אמאאאא מה קרההההה
המשך מאאאאאאאאמיי
מושלםםםםםםםםםםםםםםם
איזה יפההההה
איך התגעגעתי לסיפור שלךךך!!!!!!11
תמשיכי מאמו'ש 😊
אוףף הם חמדמדים ביחד!
המשךךך
יה ברוך השם סוף סוף המשך!!
מדהיםם
אני מחכה לעוד המשך כזה יפה!!!!!
QUOTE (shani_148 @ 22/05/2005) יה ברוך השם סוף סוף המשך!!
מדהיםם
אני מחכה לעוד המשך כזה יפה!!!!!
😉
תמשיכי מתוקההה
אין על הסיפור שלךך..!!! אייייייייייייייו
לאב יו - > לילוש 😊
אין מילים בפי!!!
פשוט מ=ו=ש=ל=ם!!!!איך שאת כותבת והכל!!!
תמשיכי מאמי,
אוהבת המון, חן =]
ניבו'שש אישה מושלמתתת שליייי
התגעגעתי אליך בובית כפרוני עלייך
מדהיםםםם פשוט מושלםם איזה כיף שדניאלו'ש יצא מהבית חולים
אבל עצוב אולי הם יפרדו
שלא תיפרד ממנו מסכן
הם כל כך חמודים
תמשיכי פליזז חיים שלי
ובהצלחה בעבודה ובמבחנים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אישתיי פליז תמשיכי מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפות שליייי לא יכולתי להמשיך לכן את הסיפור כי אתמול הייתה לי ולבל תורנות מטבח בביה"ס וואי מה הלך שם!!
והיום אני צריכה להתכונן למבחן בתנ"ך ויש לחברה שלי מסיבת הפתעה ככה שאני מקווה שמחר אני יוכל להמשיך..
מצטערתת :/
אוהבת מלאאאא מלאאא,
-ניבו'ש- 😊
סיפור מ-ה-מ-ם
זה סיפור אמיתי???
והמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אחלה!!!!!
אבל אל תנטשי תמשיכי מתי שאת יכולה =]
אוהבת המון,חן...