יווו אמאאאא איזה עצובבב
המשך דחוף! 😁
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אמא'לה.. אבא'לה..
למה להרוג אותנוו?..
תמשיכיי ומהררר...
וד"א איפשהו כתבת עדי.. במקום דניאל.. כשהוא הרפה את היד שלה או משהו כזה..
ניבו'ששששששששש יפה שלייייייייייייייייייייייי!!!
שימיי המשךךךךךך-אני במתחחחחחח!!
תהניי מחר בלונהה פארקק-דרך אגבב אני רוב הסיכוויםם גם הולכתת!!!
אולי ניפגשש [[=
אוהבתתתתתת אותךךךךך המוןןןןןן,חןןןן~~
דרך אגב תהני מחר בובה חולה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה על התגובות =]
חחחחח בתאל אני לא צריכה את השקית בסוף חח אני הולכת לתחרות סוסים עם אבא שלי בתל-אביב ויום אחר אני יילך ללונה פארק.
גם לאימא שלי אין הרגשה טובה ושאין לה הרגשה טובה זה לא טוב בכלל חחח =)
אז חנו'ש כפרה לא נראה אותך מחר 😢 חפיף.. לוב יו בכל זאת :]]
וליה אם אני לא טועה? זו שאמרה לי על שרשמתי עדי ודניאל חחח אני מתבלבלת עם השמות בעע חחח עזבי גם רשמתי בשעה מאוחרת הראש שלי לא היה במקום =]]
אולי מאוחר יותר או מחר אני ישים המשך ((:
אוהבתתתתתתתתתת,
-ניבו'ששש- 😊
ניבבבבבבבבבבבבבבב אל תעשי לי את זההההההה 😢
חחחחח שימי המשךךך עכשיוו פליז בובהההה
מוואה ענקיתתת 😛
המשךךך דחוףף
זה מדהיםםם!!
איזה יפהההההההה
שימי המשך!
עכשיו! חחחח
יאא רק שלא קרה לו כלום!!!!
ה' ישמור..
ואת מתוקה תמשיכי ועכשיו!!! חיחי
אני במתח לא נורמלי...!!!
זה לא טוב שהפסקת ככה... [ניכנסתי חזק לקטע חחח]
טוב בקיצור סיפור מושלםםם
המשךךךךךךךךך!!!
מואה..לילושש
המשךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףף
אמאא להה
רק שהוא לא ימותת
אמאאאא איזה סיפור מושלםםםם
תמשיכיי דחוףףףף