😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה כיף לראות את התגובות שלכן!! =))
בלללל יא ביצ'!! לכי לכי יא רעה!! אני לא שטוחההה.. גררררררררררר...
ותמיר בסיפור חעחעחעחעחע לפי בקשתך!!
מורניייי -> דחפת כבר ת'ראש במקרר? 😉 לאפפ יווו!!
הנה המשך ארוךךךךךךךך במיוחד בשבילכן =))
פרק 53.
תקציר הפרק הוקדם:
"איזה יום יפה היום הא? השמש זורחת, הציפורים מצייצות" "בשביל זה קראת לי?!" "כן!!!" אמרה בל.
'המצב אבוד!!' חשבתי לעצמי.
"זה שסוגרים אותך בבוקר בבית זה לא אומר שכל בוקר.. סליחה, צהריים (!!) יפה" "חח רעה" אמרה בל וזרקה עליי כרית.
הלכנו לראות טלוויזיה ואליחי התקשר.
הגברתי את הרעש של הטלוויזיה והיא הלכה לחדר שלה כי היא לא יכלה לשמוע.
הם דיברו איזה שעה בטלפון ואחרי חצי שעה מישהו דופק בדלת...................
הלכתי לפתוח את הדלת ומי עומד בכניסה?
לא אחר מאשר אליחי. בכבודו ובעצמו.
"שלום" אמר אליחי.
"מה אתה עושה פה?" שאלתי בקרירות. "באתי לבקר את אהובתי" "אהובתך..." אמרתי.
"כן, אהובתי. מפריע?" "מפריע שאתה מפגר, זה כן" השבתי.
"אל תתייחס אלייה" אמר בל וירדה במדרגות.
הגברת התנחלה לי על הארון.
אליחי שרק.
"מה אתה שורק יא מפגר?" אליחי הפנה אליי מבט ונכנס הביתה והסתכל על בל ואמר: "פששש.. איזה כוסית" אמר.
"סליחה אדוני, לא נראה לי שהסכמתי לך להיכנס" אמרתי לאליחי.
שוב הוא הסתכל עליי בזלזול.
"הלוווו!! יוהוווו!! אני מדברת אלייך אתה יודע!! אם כל הכבוד זה הבית שלי ואתה אורח לא רצוי" אמרתי.
כ"כ כעסתי עליו מאז המסיבה שהוא לא היה אחראי בכלל ולא עמד על שלו. הוא הראה לי כבר מי הוא וידעתי להכיר אותו. "מתה" על אנשים כאלה.
"טוב אז לצאת מהבית?" "ברוך השם שהבנת" אמרתי.
"ביי אישתי תהני" אמרתי לבלו'ש וננתי לה נשיקה והוספתי "בספק".
"רעה" זרקה בל לאוויר ויצאה עם אליחי.
לא רציתי שהוא יפגע בה אבל אני לא יתערב, היא תעשה מה שבראש שלה.
התגעגעתי לעדי, מזמן לא דיברנו.
"שלום, אפשר לדבר עם עדי?" שאלתי את אימו שענתה לי לטלפון.
"עדי לא נמצא מתוקה, למסור לו משהו?" "אמ.. לא.. זה בסדר, תודה" "אין על מה מתוקה" אמרה אימו.
ניתקתי את השיחה. "דווקא עכשיו בל הלכה? משעמם לי..." חשבתי לעצמי.
התקשרתי לתמיר ידיד שלי.
"בולייייי??" "בולההה!!!!" אמר תמיר כאילו הוא שמח לשמוע אותי.
"מה יא מזניחחח לא מתקשר, לא מתעניין, מה קרה?" "וואלה עסוק מאמי" "פשש.. תבדוק ביומן מתי פנוי לך" "חח" צחק תמיר.
"יאללה בוא אליי" "עכשיו?" שאל.
"מיד!!" ציוותי עליו.
"באופניים?" "תתאמץ קצת בשבילי" "טוב אז על האופנוע שלי" "חח עצלן" "חח אני כבר בא אבל תחכי לי בחוץ!" אמר תמיר.
"אין אף אחד בבית, אתה לא צריך להתבייש" "חח טוב, אני יוצא אלייך" אמר תמיר וניתק את השיחה.
ארגנתי קצת ת'בית וחשבתי לרגע על עדי.
"מה איתנו? מעל שבוע וחצי לא דיברנו. אני כבר לא בטוחה ש..." הדפיקה על הדלת קטעה את מחשבותיי. זה היה תמיר.
"שלום בולה שלי" אמר תמיר ונתן לי נשיקה.
"שלום שלום בולי שלי" והחזרתי לו נשיקה.
"פעם ראשונה אתה בבית שלי" "חחחח מבפנים כן" אמר תמיר.
הוא מתבייש אז הוא כל הזמן אומר לי לצאת בחוץ ואני רואה אותו =]]
ישבנו בסלון, הדלקתי טלוויזיה, הוצאתי לנו שתייה וחטיפים ועוגה ואת כל המקרר ותמיר שאל אותי: "מתי ההורים שלך חוזרים?".
"לא חוזרים היום, יש לנו בית לבד" "אהמממ.." אמר תמיר.
"עושים גדוד?" "צבא שלםםם!!" צעק וקרץ לי.
ראינו טלוויזיה וצחקנו. עלינו אחר"כ לחדר מחשב, הסתלבטנו על ידידים שלי ועל ידידות שלו והלכנו לחדר שלי.
"פשש.. כאן נעשה את אהבתינו?" "המלאכה רבה והזמן קצר" קרצתי לו.
פתאום הרגשתי שאין לי כלום עם עדי, אנחנו סתם כמו ידידים והרגשתי משהו לתמיר.
הוא התקרב אליי והפיל אותי על המיטה. זרק עליי כרית ואני עליו. ככה הצקנו אחד לשני.
פתאום מישהו דפק בדלת.
"את בטוחה שהבית לבד?" "סתם עבדתי עלייך, אימא שלי באה" אמרתי לתמיר.
הוא נהיה אדום כמו עגבנייה והתפדח רצח!
"הנסיכה חזרה בשלום" אמר אליחי שידעתי שזה הוא ורק רציתי להלחיץ את תמיר.
"חסר היה לך ולא" אמרתי וסגרתי לו את הדלת בפרצוף.
הוא דפק בדלת שוב ואמר: "תודה" "אין על מה" השבתי וסגרתי את הדלת שוב.
תמיר הציץ מהחדר ואמרתי לו: "חחחח יא לחוץ. באיזה טמפון אתה משתמש? זו בל חברה שלי בוא" "חח הבהלת אותי יא זבל" "הכל מאהבה" אמרתי לתמיר.
ישבנו עוד קצת ואז תמיר שאל..
"בא לך לבוא?" "לאן?" "לא יודע, סתם לקניון או משהו" "סבבה בוא" אמרתי.
"ככה נוטשת אותי?" שאלה בל. "כמו שאת נטשת אותי" "השבתי.
"אני מתלבשת ובאה" אמרתי לתמיר.
שמתי עליי ג'ינס של קרוקר, גופיה לבנה, נעליים, בושם ויצאתי.
נסענו באופנוע של תמיר וכל הדרך הרגשתי כאילו אני בתוך איזשהו חלום.
לא יודעת מה עבר עליי באותו זמן אבל אני ותמיר היינו ידידים ממש קרובים ותמיד היינו צוחקים ועושים שטויות ביחד.
תמיר גם היה נראה טוב. שיער חום, עיניים ירוקות, 1.75 בערך, גוף חטוב. סטייליסט כזה.
הבעיה בקשר שלי עם תמיר הייתה שחברה שלי, אחת הטובות, אוהבת אותו, דיי הרבה זמן הייתי אומרת.
תמיד הייתה לי הרגשה שיהיה בינינו משהו ורמזים כאלה שהוא היה נותן לי אבל לא יכולתי לבגוד בחברה שלי.
אני צריכה להיזהר בקשר שלי איתו אבל ידעתי שגם אסור לפספס כלום.
אם הוא לא מרגיש אלייה כלום? אני סתם מפסידה. יש יתרון ויש חיסרון.
יתרון שאני יהיה עם מי שאני אוהבת ועושה לי טוב וחיסרון זה להפסיד חברה שלא עושה שום צעד בקשר שלהם.
כשהייתי על האופנוע ושמתי את הידיים שלי מסביבו ושהוא היה עוצר הוא היה שם את היד שלו על שלי ומסתכל עליי מבעד לקסדה המעפנה שהייתה לו הראש שרציתי לשבור אותה ולנשק אותו.
לא ידעתי מה לעשות.
אחרי 10 דקות הגענו לקניון. הוא החליט שהוא רוצה ללכת לקנות לי משהו.
"אם אתה מתעקשששש..." חשבתי לעצמי.
הלכתי איתו לאן שהוא רצה ואמר לי "תמדדי".
"אם אתה חושב שאתה קונה לי משהו אתה טוב ובגדול!!" "למהה??" "כובע!" השבתי.
"איזה רעה את! אני רוצה לקנות לך משהו" "לא בא בחשבון" "זבל" "אכן אני כזו" חייכתי.
עזרתי לו לבחור ג'ינס של לי קופר והוא נכנס למדוד.
הוא מדד כמה ורק אחד מהם ישב יפה. היו לנו חילוקי דעות מה יותר יפה אבל הוא החליט שזה היום שלי והוא ייקח מה שאני אמרתי.
הלכנו אחר"כ לאכול משהו ודיברנו.
"תגיד תמיר אני יכולה לשאול אותך משהו?" "תמיד כפרה, בכיף" אמר תמיר.
"אבל.. הבעיה היא שהבטחתי שלא וגם אתה ואני לא רוצה שתגיד כלום!!" "אני??" שאל תמיר המום. "תכף תדע. תבטיח לי" "מבטיח מאמי" אמר תמיר.
סיפרתי לו על חברה שלי שהוא ניסה לנשק אותה וכל זה והוא אמר שזה סתם היה.
הוא אמר לי שיש לו אישה אחת בלב.
"יש מישהי מיוחדת שהיא האישה שלי, רק היא" אמר תמיר.
תמיד היינו מעין בעל ואישה כאלה בסתם.
"והיא?" שאלתי.
"היא........" "היאא??" שאלתי מחכה לתשובה.
"את!!" "חחח" הסמקתי מעט.
"ת'אמת מאמי, אני לא יודעת מה נסגר עם עדי. זה קשה הקשר הזה למרות כל האהבה שלי אליו" אמרתי לתמיר.
"אני מבין אותך מאמי, תאמיני לי.. זה קשה קשר כזה ועוד בחו"ל!!" אמר תמיר והמשכנו לדבר.
אחרי שעה ככה חזרנו הביתה.
הוא הוריד אותי בבית.
"נהניתי איתך היום" אמר לי תמיר.
"זה הדדי" קרצתי לו.
"מתי יוצאים שוב?" "מתי שבולה תרצה" "חחח סבבה מאמי" אמר תמיר.
נתתי לו נשיקה והלכתי לבית.
"ניב.." הוא קרא לי פתאום. הסתובבתי.
"כן..?" שאלתי.
"את יכולה לבוא רגע?" "בוודאי" אמרתי.
"יש מסיבה יום שישי, תבואי איתי?" "בכיף" חייכתי אליו.
"אני מחכה לך" "גם אני לך" אמרתי לתמיר.
נתתי לו נשיקה ו.........................
תגיבוווו!!
שיהיה לכן שבת שלום.
אוהבתתת,
-ניבו'ש- 😊
יפההההההההה :]
ייקאזונה שלייייייי :]
חח יש לי שיר
נוגע לגוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף..........
זה הכי הכי למידות קנות
אך בנוגע בגוףףףף זה הכי הכי למידות גדולות
חחחחחחחחחחחחח עזבי התחרפנתי
יפה איייייי ונט המשךךך :]
מואה אוהבתותך
יאאאאאאא שהיא לא תבגוד בעדי
הוא כזה חמודד גם תמיד חמוד כן
אבל מה עם עדי חח?!
כפרה עלייך תמשיכי פליזז בוביתת
ולגבי המקרר לא הייתה לי ברירה אני
אספר לך בהזדמנות באיסיקיו 😛 לוב יו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ייה איזה יפהה רק חבל שניבב ועדי לא יהיו ביחדד הם חמודיםםם!!!
המשךך!!
שנינושש
יאאאאאאא איזה יפפפפפפפפפפה
הוא נשמע לי יותר חמוד מעדי שתהיה איתו.. =]]
חיחיחי המשך מאמוששששששש
המשךך דחוף!!
מפרק לפרק זה הופך להיות מושלם יותר!!
אישתיי תמשיכי פליז בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מההההההה עדיין אין המשךך?!?! לא פ=י=י=ר!!!
חיים שלי מה עם המשכון?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*