פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]...

סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]

✍️ _princessa_ 📅 26/02/2005 23:41 👁️ 39,356 צפיות 💬 1,644 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 74 מתוך 110
בוקר טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב =]]

שיהיה לכולם המשך יום נעים ותהנו בקריאה :]]

פרק 72.

תקציר הפרק הקודם:

השקפתי קצת במרפסת וכבר העברתי שעה עם בל, דנה ואימא בטלפון.
הטלפון של תמיר צלצל.
"הלו?" עניתי.
"שלום, תמיר נמצא?" "הוא ישן, מי זו?" "זו..................................................."

"זו בת דודה שלו" "אהה, הוא ישן מאמי, למסור לו משהו?" שאלתי.
"לא זה בסיידר, אני אתקשר כבר מאוחר יותר" "אין בעיה" אמרתי.
"ביי" "ביי מותק" אמרתי וניתקתי את הטלפון.
לקחתי לי חטיף שקניתי בקיוסק של הבריכה והלכתי לתמיר שעוד ישן ונתתי לו נשיקה.
"נסיך שלי.. קום.." לחשתי לו ושמתי עליו את הראש שלי.
"אחחחחח.. כל בוקר, צהריים, לילה, כל מתי שאני יושן ואת מעירה אותי יהיה לי המשך יום מושלם" אמר תמיר.
"חח תפסיק להיות רומנטיקן וקום" אמרתי.
"נווו עוד קצת.. בואי שכבי איתי.." אמר תמיר.
שכבתי קצת על המיטה איתו ו..
"בא לך לעשות לי מסאז'?" שאל תמיר. "כה מאמי" אמרתי. תמיר הוריד חולצה ונשכב על הבטן.
עשיתי לו מסאז' והוא רק הסתכל עליי ולא אמר מילה.
אחרי 20 דקות: "הלכו לי הידיים" "חחח טוב מאמי תודה" אמר תמיר.
"אחחח.. ידי מלאך!" אמר. "חח כן בטח" אמרתי.
"יאללה מאמי באה לאכול ארוחת ערב?" שאל תמיר.
"כה מאמי אני רק אתלבש" אמרתי.
"אהה ולפני שאני ישכח, בת דודה שלך התקשרה" "אוייש.. עוד הפעם היא.." "חח מה קרה?" שאלתי.
"סתם נדלקה על חבר שלי רוצה שאני ישאל אותו משהו" "חחח איזה חמודה" אמרתי.
"חח כה ממש" "חח דיי להיות רע!" "לא רע!" "רע מאוד!" אמרתי לו.
"חחח ואת מכשפה" "נכון, מודה" חייכתי לו.
"חחח אין אין אני פשוט א-ו-ה-ב אותך!" "חח ג'מני אותך מאמי" אמרתי והוצאתי לי בגדים.
שמתי חצאית ג'ינס וגופיה בצבע ירוק שהחמיאה לי עם השיזוף. סידרתי את השיער, שמתי נעליים, התאפרתי קצת ותמיר כבר ישב וחיכה לי.
הוא לבש ג'ינס וגופייה שחורה.
יצאנו מהחדר, הזמנו מעלית והלכנו לחדר אוכל.
האוכל היה כמו אתמול פחות או יותר.
לקחתי לי סלט וקצת ספגטי והלכתי לשולחן ואז תמיר הלך להביא לו אוכל.
כשתמיר חזר הלכתי להביא לנו שתייה.
כשסיימנו לאכול: "נזוז?" "נזוז" אמרתי לתמיר.
"לאן הולכים היום?" שאלתי.
"אממ.. לאן שבא לך מאמי" אמר תמיר.
"אבל אני לא יודעת לאן בא לי" אמרתי.
"מפילה עליי הכל אה?" "חחח נו מה רצית שאני יעשה?" אמרתי לתמיר.
הלכנו לטייל קצת בעיר ונכנסנו לחנויות ומדדנו בגדים.
נכנסנו לקניון והתחלנו להסתובב. תמיר נכנס לקרוקר ואני נכנסתי איתו.
"עזרי לי לחפש ג'ינס יפה?" "בוודאי" אמרתי לתמיר והלכתי לאזור של הג'ינסים של הגברים והתחלתי לסרוק את האזור.
חיפשתי ג'ינס ואחרי 2 דקות בא אליי מוכר. דיי חתיך אפשר לומר. נו בטח.. אילת.. 😊
"צריכה עזרה מותק?" "אני מחפשת ג'ינס לחבר שלי" "מה המידה שלו?" שאל המוכר.
"אממ.. 28 אני חושבת.." אמרתי.
המוכר התחיל להראות לי ג'ינסים ושמתי לב לג'ינס שהוא לבש.
"תגיד.. יש לך במקרה את הג'ינס שאתה לובש?" שאלתי.
"ת'אמת יש לי 2 אחרונים אבל אני חושב שזה מידה גדולה" "תוכל לבדוק לי?" שאלתי.
"בשבילך, כן.." "בשביל חבר שלי" שלחתי אליו חיוך.
המוכר הלך למחסן לחפש ואני בינתיים ראיתי עוד כמה דגמים למקרה שלא תהיה מידה.
חיפשתי לי והרגשתי יד עוברת על המותן שלי. הייתי בטוחה שזה תמיר.
"הנה.. בשבילך מצאתי במידה" אמר המוכר והסתכלתי עליו. "תודה" אמרתי.
"אין על מה" חייך. "ויש לך את זה באותה מידה?" "כן, זה יש" "תוכל להביא לי?" שאלתי.
"כן מותק" אמר. "תמיר!" צעקתי לו.
"איפה את?" שמעתי את הקול של תמיר. "הנה מאמי" אמר לי המוכר. "תודה.." אמרתי.
"פה מאמי.." אמרתי והרמתי את היד וראיתי את תמיר.
"מה אתה אומר על אלו מאמי?" "יפים!" "רוצה למדוד?" "בטח!" אמר תמיר ונתן לי נשיקה קטנה על השפתיים.
"יש פה עוד אחד יפה, תגידי לי מה את חושבת" "סבבה" אמרתי.
אני ותמיר הלכנו יד ביד לכיוון התאי הלבשה.
"מה את אומרת על זה?" "אהה הוא גם יפה!!" אמרתי.
"תמדוד אותו שאני יראה" "סבבה, רגע.." אמר תמיר.
"רגע מאמי תיקח למדוד גם את זה" אמרתי לתמיר והבאתי לו את 2 הג'ינסים.
תמיר די התעכב בתא הלבשה.
"נו כוסית שילי תצאי כבר" אמרתי לו. "חחח תחכה אחי" "חח יא זונה" אמרתי לו והוא ייצא והלביש לי נשיקה.
"הוא יפה עלייך! תסתובב נראה ת'תחת השקסי שלך" אמרתי לתמיר והוא הסתובב וענטז עם הטוסיק שלו.
"חחח שרוט" אמרתי לו.
"יאללה תמדוד את האחרים" אמרתי לו.
הג'ינס שהמוכר לבש ישב על תמיר גם יפה אבל גם מה שתמיר ראה היה עליו יפה.
"נקח את שניהם!" אמרתי.
"חח השתגעת?" "אז מה? יש פה גם מבצע וזה גם בלי מע"מ ככה שזה לא יוצא יקר" אמרתי לתמיר.
"כן אבל בכל זאת.." "חח שתוק יאללה תביא נשלם" אמרתי לו.
במקום שהג'ינס יעלה 400 הוא ייצא בסביבות ה-200 אז קנינו 2 במחיר של אחד.
"כמה זה?" שאל תמיר שיצא מהתא הלבשה.
"זה כלום.." קרץ לי המוכר.
"מה כלום?" "יאללה צא מפה!" אמרתי לתמיר. "מה צא מפה?" "צא מפה!!" אמרתי.
"אבל.... רגע! את שילמת?" "בוקר טוב ישראל" חייכתי אליו ויצאתי מהחנות.
"נו ניב את לא בסדר!" "מה לא בסדר? יאללה שתוק מתנה ממני" "לא ניב.." אמר תמיר. כשהוא אומר ניב, בלי כינויים הוא עצבני.
"דיי מאמי נו! אז שילמתי. מה קרה? יש בינינו חשבון? לא! דיי.. נגמר!" אמרתי.
"לא נו ניב אני רציני" "מה רציני תמיר? מה? אז שילמתי אז מה קרה?!" "קרה.." אמר.
"טוב אין לי כוח אני חוזרת למלון" אמרתי לתמיר והבאתי לו את השקית עם הג'ינסים.
"ביי" אמר ויצאתי מהקניון.
הלכתי ברגל למלון. קצת פחדתי מכל המבטים ולא ציפיתי ליחס כזה מתמיר.
אחרי חצי שעה של הליכה מהקניון הגעתי למלון. עליתי לחדר ונזכרתי שהכרטיס לחדר אצל תמיר.
"ס'עמק!" צעקתי. "עכשיו לשבת ולחכות" חשבתי לעצמי.
ישבתי על השטיח שהיה מקיר לקיר ליד דלת החדר.
"קבלה" עלה לי לראש. "אני אבקש שיביאו לי מהקבלה את הכרטיס מפתח הזה לחדר" אמרתי.
ירדתי במעלית ורצתי לקבלה.
היו אנשים אז חיכיתי. כעבור 5 דקות.
"שלום" "שלום" אמרתי. "במה אוכל לעזור לך?" שאלה אחת הפקידות.
"חבר שלי בקניון ושכחתי לקחת ממנו את הכרטיס לחדר. תוכלי אולי להביא לי?" "כן, בטח" אמרה לי.
נתתי לה פרטים: שם, שם משפחה, מספר חדר וכו'...
"בבקשה חמודה" "תודה רבה" אמרתי לה.
הזמנתי את המעלית ופתאום היה צלצול בפלאפון של הודעה.
פתחתי את הפלאפון והיה רשום "בעלי".
"אני מצטער.. אוהב אותך לנצח.." ככה היה כתוב בהודעה.
לא התייחסתי אליה. המעלית הגיעה, לחצתי על הקומה שלי והלכתי לחדר.
פתחתי את הדלת ושם חיכה לי על המיטה תמיר עם ורד אדום ביד.
הורדתי את הנעליים שהרסו לי את הרגליים, הורדתי את הבגדים, שמתי מכנס קצר וגופיה ונכנסתי לשירותים לצחצח שיניים.
יצאתי מהשירותים ותמיר חיכה לי ליד הדלת של השירותים.
נתתי לו מכה עם המרפק שעברתי ונכנסתי למיטה.
הייתי כ"כ עצבנית שהוא אמר לי "ביי" ולא הצטער אפילו ונזכר רק אחרי כמה דקות. לא הבנתי מה עובר עליו. "אז שילמתי, אז מה?!" חשבתי לעצמי. "אוףף!! תינוק!".
כששכבתי במיטה לא הסתכלתי עליו. הוא נצמד אליי לגב וחיבק אותי אך זזתי והתנתקתי ממנו.
"אני מצטער.. באמת.." אמר תמיר אך לא עניתי לו.
"וואללה יופי.. עכשיו אתה מצטער.." חשבתי לעצמי.
"נו ניבי שילי" "מה אתה רוצה? מה תמיר? תסביר לי! אתה רב איתי על קטנות ואחר"כ מבקש סליחה כמו כלום!" אמרתי לו.
"אנ.." "ואפילו לא הצטערת באותו רגע! הלכתי לבד פחדתי שיעשו לי משהו. אני לא מכירה את המקום!" הוספתי.
"שמעי מאמי.. אני הייתי כל הזמן מאחורייך וידעתי שאין לך מפתח.. רציתי לתת לך להתבשל קצת.." "להתבשל?! מה אני קציצה?! מה עובר עלייך?! באמת שאני לא יודעת! כאילו אני עושה איתך חשבון עם כסף! אני מרגישה כאילו אנחנו בעל ואישה עם חשבון כסף משותף! אז קניתי לך מתנה! אתה לא קונה לי?" צעקתי עליו.
"את צודקת.. אבל זה יותר מידי.. ואת תמיד תהיי אישתי!" "שום יותר מידי! אוףף נמאס לי!" אמרתי.
"במוקדם או במאוחר היה נמאס לי לחכות ולראות אותך יושבת ליד הדלת וניצלתי את זה שהלכת לקבלה ונכנסתי" אמר תמיר.
"יופי" אמרתי.
"נו דיי חיים שלי.. את יודעת שאני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר! אפילו יותר מאוכל!" "גאווה גדולה" "נו דיי להיות קרה" "תכבה ת'מזגן" "נו.." אמר תמיר.
"נו ונו.. אני עייפה" "אז מה עכשיו?" שאל.
"מה עכשיו?" שאלתי גם. "נ'י אוהפ ת'ך" אמר תמיר בקול תינוקי.
"אני..." אמרתי ותמיר השתיק אותי עם נשיקה שחיכיתי לה יותר מכל..................................

מקווה שאהבתם,
-ניבו'ש- 😊



חחחחחחחח איזה פרק מושלםםםםם
יאא הם באמת כמו בעל ואישההה
חח איזה חאאאאמודיםםם
ניבו'שש מוכשרת אחתת
שימי המשךך
מוואה ענקיתתתתתתת
יאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה פרקק מעלףף..
איזה חמודדד הוא שהוא הלך אחריהה.. אחלה חברה יש לה!!!

שימי המשךך דחוף.. יש לך סיפורררר מושלם!! =)
חחחחחחחח תכבה ת'מזגןןןןןן..
אהבתי!!!

פרק מושלם..
המשך
QUOTE (HeNNNNNNN @ 16/08/2005) חחחחחחחח איזה פרק מושלםםםםם
יאא הם באמת כמו בעל ואישההה
חח איזה חאאאאמודיםםם
ניבו'שש מוכשרת אחתת
שימי המשךך
מוואה ענקיתתתתתתת
😂
איזה חמוד התמיר הזה
אחלה פרק מאמי תמשיכי פליז
מתה עלייך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאא איזה מתוקים הם גמאני רוצה חבר כמו תמיר למה רק לניב יש?!?
אוףףףףףףףףףףףףף
אהובתייייייי זה פרק מושלםםםם =]
המשךך
מואה
בלו'ש
יאאאאאאאאאאא איזה פרקים מהממממממממממיםם!!
גאדדדדדדדדד שבועיים חייתי בלי הסיפור שלךךךך!!
מחכה להמשךךךךךךךךךך
איזה פרק מתוקקקקקקקקק
יווו איזה חמודד תמיר!!
[
תמשיכיי מהמם כמוו תמיד!
ניבו'שש אהובתי פליז תמשיכי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עוד קצת תגובות..
מחכה לכם אחלה המשך 😊)

-ניבו'ש- 😊
ניבו'ששששש אני צ'ה המשךך😢
המשך??

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך