אישתייייי אני זקוקה להמשך פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ניבו'שש כפרוני עלייך תמשיכי בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
המשךךךךךך
מוואה ענקיתתת 😛
=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שלוםםםםם לוםםםם ולוםםםםםם לכולםםםםםםם! =]]
סורי שלא המשכתי הרבה זמן.. אתן יודעות.. חופש =]]
היום הייתי בים, היה מויי כיף!
יש קצת צבע =]]
קמתי משינה אכלתי ארוחת שישי כשעוד העיניים שלי עצומות והמשכתי לכם :]]
אם לא ייצא יפה תבינו אותי. השמש שרפה כמה תאים שבספק אם היו 😉
לאב יו אוללללל ושיהיה אחלה חופשש & שבת =]]
מואההההההההההה 😛
פרק 60.
תקציר הפרק הקודם:
בסוף מצאנו חולצה יפה לבל והלכנו לקנות משהו לאליחי. אחרי חיפושים רבים למתנה לאליחי בל קנתה לו חולצה.
"ועכשיו אפשר ללכת לאכול????" "יא שמנההההה!!! בואי לאכול לפני שתאכלי אותי בקצב שאת אוכלת!!" אמרה בל.
"מה את רוצה? לא אכלתי" "חחחח עוד שעה תגידי לי שאת שוב רעבה" "חחח יאללה שתקי. בואי נעלה לקומה למעלה בא לי בורגראנץ'" "חייב?" שאלה בל.
"לא שואלת אותך, אני אומרת!!!" אמרתי לבל ומשכתי אותה לכיוון המדרגות הנעות.
הזמנתי לי ולבל והלכנו לאכול.
פתאום קלטתי את....................................................
עדי! לא פחות ולא יותר!
"הוא לא אמר שהוא אצל דודים בירושלים?!" אמרתי.
"על מה את מדברת?" שאלה בל. "הנה עדי. הוא אמר לי שהוא הולך לדודים!!" אמרתי.
"יפה יפה.. השקרים התחילו ואיתם באים הריבים!" אמרתי לבל.
"יאא איזה אפססס!!" "מינוס אפס!! שקרן!! שונאת שקרניםםםם!!" אמרתי לבל.
הלכתי להביא כתירוץ עוד קטשופ והוא ראה אותי.
הוא הסתכל וישר עשה פרסה. "עדייייי" צעקה בל. אם הייתי מביאה לו קבר הוא היה מכניס את עצמו אליו.
ישר באתי לבל וישבתי בשולחן הוא התקדם.
"שלום שלום" אמר עדי. "שלום גם לך" השיבה ואני הייתי עסוקה בלאכול את הצ'יפס שלי. יותר מעניין ממנו זה בטוח.
הוא נתן לבל נשיקה ובא לתת לי. "פחחחח חש! משקר ועוד בא לתת לי נשיקה? טחחחח.. איזה פ'גר" אמרתי לעצמי.
הוא הבין שאני לא רוצה לדבר איתי. הוא מכיר אותי יותר טוב מעצמי.
המשכתי לאכול כאילו אין מסביבי, לידי, מאחורי, מלפני אפ'חד!
"מה? מתי אתה חוזר?" שאלה בל את עדי. "מחרתיים" אמר עדי. "אהה יפה.. ומה מביא אותך לפה?" "ציפור לחשה לי שתהיו פה אז באתי" אמר עדי.
פתאום בשיא ההתלהבות. "עדידו'ששששששששששששששששש" צעקה מישהי ורצה כאילו היא ברחה מהמוסד.
באה ונתנה לו נשיקה בפה. לא התייחסתי ממש. "ומי אלו?" אמרה אותה אחת בקול מתנשא.
"זו בל וזו.. משחקת עם הצ'יפס עוד" אמר עדי.
היא באה ונתנה לבל נשיקה ואמרה: "נעים מאוד, קרן" "שלום קרן" אמרה בל.
"ושלום לך משחקת עם צ'יפס" אמרה לי הקרן הזאתי.
כמעט בעטתי בה אבל החזקתי את עצמי. "אני מדברת אלייך" אמרה לי קרן.
בשיא של העצבים שלי השתחרר לו גראפס ואפילו סליחה לא אמרתי להם.
סיימתי לאכול וכך גם בל. "יאללה חיים שלי, זזנו?" "זזנו" אמרה בל.
שמנו את המגשים איפה שצריך והלכנו.
"איכסססס" זרקה לי קרן באוויר. "קרן לייזר, תשתקי לפני שאני קופצת עלייך, הבנת?" אמרתי לה.
"לכי לכי תשפרי את הריצה שלך. רצה לי כאילו היא ברחה מהמוסד" אמרתי לה ואני ובל הלכנו.
"חחחחח את סתומהההה!!" "חחח ואני גאה בזה!" קרצתי לבל.
היה לי טלפון. תמיר.
"אהובתייייייייי" "בעליייייייייייייי" אמרתי לתמיר.
"ממצב משוש חיי?" "וואלה מאמי הכל מושלם, מה איתך כפרה?" "וואלה מאמי. איפה את?" "בקניון עם בל" אמרתי לתמיר.
"אהה מה עושות?" "בוגדות בך ובאליחי חחח" "חחח חכי תחזרי הביתה את תקבלי את המכות שלך" "מזה?! הבעל שלי נהיה אלים?!" שאלתי את תמיר.
"חחחחחח זה הילד הרע שבי" "אז היום נלמד איך להשתלט עליו" אמרתי לו. "חחחח נשמה שלי" אמר תמיר.
"אז מהה...?" שאלתי. "מה..??" "מה..??" שאלתי שוב. "חח ינעל אבוק! קיצר מאמי, את באה אליי היום בערב?" שאל תמיר.
"יש לי הרבה מה לעזור לך להשתלט עליו אז נראה לך שלא?" "חחחח אז אני מחכה" "סבבה מאמי" "ביי מאמי תהני עם בל" "תודה מאמי, ביי" אמרתי לתמיר וניתקתי את השיחה.
"חחחחחחח תעזרי לו להוציא את הילד הרע החוצה?" "חחחחחח ברור! אני לוקחת איתי סכין חחח אחרת איך?" "חחחחחחח" צחקה בל.
אני והיא הלכנו לעשות תמונה במכונה הזאתי.
עשינו פרצופים כאילו אנחנו משער מנשה. יצאנו תמונות מצחיקות =]]
הסתובבנו עוד קצת בקניון וחזרנו הביתה.
בדיוק לכניסה הביתה טלפון -> עדי.
לחצתי על SEND ולא דיברתי. "ניב?" לא עניתי. "ניב את שם? אני יודע שאת שומעת אותי" אמר ואני רק מקשיבה.
"טוב לא משנה ביי" אמר עדי וניתקתי.
"יפה לו" אמרתי לעצמי והלכתי להוריד בגדים והדלקתי את הדוד שיהיו לי מים חמים.
חיכיתי איזה שעה ונכנסתי להתקלח.
כשיצאתי התארגנתי לתמיר ויצאתי מהבית.
"לאן ניב?" שאלה אימא שלי. "לתמיר" "מה יש לך לעשות שם?" "סתם הוא רוצה אני יבוא אליו" אמרתי לאימא שלי, היא הסתכלה עליי ועשתה ביי עם היד.
יצאתי מהבית והלכתי לבית של תמיר.
דפקתי בדלת ותמיר פתח לי את הדלת.
"יאללה יש לך הרבה עבודה" "חחח" צחקתי והלכנו לחדר של תמיר.
הוא סגר את הדלת וקודם כל נישק אותי =]]
"ועכשיו להוציא את הילד הרע שבי" אמר תמיר.
"טוב תשכב" הוא שכב. "תרים חולצה" הוא הרים חולצה. "חכה אני דקה באה" אמרתי לו.
"לא לזוז!" הוספתי. "ולנשום??" "גם לאאא!" אמרתי לו.
הלכתי להביא סכין =]] חעחע רצח יהיה היום :]
שמתי אותו מתחת לחולצה.
"אין לי אוויר" אמר תמיר. התקרבתי אליו ונתתי לו נשיקה. "ועכשיו?" "גם!" אמר בקול כאילו מישהו חונק אותו. חח שחקן הוא =]
"עכשיו, לאחר שיש לך אוויר נעבור לדבר החשוב" אמרתי לתמיר והוצאתי את הסכין.
"מה את השתגעת???" "חחחח מה חשבת?" "חחחחח בואנה את שרוטה!!" אמר לי תמיר.
"חחחח וגאה בזה" אמרתי.
אחרי טיפול נורמלי שהילד הרע עזב אותו הלכתי הביתה. "עוד אחת קטנה" "דיי ניג'ס!" "חח בבקשה" אמר תמיר ונתתי לו נשיקה.
יצאתי מהדלת ואח שלו לקח אותי.
הגעתי הביתה, נכנסתי לחדר ו.......................................
תגיבוווו הרבה הרבה, הבנתם? יופי =]] מואההה
ובלללל -> בלי הערות דוגית מושלמת שלייי!! מטורפת עלייךךךךך!!
-ניבו'ש- 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרן ליזררר הרגת אותייייייייייייייייי
תמשיייככיי
חחח אהבתייייי
יאלה שימי המשךךך
-לינורוש-
א=י=ז=ה פ=ר=ק מ=ע=ל=ף!!!
אני דורשתת המשךך.. בולי לייבש אותי 😊
אני רוצה שעדי וניב יהיו ביחדד לא פייררר..
מה קרן הפאקצה הזאת נכנסה לתמונה => החוצה מידדד!!