נו מה עם המשךךךךךךךךךך?????????????????
ממצב יפות שליייי????? :]]
איך היה בעצמאות?? ספרוו! =]]
הנה ההמשך...
אבל לפני כן..
מורן? טפו, טפו, טפו, חמסה, חמסה, חמסה עלייך 😊
חח אני מאוהבת.. מה לעשות?! תתחתני איתייי??? 😊
והנה ההמשךךךך! חחח
פרק 49.
תקציר הפרק הקודם:
"אני נולדתי בשבילך ואני ימות בשבילך. אף פעם לא ידעתי אהבה כמוך. אני אוהב אותך לעד יפהפייה שלי, לעד. אנחנו נתחתן ונביא ילדים ונעבור ביחד על כל המכשולים".
הרגשתי איך הפרפרים מרחפים בבטן מרוב התרגשות ואהבה שאני מרגישה אל עדי וידעתי שנועדתי בשבילו והוא בשבילי.
לא יכולתי לדמיין את חיי בלעדיו.
הוא סחף אותי לנשיקה סוערת ופתאום..................................................
הטלפון שלי צלצל. זו הייתה בל.
"ניב?" "מה קרה חיים שלי?" שאלתי את בל.
"דניאל הולך!! עוד שבוע הוא בבית!!" "יאאא באמת חיים שלי???? לא אמרו שהיום עושים לו בדיקות??" "כן.. סיימו! הוא הולך ניב הוא הולךךך!!" אמרה לי בל. יכולתי להרגיש את השמחה שהיא הרגישה.
"איפה את עכשיו מאמי?" "פה, בביה"ח, הוא רצה לראות אותי ועשה לי הפתעה!" "יואווו נשמה שלי! אני ועדי באיםםם!!" אמרתי לבל וניתקתי את השיחה.
עדי הבין מה קרה וגם הוא שמח.
עלינו על הסוסים ויכולתי להישבע שזה היום הכי מאושר שהיה לי!!
התחלנו לדהור כל הדרך עד לחווה בחזרה. הסוסים התעייפו מהריצה ועצרנו באיזה נחל שישתו.
לא בזבזנו הרבה זמן והמשכנו.
הגענו לחווה, הורדנו את הציוד מהסוסים, שמנו אותם בעמדות שטיפה, שטפנו אותם, השארנו אותם שם ואמרתי לאחד הילדים שהיו שם שכשהסוסים יתייבשו יכניסו אותם לתאים.
אני ועדי רצנו לתחנת אוטובוס. חיכנו בערך 10 דקות ועלינו על האוטובוס לביה"ח.
הגענו לביה"ח, רצנו למחלקה של דניאל והוא כבר חיכה לנו בספסלים כשיוצאים מהמעלית לקומה שלו.
"דניאללללללללללללללללללללללללללל" קפצתי עליו.
"יואוווווווו גיסיייייייייי אני כ"כ מאושרתתת!!" אמרתי לו וחיבקתי אותו שוב לדעת שזה לא חלום.
הוא שמח לראות את עדי.
"שמעתי עשית בעיות, הא?" אמר עדי לדניאל ונתן לו חיבוק ונשיקה.
לא רצינו שהוא יתעייף והלכנו איתו לחדר שלו. סופסוף בל הייתה מאושרת, כ"כ אהבתי לראות אותה ככה.
היינו שם עד 7 בערב בערך והלכנו. התעכבנו כי דניאל לא רצה שנלך.
אני ועדי הלכנו ובל נשארה לישון שם.
אני ועדי חזרנו עייפים כ"כ מהרכיבה ומביה"ח והלכנו להתקלח ולישון אחד בזרועות של השני.
בבוקר כשקמנו עדי החליט שהוא רוצה להישאר בבית, לא ללכת לשומקום.
"מוזר שאתה לא היפראקטיבי" אמרתי לעדי.
"אני רוצה זמן איתך נסיכה שלי, לבד, בלי כל הרעש" אמר עדי.
"מה בקשר לערב?" שאלתי. "מה בקשר לערב?" שאל עדי.
"יש מסיבה.. רציתי שנלך" "וואלה??" "וואלה" עניתי. "אז נלך חיי" "סבבה נשמתי. אני יגיד לידיד שלי שישמור לנו כרטיסים" והתקשרתי לחיו'ש.
אני ועדי היינו בסלון כל היום והשף שלי החליט שהוא מכין לנו ארוחת צהריים. לא הייתה לי התנגדות רק פחדתי שיישרף הבית בגלל שהוא כ"כ יודע לבשל 😉
אחרי שעה שהכול היה מוכן הוא קרא לי לשולחן.
"חשבתי שאני לא יאכל היום" אמרתי לו. "איזה רעה!" "חחח מאהבה" אמרתי ועדי נתן לי נשיקה.
הוא הכין שניצל, צ'יפס וספגטי.
"אני בטוח לא יורעל?" שאלתי את עדי. "דיי להיות רעה ינעל אבוק" "נו באמת..." "אם תורעלי אני ירפא אותך" אמר לי עדי ודחף לי את האוכל לפה.
הוא גם הכין סלט! כן, כן, סלט.. מה אתן יודעות?! קצוץ! חח טבח יש לי! =]
"פשששששש... עד מתי אתה נשאר פה תגיד לי?" "חחחחח למה?" "חחח סתם..." גלגלתי את העיניים שלי.
"ובכן..." "חחח טעים לך?" "ת'אמת.....?" "רק" "זה יותר טעים" אמרתי לעדי ונישקתי אותו.
עדי עצר ואמר "בזה אני בטוח" והמשכנו.
פינינו את השולחן והכנסנו את הכלים למדיח.
ב-7 נכנסנו להתקלח ולהתארגן למסיבה.
אני לבשתי חצאית לבנה וחולצת סטרפלס בצבע ירוק בהיר ועדי לבש ג'ינס של לי קופר עם חולצה של TNT בצבע שחור.
החלנו למקום שבו היו הסעות וחברות שלי שלא ראו הרבה זמן את עדי אמרו לו שלום וזה.
עלינו לאוטובוס ואחרי חצי שעה הגענו למסיבה.
נכנסנו למסיבה, בהתחלה היה ריק אבל לאט לאט היא התמלאה.
בינתיים אני ועדי רקדנו לנו ביחד.
פתאום בא אליי מישהו מאחורה וזזתי ממנו אבל הוא התחיל לשלוח ידיים. עדי התעצבן ונתן לו אגרוף.
בגלל באגרוף לקחו את עדי לבחוץ וביררו איתו את העניין. אחרי 10 דקות הוא חזר וכמובן שמאז אפחד לא נגע בי כי השומר ראש שלי כבר הראה מה קורה למי ששולח ידיים :]
לא נחנו לרגע, רק רקדנו ביחד והתנשקנו.
חזרנו מהמסיבה בערך ב-5 לפנות בוקר והלכנו הביתה. ישר הורדנו בגדים והלכנו לישון. הרגליים שלי הלכו לי עם הנעלי עקב האלה ומה שחיכיתי זה לשבת קצת.
נרדמתי דיי מהר ובבוקר חיכתה לי הפתעה..........................
תגיבבובובבווווווו
אוהבת מלאא ויהיה לכן אחלהההה שבתתת!!
-ניבו'ש- 😊
😮 איזו הפתעה?????
המשךךך מהררר
ניבו'ששששש אישתיי ניראה לך שאני לא אסכים?!
כבר קבעתי אולםם חחחחח כפרונה עלייך לוב יו בובה
ואיזה המשך מהמםם אהבתיי
איזה חמוד העדי הזה זה משהוו
תמשיכי פליזז בוביתת
אני מתה לדעת מה חיכה לה בבוקר חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאאאא איזה מתוקייייים
המשךךךךךךךךךך!!
איזה מדהים את כותבתתתתתתתתתת
המשךךךךךךךך
המשךךךךךך מאמיי =]]
פשוט מושלםם..
חןן!!
וואי..........איזה זוג חמוד.............
המשךךךךךךךךך
אהובתיי תמשיכי פליזז מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואיי זה פשוט מעלףףף.. לא שמתי לב אפילו שכתבת המשך...!!!
תמשיכי בדחיפותת מאמי זה מושלם!!
איזה חמודים הםם ביחדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
מושלםםםםםםםם
שימי המשךךך כפרה
מוואה ענקיתתת 😛
יהה סוף סוף המשךך1!!
מהממם כמו תמידד
תמשייכי
שנינושש
QUOTE (shani_148 @ 15/05/2005) יהה סוף סוף המשךך1!!
מהממם כמו תמידד
תמשייכי
שנינושש
😉