שכחתי לשאוללללללללללללללללל!!! מה עם המטריד הזה שהפחיד אותה?!?!?!?!?! הפסיק??
יווו מסקרן אותי!!!!!
QUOTE (סתם_ילדה @ 19/08/2005) תמשיכי תמשיכי תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי 100X
😂
שלום לכולםםםםםםםםםםםםםםםםםםם :]]
תודה על כל התגובות מדהימות שיליייי!!
סתם_ילדה -> הוא במעצר מאמי.
ועכשיו פרק שווה ביותר :]
בלו'ש אתמול הייתה אצלי והיא רצתה להמשיך קצת את הסיפור :]]
אז החצי הראשון שלה וההמשך שלי..
מקווה שתאהבו!
פרק 74.
תקציר הפרק הקודם:
תמיר קשר לי את העיניים.
"מה עובר עלייך?" שאלתי.
"שששש.." לחש לי תמיר.
הוא אחז ביד שלי והוביל אותי.
"מדרגה" אמר לי מידי פעם. היה ממש חם בערב אבל מידי פעם הייתה רוח קרירה שקצת שברה את החום.
תמיר הוריד לי את הכיסוי עיניים...........................................................
ראיתי שאנחנו נמצאים בים.
ראיתי את אחד הדברים הכי מדהימים בעולם..
ממש על שפת הים נמצא שולחן עם מפה לבנה ונרות והכול מסודר מדהים, והוא.. בבגדים לבנים כאילו אני באגדה והוא הנסיך.
לא היה לי מילים, לא ידעתי מה להגיד באותה שנייה רק נתתי לו נשיקה שנראה לי שאמרה את הכול באותו רגע קסום.
הוא הוביל אותי לכיסא והתיישבנו.. "למה שתקת מאמי? לא מוצא חן בעינייך מה שעשיתי?".
"מה נראה לך?" – השבתי בחזרה.
"אני לא יודע נסיכה.. אני יודע שהכי חשוב לי מה את חושבת ואם זה לא מוצא חן בעינייך אז אפשר ללכת".
באותה שנייה לא היה בא לי לדבר רק באתי אליו ונתתי לו נשיקה שהסבירה את כול מה שאני מרגישה וכול מה שאני חושבת על מה שהוא עשה לי.
היינו ביחד בים עד מאוחר – צחקנו, דיברנו, התנשקנו מידי פעם וכול הזמן הסתכלנו אחד לשני בעיניים.
"טוב אהובתי עכשיו הפתעה שנייה... לא סתם אמרתי לך להביא בגד ים" – אמר והרים אותי.
"חחח תוריד אותיי.. וכמה הפתעות ביום??" – צעקתי וצחקתי ביחד.
הוא שתק לא ענה.
הגענו למקום שהכול היה חשוך.. הוא הוריד אותי ופתאום שמעתי משהו מתפוצץ.
"תמירררר אני רוצה לאמא אני מפחדתת" – צעקתי .
"חחח דיי מאמי אני פה.. לא קרה כלום זה חלק מההפתעה" – אמר .
פתאום ראיתי מלא ורדים בחדר.. וג'קוזי עם מלא נרות מסביב הכול היה כזה מיוחד כאילו זה חלום
חיפשתי את תמיר בחדר אך לא מצאתי אותו... לא הבנתי מה קרה.. לאן הוא נעלם.
נכנסתי ללחץ. ראיתי את הסרט שדמיינתי אצלי בראש.
פתאום ראיתי אותו. קפצתי עליו.
"לאן נעלמת??" שאלתי אותו. "לסידור קטן ואחרון" אמר לי תמיר.
"כבר חשבתי על הרע מכל.." אמרתי והורדתי את ראשי למטה.
"מה את רצינית?? שאני ישאיר אותך פה לבד? אין מצב חיימשלי!! בחיים לא! אני אוהב אותך כמו שלא אהבתי אף אחת בחיים שלי!!" אמר לי תמיר ונישק אותי.
לאט לאט תמיר הוריד לי את החולצה ואני לו. נשארתי את החזייה של הבגד ים..
תמיר הוריד לי לאט לאט את המכנס ושלו לא איחר לבוא..
הייתי עם הבגד ים ותמיר עם מכנס שהוא לבש מתחת כנראה.
התנשקנו לנו כאילו אין מחר.. כ"כ אהבתי אותו..
לאט לאט הגענו לג'קוזי כשאנחנו עוד מתנשקים.
תמיר ירד במדרגות של הג'קוזי לאט ואני אחריו.
היינו בג'קוזי, אני ותמיר ביחד, באווירה שקשה להסביר אותה במילים.
זה כמו חלום וגם אם זה היה התפללתי שאני לא יתעורר ממנו לעולם.
הרגשתי שאני מספיק בוטחת בתמיר ושהאהבה שלי אליו אמיתית.
למרות שזו לא הייתה הפעם הראשונה שלי הרגשתי כאילו זה כן היה.
"אני רוצה אותך.." לחשתי לו.
"אני שלך מאמי" אמר לי תמיר.
"לא.. לא הבנת.." אמרתי.
"מה מאמי? מה את מתכוונת?" שאל תמיר. "אני רוצה לממש את האהבה שלי איתך.. נו.. אתה יודע.." אמרתי.
תמיר חייך חיוך קטן ונתן לי נשיקה.
"אהה.. עכשיו תגידי.. אני רוצה לשמוע את זה ממך" אמר.
"אני.. נו.. אל תהיה רע.." אמרתי וחייכתי חיוך מבויש.
"זה בסדר מאמי.. את בטוחה?" שאל תמיר.
"מיליון אחוז" השבתי.
ככה, מנשיקות פה ונשיקות שם זה הגיע.
זה היה כ"כ מדהים...
כמובן שהשתמשנו באמצעי הגנה. אף פעם לא חשבתי שזה יהיה בג'קוזי אי פעם.. אבל זה היה מושלם.
אחרי שסיימנו היינו עוד קצת בבריכה והבגד גם חזר אליי.
שחינו קצת, התנשקנו הרבה ואהבתי אותו המון.
אחרי שעתיים בערך יצאנו מהג'קוזי.
תמיר הביא 2 חלוקים ארוכים בצבע לבן.
פתאום הבחנתי בעוד דלת.
"עוד מאמי? לא.. דיי.." אמרתי לו.
"ששש.." לחש לי תמיר.
הוא פתח את הדלת היה ובאמצע החדר היה פוף ענק בצבע ורוד ומסביבו פרחים יבשים בעיגול של הפוף ונרות מפוזרים.
תמיר הושיט לי את ידו. התיישבנו על הפוף ותמיר התחיל לדבר.
"נשמה שלי.. אני לא יודע מאיפה להתחיל אבל..............................................."
מקווה שאהבתן!!
שיהיה לכן שבת שלום.
אוהבת,
-ניבו'ש- 😊
ניב ובל יצא לכן פרק נדירררררררררר
יואוו אני רוצה חבר כמו תמיררררררררררררררררררררר 😢 😢
ניבו'שש תמשיכי מוכשרת אחתת
מוואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתת
יאא איזה רומנטיי.. חיחיחי..
מעלףףףף..
המשךךך
פרקקקק מעלףףף.. שימי עוד אחדדד עכשיווווווווווווווו
ראאאאאאאאאאבקקקקק חבל שיש בנים כאלה רק בסיפורים 😢
תמשיכי זה כזה מווווווווווווווושלםםםםםםםםם תמיררררררררררררררר תעשה לי ילדדדדדדדדדדדדדד[/SIZE]
חחח דוגרי חבל שיש בנים כאלה רק בסיפוריםם
יאללה מאמי תמשיכי יצא מושלם כמו תמידד
אמאאאאאאא ניבו'ש איזה
פרק מושלם בין הכי יפים שהיו
אהבתי בטירוףף מרגש רצח
תמשיכי כשאת יכולה יפתי
אוהבת אותך מאמי
ושבת שלום שתהיה לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואיייייייי ניבוששששש..
איזה פרק מעלףףףףףף..
איזה רומנטייייייייי...
איזה מדהיםםםםםםם..
ותמיר כל כך מתווווק..
המשך דחוףף!!! 😊
שלום לכול היפות שיליייייייייייי :]]
אני מאחלת לכולכןןןן ולכל מי שבאתר יום אהבה שמח, ותצאו ותבלו ותעשו כיף חיים!!
אוהבת המונמוןןןןןןןןןןןןןןןן,
-ניבו'ש- 😊
ניבו'ש נשמה שלי
תודה רבה בובה גם לך מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ניבוווווווש
חייםםם צ'ליייייייי סיפורר מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!
הוא בטח יגיד לההה כמה הוא אוהב אותההההה...ושפעם הוא היה זבללל ושרק בזכותה הוא השתנההה
חיחיחי
המשך מאמייייייי
מואההההה
בתאלושששששששששש
ניייייבוש יפתייייייי..
מוכשרת שליייייי..שיהיה לך יום אהבה שמח!!!
תהני היום עם החברות שלךךךךךך=]