ניבו'שששש מלכה שלי תמשיכי פליז בובית
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפות שיליייי יש לי מבחןןן ענקיייייייי מחר ואני צריכה ללכת ללמוד וב-5 יש לי מורה פרטי ואז באה אליי דנדו'שששששששש הנאנסת המושלמתתתתת שלייייי!! :]]
ואנחנו נעשה.. אהממממ אהמממ... חחח רק היא ד'עת!!
אז מחר אני מקווה שאני יוכל להמשיך :]]
אוהבת את כולכןןןן ומורנו'ש חיים שלייי נ'י אוהבתותךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!
-ניבו'ש- 😊
בננה יפה שלי שיהיה לך בהצלחה!!
ואני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מה???????.
מה????????.
מה את חשה???????
למה את משקרת?!?!?!?
חחחחחחחח יודעת שדני לא באה אליך :]
כונפההההההה זה מה שאת :]
יאלה תמשיכי את הסיפור המכועריקו שלךךךךךךך :]
ומייייייייי ומיייייי מקבל מחר את האייסי של תמיר ?
חכי חכיייייי תני לי להרים אצבע :]
חעחעחעחעח תמירו'ש :]
יאלה פאקציתתתתת..
ביי מותק בהצלחה מחר ?][
בהצלחה =]
תמשיכי!!
אוהבת,חן.
בלללל מטומטמת שלייייי
לפני שהלכתי למורה כתבתי את ההודעה פהההההה ושחזרתי ממנו באוטו היא אמרה לי שהיא לא באה כי היא לא מרגישה טוב..
אזזזזזזזזזזזזזז, שיתקיייייייייייי!!!
ביצ'''!! יושבת לך בבית ואני צריכה לשרוף תאים שלא היו חיים לעולם חעחעחע =]]
אני ירים אצבעעע חח אני גם יידבר איתוווו, נה נה בננה P:
-ניבו'ש- 😊
ניבו'ש התגעגעתי אליייך-מזמן לא דיברנו!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי מאמי,אוהבת,
חן =]
אוי זה כל כך יפההההההההה
המשךךךךךךךךך
חחחחחחח ניבו'ש מטורפת עלייך מדהימה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאממה סיפור מהמם...
קראתי והתרגשתי...
תמשיכי אותו...
ניבו'שששששששש
שטוחה שלי
החלטתי לעשות לעולם טובה ולהביא לך מתנה :]
הגדלת חזה
חחחחחח סתם חיים יאפים שלי אני צריכה לדבר איתך גם בקשר למסיבה וגם בקשר ליםםםםםםם
דברי איתי
ותמשיכי
ביי חיים