ניבו'שש אהובתי פשוט מושלםם
מדהים אהבתי ונהנתי לקרוא בטירוף
תמשיכי לכתוב לנו כפרה עלייך
שתהיה לך שבת שלום
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 06/08/2005) ניבו'שש אהובתי פשוט מושלםם
מדהים אהבתי ונהנתי לקרוא בטירוף
תמשיכי לכתוב לנו כפרה עלייך
שתהיה לך שבת שלום
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊 😁 😛
חח איזו חמודה=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את כותבת מושלםם המשך בובה
יפהההההההההה...
אבל חבל שזה קצר.. =/
תמשיכיייי
אהובתייייייי מתגעגעתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפות שילייייייייייייייייייי
מה שלומכן?!
שמעוו.. אני מה-זה מצטערת אבל אני לא יודעת אם ייצא לי לעשות המשך ולשלוח למורנו'ש כי היום הייתי אצל סבתא שלי להיפרד מכולם ולא היה לי זמן ומקודם הכנתי מזוודות ומחר בבוקר אני צריכה לקום מוקדם וב-3 אני יוצאת מהבית.
אז נכנסתי לפה להגיד לכן שאני מצטערת ושאני מקווה שתבינו אותי ושאני יתגעגע אליכן המונמון!!
ואיך שאני יחזור אני יעשה המשך וייספר חוויות!
אוהבתותכן מלאאאאאאאא,
-ניבו'ש- 😊
לא נורא מאמי.. זאת תקופה שכולם נעלמים לכמה ימים!
טיסה נעימה ותהנייייי!! זה הכי חשובבבב...
חיים שלי אני מבינה אותך
כפרוני עלייך אוהבת אותך המון
תהני הכי בעולם
ותשמרי על עצמך
תחזרי מהרר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי...קראתי את כל כל הסיפור
והוא פשוט מדהים מטריף מצחיקק
אהבתי אותו רצחח
יאללה תמשיכי
לוב יו מוצ'ו ליגלוש
אהובתי לכמה זמן את נוסעת?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וווי איזה חלוםם
תמשייכי דחוף1!
טיסה נעימה מאמי...
אבל אני עצופ'ה אני רוצה המשך