פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]...

סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]

✍️ _princessa_ 📅 26/02/2005 23:41 👁️ 39,400 צפיות 💬 1,644 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 53 מתוך 110
ניבו'שששששששש נשמתי תמשיכייייייי
מוואה ענקיתתת 😛
שאאאאאאלום =]]
ממצב יפות שלי???

הנה המשכון =]]

פרק 54.

תקציר הפרק הקודם:

"ניב.." הוא קרא לי פתאום. הסתובבתי.
"כן..?" שאלתי.
"את יכולה לבוא רגע?" "בוודאי" אמרתי.
"יש מסיבה יום שישי, תבואי איתי?" "בכיף" חייכתי אליו.
"אני מחכה לך" "גם אני לך" אמרתי לתמיר.
נתתי לו נשיקה ו.........................

והוא נישק אותי בפה.
מיד התנתקתי ממנו.
"מה אתה עושה?" שאלתי.
"מנשק אותך?" אמר תמיר וחייך.
"לא תמיר, אני לא יכולה. אני עם עדי" אמרתי.
"אני מצטער.. את צודקת, לא הייתי צריך לעשות את זה" אמר תמיר.
"זה בסדר, עבר" אמרתי.
"אני.. אני צריכה ללכת" אמרתי והלכתי.
נכנסתי הביתה, בל הייתה במחשב וקראתי לה.
"בלללללל בואי מהר!!" "מה קרה???" "בואייי ואל תשאלי שאלות" צעקתי לה.
"תמיר.. הוא.. הוא ניסה לנשק אותי.. ו.. והצליח. אבל... התנתקתי ממנו" אמרתי.
"פאקק הילד הזה שווה" אמרה בל.
"הלווווווו!! אני עם עדי אם לא שכחת!!!!" "אהה.. נכון!!" אמרה בל וחייכה.
"מה איתו באמת?" "לא יודעת, התקשרתי אליו והוא לא היה בבית" אמרתי לבל.
"תתקשרי אליו שוב" "עכשיו?" "כן" אמרה בל.
חייגתי אליו.
"Hello, I can to talk with Adi?" (שלום, אני יכולה לדבר עם עדי?) אני והאנגלית שלי. אוצר מילים גדול יש לי :]]
"Adi in the shower. Who is?" (עדי במקלחת. מי זה?) שאלה אותה אחת שדיברה איתי.
I'm the girlfriend of Adi. Who are you?"" (אני חברה של עדי. מי את?) שאלתי.
"Hello?" ולפני שהספקתי להגיד, ניתקו עליי את השיחה.
"מוזר.." אמרתי לבל. "מה קרה?" "אמרו לי שעדי מתקלח, שאלו אותי מי זו ואמרתי חברה שלו וניתקו עליי" אמרתי לבל.
"תתקשרי שוב" "שיזדיין! שבוע וחצי אני מנסה לתפוס אותו בטלפון והוא לא חוזר ובכלל לא חושב על להתקשר ולא ניסה!!" התעצבנתי.
"אז מה עכשיו?" "לא יודעת! נמאס לי מהקשר הזה! אני אוהבת אותו והכל אבל זה קשה! אני לא יכולה להיות עם קשר כזה! מתי אני רואה אותו? פעם בחצי שנה?? מזה הקשר הזה? אפילו במצלמה במחשב בקושי ש-5 דקות והוא צריך ללכת!" אמרתי.
"דברי איתו" "מתי בידיוק? האדון לא בבית כל היום. תירקי לי על הפרצוף אם אין לו מישהי, סבבה?" "השתגעת?" "כן, השתגעתי. זה מוזר! הוא היה מתקשר כל יום, היה חוזר אליי אם הייתי מתקשרת ועכשיו? עכשיו הכל שונה! אני זבל אם אין לו חברה!!" אמרתי לבל.
"אולי הוא עסוק עם הלימודים" אמרה בל. "איזה עסוק ואיזה נעליים. בקושי לבגרות הוא היה מתכונן אז לימודים??" שאלתי.
"לא יודעת כפרה" "עזבי, אני מסיימת איתו. נמאס לי. באמת שנמאס" אמרתי לבל.
התקשרתי אחרי 10 דקות שוב.
"Hello?" זה היה הוא.
"ניבייייי" "שלום גם לך!! תודה שאפשר להשיג אותך בטלפון! לא מתקשר, לא חוזר לשיחות ואפילו במחשב אתה לא עונה!" אמרתי לו. או יותר נכון, צעקתי עליו.
"מצטער מאמי, אין לי זמן.." "אהה אין לך זמן.. נכון, שכחתי, הבן אדם עסוק" אמרתי.
"נו מה קרה ניבי?" "אני רוצה לדעת מי ענתה לי לטלפון?" "מתי??" שאל בתמיהה.
"מתי? התקלחת לפני כמה דקות לא?" "כן" אמר עדי.
"יפה, שאלו אותי מי זו ואמרתי חברה שלו וניתקו עליי את הטלפון, מה אתה אומר על זה?" שאלתי.
"חכי רגע" אמר עדי שתמיד הייתה לו תשובה לכל דבר ולא היה אומר לי חכי אם לא היה קורה משהו.
"מצטער, זו הייתה ידידה שלי" "פשש.. יפה לך" "מה קרה ניב?" "כלום!" השבתי.
"בקיצור, לאן נעלמת כל הימים?" שאלתי.
"אמרתי לך, אני עסוק" "שיהיה" אמרתי.
"טוב תשמע, אני צריכה לדבר איתך על משהו ממש חשוב.. מתי אתה מפנה זמן ביומן?" "דברי עכשיו" אמר עדי.
"עכשיו?" "כן" השיב. "לא.. אני צריכה לראות אותך בשביל זה" אמרתי.
"מה קרה?" "כלום! אנחנו צריכים לדבר!!!!" כבר התעצבנתי.
"Adi. My life. You come?" אמרה אותו כונפה.
"אני חושבת שקוראים לך ואתה לא באמת כ"כ עסוק כמו שנראה. ביי ביי" השבתי וניתקתי את השיחה מבלי להגיד לו ביי או שיענה לי.
התעצבנתי והוצאתי את הפלאפון.
"מה את עושה?" "מה שאני צריכה לעשות. להתקשר לתמיר להגיד לו שאני באה איתו למסיבה" "אבל ניב..." "שום ניב! עם האדישות הזאתי שלו כלפיי אני יעשה את מה שצריך" אמרתי.
"גם שמעתי על הרקע שהיא אומרת לו "עדיי חיים שלי אתה בא?" אז מה תגידי על זה?" שאלתי את בל.
"כ..כלום.." אמרה.
"כמו שצריך" השבתי.
"תמירו'ששששששששש" "בולההה!!" "ממצב מאמי??" "הכל טוב מאמי מה איתך?" שאל תמיר.
"הכל מושלםםםם!!" עניתי.
"יש לי בשורות טובות" וחייכתי לעצמי.
"והן...?" "אני באה איתך למסיבה" "יאאאא באמת יפה שלי?????" "כן" אמרתי לתמיר.
"יאאאאאא עשית אותי הכי שמח עכשיו, בחיי!!" "חח כפרה עלייך" אמרתי לתמיר.
"ועוד משהו.." "אני לא יעמוד בזה! חחחח את מפתיעה אותי כל פעם מחדש" "חחחחח" צחקתי.
"אני בשלבי פרידה מעדי" "יאאאא למה?????" "כי כובע. תשמח ותשתוק" "את בטוחה?" "כן" השבתי.
"חחחח סתם ניסיתי להיות נחמד" "חחח אני לא מכירה אותך!!!!" "חחחח" צחק תמיר.
"יאללה מאמי אני יידבר איתך מאוחר יותר אם את לא רוצה שיפטרו אותי" "חחחח חס וחלילה מאמי, לך" "ביי יפה שלי" "ביי מאמי" אמרתי וניתקתי.
החיוך חזר לפני 😊
הלכתי עם בל לקניון, הייתי חייבת לקנות בגדים למסיבה וגם בלו'ש שבאה עם מישהו שאני לא כ"כ אוהבת..
נכנסנו לחנות ובל רצתה שינוי.
היא קנתה שמלת סטרפלס מדהימה בצבע לבן עד הברך. היא נראתה כמו נסיכה!!!
"וואיייי אהובתיייי!!!!!! את זאתי את קונהההההההההה!!!!!!!!!!" צעקתי לה ורק הסתכלתי עלייה עוד ועוד.
"חחח תשלמי עליי" "חחח תקראי לאליחי" "יאלללללללללללה התנחלת בתוך השמלה, צאי ממנה ותשלמי" אמרתי לבל וקרצתי לה.

יצאנו מהחנות והלכנו לחפש לי.
מדדתי מלא בגדים ולא מצאתי משהו שנראה לי.
אני ובל החלנו לתת לרגליים לנוח.
הלכנו לאכול משהו.
פתאום.................................


תגיבווווו =))
-ניבו'ש- 😊

יאאאאאאאאא עדי הז=ב=ל הזההההההההה
שתהיה עם תמיר הוא נשמע יותר חמוד!!
המשך מאמוששששששששש
מה קרה?????????

המשךךךךךךךךךךךךךךך
ניבו'שש חיים שלי מהמם אהבתי תמשיכי פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ניבו'ש מפנטזת על תמירו'ש :]
חעחעחעחעחעחחע תמירו'ששששש + מסיבה נראה לי שחברה שלו תיהיה שם לא?!?!?
חחחחחחח מוצ'ק שליייייי..
אליחי ואני גם פנטזיה :]
שלמות הילדדדדדדדדדדדדדדדדד אמאאא חםםםםםםם היום!! :]
אייייייי ונטטטטטטטטט המשך ומה אוצר מילים מילים של כיתה ג טוב שלא אמרת אי ונט טו פליי חחחחחח מתה עליך מרוקאית צ'לי :]
בלו'שששששששששששששששששששש
מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תמשיכי,

אוהבת,

חן =]
איזה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
זבלל העדיי הזה מה הוא בוגד בהההההההה גרררררררר
המשךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!
😊
איזה מניאק עדיייייייייייי
ידעתי שהוא בוגד בה...
עדיף שהיא תיהיה עם תמיר הוא יותר חמוד הוא גם קרוב אלייה...
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
ניבו'שש חיים שלי פליז תמשיכי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ניבו'שש סיפור הכי מדהים שיש פהה...אני נכנסת לפה רק כדי לקרוא אותו ויוצאת חחחח סיפור מהמםםם אבל את מייבשת בהמשכים..ת=מ=ש=י=כ=י!!!!! 😁
אוףףףףף מה עדי בוגד בההההההההה 😠 😢
שימי המשךך כפרה
מוואה ענקיתתת 😛
פתאוםםםםםםם?!
גאדדד העדי הזה מנייאק.... חשבתי שהוא חמוד..
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך..

לילוששש..=]]
הנה ההמשךךךךךך =))
אני לא יודעת אם אני יוכל לכתוב המשך בחופש אז הנה ההמשך ואם אני יוכל אז הוא יהיה ממש קצר.
עימכם הסליחה :]

שיהיה לכם חג שבועות שמח =))

פרק 55.

תקציר הפרק הקודם:

מדדתי מלא בגדים ולא מצאתי משהו שנראה לי.
אני ובל החלנו לתת לרגליים לנוח.
הלכנו לאכול משהו.
פתאום.................................

ראינו את תמיר!!
"בללללללללללללללל!!!!" צעקתי לה דיי חזק והיא לא הבינה מה אני רוצה.
"מה קרה מפגרת???" "תמיררררררררררררררררררררררררר" "איפההההההההההההה?????" שאלה בל.
"הנההההההההה!! חעחעחעחעחע אני עומדת להתעלף!! תחזיקי אותיי!!" "הנה הוא בא, תעשי לו קילה לא לי" "רעהה!!" אמרתי לבל ותמיר קלט אותי.
פתאום באה המלצרית והביאה את האוכל.
דחפתי הכל לצד של בל שהיא תאכל.
"שלום יפה שלי" "שלום שלום" אמרתי לתמיר ונתתי לו נשיקה.
"מה היפיופה עושה פה?" "סתם קונה בגדים למסיבה של מחר, ואתה?" "אותו חרא" "חחח" צחקתי.
"אז מה, מצאת משהו?" שאל תמיר.
"וואלה לא. רק הזונה הזאתי מצאה" "חחח מה קנית בלו'ש?" שאל תמיר את בל ובל הוציאה את השמלה מהשקית.
"פשששש.. יש מצב רואים אותך בזה?" "תחכה למסיבה" "חחח בקוצר רוח" אמר תמיר.
"ינעל הציצי שלך" חשבתי לעצמי על בל.
"בואי אני יעזור לך למצוא משהו לקנות מאמי" "וואלה?" "ברור! חח בתנאי שאת עוזרת לי אחר"כ" "חחח בכיף" אמרתי לתמיר.
"זה כולל להיכנס לתא הלבשה?" שאל תמיר.
"זה כולל שאחר"כ אתה תחטוף מכות" השבתי.
"חחח" צחק תמיר. "יאללה בוא" אמרתי לתמיר והשארתי את בל עם כל האוכל.
תמיר ואני התקדמנו "חכה רגע" אמרתי לו והלכתי לבל.
"תשאירי לי קצת חחחחח פדיחות לאכול לידו" אמרתי לבל והיא צחקה עליי ורצתי לתמיר.
אחר"כ הסתובבתי והיא קרצה לי וחייכתי לה.
הלכתי עם תמיר ונכנסנו לחנות.
"שלום" אמרה המוכרת.
"שלום, אני רוצה בבקשה לראות חצאית יפה" אמר תמיר.
"איזה מידה?" שאלה המוכרת.
"איזה מידה את ניבי?" "עשרים ושש" עניתי.
"עשרים ושש" אמר תמיר למוכרת.
מתוך הרבה סוגי חצאיות מצאתי אחת שמצאה חן בעיניי.
חצאית גי'נס בהירה ממש יפה וגם תמיר אהב אותה.
נכנסתי לתא הלבשה ומדדתי את החצאית.
יצאתי לראות אותה כי בתוך התא לא הייתה מראה.
"פששששש!!!" צעק תמיר.
"איך היא?" שאלתי. "יפהפייה ובעיקר כי את לובשת אותה" אמר תמיר. חייכתי אליו.
המוכרת גם אמרה שהחצאית יפה.
"עכשיו חולצה" אמר תמיר למוכרת. המוכרת חיפשה והראתה לנו ולא היה משהו שמצא חן בעינינו ממש אז קנינו רק את החצאית והלכנו למצוא בחנות אחרת גם חולצה.
נכנסנו להרבה חניות ולא היה משהו כ"כ שאהבנו.
בסוף נכנסנו לחנות אחת שאני אפילו לא זוכרת את השם שלה וקניתי חולצת קולר בצבע לבן.
תמיר אהב את ההופעה והלכנו לחפש בשבילו.
הוא קנה ג'ינס של קרוקר עם גופיה לבנה צמודה שראו איתה את כל הגוף המדהים שלו. נמסתי ממנו =]]
הלכנו לבל לראות מה המצב איתה ובתקווה שהיא השאירה לי משהו לאכול כי הייתי רעבה.
"טוב שנזכרתםםםםםםם!!!!" צעקה בל.
"חחח" צחק תמיר. "הסלט אירח לך חברה לא?" "לא, העגבניות שבו" "שאני אפל......." פתחתי זוג עיניים גדול וישר נתתי לה נשיקה ואמרתי לה "סליחה שחיכית הרבה זמן" ובשקט "תיזהרי במילים שלך".
בל חייכה חיוך רחב.
"ניבו'ש, את לא רעבה?" "ת'אמת אני רעב" התפרץ תמיר.
"בוא תאכל, שמרתי לניב שתאכל. תאכלו ביחד" אמרה בל.
"זונה" עשיתי לה עם השפתיים שתמיר לא יישמע.
אני ותמיר אכלנו ובל הסתכלה על הבגדים בינתיים ואהבה את זה.
"איזה יפה מה שקניתם. איזה מידה החצאית ניבו'ש?" "חחחח את לא צריכה לדעת" אמרתי לבל.
קראנו למלצרית שתביא לנו חשבון ויצאנו מהקניון.
תמיר אמר לי שהוא יידבר איתי כבר ואני ובל הלכנו באוטובוס.
"יאללה נסיכה שלי, אני יראה אותך מחר" אמר לי תמיר.
"אין בעיה נסיך שלי" "וגם אותך בל!! עם השמלה!!" בל חייכה לתמיר.
"הלוואי יתפנצ'רו לך הציצים" אמרתי לבל.
"אהה שכחתי" אמר תמיר. "מה שכחת?" שאלתי את תמיר שהתקרב אליי.
"את זה" אמר תמיר ונתן לי נשיקה על השפתיים, קרץ לי ונסע באופנוע שלו.
נשארתי קפואה, בקושי זזתי.
"הלווווווווו" צעקה בל. "אל תעירי אותי מהחלום" אמרתי לה. "חחחח" צחקה בל. "מחר יהיו הרבה כאלה" "סמכי עליי" קרצתי לה.
בל ואני ירדנו במושבה ונפרדנו בנשיקה =]]
"ביי אהובתי, דברי איתי" ביי מאמי" אמרה בל.
כל הלילה הייתי מאושרת מהפגישה עם תמיר והנשיקה שהוא נתן לי. הייתי בעננים. כ"כ חיכיתי למחר שהלכתי לישון.
בבוקר הלכתי לביה"ס ואז כל היום חיכיתי לערב.
בינתיים התקשרתי לעדי לסיים איתו את הקשר.
"Hello?" עדי ענה לטלפון.
"עדי?" "ניבו'ש, ממצב חיי?" "חיי?" חשבתי לעצמי והרגשתי פתאום מוזר.
"הכל.. הכל טוב" השבתי.
"תשמע עדי.. אני.. אני רוצה שניפרד.." "מהההה????????" אמר עדי.
"אני מצטערת" השבתי.
"מה קרה?? למה???" "זה קשה לי. אתה יודע שאני אוהבת אותך מלא מלא אבל זה קשה לי!! קשה לי עם כל המרחק הזה וגם דיברתי על זה עם ידיד שלי שניסה לשכנע אותי אלף פעם שלא והעלה בי את כל מה שחווינו ואני לא מצטערת לרגע על שהיית הראשון שלי. אני לא מתחרטת על זה. אני אוהבת אותך לעד אבל תבין אותי.. זה קשה לי מאמי.." אמרתי לעדי.
"אני... אני מבין.." אמר עדי. "אני.. אני גם אוהב אותך ואת צודקת.. זה קשה" אמר.
"אני מקווה שאתה לא כועס או משהו.." "קצת עצוב אבל זה היה צפוי שהמרחק יגרום לזה" אמר עדי ואני שתקתי.
"את שם?" "כן, כן מאמי" השבתי.
"מה את עושה היום?" "יוצאת למסיבה" השבתי. "עם מי?" "אני לא יישקר לך. עם בל והידיד שעזר לי עם ההחלטה שלי לגבי הפרידה" "הבנתי" אמר עדי.
"תהני" "תודה.." אמרתי.
"ואתה? יוצא?" "לא יודע.. סתם נראה לי אני יישב בבית היום" אמר עדי.
"אה.. טוב.." השבתי.
נהייתה שתיקה שוב. "עדי.. " "כן..?" שאל.
"אני יכולה לשאול אותך משהו?" "בטח" "מי שענתה לי לטלפון, זוכר?" "כן, מה איתה?" שאל עדי.
"יש לך איתה משהו?" שאלתי.
"היא..............................................."


תגיבוווווווווווו =]
-ניבו'ש- 😊

נוווווווווו מה מתחת אותנווווווווווווווווווווו??
אני רוצההה המשךך!!
חשבתי שזה לא יגמרר 😢

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך