ניבו'ששששש
תמשיכי מאמי
מוואהההההההה
גם היום ראיתי את ניבי ואתם לאאאא😛
ניבו'ש חיים שלי תמשיכי פליז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שלוםםםם לכולןןןן!!
אני ממש מצטערת שלא המשכתי לכן!
אבל אני מסיימת 4 פעמים בשבוע ב-3 וחצי, חוזרת הביתה, אוכלת, מתקלחת, עושה שיעורים ואז אני כבר שפוכה והולכת לישון.
הימים שלי ממש עמוסים.
אני מקווה שאני אוכל לכתוב לכן המשך בקרוב ושוב סליחה..
מקווה שתבינו אותי.
-ניבו'ש- 😊
יפה שליייייייי
מחכים לךךךךךךךךך=]
לכי לכי לישון..חעחע..
אני חוזרת בחמש=[
לא פררררררררר=[[[[[
יאלהההההההה..קדימה..תאגרי כוחות ותרשמי לנו המשך ארוך=]
גלושק'הההההההה=]
ניבו'ש איפה את מושלמת שלי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שלוםםםם =]
סליחה שלקח לי הרבה זמן להמשיך ... אבל אני כאן, עם ההמשך =]
קריאה נעימה.
פרק 80.
תקציר הפרק הקודם:
הגענו לבנימינה, קנינו כרטיסים הלוך וחזור וחיכינו לרכבת.
אחרי 5 דקות היא הגיעה.
נסענו ומשהו כמו חצי שעה, אול פחות הגענו לקניון.
לבל היה פלאפון.
"שלום, מדברים מביה"ח" "ביה"ח?" שאלה בל.
"תוצאות בדיקת האיידס" בל החווירה כולה.
התשובה הייתה.............................................
"ניב.." אמרה בל.
"מה?? נו מה אמרו??" שאלתי אותה.
"אני..." "נו בל!" "אני.. אין לי איידס" אמרה.
"פווווווו..." נשמתי לרווחה.
"הלחצת אותי!" "יואווו.. נלחצתי שהיא התקשרה כי אני הייתי אמורה וחשבתי שיש משהו חריג" אמרה בל.
"כן.. זהו, בסדר אין לך כלום. תודיע רק לאליחי" אמרתי.
"כן, מאוחר יותר" אמרה בל.
הרכבת עצרה בדיוק בקניון.
עלינו במדרגות.
בכניסה לקניון העברנו את הכרטיסים ונכנסנו.
היינו בכל מיני חנויות והיה סוף עונה כמעט בכל החנויות.
אני ישר הלכתי ללי קופר. קניתי ג'ינס וג'קט ג'ינס. ייצא הכל 800 ₪.
בל קנתה 3 גופיות וג'ינס של קרוקר והיא קיבלה במתנה כפכפים.
הסתובבנו בעוד כמה חנויות ולא היה משהו מעניין.
נכנסנו לאחת החנויות שלא הייתה בה נפש חייה.
"בואי ניכנס אולי תהיה מציאה" אמרה בל ונכנסנו לחנות.
ראינו על גלגל כזה ששמים עליו את הקולבים והיו שם מכנסיים חמודים.
אני לקחתי מכנס שחור שנראה אלגנט ויש לו חגורה ובל לקחה בצבע לבן.
המכנס עלה 120 ₪.
אני ובל יצאנו מהחנות, נכנסנו לעוד כמה חנויות והגענו לסקרצ'.
היה מבצע.
אני ובל קנינו מכנס קצר וגופיה והמשכנו.
"אני רעבה!" אמרתי לבל. "מתי את לא רעבה?" שאלה. "חחח יאללה בואי נאכל משהו" אמרתי לה.
"מה את רוצה לאכול?" "בוראגרנץ'" השבתי.
"תהיי בריאה" "אמן" אמרתי.
הגענו לבורגראנץ' והזמנו לנו ארוחה.
התיישבנו ואחרי רבע שעה סיימנו לאכול. חח אחרי כל מה שהזמנתי לקח הרבה זמן לאכול את הכל =]
נכנסתי לשירותים ובל שמרה לי.
"בל תביאי לי נייר אין פה" אמרתי לה.
בל הביאה לי נייר ואז הרטיבה חתיכת נייר וזרקה עליי.
"יא זונהההההההההההההה" צעקתי לה.
והיא המשיכה בשלה.
פתאום יצאתי אליה, כשהמכנס שלי לא סגור.
שטפתי ידיים והיא יצאה מהשירותים. תוך כדי סגרתי את הכפתורים של המכנס ותפסתי אותה.
"יא זבל אחת!" אמרתי לה.
"חחחח" צחקה בל.
המשכנו להסתובב בעוד כמה חנויות והשעה הייתה 6.
יצאנו מהקניון וחיכינו לרכבת.
כעבור 10 דקות היא הגיעה.
הגענו הביתה, הלכתי לבל והתקשרתי לאימא שלי להודיע לה שאני ישנה אצלה.
התקשרתי לתמירו'ש שלי ובל דיברה עם אליחי ואמרה לו על התוצאות.
"אהובתיייייייייי" שמעתי את תמיר מהצד השני.
"בעלללללייייייי, התגעגעתי אלייך מאמי!" אמרתי.
"גם אני אלייך חיים שלי! לאן נעלמת לי היום?" שאל.
"הייתי עם בל בקניון בת"א" אמרתי. "אהה.. היה כיף?" "כה מאמי מאוד!" אמרתי.
"מה קנית?" "אממ... כל מיני חחח קנייה של מעל 1000" "חחח יא בזבזנית" "חחח" צחקתי.
"אבל מגיע לך" "חח אוהבת אותך!" אמרתי.
"מה עשית היום אהובי?" "סתם מאמי הייתי אצל עומרי, לא משהו מיוחד" אמר תמיר.
"סבבה מאמי.. אני ישנה אצל בל היום, אז אני רוצה לראות אותך מחר, סבבה?" "בטח מאמי! אין בעיות!" אמר תמיר.
"ביי אהובי, אוהבת אותך הכי שבעולם" אמרתי.
"גם אני אותך נסיכה שלי, מת עלייך" אמר תמיר ונתן לי נשיקה דרך הטלפון.
בל עוד דיברה עם אליחי.
כעבור 10 דקות היא סיימה את השיחה, אני הייתי בינתיים במחשב.
"אוף! נמאס לי ממנו!" אמרה בל.
"מה קרה?" שאלה.
"סתם, מעצבן אותי" "נו תספרי" "סתם, נו, רב איתי על קטנות כמו תמיד" "כרצונך" אמרתי.
היינו במחשב ודיברתי עם תמירו'ש באייסי ואז אני ובל הלכנו להכין לנו סלט ענקי.
פתאום היה לי טלפון. על הצג היה עדי.
"הלו?" עניתי.
"ממצב ניבו'ש?" שאל עדי.
"הכל טוב מה איתך?" שאלתי.
"הכל מעולה מאמי, איפה את?" "אני אצל בל" אמרתי.
"אהה.. חשבתי שניפגש" אמר עדי. "מצטערת.." "חשבתי שעוד אחרי אילת אבל בקטנה" "חכה רגע" אמרתי לו.
"בלו'ש, אם עדי יבוא לפה לאיזה חצי שעה, זה בסדר?" "כה מאמי חופשי" אמרה בל.
"אתה רוצה לבוא פה לבל? פשוט עוד שעה אנחנו צריכות ללכת ואני לא יודעת אם אני יספיק להיפגש איתך" אמרתי.
"סבבה.. אני כבר אצליכן" "טוב" אמרתי.
ניתקתי את הטלפון ואני ובל המשכנו בארוחה שלנו.
עשינו לנו סלט כמו במסעדות וגם הכנו על המחבת גבינת חלומי.
פתאום נשמעה דפיקה בדלת.
"אני אפתח" אמרתי. "את גם ככה כל הזמן פותחת" אמרה בל.
"חח זבל" אמרתי.
זה היה עדי.
נתתי לו נשיקה בלחי והוא נתן לי.
"כנס" אמרתי.
"בל אני בחדר שלך. תארחי בינתיים שולחן" "טוב" אמרה בל.
נכנסנו לחדר של בל.
"רוצה לשתות משהו? לאכול?" שאלתי והרגשתי כאילו אני בבית שלי.
"לא מאמי תודה" אמר עדי.
"אז.. על מה רצית לדבר?" "עלינו" אמר.
"שמע עדי, ידעתי שזה מה שתרצה להגיד, אבל אני מצטערת.. אני עכשיו עם תמיר וא.." "אני יודע, אל תתני לי הרצאות" השתיק אותי עדי.
"אז?" שאלתי.
"כלום.. כנראה אני חוזר לגור פה, בישראל עוד חצי שנה בערך" אמר.
"וואלה? סבבה לגמרי!" השבתי.
"כן" אמר עדי.
"אז תקשיבי.." "כולי אוזן" אמרתי והוא התקרב אליי.
"אני יודע שלא הייתי בסדר ותאמיני לי שאני עדיין אוהב אותך" אמר לי עדי.
"אני אשקר אם אומר שאני לא חושבת עלייך לפעמים אבל אני אוהבת את תמיר ואני לא יעזוב אותו בעד שום דבר" אמרתי.
"סבבה.." אמר עדי.
"יש לך מישהי עכשיו?" "לא" השיב.
"אה הבנתי. טוב שמנדריק, בוא לאכול איתנו" אמרתי לו ומשכתי אותו ביד.
בל ארחה את השולחן והתיישבנו לאכול.
אחרי שתקפנו, שכבנו בסלון כמו מתים.
"חחח כאילו אכלתן סטייק עכשיו" "חח דבר בשם עצמך יא שמן" אמרתי לו והעפתי עליו כרית.
התגעגעתי לשטויות של עדי ולצחוקים איתו. אבל רק בתור ידיד.
אחרי שעה ככה עדי הלך ונפרדנו כידידים. אחר"כ אני ובל ניקינו הכל ושיגענו אותו באייסי. היה ממש מצחיק.
פתאום..
"ניבו'ש?" "אה מאמי?" השבתי.
"לא בא לי כבר על אליחי" אמרה בל.
"מה זה?!" "כן.." אמרה בל.
"אני מתגעגעת לדניאל" "דניאל?! מה הוא קשור עכשיו?" שאלתי.
"כן, אני מתגעגעת אליו" אמרה בל.
"יודעת מה עושים?" שאלתי אותה. "מה?" "מתקשרים" אמרתי וחיפשתי את המספר שלו בזיכרון.
"מחייג" אמרתי לבל.
"גיסייייייייייייייייייייייייייייייייי" אמרתי "לשעבר" הוספתי.
"חח ממצב מאמיייי???" שאל דניאל.
"הכל טוב, מה איתך כפרה?" "וואלה חיים נשמה" אמר דניאל.
"מה התנתקת מאיתנו? כבר לא מדבר, לא שואל, לא מתקשר, לא מתעניין, מה יהיה?" אמרתי.
"חח גם את" "לא נכון. אם לא הייתי מדברת, לא שואלת, לא מתקשרת ולא מתעניינת לא הייתי מחייגת אלייך עכשיו" "חחחחחחח" צחק דניאל.
"נשארת אותה מעבולה, הא?" "חחח חיובי" אמרתי.
"מה, מה עם בל?" שאל דניאל.
"מה איתה?" שאלתי ובל פתחה את העיניים.
"יש לה מישהו?" "כה, ולך?" "וואלה אין לי" אמר דניאל.
"הבנתוס!" אמרתי.
"חח" צחק דניאל.
"מאמי, אני חייב לנתק, אני יידבר איתך מחר או מאוחר יותר טוב יפיופה?" "אין בעיות יפיוף" "ביי מאמי" "ביי" וניתקתי.
"קיצר, יש לך סיכוי איתו" אמרתי.
"חחחח" צחקה בל.
המשכנו לדבר לנו, לשגע אנשים, לראות טלוויזיה ואז כבר הייתי עייפה.
"מאמי אני נכנסת להתקלח" אמרתי לבל.
"טוב כפרה. קחי לך בגדים מהחדר שלי" "חח יש בעיה" אמרתי.
"חחח כן, אין לי חזיה לתת לך יא שטוחה" "חח תמותי! אני לא שטוחה ינעל הפמלות שלך" אמרתי לה וזרקתי עלייה את הכפכף שלי.
"חח יא זבל" אמרה בל.
"חח סתם מאמי כנסי להתקלח אני ייחפש מהשכנה פה שבכיתה א'" "חחחחח הלוואי תמותי!" "חחחח" צחקה בל.
נכנסתי להתקלח ואחרי חצי שעה יצאתי.
"חשבתי טבעת" "אהבתי שחשבת" אמרתי לבל וסגרתי את הדלת בשביל להתלבש.
בל נכנסה גם היא להתקלח והייתי בינתיים במחשב. דיברתי עם תמירו'ש ועדי.
מאוחר יותר התקשרתי לאייל לשאול מה איתו ואמרתי לו שאני יבוא אליו השבוע מתישהו.
המקלחת רק עוררה אותי ואת בל.
התקשרנו לדנה והיא באה אל בל.
עשינו שטויות כמו שלא עשינו מזמן.
בל החליטה להיפרד מאליחי ואני ודנה ניסינו לשכנע אותה שלא אבל זה לא ממש עזר.
בלי לחשוב פעמיים היא התקשרה אליו.....................................
מקווה שאהבתם,
שבוע טוב,
-ניבו'ש- 😊
יאאאאאאאאאאאאא איזה המשךך יפה.. סוף סוף.. שימי עוד אחד!!
ניבוששששש..פרינסס שליייייייייייי
מעלףףףף
המשך!