קונטיניו האנייי
לאב יו -> לילושית
איזה יאפפפפפפפפפפה המששךךךךךךךךךךךךךךךךך!!
איזה סיפור מדהיםםם
תמשיכי מאמי
יאאאאא סוף סוף עדי בא לישראללל געגעתי אליוווו חחח
שימי המשךךך מאמי ובלי ייבושים.. פליזז
מוואה ענקיתתת 😛
נייייייייבו'ששששש אחחחחחחח איזה סיפווווווווור מושלםםםםםםםםםםםם!!!
תמשיכיייייייייי מאמייייייייייייייייי
אוןהההההההההההבתת אותךךךךךךךךך הכיייייי בעולםםםםםםם,חןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יואווו הלכתי למות שקראתי שדניאלו'ש עומד למות מזל שהכל בסדר
והמצב התשפר ואיזה חמוד עדידו'שש
נשמה שלי אני חולה עלייך ומתגעגעת מרוקאית שלי
אוהבת אותך הכי בעולם ותמשיכי מאמי פליז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מושלםם כמו תמידד נשמתיי
המשךךךךךךך
דייי איזה פרק סוווווף הדרך...
עצוב,שמח ומצחיקקקק =]]]
המשךךךךךךךךךך
נוווו אני משתגעתתת
תמשיכייי
גלוש=]
יפות שלי אין מצב שאני ימשיך היום או מחר.
הרגע חזרתי מריכה ומ-1 אני רוכבת בפרדסים.. אני סחוטה וכואב לי הגב (חח מורן תבין אותי).
מחר אני צריכה לסיים עבודה להגשה..
אולי מחר בערב או בלילה אני יפרסם ואם לא יום שני..
אוהבת אותכן מלאאא וסליחה.
שיהיה לכן שבוע מדהיםםםםםם,
-ניבו'ש- 😊
חחחחחח תנוחי בכיףף שלך מאמיייי =)
ומתי שיהיה לך זמןןן (חסר לך שלא בקרוב חחחח.. סתם) תשימי המשךךך
סיפורר מהמםםםם
חחחח איזה כיףףף עדי בארץ..
חחחח נכנסתי חזק לסיפורררר =)
אוהבת'ךךך מלאא מאמי
מואההההההההה ענקיתת
חחחחח ניבו'ש נשמה שלי מה הרבה זמן לא רכבת שכואב לך הגב
או שזה בגלל שרכבת הרבה?
שיעבור לך מהר יפה שלי שלא יכאב למרוקאית שלי אחרת היא תקבל עצבים חח 😉
מתה עלייך נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*