזה י'2 ו-י'3. אני ודנה היינו ב-י'3 ובת-חן בעיונית ב' שזה י'4 אבל היא הגישה ערעור שהיא רוצה להיות איתי.
אני ובת-חן הלכנו לבית שלי והזמנו פיצה. ראיתי את ידיד שלי אבירן חח עשיתי לו בכוונה =]]
מתה על הילד הזה!!
בל התקשרה ואמרה לי שהיא גם בעיונית א'- י'3 אבל זה לא עזר לי בכלום כי היא עזבה לפנימייה.
בת-חן הלכה ממני ותמיר בא. הוא הלך ממני בערך ב-12:30. הלכתי למחשב לדבר עם הנשים שלי: בת-חן, בל ודנה וב-2 הלכתי לישון.
קמתי ב-2 וחצי למחרת ו..............................

תגיבוווו..
אני אומרת מראש שלא נראה לי שאני אמשיך יומיים שלושה כי יש לי הרבה מה לעשות..
אז מצטערת ואני יפרסם ברגע שאני יוכל..
אוהבתותכםםם!! מואהההה,

-ניבו'ש- 😊
חחח את הקטעע האחרון היה במציאות נכון??

יצא לך מושלם בובה..
שיהיה לך זמן - מחכה להמשךךך!!
😊
אוחח
איזה סיפורר מושלם!!
את כותבתת מדהיםםם!
כתביי המשךך ד=ח=ו=ףףף



אוהבת אותךך הכייי,
בתאלושששש 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך