יאאאאאאאאאאא איזה פרק מרגגגגגש
איזה חמודים הם ביחחחחחחחחד
יאאאאאאאאאא
המשךך מאמייייייי
ניבו'שששששששששש חייםםם שליי קודם כל התגעגעתייי בוביתת שליי
וכה יפתי אני בחדרה דברי איתי בערב ואני גם אדבר איתך
מקווה שניפגש חיחי כפרה עלייך יפתי
והסיפור מושלםם איזה פרק רומנטי אהבתי מאמי
תמשיכי כשאת יכולה אוהבת אותך תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יווו איזה סיפור מושלם ניבוש תמשיכי מאמי זה מקסים !!!
איזה חמודים !
דיזלית -> תודה מאמי!! =]]
מירב -> חיחיחי תודה מתוקה :]]
איי_לאב_טושי -> תודה גם לךךך =))
מורנו'שששששששששששששששש חייייייייייייייייייייייייי!!!!
אני ייתקשר אלייך כשאני יהיה בחדרה ויתחיל הכל ואני יראה אותך! איזה כיףףף לייי!!! :]]
חחחחח תתכונני לאונסססססססססס 😉
חסר לך ולא השמנת! אם לא השמנת אני יתלה אותךךך!! הבנת????????? =))
לירזי תודה גם לך כפרה :]]
יואוווו חח גרמתן לי להסמיק כולכןןן!!
חח תודה, תודה, תודה ושוב תודה לכולכןן!! =))
תהנו היום בערב יפות שליייי!!
אוהבתותכןןן מלאא מלאאא,
-ניבו'ש- 😊
דייייי איזה מושלםםםם!!!
יאללה אני רוצה חתונההההה!!!
המשךךךךךךך!!!!!!!!!!=]
מושלםםם
כמו תמידדד!
תמשיכי
חחחחחחח כפרה עלייך מושלמת שלי
אני מסכימה לאונס חחח 😉
אוהבת אותך בוביתת ודברי איתיי 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ליטלו'ששששש -> חחח נכנסת חזק לסיפור? :]] חח חתונה? אני ישקול את האפשרות 😉
True Star -> תודה מתוקהה!!!
מורנו'ששששששששששששש, כאילו אני שואלת אותך באמת!!
חחח את נאנסת וזהווו!! ((:
חח זה לא נתון לויכוחחחחחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!!!
ואוריאנו'ששש (זכרתי נכון??) ואם לא- Hermosa -> תודה כפרה!! =))
יאללה יפיופות שללייייי אני עפתי מפההה לחדרה..
אוהבתותכןןןןן מלאא מלאאאאאאאאא ותהנוווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!
-ניבו'ש- 😊
חחח כפרה עלייך אישתי איזה כיף היה לראות את המושלמת שלי
אוהבת אותך בוביתתתתת היה ממש ממש כיףףף ונהנתי לפגוש אותך 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ווואיי זה מושלם!!!!!!!
המשךך
שנינושש
אונסת שלי איפה את?! חחחחחחחחחחח 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תמשיכייייייייייי מאמיייייייייי =]]