טוב נצתרך לחכות עוד היום!!
העיקר שתמשיכייייייייייייי
QUOTE (דיזלית @ 25/05/2005) טוב נצתרך לחכות עוד היום!!
העיקר שתמשיכייייייייייייי
!!!!!!!!
מוואה ענקיתתת 😛
חחח כפרה עלייך פושעת קטנה
שיהיה בהצלחה בובה ומזל טוב לחברה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בננותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת בגלל המצב רוח הטוב שליייייייי אני כותבת לכן המשךךךךך!!!!
אני מאושרתתתתתתתתתתתתתתת =]]
חעחעחעחע ורק מורני & בלו'ש יודעות למהה =]]] וואיייי איזה אושר!!! =]]
חיחיחיחיחיחי :]]
אני עכשיו יעשה לכן המשך!!
אוהבת מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא,
-ניבו'ש- 😊
ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
עכשיו אני שמחה מ2 סיבות!!
1. כי את מאושרת
2. כי את כותבת לנו המשךך..
חיחיחיחחיחיייי
😊
מה קורה???????????????????????????????????? 😁
אני מאושרתתתת! מה איתכן?!?!?! =]]]
לולולולוולולולולוללו ההנה ההמשך!!
פרק 51.
תקציר הפרק הקודם:
קצת חשבתי על השיחה עם בל ועל גיסי. זאת אומרת.. גיסי לשעבר, או שלא? הלוואי שלא יפרדו, אני כ"כ אוהבת אותם.
בל התקשרה אליי בערב והודיעה לי מה קורה.............................................
"נווווו מה נסגר?!" שאלתי את בל ממתינה לתשובה שהם לא נפרדו.
"זהוו.." "מה זהו???" שאלתי.
"זהו.. נפרדנו.." אמרה בל.
"לא.. חיים שלי.. בבקשה תגידי לי שזה לא נכון!!" "מצטערת.." "יואווו מאמיי!! את בטוחה במה שעשית???" שאלתי אותה.
"כן, אני בטוחה" אמרה בל. "הוא אמר לך משהו? רצה הזדמנות?" התעניינתי.
"הוא הרגיש כמוני, זה כבר לא אותו הדבר.. אני לא יגיד לך שאני לא אוהבת אותו אבל זה ירד לי.. ירד לי מזה כבר" אמרה בל.
"אם את בטוחה בזה כפרה אני עם ההחלטה שלך" אמרתי לבל.
"תודה שאת מבינה אותי מאמי ושאת איתי תמיד" "בשביל זה יש אחיות לא?" קרצתי לה ובל נתנה לי חיבוק ענקי =]]
התגעגעתי לחיבוק של דוגית שליייי =]]
הימים עברו ובל לא התגעגעה גם לדניאל. הם היו מדברים ונשארו ידידים ממש ממש טובים וזה מה שייצא טוב מכל הסיפור הזה- שזה נגמר ב-טוב.
הימים חלפו ויום המסיבה הגיע.
בדקה המאה הלכנו לקנות בגדים לפני שייסגרו כל החנויות. הברזנו מביה"ס והלכנו לשופינג.
אני קניתי חצאית ג'ינס בהירה עם גופיה לבנה יפה ובל קנתה ג'ינס של קרוקר עם גופיה אדומה יפהפייה.
נכנסתי למספרה, עשיתי פן והלכנו להסתובב עוד קצת בקניון.
אני ובל עם התלבושת המסריחה של ביה"ס הורדנו אותה (טוב שנזכרנו) ונשארנו עם חולצות שלנו שהיו מתחת שכשהמורות לא רואות אנחנו מורידות =]]
ראינו בקניון איזה מישהו ממש מושלםםםם!!
לי ולבל יש שרשרת של חצי לב על הצוואר לי ולה ואותו כוסון שאל אותה: "תגידי.. לחצי הזה יש מישהו שמשלים אותו?".
"אתה לא רואה?" אמרה בל והצביעה עליי ועל החצי שלי.
"וואלה.. חבל שאת תפוסה.." "אני נשואה אבל היא מרשה לי לבגוד בה קצת" אמרה בל.
הסתכלתי עלייה במבט כזה נעלב וקרצתי לה.
"תחזיקי לי את השקיות אני צריכה פתאום לשירותים דחווףףףף!!" אמרתי לה ורצתי.
הם דיברו להם ואני נכנסתי לראות איפור.
קניתי ליפס-גלוס כי נזכרתי שהוא נגמר ומסקרה חדשה.
שמתי לב שהם עוד לא סיימו לדבר והלכתי לטייל בעוד חנות :]
נכנסתי לראות נעליים והכל היה כמו של זקנות!! עברתי מחנות לחנות עד שמצאתי סנדל יפה בצבע לבן בשביל המסיבה.
שמתי לב שהם לא מתכוונים לסיים את השיחה בזמן הקרוב ואני נכנסתי לתמונה.
"בל, אנחנו..."הסתכלה עליי בל ואמרה: "כן, כן חיים שלי, הנה.." והסתכלה על אותו אחד שלא ידעתי איך קוראים לו בכלל: "אז תדבר איתי ואני מקווה לראות אותך היום במסיבה" "תהיי בטוחה מותק" אמר אותו ילד מדהים ונתן לה נשיקה חטופה בפה, קרץ לה והלך.
הרגשתי איך בלו'ש שלי מתאהבת לאט לאט.
"אהמממממממממממ..." "אהה.. חחח קוראים לו אליחי" אמרה בל.
"אהממ.. מעניין.." אמרתי.
"ילד יפה" "נכון?!" אמרה בל. "מאוד" חייכתי אלייה.
"אני אוהבת אותךךךךךך!!" "חח ואיך הגעת למסקנה זו?" שאלתי.
"אמ... חחח בזכותך הכרתי אותו" "חחח מפגרת.. זה בזכות היופי המהפנט שלך" אמרתי לבל.
"חח לאפ יוווו בייבי" אמרה בל ונתנה לי נשיקה.
"היינו?" "היינו" אמרה בל והלכנו הביתה.
היא נשארה אצלי עד הערב של המסיבה.
הלכנו להתקלח, התלבשנו, התאפרנו ראינו שאנחנו נראות טוב ויצאנו לדרך.
בל נראה ממש מדהים!!
"וואי חיי, את מדהימה!! יש מצב אליחי בא למסיבה?" "אני מקווה" אמרה בל וגיגלה עיניים.
אימא שלי לקחה אותי ואת בל להסעות ונתנה לנו כסף ואמרתי לה שאני יושנת אצל בל ושלא תדאג כי המטען שלי לא טוב ואני מקווה שתישאר בטרייה.
"טוב כפרה עלייך, תהני" אמרה אימא ונתתי לה נשיקה.
"ביי אימא לילה טוב" אמרתי.
אני ובל עלינו להסעות והתחלנו לנסוע :]]
הטלפון של בל צלצל: "I Take you to the candy shop…".
על הצג של הפלאפון היה רשום "אליחי".
"תענייי כבררר!!" "חכייי תני לי לנשוםםםםםם" אמרה בל.
לקחתי לה את הטלפון כי היא כמעט התעלפה לי.
"הלו?" "בלו'ש" "ניבו'ש" "הא?" שאל אליחי.
"זו לא בלו'ש, זו ניבו'ש" אמרתי. "אהה ניבו'ש ממצב? מה קורה? איפה בלו'ש?" "הכל טוב, מה איתך? בלו'ש פה, קח" אמרתי לו ודחפתי לה את הטלפון לאוזן.
היא עשתה יוגה המפגרת!
מיום ליום אני מפחדת ממנו יותר ויותר...
"בלו'ששששששש" "היי" אמרה בל.
"מזה היי יא סתומה?!" אמרתי לה ונתתי לה מכה על הראש.
"היי עלק!! דברי כמו בן אדם!!!!!" אמרתי לה.
"אליחיוווווו'ששששש" "חח זו בלו'ש שלייי!!" אמר אליחי.
"בלו'ש שלך.." אמרתי, גילגלתי עיניים והקשבתי לשיחה.
"אני בא למסיבה, אני בדרך" אמר.
"יאא באמת?!" הפעם ראיתי אותה מתעלפת!!
"כן מאמי. שמחה?" בל שתקה ואני צעקתי "כןןן בטחחחחח!!!" "חח שמח חיים שלי" אמר אליחי.
בל קפאה במקום המפגרת הזאתי ולקחתי לה את הטלפון.
"שמע אליחי, היא מתעלפת לי פה, אנחנו נראה אותך כבר במסיבה מאמי" "סבבה ניבו'ש, ביי מותק" "ביי חומד" אמרתי לאליחי וניתקתי את השיחה.
"את מפגרתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!" צעקתי עלייה וכל מי שהיה באוטובוס הסתכל עליי.
"ההצגה נגמרה, תסתובבו" אמרתי לכולם.
"מה את רוצה?!" "מה אני רוצה?! את סתומה!!! מה שתקת ככה??? חשבתי את עומדת לקבל התקף לב ובמקום מסיבה נהיה בביה"ח" אמרתי לבל.
"חחחח סתומה" "אני סתומה?! בחיי.. מיום ליום את מתפגרת!!" "חחח אהבה" "טוב שתקי סתומה" אמרתי לבל וכל הדרך היא הייתה שקטה אבל עם חיוך מרוח כמו ילדה מפגרת.
"הלווו! צאי מזההה!! את יכולה לדבר!!" אמרתי לבל וניפנפתי לה מול הפנים עם היד שלי.
"אהההההההה?! למה הערת אותי?!" "הגענוווווווו אסטופידההההה!!!!" אמרתי לבל.
ירדנו מההסעות ובל כולה הפוכה.
הדוגית שלי מאוהבת =]]
אליחי התקשר.
"הלו?" עניתי לטלפון עקב בעיות בראש של בל.
"אליחי אנחנו הגענו" אמרתי לו.
"אהה איפה אתן עכשיו?" "בכניסה משלמים כרטיס" "סבבה אני בא מאמי אל תשלמי אני יחצן לשם" "מחכה" אמרתי וניתקתי את השיחה.
פחות מ-דקה אליחי הגיע.
הוא נתן לבל נשיקה (בפה) ולי בלחי.
"מזה היא לא מתעלפת ומלשמוע אותו כן?! פאקינג מוזרה!!" חשבתי לעצמי.
הם נכנסו להם ואני הייתי עם חברות שלי, לא רציתי להפריע :]]
אחרי שעתיים שלא ראיתי את בל היא מצאה אותי.
"ניבההההההההההההההה" אמרה בל וצחקה כמו משוגעת......................................
תגיבוווו =]]
-ניבו'ש- 😊
יואווווווווווווווווווו זה משולם סוף סוף ברוך השם המשךך..
איזה כיףףףףףףףףףףףףףףף
עכשיו מאמי בלי ייבושים כתבי לנו המשך נוסף ונדיר ויפיפיה כמו זההה..
😊
מהמםםם
המשך..!!!
-לינורוש-
מהמם
מושלם
מעלף
המשךךךךךךךךךך!!!!
ההההההההממממממממממממממממששששששששששךךךךךךךךך
אהובתיייייייייייייייייייי~
קראתי את הסיפור שחיוך מרוח לי על הפניםםםםםםםם :]
אליחי אהבת חייי :]
חעחעח
המשךךךךךךךךךךך
בלו'ש
חחחחחחחחחח איזה יפפפפפפפה
למה נראה לי שבל שתתה?! חח
המשך מאמי שילי
כפרה על המושלמת שלי שתמיד ככה מאושרת
מגיע לך בובה אוהבת אותך יפתי
וגרררררררררר אני מתגעגעתתת חח
המשך מושלםם וחמוד האליחי הזה
תמשיכי פליז בוביתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*