מושלםםםםםםםםם
שימי המשךךך מאמייייייי
מוואה ענקיתתת 😛
יהה איזה חמודהה בללל!!
תמשיכיי דחוף!!
מורנו'שששששששש :]
אליחי לא חמודדדד
אליחי מושלםםםםםםם :]
חעחעח כפרע על הילד הכי יפה בעולם הזההההההההההההההההההה :]
ושמרי על קשר ינוטשת :]
וניבו'ששששש המשךשךשך :]
בלוששש אני יודעת שזה לא המקום אבל את מתכוונת להמשיך תסיפור שלך?!
רגעעעעעעעעע בלו'ששששששששששששששששש מדהימהה שלי
רציני זה אמיתי עלייך!??!
איזהה יופיי שמחה בשבילך בובה
המון בהצלחהה חולה עלייך
וניבו'שש מתגעגעת אישתי לוב יו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שאאאאאאאאאאאאאאלללללווווווווווווום =]]]]
מורניייייי אישתי לאפ יווו!!
בלללל -> דיי עם ההזיותתתתתתתתתת חחחח טיפשה!! אליחי & את -> פנטזיה, לא יותר! 😉
פרק 52.
תקציר הפרק הקודם:
אחרי שעתיים שלא ראיתי את בל היא מצאה אותי.
"ניבההההההההההההההה" אמרה בל וצחקה כמו משוגעת......................................
"בל מה לקחת?" "את אליחי הביתה" "בללל!!" ניערתי אותה.
היה לה ריח מסריח מאלכוהול.
"מה נתת לה?!" צעקתי עליו.
"לא נתתי לה כלום, בחיי, היא רצתה לשתות ואמרתי לה לא והיא אמרה 'תן לי להנות' מה אני יכול להגיד לה?" אמר אליחי.
"כמו... לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא לדוגמה?!" צעקתי עליו.
"דייייי" בל צעקה. "תשתקיייי!!" אמרתי לה.
נתתי לה לשתות מים ושטפתי לה את הפנים.
"אתה עוד פה?! לך!!" אמרתי לאליחי. "אחריות" נפנפתי לעברו שהוא התנדף.
"הרס את כל הרושם הטוב שעשה העילג הזה" אמרתי לעצמי.
פתאום קלטתי שבל לא לידי.
מיד הלכתי לחפש אותה וקלטתי אותה נכנסת לשירותים.
רצתי אחריה והיא הקיאה.
החלטתי להזמין מונית וללכת איתה הביתה. כמובן שלא יכולתי ללכת איתה לבית שלה ככה ואם אני יילך לבית שלי ככה אימא שלי תתחיל עם החפירות שלה ותילחץ.
חברה שלי שליוותה אותי למונית אמרה לי שנבוא אלייה לאיזה שעתיים 3 עד שהמסיבה תיגמר שזה לא יראה חשוד ואז מקסימום נלך וככה היא גם תוכל לישון והיא תהיה יותר טוב.
נתתי לה נשיקה ענקית, לקחתי את המפתח לבית שלה ועליתי למונית.
"תודה מאמי!! אוהבתותךךךך!!!" אמרתי לדורין.
"אין על מה מאמי אני ירים לך טלפון לפני שאני יבוא" אמרה דורין ושלחה לי נשיקה באוויר.
עלינו למונית והתחלנו לנסוע.
"תודה רבה אדוני" אמרתי לנהג מונית כשירדנו מהמונית ונתתי לו כסף.
פתחתי את הדלת הנחתי את בל בסלון וסגרתי את הדלת.
גררתי אותה לחדר של דורין, כיסיתי אותה והיא נרדמה.
אני בינתיים ישבתי בסלון וראיתי טלוויזיה והייתי במחשב.
ב-5 דורין הגיעה.
"ניבי זו דורין" אמרה דורין מחות לדלת וצלצלה בפעמון.
אני כמובן נרדמתי ומיד התעוררתי מהרעש של הפעמון.
"נו? מה איתה?" שאלה דורין. "וואלה איך שבאנו היא נרדמה, היא בחדר שלך" אמרתי לדורין והלכנו לראות מה איתה.
"החיה הקטנה יושנת" "חחח" צחקה דורין. "עייפה אותי שתהיה בריאה!!" אמרתי.
פתאום הפלאפון שלה צלצל. זה היה אליחי.
"הלו?" "מי זו?" "שלום גם לך" "אהה ניב" "ולא אחרת" עניתי.
"איפה בל?" "בל? לא יודעת. חכה אני יוציא אותה מהכיס. דקה" אמרתי לאליחי ואחרי 10 שניות של שקט... "סליחה, היא לא בכיס, נראה לי שהיא נעלמה" אמרתי.
"חה חה חה, מצחיקה" "תודה חמוד" אמרתי.
"נו מה את כוסעת?" "ילדים בוגרים מבינים לבד" אמרתי. "בספק" הוספתי.
"אבל ניב מה אני יעשה? היא אמרה 'תן לי להנות' בחיי!!" אמר אליחי.
"ו..?" שאלתי. "ו..?" שאל אליחי. "אני שואלת לא אתה" אמרתי.
"ולא יודע ניב, אני נשבע לך היא לא נתנה לי את הכוס היא רק שתתה ושתתה ודחפה אותי" אמר אליחי.
"גבר גבר" השבתי. "הכוח הגברי שלך נעלם. איפה השרירים שהיו בקניון?" "נו תפסיקי עם הציניות" אמר אליחי.
"אני? ציניות? מה אתה רוצה בקיצור?" "להתנצל" "מצטערת.." השבתי.
"איפה בל?" "אמרתי לך, נעלמה לי מהכיס" "נו תפסיקי עם המשחקים, ביקשתי סליחה, יותר מזה?!" "אמ.. כן, שתהיה אחראי" אמרתי.
"נו ניב הסברתי לך!!" "מצטערת, אני קשת הבנה" אמרתי.
"טוב אני מבין שהשיחה לא תוביל לשום מקום" "עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא" "ביי" אמר אליחי וניתק.
סגרתי את הטלפון "ביי" אמרתי לעצמי.
"חח איזה רעה את, את מכירה את בל עם השטויות שלה" אמרה דורין.
"שיהיה אחראי, הוא יכל היה להגיד לה להפסיק" "בכל זאת הוא הביא אותה אלינו" "שומדבר" אמרתי.
"יאללה יא פדלעה קומי" אמרתי לבל.
"קומיייייייייייייייי!!!!!!" צעקתי לה בתוך האוזן.
"למה את צועקת???" "כדי שתקומי?" "קמתי, קמתי קרצייה" אמרה בל.
"וואי הכל מסתובב לי" "בעייתך, פעם הבאה סופרים עד 10 לפני שעושים שטויות. עכשיו קומי, הולכים הביתה" אמרתי לבל ועזרתי לה לקום.
"אולי שתתקלח?" אמרה דורין.
"יש עלייה ריח?" "עדיף שתתקלח לייתר ביטחון" אמרה דורין.
בל נכנסה להתקלח ואחרי 10 דקות יצאה בגלל שצעקנו לה שתצא שאבא שלה לא יתחיל לדאוג.
"דורינה מאמי תודה על הכל, אני יידבר איתך כבר" "טוב מאמי אין על מה, אוהבת" אמרה דורין ונתנה לי נשיקה.
אני ובל יצאנו מהבית של דורין והתקשרתי לגל ידיד שלי ושל בן שיבוא לקחת אותנו.
"גולוווו" "מה קרה ניב??" "כלום מאמי, אפשר לבקש טובה?" "הכל בסדר?" שאל גל.
"כן, כן מאמי אל תדאג" "אהה הבהלת אותי" אמר גל.
"מה את צריכה?" שאל. "שתבוא לקחת אותי" "מאיפה?" "מנתניה?" "וואו.. מה את עושה שם?" "אני יסביר לך שאני יראה אותך" אמרתי לגל.
"אתה יכול מאמי?" "כן כפרה אני יוצא" "תודה חיים" "ביי מאמי" "ביי" אמרתי וניתקתי את השיחה.
אחרי 40 דקות גל בא. בל בינתיים נרדמה בתחנת אוטובוס.
הערתי אותה שתקום לאוטו ונסענו.
היא ישנה במושב האחורי.
"היא השתכרה קצת.. קצת הרבה.. ולא רציתי שאבא שלה יראה אותה ככה ואני צריכה לישון אצלה ואם הייתי הולכת לישון אצלי בבית, הרי אתה מכיר את אימא שלי, תילחץ ותחפור. אז לקחתי מונית לבית של חברה שלי פה בנתניה והיא ישנה איזה 3 שעות טובות ואחר"כ עשינו לה מקלחת" אמרתי לגל.
"חחח יום עמוס הא?" "חח כלבה קטנה זאתי, אבל אני אוהבת אותה" אמרתי לגל.
"חח הלוואי על כולן חברות כמוך" אמר לי גל ונתן לי נשיקה במצח.
ככה דיברנו כל הנסיעה והגענו לבית של בל.
"תודה גלו'ש, באמת.. תודה רבה רבה!!" אמרתי.
"שטויות מאמי, בשביל זה יש ידידים" קרץ לי ואמר לי שאני יידבר איתו מחר.
ניערתי את בל קצת והיא התאפסה על עצמה קצת אבל היה לה כאב ראש.
דפקנו בדלת. אבא של בל פתח לנו את הדלת.
"למה התעכבתן?" "ההסעות איחרו קצת וגם כאב לבל הראש אז ידיד שלי לקח אותנו לקנות לה מים וישבנו איתו קצת והוא הביא אותנו" "אהה טוב" אמר אבא של בל.
"מה קרה לך בל?" "האא??" התעוררה בל משנתה.
"סתם כואב לה הראש והגרון, נראה לי היא לא מרגישה טוב וכל הדרך היא נרדמה" "אהה טוב, כנסו לישון" אמר אבא של בל.
"כן, בטח" אמרתי.
נכנסתי לחדר של בל, סגרתי את הדלת והוצאתי לה בגדים שתלבש.
אחרי 20 דקות היא נרדמה הפקצה הזאתי.
עם הנחירות שלה היה נראה שלא ישנתי שבוע אחרי איך שקמתי!
ועוד מתי היא העירה אותי??? ב-10 וחציייייייייייי!!!!! חצופההההההההההה!!!!!
"כואב לי הראש" העירה אותי בל.
"ומה את רוצה?" שאלתי אותה.
"תביאי לי כדור" "מה אני משרתת שלך? חח לכי תקחי" אמרתי לה והיא קמה.
אחר"כ היא נרדמה ואני אחרי שמעירים אותי לא יכולה לישון שוב.
הלכתי למחשב ולקחתי אקמול לראש.
המפגרת קמה ב-1. חיים יפים יש לגברת.
הלכה להתקלח להנאתה והלכה להכין לה לאכול.
"רוצה משהו?" "תודה שנזכרת שאני חייה" אמרתי.
"חח סליחה חיים שלי ותודה על כל מה שעשית למעני אתמול, שמעתי קצת מהשיחה שלך ושל גל.
"נחמד לך תחמנית קטנה" אמרתי לבל.
"יאללה בואי" "לאן?? אני עייפה מתה!!" "בואייייייי" אמרה לי בל ומשכה אותי.
היא הוציאה אותי החוצה.
"איזה יום יפה היום הא? השמש זורחת, הציפורים מצייצות" "בשביל זה קראת לי?!" "כן!!!" אמרה בל.
'המצב אבוד!!' חשבתי לעצמי.
"זה שסוגרים אותך בבוקר בבית זה לא אומר שכל בוקר.. סליחה, צהריים (!!) יפה" "חח רעה" אמרה בל וזרקה עליי כרית.
הלכנו לראות טלוויזיה ואליחי התקשר.
הגברתי את הרעש של הטלוויזיה והיא הלכה לחדר שלה כי היא לא יכלה לשמוע.
הם דיברו איזה שעה בטלפון ואחרי חצי שעה מישהו דופק בדלת...................
תגיבווווווווו =))
-ניבו'ש- 😊
חחחחחחחחחחחח פאקצ'הההההההההה...
מטומטמתתתתתתתת צ'לי :] כול היום את רבה איתי :]
חעחעחעעחח!!
אה ככה את מייבשת אותו כפרע עליוווווו :}
חחחחחחחחח .......
מי בא אליי הביתה?
מי החצוףףףףףף<
ואני מבקשת להכניס את ............... לסיפור :]
תמשיכיכיכי!!
-בלו'ש-
מי זה?????????????
המשךךךךךךךךךך מקסייייייים
יאאא מי זה היה?!?! ומסכנה בל איך היא הרגישה
ואוו יפתי תמשיכי פליזז
המשך מקסים ומדהים
וכישרון נדיר כפרוני עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ניבו'ששששששש
שימי המשךךך נשמתייי
מוואה ענקיתתת 😛
חחחחחחח יאפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה
מי זה היה?!?1
דארליייייייייייייייייייייייננגגגגגגגגגגגגגגג!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה סיפור מ=^ע=^ל=^ף=^!!!!!!!!!!!
אחרי שכמעט שבועיים לא הייתי פה נכנסתי וקראתי כדי להשלים פערים...
אחחחחחח איזה סיפור מדהייייייייים!!
מוכשרתתת שליייייייייי לאבבבבבבבבב יוו המווווווווווון
ומחכה להמשך מהייר שומעת?!
שלך,
פארלינג😊