ניבו'שש מדהימה שלי תמשיכי פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נחמד.
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך...
חן.
המשךךךך
ניבווווש
סיפורר פצצצצצצץץ1!
בתאלוש =]]
הבשת אותנו
מה עם המשךךךךךךךךךךךךךך
=]]אישתייייייי חופשש נעיםםםםםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזההה מושלםםם....
שימי המששךך מאמוושש..
חח מה החלטת לייבש אותנו..?!?!
תכתבי המשך דדחחווףף.. לאבב יוו
מידןן
שלוםםםםם לכולםםםםםם =))
סורי שלא עשיתי המשךךך!
אתמול קיבלנו תעודות =]] ושיבצו אותנו לכיתות וליחידות =]
חח אני בכיתה טובה תודה לאל!! בהמתנה שחיכיתי לקבל את התעודה חשבתי אני מקבלת התקף לב!! =))
שיהיה לכןןן חופש מושלםםםםםםםםםםםםםםם ואני ישים המשך שאני יחזור מהליכה עם אימא.
אתן יודעות.. חופש, זוללים, צריך לשמור על הגוף 😉
אוהבתותכןןןן,
-ניבו'ש- 😊
😁 שששששללללללוווווווםםםםםםם 😁
הרגע חזרתי מהליכה, התקלחתי ועוד מעט מתארגנת לאירוע =]]
הנה ההמשך יפות שלי אבל לפני ההככככלללל!! 😉
אני רוצה לאחל לכולכןןןן ולכל מי שבאתרר חופש מדהיםםםם ומלא מלא חוויות ונצלו אותו עד הסוף!!!!
ועכשיו, המשך =]
פרק 59.
תקציר הפרק הקודם:
"ניב, בלי שאלות! אמרת שאת רוצה הפתעה לא? לכי! אני יחכה לך במיטה החמימה שלך עד שתבואי" אמרה בל.
"שאני יבוא יהיה הסוף שלך" "תאנסי אותי?" שאלה בל. "גרוע מזה" אמרתי לבל ושלחתי לה נשיקה באוויר.
"תפסתייי!!" "חח מה עובר עלייה?" שאל תמיר. "גם אני לא יודעת" אמרתי לתמיר ויצאנו מהבית..........
תמיר נתן לי קסדה לשים על הראש ועלינו לאופנוע.
"לאן מאמי?" "ששש.." אמר תמיר ונתן לי נשיקה קטנה על השפתיים.
הגענו לים. שם נכנסנו למסעדה. המסעדה הייתה שוממת ואנחנו היינו בחוץ בשולחן באמצע ופרחים מפוזרים על המפה הלבנה. ככה יכולתי לראות את הנוף המדהים.
"וואו.. איזה מדהים פה" אמרתי לתמיר. תמיר חייך אליי והמלצר הגיע לשולחן שלנו.
תמיר סימן למלצר עם האצבע "תתקרב" ולחש לו באוזן. "משחק בלי מילים?" שאלתי את תמיר אך הוא לא ענה.
"נהיית אילם או מה?" תמיר שם את הידיים שלו על האוזניים ועל הפה, סימן לי שהוא אילם וחירש.
"ומה עם העיניים?" תמיר עשה "לא" עם הראש וליטף את פניי.
המלצר הגיע עם עוגה מלראות אותה נהיים שבעים והיה עלייה זיקוקים וגם 2 כוסות יין.
"וזה?" שאלתי את תמיר אך ללא תשובה.
תמיר התחיל לאכול וסימן לי שגם אני יתחיל.
התחלתי לאכול ואחרי הכפית הראשונה שנכנסה לי לפה לא יכולתי לאכול. פתאום נגמר לי כל התיאבון.
תמיר עשה לי מעין "נו?! תאכלי!".
"לא יכולה.. אני שבעה רק מלראות את העוגה" אמרתי לתמיר.
שתיתי קצת יין והסתכלתי איך תמירו'ש אוכל. היה בא לי להפסיק אותו ולתת לו נשיקה ענקית.
אחרי שהוא סיים הוא קם מהכיסא והושיט לי את היד שלו שגם אני אקום.
כשיצאנו מהמסעדה ותמיר שילם הוא שילב את ידו בידי והלכנו על החוף.
"עדיין משחק השקט?" כמובן, שאלה ללא תשובה. שיחקתי במשחק שהוא שיחק.
אחרי 10 דקות שהלכנו על החוף תמיר נעצר. לא שאלתי כלום.
הוא חיפש מקל עץ, סידר את החול ורשם: "אני אוהב אותך, תהיי שלי?" לקחתי ממנו את המקל ורשמתי: "אני לא יודעת לקרוא, תגיד מה שאתה רוצה" אמרתי לתמיר וחייכתי אליו.
כשמדברים אפשר לראות אם זה מהלב ואם זה אמיתי ובמיוחד בעיניים שמשקפות הכל.
"את לא משאירה לי ברירה" לחש תמיר.
"אני אוהב אותך" אמר תמיר והתקרב אליי. "תהיי שלי?" שאל.
התקרבתי אליו ונתתי לו נשיקה. אחרי הנשיקה הוא שאל: "ואני מבין מזה ש....?" "שכן אידיוט!!" אמרתי לתמיר.
הוא הרים וסובב אותי ונתן לי נשיקה.
ככה הלכנו יד ביד על החוף בלילה. בשעה 12 וחצי חזרתי הביתה.
"תודה על לילה קסום" אמר לי תמיר. "תודה לך מאמי" "לך.." "לך" התווכחנו.
"חח לשנינו" "לא! אם לא אתה הלילה הזה לא היה" "אם לא את לא היה לי למי לעשות את הלילה הזה" חייך תמיר.
"שיהיה לך לילה טוב נסיכה קטנה שלי ואני יראה אותך כבר מחר" "גם לך קטנצ'יק שלי" אמרתי לתמיר.
הוא נתן לי נשיקה והלך.
דפקתי בדלת שבל תפתח לי אבל החצופה הזאתי נרדמה!
ישר התקשרתי הביתה. "תפתחי לי יא כונפה!" אמרתי לבל והיא פתחה את הדלת חצי ישנה.
"הפרעת לי" אמרה בל. "לעעע? באמת? לא התכוונתי!!" אמרתי לה.
"אני סולחת" אמרה בל משפשפת את עיניה וחוזרת למיטה.
החלפתי למכנס קצר וגופיה והלכתי לישון.
לא הצלחתי להירדם ממש אז הלכתי למחשב.
התנתקתי מהאייסי של בל והתחברתי לשלי.
רשמתי באווי:
"ZzZ ... לילה טופ לכולם ...ZzZ
חולמת על תמיר אהובי,
תקנאו P:
הדוגית המסטולה שלי פה, לא להפריע!!
תזרימו הודעות,
אוהבת, ניב =]"
קיבלתי הודעה מבן.
בן מכלוף :
חנג'ה?
Princessa :] :
אהה בואש יפה שלי?
בן מכלוף:
ממצב מאמי?
Princessa :] :
הכל טוב כפרה, מה איתך?
בן מכלוף:
הכל טוב. מי זה תמיר?
Princessa :] :
חבר שלי...
בן מכלוף:
יפה יפה מאמי, שיהיה בהצלחה
Princessa :] :
תודה מאמי.
שמע כפרה, היו לי נדודי שינה, אני עפתי למיטה.
שיהיה לך לילה מושלם, ביי מאמי מואהה 😘
בן מכלוף:
אין בעיה מאמי
לילה טוב חולה עלייך, נדבר מחר.
הלכתי לישון והדלקתי טלוויזיה.
בל העיפה עליי כרית.
"מה את עושה?" "חשבת שאני יוותר לך? אמרת שנשתעשע" "חחחח לכי לישון אולי תקומי רגועה יותר" אמרתי לבל.
"אני צ'ה יד" אמרה בל בקול ילדותי.
"מה יד?" "יד, אני צ'ה שתביאי לי יד כי אם לא אני לא ילך לישון ואני יבכה" אמרה בל ועשתה קול בוכה של תינוק.
"שתקי או שאני ישים לך פלסטר בפה" "טוב אימא.." אמרה בל, התקרבה אליי ושמה עליי ראש.
"אני לא כרית!!" אמרתי לה.
"אבל את נוחה!! כריות לא מדברות.. שקט!!" אמרה בל. הבנתי שאם אני יתווכח איתה אני לא יישן היום אז נתתי לה לשים עליי ראש וראיתי לי טלוויזיה.
אחרי 100000 ערוצים שהעברתי החלטתי לשמוע מוזיקה. MTV- היו שירים נחמדים.
ככה שמעתי לי שירים עד שנרדמתי.
כל הלילה כל בעטה בי. התעללות!!
"קומו ישנוניות, ביה"ס" אמרה אימא שלי.
"ישנתי טוב!! טוב מאוד!!!!!" אמרה בל. "בטח שישנת טוב!! 100 בעיטות ובכל בעיטה שיתקת לי הרגל יותר" אמרתי לבל.
"עשיתי לך סימנים כחולים" "בשבילך אני מקווה שלא!!" "באסה.." אמרה בל וזרקתי עלייה את הכרית.
היא נכנסה לעשות פי... ולצחצח שיניים ואני אחריה.
התלבשנו, אכלנו משהו לדרך, ראינו אם יש הודעות מהלילה, ראינו קצת טלוויזיה ואימא שלי לקחה אותנו.
כל היום בכל השיעורים חשבתי על תמיר.
"ניבב.." לחשה לי בל. הרמתי את הראש. "זרקי את הקלמר!!" אמרה לי.
הלכתי כאילו לזרוק משהו לפח והבאתי לה את הקלמר.
"תודה!" צעקה בל.
"מה זה בל?" שאלה המורה. "הבאתי לה את הקלמר ואמרתי לה תודה. מה זה יכול להיות?" "טוב תסתובבי ותהיי בשקט" "טובבבב" אמרה בל.
פתחתי את המכתב.
"אישתי, את באה אליי אחרי השעה הזאתי וחסר לך שלא! אני רוצה שנלך לקניון לקנות לאליחי משהו וסתם לקנות חולצה יפה. אגב, מחכה לך שם הפתעה.
Love you"
כתבתי לה בחזרה.
"אין בעיה, אני יבוא אלייך אבל יודיע לאימא שלי כי אני הולכת ברגל היום אז שהיא לא תדאג וגם שתביא לי כסף שאני גם יקנה משהו =]] ובקשר להפתעה, למה היא קשורה?"
העברתי את זה דרך ילדים בכיתה כי בל ישבה קרוב למורה.
המכתב חזר אליי =)
"הפתעה לא מגלים" הסתכלתי על בל והיא קרצה לי.
"יאלללללה עוד 10 דקות ונגמר השיעמום הזההה" אמרתי לעצמי.
"נשאר את יום ראשון, שני וזהוווווו אין לימודיםםםם!!!"
+* צלצול *+
"סופסוףףףףףףףףף נגמר השיעור הזהה!!!!!" צעקה בל והמורה עוד הייתה בכיתה.
הצבעתי לה שמאחוריה המורה ופתחתי זוג עיניים.
בל הסתכלה על המורה "איזה כיףףף!! זהוווו עד שנה הבאההה לא רואים את השיעור הזההה" הוסיפה בל.
"חחחחחחחח" צחקתי.
"יאללה ניב בואייי" "חכייי ינעל אבוק הקלסר לא נכנס חחח" אמרתי לבל.
הרמתי כיסא ויצאתי מהכיתה.
התקשרתי לאימא שלי "אימא מה קורה?" שאלתי.
"הכל טוב מאמא מה קרה?" "כלום, את שומעת, אני הולכת לבל היא רוצה שאני יהיה איתה ואז אני יילך לקניון איתה, בסדר?" "שימי לב לאיפה את הולכת רק" "אל תדאגי אימא" "יש עלייך כסף?" "לא" "אז תחכי בשער של ההסעות אני באה להביא לך" "טוב אימא, תודה" אמרתי וניתקתי את הטלפון.
אחרי 5 דקות אימא שלי הגיעה.
"הנה" אמרה אימא שלי והביאה לי 250 שקל.
"תודה אימא" "ביי ותשמרי על עצמך" "תפסיקי לדאוג, אני ילדה גדולה" "שמעת?" "כן אימא" אמרתי.
"אתן הולכות ברגל?" "כה" "בואי אני ייקח אותכן" "את לא צריכה להוציא את אור מהגן?" "ב-1:30" "אהה טוב.." עלינו לאוטו.
הגענו לבית של בל.
"ביי כפרה" "ביי" אמרתי לאימא ונתתי לה נשיקה.
נכנסנו לבית של בל, פתחתי את המקרר (מרגישה בבית) ושתיתי :]]
בל עלתה להחליף את התלבושת של ביה"ס וזרקה לי גם גופיה, נכנסנו לראות מי מחובר באייסיקיו ויצאנו לכיוון תחנת האוטובוס.
בדרך הפדופילים האלה הסתכלו עלינו ובל עם החזה שלה שלבשה חשוף- הפשיטו אותה במבטים.
הגענו לתחנה בדיוק כשהאוטובוס שאנחנו צריכות לעלות עליו הגיע.
תוך 10 דקות היינו בחדרה בקניון.
טיילנו לנו בחנויות, כמובן שעשינו שטויות, כמו תמיד ונכנסנו לחנויות.
אחרי שעה שהמוכרת מראה לנו בגדים והנה אנחנו חושבות שסוף סוף היא תבין שאנחנו לא רוצות לקנות כלום היא באה עם עוד כמה חולצות.
"לא, זה לא הסגנון שלי" אמרה בל. "וזו?" שאלה המוכרת. "גם לא" ענתה בל והחליפה איתי מבטים.
אני לא יכלתי להתאפק וצחקתי למוכרת בפרצוף ויצאתי מהחנות. בל כמובן צחקה אחריי.
הוצאתי את הפלאפון מהכיס "בל אימא שלך בטלפון" צעקתי לה בשביל לעזור לה לצאת מהחנות בגדים.
בל יצאה וישר רצנו לחנות אחרת.
"חחחח יא זבל! למה צחקת??? לא נעים!" "חחח נו מה אני יעשה?!" אמרתי לבל וצחקנו.
בסוף מצאנו חולצה יפה לבל והלכנו לקנות משהו לאליחי. אחרי חיפושים רבים למתנה לאליחי בל קנתה לו חולצה.
"ועכשיו אפשר ללכת לאכול????" "יא שמנההההה!!! בואי לאכול לפני שתאכלי אותי בקצב שאת אוכלת!!" אמרה בל.
"מה את רוצה? לא אכלתי" "חחחח עוד שעה תגידי לי שאת שוב רעבה" "חחח יאללה שתקי. בואי נעלה לקומה למעלה בא לי בורגראנץ'" "חייב?" שאלה בל.
"לא שואלת אותך, אני אומרת!!!" אמרתי לבל ומשכתי אותה לכיוון המדרגות הנעות.
הזמנתי לי ולבל והלכנו לאכול.
פתאום קלטתי את....................................................
תגיבווווווווווווווו =]]
-ניבו'ש- 😊
יאאאאאאאא המשך סוף סוףףףףףףףף
איזה יפפפפפפפפפפפפפפה
מחכה להמשך הבא מאמוש
מואאאאאאאאאאאאאאה
את תמיר!? חיחי תמשיכי בובהה פליז
תהני היום באירוע חיים שלי אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
פתאום קלטתת???
אההה אני יודעת
שבל שרוטה על כל הראשש!!!
חעחחעחעח אני קוראת ת'סיפור ואני מתפקעת מכמה היא יכולה להיות מפגרת
חחח
בצחוקק
אהבתיי
המשךךך
-לינורוש-
=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*