ניבו'שששש אישתי פליזז המשךך
מתה עלייך ואיך היה בתחרות?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
[B] אהובתייייי יש לך סיפור מדהים :]]]
וזה לא יפה להגיד שאני מתאבדת ועוד בכלל דניאל :} חח סולחת לך
ועכשיו נשיר לך שירו'ש :
מי אוהב אותך יותר ממני ?
מי מצחיק אותך שאת עצובה?
אוהבתותך הכי שבעולם
והמשךךךךך
-בלו'ש-
😊
ניבו'ששששששששש איפה את בוביתתת?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הנני כאןןןןןןןןןןןן =)))
היום אוכלים פיתותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת =)) חעחעחעחע
מופלטהההההההההההה ((:
אני יפרסם או בערב או מחר המשךךךך :]]
מורניייייייי יא שחיפהההה לוב יווו =))
בללללללל -> סטיב ארקל אוהבת'ך :]]]
שבועעע טופפפפפפפ
-ניבו'ש- 😊
חחח מיי טוו בוביתת
ובאמת איזה כיףף יהיה היום בערב מימונהההה 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לולולולולולולוולולולוללולולולוללולוללולו =]]
ממצבבבבבבבבב?????????????????????????????????????? 😁 😁
חח יש לי יותר מידי מצב רוחחחחחחח אזזזזזז... בגלל זה עשיתי לכן המשך!
נה נה בננההההההההההההההה 😛
מורנונונינינינונונונינונונו'ושושושושושש!! איי לווובבבבב יווו פורוורורוררר אבררררר!! 😁
בלו'ושושישישישיתיתיתתיתתתת -> נסיכה שילייליליליייי אני אוהבתתתתתת אותךךךךך מיליוניםםםםםםם!!
פרק 45.
תקציר הפרק הקודם:
בבוקר הרופא בדק את בל ואמר שהמצב קצת השתפר ושכדי ללכת קצת. בל כמובן רצתה ללכת לחדר של דניאל.
"מה אמרתי לך?! מה, זה נכנס מפה ויוצא משם?!" צעקתי עלייה.
"זה לא טוב שהוא ייתרגש! המצב ידרדר! תקשיבי לי! שהוא יהיה חזק יותר את תראי אותו.. אני מבטיחה" אמרתי לבל. "תמסרי לו שאני אוהבת אותו, המון.." "אני יימסור חיים שלי" אמרתי לבל וטיילתי איתה קצת.
היא סיפרה לי איך היא ידעה ואמרה שהיא מעריכה אותי על הכל ושהיא אוהבת אותי ועוד הצהרות אהבה שונות.
נכנסתי איתה לחדר, היא אכלה קצת ואחר"כ נחה.
הלכתי לחדר של דניאל ופתאום אימא של דניאל יצאה מהחדר במהירות והחלה לצעוק.......................
"רופאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא, רופאאאאאאאאאאאאא" לא הבנתי מה קרה.
"מה קרה???????" שאלתי אותה.
"קווו! קווו!!!!!!" היא צעקה. הוציאה חצאי מילים.
"מה קו?! תענייי לי! מה קו?????" "הלב.. לאאא... קו.. מת..!!!!" אמרה אימו של דניאל.
מיד רצתי לרופא הראשון שראיתי "אתה חייב לבוא! חדר 148, דניאל אבוטבול" אמרתי לאותו רופא והוא רץ אחריי.
ישר הוא הוציא אותי מהחדר והוא הזמין עוד כמה רופאים. כולם היו לחוצים והסתגרו.
הסתבר שהם נתנו לו מכות חשמל עד שהוא יגיע למצב יציב.
המצב שלו היה רגיש, רגיש מאוד. לא רציתי לספר לבל כדי שלא תעשה לעצמה משהו.
אמרתי לה שהוא עדיין חלש והיא לא יכולה לראות אותו.
כמובן שהיא לא בלעה את כל הסיפורים אבל הצלחתי איכשהו לתמרן אותה.
כל יום אחרי ביה"ס הייתי הולכת ויושבת בביה"ח עד 7, 8 ככה.
בל הייתה שבוע בביה"ח. המצב של דניאל השתפר בקצת, ממש קצת. הוא לא יכל לדבר הרבה, אבל עשה רושם שהוא מעדיף להיות איתי בחדר.
הייתי מספרת לו על בל ועל הסיפורים שמכרתי לה והוא היה צוחק כשהייתי מצחיקה אותו.
אחרי 3 ימים בל החליטה שזהו, לא איכפת לה והיא רוצה ללכת אליו.
היא אמרה לי שהיא הולכת לעשות קניות ושאני יהיה איתה בקשר.
הסתבר שהיא הלכה לראות אותו. ידעתי זאת כשאימא של דניאל התקשרה אליי.
"ניב???" "כן, מי זו?" "אימא של דניאל..." "אהה, מה שלומך?" שאלתי.
"בסדר חמודה, בל פה" "מה בל?! מה היא עושה שם?? היא אמרה לי שהיא הולכת לקניות!!" "היא פה" אמרה אימא של דניאל.
"אל תתנו לה להיכנס! המצב של דניאל רגיש!! אני כבר באה!!" אמרתי לאימא של דניאל וניתקתי את הטלפון.
שמתי עליי את הג'ינס הראשון שראיתי בארון, שלפתי גופיה שחורה, נעלי פומה ויצאתי.
לקחתי אוטובוס, כשהגעתי רצתי מיד לחדר של דניאל.
"בל!!" "ניב!!" בל הייתה מופתעת כשראתה אותי.
"קניות הא מותק?" "א.. אנ..י.. אני..." "את שום דבר! את לא מבינה נכון?! את רוצה לראות אותו אבל המצב רגיש בל! הוא עלול להתרגש ולא יהיה טוב כפרה עלייך! אני מבינה אותך אבל את חייבת לעשות לטובתו" אמרתי לבל.
"אבל..." "שום אבל בל.. תגידי לי מה להגיד לו ואני יגיד. אסור שהוא יראה אותו. המצב שלו רגיש. אני לא אמרתי לך אבל אימא שלו נכנסה וכנראה אמרה משהו שריגש אותי ונתנו לו מכות חשמל. אז מה את רוצה? שהפעם גם מכות חשמל לא יעזרו?! את יודעת שאני אוהבת אותך ואני מבינה את המצב שאת נמצאת בו אבל את חייבת להבין שהכל טרי!!" אמרתי לבל.
"טוב" אמרתי בל והשפילה את מבטה.
"הולכים הביתה, יאללה בואי" משכתי משם את בל ואמרתי לאימא של דניאל שאני יבוא בערב.
הייתי עם בל וניסיתי לעודד אותה קצת אבל לא עזר כ"כ ואם היא צחקה זה כי אילצתי אותה.
בל הלכה לביתה ואני הלכתי לדניאל. היא כתבה מכתב שאני יביא לו.
בערב הלכתי לדניאל. כשנכנסתי לחדר הוא היה יושן, לקחתי כיסא וישבתי לידו, החזקתי לו את היד ואחרי חצי שעה בערך הוא התעורר.
"ניב..." לחש דניאל. "ממצב חיים?" "בסדר.. מה איתך?" "בסדר מאמי" אמרתי לדניאל.
"דניאלו'ש מאמי, בל הייתה פה היום אבל לא הרשיתי לה להיכנס כדי שלא תתרגש והמצב שלך לא יהיה טוב" דניאל הנהן לי עם ראשו, עשה לי כאילו סימן שטוב שככה. גם אם היא הייתה רואה אותו עם כל המכשירים לא היה לה טוב על הלב.
"היא כתבה לך מכתב.. אתה יכול לקרוא?" "כן..." לחש דניאל.
"אבל תבטיח לי שאל תקרא אותו עד שלא תתחזק קצת.. בסדר?" "אז תקריאי לי..." "לא.. זה בל כתבה משהו אישי.. אני לא רואה" "אני מרשה.." "אני לא מרשה לעצמי מאמי. שתתחזק קצת והמצב יהיה יותר טוב ולא רגיש תקרא. טוב מאמי?" "טוב" אמר דניאל.
נתתי לו נשיקה, דיברנו עוד קצת ואמרתי לו שאני צריכה ללכת.
"ניב תודה" אמר דניאל. "על מה מאמי???" "על הכל.." "שטויות.." אמרתי.
"ביי חיים" "ביי גיסתי" חייך דניאל. אהבתי שהוא חייך כפרעליו.
הגעתי הביתה, התקלחתי והתקשרתי לבל וסיפרתי לה על דניאל. היא שמחה שהוא יכל לדבר קצת יותר מכל יום.
הלכתי לישון ולמחרת ביה"ס.
בל כמובן לא הלכה. עם עדי לא ייצא לי לדבר איזה שבוע כי כל הזמן הייתי בביה"ח.
התקשרתי אליו.
"אהוביייייייייי" "חיים שלי!! לאן נעלמת לי?! כל יום אני מתקשר אומרים לי את בביה"ח. מה קרה לדניאל?" שאל עדי.
"תאונה.. מצב קשה כפרה.." "וואלה.. תמסרי לו שאני אוהב אותו ושירגיש טוב חיים שלי" "יגיע מאמי" אמרתי לעדי.
"מה ככה חיים שלי? התגעגעתי" "גם אני התגעגעתי אלייך אהובתי, חלמתי עלייך. שאנחנו ביחד, שוב, באותה ארץ, שישנו ביחד, שהתנשקנו בלי סוף, שהתחבקנו.. אחחח.. אני רוצה להריח את ההיפנוטיק עלייך!!" אמר עדי.
"חח אני כולי שלך. רק תבוא כברררררררררר!!" אמרתי לעדי.
דיברנו עוד קצת ואמרתי לו שמחר שאני יהיה בביה"ח אני יתקשר אליו והוא יידבר עם דניאל.
"סבבה אהובתי, אוהב מלאאאא!" "אין מצב, אני הכיייי הכיייי" "שתקי יא צפרדע!" "שתוק יא יתוש!" "חחח ביי נסיכה שלי" "חח ביי קופיקו" ניתקנו את הטלפון והלכתי לישון.
בשעה 12 וחצי הפלאפון שלי צילצל.
"הלו?" אמרתי בקול ישנוני..........................................
גיבובובובובבובוווווווווווווווו 😊
אוהבת את כולכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!
KISSINGGGGGGGGGG
ניבו'ששששששששששששששששש 😊
איזה מדהיייים...
כל כך מרגש... ויפההה!!
המשךךךךך!!!!
ניבו'ששששש מדהימה שלי כפרה עלייך
שתמיד תהיי ככה שמחה מגיע לך
חולה עלייך בובה
המשך מושלם תמשיכי פליזז מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מהמהמהמהםםםםםםםם =]
חיחיחי תמשיכייייייייי 😊
איזה יפהההה
כמו תמיד 😊
תמשיכי
יהה פצצצצה
תמשייכיי דחוףףף