מורני אהובתיי -> מתה עלייך חיים שליייי!! תודה רבה על הכלללללללללל ומחר אני רואה אותךךךךךךךךךךךך!!
נה נה נה נה נה נה נה נה נה :]]] איזה התרגשותתתתת חיחיחיחיחי =))
LoLiT -> סוריי.. חח אני לא יודעת איך קוראים לך אבלל אני יודעת שאת מתוקה אמיתיתתתתתתתתתתתתתתתת!! :]] תודה רבה נשמתייי!!! ((:
גלו'ששששששששששש תודה מאמייייייייייי!!!
מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!! (:
וחנו'ששששששששששששששש אחחח איזה ילדה מדהימההה!!
חחח במשך יומיים היא אומרת לי מזל טוב :]]
תודה רבה יפיופה שילייייי!!
אני ישים המשך כבר יום שני כי לא יהיה לי זמן היום.
אני הולכת לסבתא שלי לעשות חג עם כל המשפחה חחח איזה 50 נפשות בלי עין הרע 5 5 5 5 5 5
ואזז אני בטח יחזור ב-11 ככה וידיד שלי רוצה שאני יבוא איתו. לא ד'עת לאן חח אתמול הוא היה פה והרים אותי חח קיבל קילה נראה לי :]]
ואזזז מחר אני הולכת למסיבה בסוהו לראות את החצי השני שלי -> מורניייייייייייי!!! יוהווו!
חחחחח הודעת לחברות שלך שאני חוטפת אותך?!?!?! =)))
אזזז שיהיה לכן חג מויייייי מושלםםםםםםםם!!!
ואל תשכחו לעשות כיייףףףף חיים! :]]
אוהבת מלא מלאאאאאאאאאאאא, -ניבו'שששש- 😊
בבקשה...
ומהר המשךך 😛 חיחיח
יהה אמאא קראתי את כל העמודים ולקח לי איזה שלוש שעותת והכל בזכות גלושההה חחח
ישש לך סיפורר מ=ד=ה=י=ם!!1
וד"א מזל טובבב
תמשיכייי
שנינושש
בבקשה מתוקה...
אוהבת אותך,חן!
יאאא הסיפור שלך כול כך מושלםם!!!!!!!!!!!!
ה~מ~ש~ך
נייייייייייייייבההה 😉
קוראים לי מור =]
או ב'קיצור' מורע חעחעחעחע כל אחד איך שבא לו..
מורוש, מור, מורע, מורי.. מה שבא לך.. =]
חוחו תמשיכייייייי!! ותהני לך!!
😊
QUOTE (shani_148 @ 23/04/2005) יהה אמאא קראתי את כל העמודים ולקח לי איזה שלוש שעותת והכל בזכות גלושההה חחח
ישש לך סיפורר מ=ד=ה=י=ם!!1
וד"א מזל טובבב
תמשיכייי
שנינושש
נו איך לא?!!... כמובן שבזכותי!! חחחחח... 😁
גלוש- 😛
חחחח כפרה עלייך ניפגשש בעזרת השםם
אוהבת אותך הכי בעולםם בוביתת אני כבר מחכה לערב חח 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נו מאמי..
יבשת אותנו..
יאלה המשך! 😛
מתה על הסיפור שלך..
גלוש- 😊
ניייבווושששש
נשמתיי!!
המשך דחווווף!!
אוהבת המון המון המון קרין (:
ניבו'שש כפרה על המושלמת שלי איזה כיף היה לראות אותך אתמולל 😛
תמשיכי פליזז חיים שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*