אויי ואבוי לו אם הוא בגד עם ההיא בניבו'ש אוי ואבוי
חח כפרה עלייך לוב יו
חג שמח בובה ושבת שלום
תמשיכי כשתוכלי מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טוב לי נמאס!
הפנטזיות על תמיר פשוט הורגות אותי.
קלטי יש לו חברה :]
חחחחחחחחחח וזאת לא את!!!
חחחחחחחחחחחחחחחח ומה איתי ואם אליחי?!?!?!!? חחחחחחחח גם פנטזיה :]
חחח אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ותעשי שאליחי .......הראשון...........בקשירות למקום ששמים בו כסף איתי חחחחחחחחחח
אוהבתותך יפה שלי
מואה
יהה מתח
תמשיכיי יפהה כמו תמיד!!
יאווווווווווווווו המשך מאמושששששששששששששששש
איזה מהמםםםםםם
אני כבר מתה לדעת מה יהיה במסיבה...
אני במתחחחח..
המשךךךךךךךךךךך.....
לילוש..=]]
בלללללללללללללללללל נשארתי עם פה פעורררררררררר!!
תכניסי לי משהו =]] אוכלללללל, ויטמיצנ'יקקקקקקקקקק!! =))
חצופהההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!
ואני בפנטזיות על תמיררררררררר????????
מה הוא אמר עכשיו?! שהוא רוצה לקפוץ אליי (לא עליי בלל!! ראש כחולל!) נאאאאאאאאכון?! תקנאיייייייייייייי!!!
אל תדאגייייייייייייייי, אני יגיד לו אבל שלא ישים קון.קום כדאי שיהיה לי אחייןןןןןןן!!
חעחעחעחעחעחעחחעע
את רוצה גם בטבעת?! חחחחחחחחחחח אפשר לארגןן!!!!!
ורוצה גם ספייק??????????????????????
אזזזזזזזזזזזזז.. תמותייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!
מייייייייי ביקש את הטלפון????? מי רוצה לבוא אליי אחריייי זיכרון?!?! האא??
חעחעחעחע תמותייייייי =]]
חחחחח בל אצליייי פה, ברגעים אלי מקלפת בננה ומתאמנת =]]
לאפ יווווווווווו
-ניבו'ש- 😊
המשך דחווווווווווווווווווף
אווווווווווח איזה מתח!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי,
אוהבת,
חן =]
😁
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחח
איזהב קרועות..
יאלה המשךך=]
יפות שליייייי שיהיה לכן חג שמח וחופש הכי הכי מושלם שיש!! =))
פרק 56.
תקציר הפרק הקודם:
"עדי.. " "כן..?" שאל.
"אני יכולה לשאול אותך משהו?" "בטח" "מי שענתה לי לטלפון, זוכר?" "כן, מה איתה?" שאל עדי.
"יש לך איתה משהו?" שאלתי.
"היא..............................................."
"היא החברה שלי" אמר עדי.
הייתי בהלם לגמרי!!
"ממתי?" בקושי שיכולתי לדבר.
"מלפני שבוע בערך" אמר עדי.
"פשש.. ולא יכולת להיפרד לפני כן?" "לא מצאתי זמן" "ועכשיו שהתקשרתי? אם לא הייתי שואלת לא הייתי יודעת הא?" שאלתי והוא לא ענה לי.
"אני מדברת אלייך!! אם היה כ"כ חשוב לך יכולת למצוא זמן אבל כנראה אהבת את המצב הזה" אמרתי לו.
"אני מצטער" אמר. "אל תצטער" השבתי.
"אני צריכה ללכת. נדבר. להתראות" ניתקתי את הטלפון. עוד לא עיכלתי את מה ששמעתי עכשיו.
"שבוע?! איזה חצוף!!!! מי הוא חושב לעצמו?! שבוע היא חברה שלו ולא יכל אפילו לשלוח הודעה במסנג'ר או להרים טלפון לדקה בשביל להגיד לי את זה?" חשבתי לעצמי.
"היום אני לא יישב ויחשוב על זה! אני הולך ליהנות עם תמיר ובל!" אמרתי בקול רם.
הערב הגיע. אחרי ארוחת הערב הלכתי להתקלח מהר ובל כבר חיכתה לי בחדר.
סיפרתי לה את כל מה שהיה עם עדי והיא התעצבנה כ"כ.
לא ייחסנו לזה חשיבות.
התארגנו וב-9 וחצי יצאנו מהבית לכיוון ההסעות. תמיר כבר היה שם.
"הופה הופה, הנה הכוסית שלי באה" חייכתי אליו.
במקום נשיקה כמו ידידים זה איכשהו הגיע לנשיקה בפה.
"אני מצטער" אמר תמיר.
"זה בסדר" השבתי.
שילבנו יד יד, בל הייתה עם אליחי ועלינו להסעה.
סיפרתי לתמיר על עדי והוא התעצבן עליו אבל יידע איך לשפר את המצב רוח שלי 😉
קצת כאב לי שעדי בגד בי כי באמת אהבתי אותו אבל זה היה ברור שזה יקרה.
הגענו למסיבה.
תמיר הביא לי את הכרטיס (הוא יחצן) ונכנסנו לרחבות והתחלנו לרקוד.
היה ממש כיף במסיבה ואז הגיע השיא...............
"אהובייייייייייי!!!" צעקה איזה מישהי לתמיר.
"אהובי האא???" אמרתי לתמיר.
היא בחנה אותי מכף רגל ועד ראש ושהיא סיימה את הבדיקה שלה היא עיקמה את הפרצוף שלה ואמרה: "מי את?!".
עשיתי את אותו הדבר.
בחנתי גם אותה בכוונה עיקמתי את כלללללללללללל הפרצוף ואמרתי לה: "ומי את?! לראות אותך ביום לבכות עלייך בלילה!!".
ההיא התעצבנה ושלחה יד במטרה לפגוע בי ותמיר תפס לה את היד.
"מה את רוצה, הא?? הסיפור שלי ושלך נגמר ממזמן! כבר לפני שבוע וחצי התקשרתי אלייך ואמרתי לך אז צאי ממני!!" אמר תמיר.
הוא התקרב אליי, שם את ידיו סביבי, נתן לי נשיקה בפה קטנה ואמר: "את רואה? מצאתי את החצי השני שלי וזו לא ממש את".
היא הסתכלה עליי במבט של שנאה, של רצח.
"חצי שני שלך, הא??" "מה לא שמעת טוב? אני יארגן לך בדיקת שמיעה חמודה" אמר תמיר.
"אני שומעת טוב מאוד ועכשיו אתה תשמע שלי" "תנסי" אמר תמיר וסתם את האוזניים עם הידיים שלו בכדי לא לשמוע.
אותה אחת שלא ידעתי מי היא אבל היא כנראה האקסית שלו הבינה שאין עם מי לדבר והמצב אבוד והלכה.
תמיר הוריד את ידיו מהאוזניים ונתן לי נשיקה קטנה.
"מי זו?" שאלתי.
"סתם איזה מישהי שהייתי איתה חודש ונפרדתי ממנה והיא חושבת שאני עוד רוצה אותה. יש לה פיצול" אמר תמיר.
"למה נפרדתם?" שאלתי.
"היא הייתה מתעלקת עליי כל הזמן. כל 5 דקות מתקשרת וזה והציק לי. לא אוהב את זה וגם לא ממש אהבתי אותה. היא בעיקרון זו שאהבה אותי וכל הזמן חברה שלה הייתה מדברת איתי כאילו אנחנו ילדים בגן אז ניסיתי איתה ולא הלך והיא סתם משוגעת. יאללה בואי לרקוד ועזבי את הכונפה!" אמר תמיר.
"חחח טוב חיים יפים שלי" אמרתי לתמיר והגנבתי לו נשיקה.
רקדנו והיה ממש כיף. וגם נשיקות היו שם 😁
וגם אחרי כל הנשיקות בפה זה הפך לצרפתית והמנייאק יודע לנשק!!
קלטתי את אליחי ובל. הם באמת היו זוג יפה.
ככה רקדנו כל המסיבה ויצאנו גם לבחוץ קצת.
בשעה 4 וחצי ההסעות הגיעו. הלכנו לכיוון ההסעות והיה לי קר ותמיר חיבק אותי =))
חשבתי קצת על עדי וכל השיחה שהייתה לנו ופתאום הרגשתי צביטה בלב.
"אני עוד אוהבת אותו וקשה לי לשכוח אותו ואת הבגידה שלו" חשבתי לעצמי.
לא ידעתי מה לעשות. גם שרקדתי עם תמיר חשבתי קצת על עדי ועל כל מה הרגעים שהיו לנו ביחד, הנשיקות, היציאות, הים, המסיבות, הפעם הראשונה. ממש הכל.
הרגשתי צמרמורת בכל הגוף ותמיר שם לב.
"מה קרה לך מאמי?" "לא יודעת.. כואבת לי הבטן קצת וקר לי" שיקרתי. אני לא אוהבת לשקר אבל לא הייתה לי ברירה.
"אויי נשמה שלי, בואי נשב עד שההסעה תגיע" אמר תמיר והלכנו לשבת עוד כשתמיר מחבק אותי.
שמתי עליו את הראש. לא ידעתי מה לעשות עם עצמי. חשבתי על עדי ופתאום גם אייל נכנס לי לראש.
"אייל? מה הוא קשור עכשיו?!" חשבתי לעצמי.
"ניבי?" "כן?" שאלתי. "אני אוהב אותך. באמת אוהב" אמר תמיר. חייכתי אליו והוא נתן לי נשיקה.
הנשיקה שהוא נתן לי העבירה בי גל של זיכרונות.
"מאמי מה קרה?" "אני לא אשקר לך אבל אני חושבת קצת על עדי" אמרתי.
תמיר חיבק אותי חיבוק חם ואוהב ואמר: "זה בסדר נשמה שלי, את יכולה לספר לי הכל אני איתך ואני יעזור לך להשכיח אותו מאמי. זה שהוא בגד בך זה מוסיף לרגש ואני מבין אותך חיים שלי" אמר תמיר.
המילים שהוא הוציא מהפה נשמעו כל-כך אמיתיות ואוהבות. באמת הרגשתי משהו לתמיר.
"תודה מאמי, באמת תודה" אמרתי לתמיר ונתתי לו נשיקה על הלחי.
"יאללה בואי מאמי ההסעות הגיעו" אמר תמיר ועלינו להסעה.
עד שכולם באו אני שמתי את הראש על תמיר והוא שיחק לי בשיער ונרדמתי.
תמיר היה צריך לרדת בתחנה אחרת משלי והוא נתן לי נשיקה בלחי ושמתי את הראש על בל. ככה גיליתי כשקמתי =]
אליחי ירד באותו מקום שתמיר ירד.
"דוגי קומי מאמי" אמרה בל. "איפה תמיר?" שאלתי. "אני לא טובה?!" שאלה בל. "חחח טובה מאוד" אמרתי לבל ונתתי לה נשיקה.
התקשרתי לאימא שלי שתבוא לקחת אותי ואת בל.
בל ירדה בבית שלה ואני ישר החלפתי בגדים ונכנסתי למיטה. לקח לי די הרבה זמן להירדם מרוב מחשבות.
בבוקר כשקמתי פתחתי את הטלפון וקיבלתי הודעה מ.................
-ניבו'ש- 😊
אוווווווווווווווווווווווווווייי הסיפור הזה כזה מושלללללללללללללללם!!!!!!!
דארלייייייייייייינגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג שלייייייייייי
איזה מוכשרת אתתת!!!
אני חולה על הסיפור שלך!!!!!!
ועלייך.. חחח 😉
אני רוצה המשך במהירות הבזקקקקק.. שמעת בייבי??
אז קדימה שבי על התחת הסקסי שלך וכתבי לנו המשך!!!
אהה ומסרי ד"ש חםםם לבלוש!!!!!
אוהבת אותכןןןן מלאאאאאא
דניאלוש 😊