מדהייים המשךךךךךךךךךךךךךך
בל?
בפנימיה צבאית?!
ואעע ואעע
המשךךךך מאמי
אויייייייי יצא מעלףףףףףףףף..
ניבו'ש שלייייייי
אין ילדה יותר מוכשרת ממך!!!!=]
כתבי עודדדדדד..
המשךךךךך..דחוףףףףףף..
גלושק'ה=]
ניבו'שש יפה שלי
המשך מדהיםםם
תמשיכי כשאת יכולה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (HeNNNNNNN @ 31/08/2005) ניביייייייייי
איזה מושלם הפרקקקקקקקקק
וואי את כותבת מדהיםםםםםםםםםםםםם=))
תמשיכי בובה
מוואה ענקיתתתתתתתת
😂
תודה על כל התגובות יפות שלייי =]]
וגלו'ש את גם מוכשרת אז ששש...
קרינו'ש - יואווו.. כמה זמן לא שמעתי ממך!
חח כה, היא עזבה בסוף.. הדוגית שלי..
אבל יום שישי היא כבר תהיה פה כפרעלייה אני כבר מתגעגעת אלייה המונמון!! :]]
אגב, קרין, נכון התמונות שיש לך בחתימה של הלהקה החדשה הזו?
אז נכון ערן? חח אני מדברת עם אחיו התאום כל הזמן =))
קוראים לו מידן, איזה ילד נשמה הוא! =))
סתם_ילדה - תמיר זה החבר הנוכחי בסיפור.
ומורנו'ששששששששש, התגעגעתי המונמון יפתי!!
-ניבו'ש- 😊
^^
גיים בויז מאמי..
חעחעעעעעע...קבילתי ממעריב לנוער דיסק כזה עם שיר אחד שלהם..
מזה דפוקקקקקק..
אבל הם חתיכים אחד אחדדדדדדד...שווים!!!
סתמיייי..את יותרררררר..
תמשיכי!
כפרה עלייך גמני התגעגעתי בובית
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה פרק יאפפפפפפפה
המשךךך מותקקקקקקק
QUOTE (_princessa_ @ 31/08/2005) תודה על כל התגובות יפות שלייי =]]
וגלו'ש את גם מוכשרת אז ששש...
קרינו'ש - יואווו.. כמה זמן לא שמעתי ממך!
חח כה, היא עזבה בסוף.. הדוגית שלי..
אבל יום שישי היא כבר תהיה פה כפרעלייה אני כבר מתגעגעת אלייה המונמון!! :]]
אגב, קרין, נכון התמונות שיש לך בחתימה של הלהקה החדשה הזו?
אז נכון ערן? חח אני מדברת עם אחיו התאום כל הזמן =))
קוראים לו מידן, איזה ילד נשמה הוא! =))
-ניבו'ש- 😊
את רצינית!?!?
יוו דייי אמאאאא חחח יווו יוו עכשיו אני מתה פה חח.. זה כמו שחברה שלי אומרת ,כן אני כל יום שישי רואה את אושרי שאני נוסעת למאור עם חברות שלי תבואי גם את" חחחחח
😢 אני גם צ'ההה
חיים שלי איך היה היום הראשון?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סוף סוף קיבלנו המשךך..
פשוט מדהיייייייייייייייייייים!
שימי עוד אחד!