יהה סוף סוף המשךך
שימי עוד אחדד דחוףף זה יפפהה מושלםם
שנינושש
איזה מהמםםםם...
תרשמי המשך....
בהצלחה בובהה...
לאב יהה מידןן
אישה מושלמת שלי תמשיכי פליז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נה נה בננה P:
הנה ההמשך יאפות שילייי :]]
פרק 58.
תקציר הפרק הקודם:
"חגגנו חודשיים יחדיווו" "כבר חודשיים?!" "חח הזמן טס אה??" "חח אני יעצום עיניים אני יהיה בצבא" אמרתי לבל.
"וואלה?! חכי אני ידלג על התיכון בשנייה" אמרה בל ועצמה עיניים. כשהיא פקחה אותן...
"בוםםם בוםםםםםם. המפקד אתה שומע? עבור!" "חחחחחחחח איזה מעבולה את בחיי" "חחח" צחקה בל.
"סתם הוא עשה לי משהו יפה בחדר עם בלונים ופרחים ומשם... את יודעת.. נה נה וני ני" "היה גם נו נו?" "חחחח היה גם נע נע ושיבה" "חחחחחחח" צחקתי.
אני ובל המשכנו לדבר עוד קצת והטלפון שלי צלצל..............................
"תעני אני הולכת לשירותים" אמרתי לבל.
"ניב...." "מה קרה?" "זה אייל.." אמרה בל.
"מה אייל? מה נסגר היום עם כולם?! רוצים להרוג אותי?! אייל, עדי, תמיר... גררררר..." אמרתי.
"לענות?" "טוב שנזכרת" אמרתי.
"הלו?" "ניבו'שששש" "זו לא ניב" אמרה בל.
"אהה.. סליחה.. מי זו?" "זו בל" "בלללללללללללללללללללללללללל!!!" "אייההה, האוזןן!!" צעקה בל ואני צחקתי.
"חח סורי מאמי, איפה ניבו'ש?" "עושה צרכים" אמרה בל.
"חחח יא זבל" אמרתי לבל.
"עכשיו היא לוקחת נייר..." "בללללללל!!!!" צעקתי עלייה.
"חחחחחח" יכולתי לשמוע את הצחוק של אייל.
"מאיפה את יודעת מה היא עושה? אההההמממ..." "אני מסתכלת דרך החור" "חור?!" "ינעל הראש הכחול שלך" אמרה בל לאייל.
"חחחח מה איתך ככה מאמי, מה איתך ועם דניאל? ומה איתו בכלל? מרגיש יותר טוב מאז התאונה?" "מרגיש טוב, כן, אבל אנחנו לא ביחד כבר.." אמרה בל.
"מה?! למה???" שאל אייל. "אתה יודע.. לא הסתדר ממש.. הרבה זמן היינו ביחד וקצת נמאס. יש מישהו חדש" הכריזה בל.
"וואלה מאמי? שיהיה בהצלחה!!" "תודה כפרעליק!" אמרה בל.
"הנה ניב הורידה מים, היא מתכוונת לכיוון הכיור, שוטפת ידיים.. ניב אל תשכחי סבון! אחרי הריח שעשית פה....." "חחחחחחח" אייל צחק.
"עכשיו היא סוגרת את הברז ומרססת.. חנקה אותי!! ניב מאמי מה אכלת? תולעים?" "צפרדעים" אמרתי לבל ולקחתי ממנה את הטלפון. חצופה הקטנטונת הזאתי!
"אייל מאמי ממצב?" "הכל מושלם חיי, מה איתך?" "וואלה חיים אתה יודע.." אמרתי לאייל.
"כן.. איך היה להתרוקן?" "חחח התחלתם להסתלבט עליי, הא?" "חחחחחחח" צחק אייל.
"מה ככה, במה זכיתי שהתקשרת?" "אני בפרדס חנה" אמר אייל.
"ואתה לא באאאא?????????" "התקשרתי לדעת אם אני יכול" "שאלה רטורית, בה ביי" "חחח ביי מאמי" אמר אייל.
אחרי חצי שעה אייל דפק בדלת.
"אייל תדפוק יותר חזק לא שומעים!!" צעקה בל. "תהיי לי בריאה" אמרתי לבל.
נתתי לאייל חיבוק ונשיקה ועלינו לחדר שלי.
"בואי יא מתנחלת" אמרתי לבל והיא באה. יותר נכון רצה. עם כל השריטה שלה, אני אוהבת אותה =]]
דיברנו ואייל שאל....
"אז מה עם עדי ואיתך?" "הם נפרדו" התפרצה בל.
"אהלן ניב" אמרתי לבל. "אהלן בלו'ש! איזה שם יפה יש לך אלוהים!!" אמרה בל. "שלך יותר יפה!! בא לך להחזיר לי אותו?" "חחח קחי אותו" אמרה בל.
"חחח תודה באמת.." אמרתי לבל.
"חחחחח" אייל צחק.
"אז למה נפרדתם?" שאל.
"המרחק.. קשה.." השבתי. "אהה הבנתי מאמי. אז יש מישהו חדש?" "ת'אמת.. כן.." הסמקתי.
"חחח שיהיה בהצלחה מאמי" "תודה" השבתי.
"ומה איתך? אין מישהי?" "עוד לא מצאתי אהבה" "אווווווווו.." בל הוסיפה קולות רקע.
"חחחח בל מה נסגר איתך היום?!" שאל אייל.
"יש לה דברים פתוחים לסגור............. אהמממממממ..." אמרתי לבל.
"רעה" אמרה בל ועשתה פרצוף עצוב. "חח את יודעת שאני אוהבת אותך מאמי" אמרתי לבל והיא נתנה לי נשיקה.
המשכנו לדבר עם אייל והוא היה אצלי עד 8 וחצי ככה.
"יאללה יפה שלי, אני חייב לזוז" אמר אייל אחרי שיחת הטלפון שהוא קיבל.
"סבבה מאמי, תהיה בקשר ותבוא לעיתים קרובות יותר" אמרתי. "חח אני ישתדל מאמי" "חח אחלה" אמרתי.
אייל נתן לי ו.. "מה אני עז?!" אמרה בל. "חחח את סתם כבשה" אמר אייל וקרץ לה ונתן לה נשיקה!! =))
"חח ביי מותק" אמרה בל ונכנסנו הביתה.
"אני רעבה" אמרתי לבל. "בואי תאכלי אותי! חחחח מה את רוצה שאני יעשה?" "חח תהיי לי בריאה כפרה" אמרתי לבל. "אמן!!!!" הסכימה איתי בל. חייכתי.
"אני נכנסת להתקלח מאמי יש לי פגישה" אמרתי לבל וקרצתי לה.
"פגישה?! ולא אמרת לי? תזרימי פרטים" "אני יזרום עם הפרטים באמבטיה" אמרתי לבל.
"חחח נווו נייב!!" צעקה בל. "חחח תמיר אמר לי להיות מוכנה ב-10" "בשביל מה?" "לא יודעת, אמר לי תהיי מוכנה ב-10 אני בא לקחת אותך והלך" אמרתי לבל.
"טוב נו.. אם את לא עושה מקלחת כל יום לפחות תעשי עכשיו" "חחח לכי תמותי יא זבל" "חחחח" צחקה בל.
"תבחרי לי בינתיים בגדים!!!" צעקתי לה. "אני לא מרשה לך חשוף" "להתראותתתתת" אמרתי לבל וסגרתי את הדלת.
עשיתי לי אמבטיה עם קצף ומים חמים חמים, הרגשתי בסאונה. אחרי שעה יצאתי מהמקלחת בגלל בל!!!!
"טבעת במקלחת??????" שאלה בל ודפקה על הדלת.
"תכף אני יטביע אותך!!" אמרתי לבל ויצאתי מהמקלחת עם מגבת.
"תודה לאל" אמרה בל. נכנסתי לחדר שלי, שמתי עליי תחתון וחזייה וראיתי מה בל הכינה לי ללבוש.
"עיצובים בל בע"מ, טה טה טה טה!!!" אמרה בל והראתה לי מה היא הכינה לי.
היא הוציאה מכנס ג'ינס של לי קופר- בהיר עם גופיה אדומה שהיא חולצת בטן עד מתחת הפופיק והיא קצת חשופה.
"חח אני ימדוד" אמרתי לבל ולבשתי את הבגדים. וואלה ייצא יפה.
"פשש.. דוגמנית שלי!!" אמרה בל. "מעצבת שלי!!" השבתי ובל קרצה לי.
"איזה נעלים?" שאלתי. "את החדשות!! של גזית שקנית השחורות שמוסיפות לך עוד 5 ס"מ ואת נראית כמו ג'ירפה איתן" "חחחח רעה!" "חח לכי תביאי אותן" אמרה בל.
הלכתי להביא את הנעליים ובאמת היה נראה יפה.
עשיתי שביל בצד, סידרתי את התלתלים שלי והם נראו יפה, שמתי מסקרה, ליפס גלוס שקוף, קצת סומק והייתי מוכנה.
בל עזרה לי לסדר את החדר וצלצלו בפעמון בבית.
הסתכלתי במראה והלכתי לפתוח לתמיר את הדלת.
"הופה, איזה יפיופה" אמר תמיר. הסמקתי מעט. "חח תודה מאמי. גם לך לא חסר!" אמרתי.
"חח תודה נשמה" אמר תמיר.
"הלכנו?" "תסביר לי לאן?" שאלתי.
"ניב, בלי שאלות! אמרת שאת רוצה הפתעה לא? לכי! אני יחכה לך במיטה החמימה שלך עד שתבואי" אמרה בל.
"שאני יבוא יהיה הסוף שלך" "תאנסי אותי?" שאלה בל. "גרוע מזה" אמרתי לבל ושלחתי לה נשיקה באוויר.
"תפסתייי!!" "חח מה עובר עלייה?" שאל תמיר. "אין לי שמץ של מושג" אמרתי לתמיר ויצאנו מהבית..........
תגיבו, כן?! =]] חח חסר לכן ולא =]]
-ניבו'שששש- 😊
חחחחחחח איזה שרוטות אתןןןןןןןןןן 😁
סיפור מהמםםםםםםםם
שימי המשךך בובה
מוואה ענקיתתת 😛
ניבו'שש לאן הם יצאו אישתי?!
תמשיכי פליז בובה מאוהבת בך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ניבוששששששששש מושלמת!!
אין אין זה סיפורר פשוטט שווה!!
אני נהנהתתת לקרוא אותו כל פעם מחדש!!
יצא לך המשךך סוףף הדרך!!
ואני רוצה עוד אחד כזה..
=]
חח יש לך סיפור מצחיק
יענו הוא יפה וזה אבל כשאני קוראת אותו אני רק צוחקת =]]
תמשיכייי
חחחחחחחחחחחחח יפה שלי :]
קראתי ה-כ-ו-ל
והלוואי :]
חחחחחחחחחחחחח קרבולת :]
חחח שרוטה
ומצטערת על היום את יודעת הייתי מבואסת ..
ד....
ר...
וכול מיני דברים שאת לא יודעת :]
יאלה אהובתי דברי איתי
ביי מאמו'ש
מהמממממממממממממממממם
המשךךךךך
ניבו'ש תמשיכי פליז חיים שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מקסיייייייייייייים המשךךךךך ניבו'ש פשוט מושלם
המשך יפה כמו כולם..ואנחנו כמובן מחכות לעוד המשך..
יאללה תמשיכי בובההההההההה
אוהבתתתת
נופיייי 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יש לך סיפור מצחיק רצח
בל מזכירה לי את חברות שלי שאנחנו ביחד מתחילות להשתגע...
ותמיר כזה חמוד...
המשך מההההההההההההר