ניבו'שששש סבבה מדהימה שלי 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מהההההההההההה אין המשך?!?! 😢
דחוף1!!!!!!
איפהה ההמשךךך?!?!!!!!?!?!?!??!
למה אין המשךךך??????? 😢 😢
😁
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ניבבבבבבבבב
שימי המשךךך כפרה
מוואה ענקיתתת 😛
😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נו איפה המשך!??????????????????
תמשיכי כבר..אווף!!!
אוהבת המון,
חן =]
אישתי?! איפה את!?
אני מתגעגעת בוביתתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שלווםםםםםם =]]]
מה שלומכן????????????????????
אני מצטערתתתתתתתתתת, באמת!! היה לי מלא עומס בלימודים, ומסיבת הפתעה לבת-דודה שלי ולא ישנתי בבית, ומלא מלא מלא דברים אחרים ותראווווו במקום ללכת לעשות עבודה ב-2 אני ישבתי וכתבתי המשךךך =]]
אזזזז.. אני מפרסמת והולכת לעשות עבודה =]]
אוהבתותכן וסליחה ענקיתתתתת!
מואההההההה
פרק 50.
תקציר הפרק הקודם:
חזרנו מהמסיבה בערך ב-5 לפנות בוקר והלכנו הביתה. ישר הורדנו בגדים והלכנו לישון. הרגליים שלי הלכו לי עם הנעלי עקב האלה ומה שחיכיתי זה לשבת קצת.
נרדמתי דיי מהר ובבוקר חיכתה לי הפתעה..........................
בוקר העיר אותי לא אחר מאשר דניאל.
לא הבנתי מה הוא עושה אצלי בבית וצבטתי את עצמי בשביל לדעת אם זה לא חלום.
"דנדן?" "ניבי?" "מה אתה עושה פה?" "אני יכול ללכת.." אמר דניאל.
"לא, לא.. באמת.. מה אתה עושה פה?" "שיחררו אותי" "יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא" צעקתי וקפצתי על דניאל. הוא כמובן היה על כיסא גלגלים כי היה לו קשה ללכת הרבה.
כמה שהתגעגעתי אליו!!!
בל ועדי צחקו עליי שהתעוררתי כי כל השיער שלי היה מבולגן.
הלכתי לשטוף פנים ולצחצח שיניים וירדתי אל דניאל, בל ועדי למטה.
ה"ג'נטלמן" שלי סידר את המיטה וירד להציע למשפחה השנייה שלי כיבוד. ממש בעל ואישה נהיינו.
הלכתי לחדר והחלפתי את הפיג'מה והצטרפתי לחגיגה =]
כ"כ שמחתי לראות את דניאל שוב צוחק, מדבר, מצחיק אותנו והכי הכי? לראות אותו עם בל.
ככה עבר לו אותו יום בבית בגלל שדניאל לא יכל ללכת אבל ת'אמת? לא הפריע לנו כ"כ כי העברנו את הזמן במלא דברים וגם ראינו סרט ביחד וכו'...
ככה נגמר לו אותו יום. דניאל לא כמובן לא יכל לחזור ללימודים עדיין אבל אחרי ביה"ס אני ובל היינו הולכות אליו ושלא היינו איתו או שהוא ישן או שהוא היה עם עדי.
ככה עבר לו עוד יום, יומיים, שלוש, ארבע וככה חלף לו שבוע.
עדי שלי כמובן היה צריך לחזור, נפרדתי ממנו ונתתי לו נשיקה ענקית.
ככה חלף לו עוד שבוע ודניאל חזר ללימודים. כולם כ"כ שמחו לראות אותו (כן בטח, העיקר אף אחד לא בא לבקר, מנייאקים).
וכמובן שדניאל ניצל את המצב ועשה כמה קטעים למורות.
בהפסקות בל ודניאל היו ביחד. הם צריכים להשלים פערים לא? =)
לאט לאט מצבו של דניאל השתפר והוא ובל חגגו עוד כמה חודשים ביחד וגם אני ועדידי.
בל ודניאל היו ביחד שנתיים ו-3 חודשים בערך.
ייצא לי לדבר עם בל על דניאל באחת השיחות שלנו והופתעתי...
"ממצב אהובתי?" שאלה בל.
"הכל מושלם חיים יפים שלי, מה איתך?" "לא משהו.." השיבה.
"למה כפרה, מה קרה?" "זה דניאל.. דניאל ואני.." "שוב רבתם?!" "לא.. הפעם זה שונה.." "מה הכוונה מאמי?" שאלתי את בל.
"אני לא כ"כ מרגישה אליו כמו פעם.. כאילו.. אין רגש בקשר שלנו כבר.." אמרה בל.
"הא?! מזה אין רגש? אתם הזוג הכי מושלם שקיים, אחריי ואחרי עדי" "חח רעה.. אבל רציני ניב, אני לא יודעת" "לא יודעת מה?" שאלתי.
"שמעי, אני ודניאל כבר שנתיים ו-4 חודשים ביחד וקצת נמאס לי.. מבינה? זה כבר משעמם, בא לי משהו חדש.." "אהה הבנתי מאמי" אמרתי לבל. "או שלא הבנתי? מזה משעמם?!" חשבתי לעצמי.
"מה אני יעשה ניבו'ש? אני לא יודעת מה קורה לי" "ממתי התחלת להרגיש ככה?" "מלפני חודשיים בערך.. אמרתי אולי יעבור לי וזה, אולי זה סתם רגש חולף אבל הנה, עברו חודשיים ושום דבר לא השתנה" אמרה בל.
"אז דברו על זה מאמי, דברי איתו, תגידי לו מה שאמרת לי עכשיו. חבל לסיים קשר כזה" אמרתי לבל.
"אני לא יודעת.. אני חושבת שאני ייפרד ממנו.." אמרה בל.
"להיפרד????" "כן.." "טוב.. אני יירגע מעט.." –שתיקה- "נרגעתי" אמרתי.
"עכשיו.. מה להיפרד?????????? מה את דפוקה???????? תדברוווווווו הוא בטוח יבין אותך ויפנים ויעשה משהו בקשר לזה!!!! להיפרד?! את נורמליייתתתתתתתת????" אמרתי לבל, בעצם, צעקתי על בל!
"את בטוחה שנרגעת מאמי?" "ת'אמת? לא, זה היה קצר מידי" אמרתי.
"חחח מסטולה" אמרה בל.
"אבל זה לא רק זה ניבו'ש, אנחנו מתנשקים אני לא מרגישה כלום, אנחנו.. אהממ.. את יודעת כבר ואני לא מרגישה כלום, אנחנו גם לא נפגשים כבר כמו פעם וזה יותר טוב, כי ככה מפצים על הזמן שאבד אבל זה גם לא מרגיש כלום למרות שאנחנו לא רואים אחד את השני ולא יודעת.. בא לי משהו חדש" אמרה בל.
"אז מה הבעיה? יום שישי יוצאים למסיבה" אמרתי לבל. "וואלה?!" שאלה בל.
"וואלה חיים שלי.. חח נחפש לך הרפתקה חדשה" "חחחח כפרה עלייך, תודה" "על מה תודה? חח יא גנובה" אמרתי לבל.
"אבל לפני כן... את צריכה להיפרד לדניאל מאמי, את לא תבגדי בו, אני לא ירשה לך" אמרתי לה.
"כן.. אני.. אני יידבר איתו היום" "סבבה מאמי" "יאללה אני זזתי לסיפריה להוציא חומר לעבודה בהיסטוריה ואז לדבר עם דניאל.. מקווה שהוא לא ייקח את זה קשה למרות שנראה לי שהוא גם מרגיש ככה" אמרה בל.
"סבבה אהובתי, נדבר כבר" "ביי חיים יפים שלי" "ביי כפרה" אמרתי.
קצת חשבתי על השיחה עם בל ועל גיסי. זאת אומרת.. גיסי לשעבר, או שלא? הלוואי שלא יפרדו, אני כ"כ אוהבת אותם.
בל התקשרה אליי בערב והודיעה לי מה קורה.............................................
תגיבווווווווווו =))
מואההההה, בה ביי :]]
-ניבו'ש- 😊
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
שימי המשךךךךךךךך נשמתי
מוואה ענקיתתת 😛
סוף סוףף המשך!!!
באמת הפעם נטשת אותנו לא יפההה!!
ואיזה באסהה שלא יפרדוו.. גם בל ודניאל היו זוג יפה.., אבל חסר לך שניב ועדי יפרדוו
לא תישאר ניבב!!
ד"א כמה זמן ניב ועדי חברים?!
והסיפור אמיתי?