ניבו'ששש אישתיי פליז המשך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סיפור מושלם!!!!!!!
המשךך...
אוהבת המוניםםם....................
יאא זה מושלם ברמותת!
המשךךך
שאלווםםם שאלוםםםם לכולםםםםםםםם!! :]]
ממצב??? :]]
קודם כל שיהיה חג שמייחחחחחחחחחח ואל תאכלו הרבה מצות כי זה עושה עצירו* ושילשו*** בעע חחח
אוהבת אותכם מלאאאאאאא והנה ההמשך :]]
ותודה לכל מי שרשמה לי מזל"ט :]]
וזה היום חיחיחי 😁
הנה ההמשך :]
פרק 40.
תקציר הפרק הקודם:
אני ועדי נפרדנו ובלי בכי הפעם. הפעם נפרדנו עם מלא מלא אהבה =))
חזרתי הביתה, הנסיעה הייתה ארוכה ומעייפת.
ההורים שלי באו לקחת אותי משדה התעופה. חזרתי הביתה מותשת וישר הלכתי לישון.
הלכתי לישון עד שמישהו החליט להעיר אותי. חוצפן! מי זה מעיר אותי משנת היופי שלי?!
גרררררררר.........................
"מי זה????" ירדתי למטה במדרגות וצעקתי.
לא היה קול.
פתחתי את הדלת ומולי עמד לא אחר מאשר אייל.
"שלום ניב..." "ש..ל..ום... מה.. מה אתה עושה?" "אני צריך לדבר איתך" אמר לי אייל.
"תיכנס.." אמרתי לאייל בעודי משפשפת את עיניים מתה מעייפות.
"רוצה לשתות משהו?" "לא תודה.." אמר אייל.
"אני מקשיבה" אמרתי ומחכה שהוא יוציא כבר מילה.
"שמעי.. אני לא יודע מה איתך אבל אני לא שכחתי, אני אוהב אותך ניב! בבקשה בואי נחזור.. אני יעשה אותך הכי מאושרת שיש! אני נשבע!" אמר לי אייל.
"תשמע מאמי.. אני עם עדי ואני אוהבת אותו יותר מכל דבר אחר. אין מצב שאני יוותר עליו, באמת שאין מצב! אני מצטערת אבל עדי הוא החיים שלי, האוויר לנשימה שלי ואני אוהבת אותו הכי שבעולם!" אמרתי לאייל והוא השפיל את ראשו.
"מאמי זה לא שלא נוכל להיות בקשר. תמיד אנחנו נהיה ידידים" "כן.. אבל.." "אבל..?" אמרתי לאייל.
"אבל זה לא זה. אני רוצה שתהיי שלי! רק שלי!!" אמר אייל.
"אני מצטערת.. עדי הוא הכול בשבילי.." אמרתי לאייל.
"טוב אני חושב שאני ילך.. השפלתי את עצמי מספיק" אמר אייל והתקרב לדלת.
"לא מאמי! לא השפלת את עצמך!" ניגשתי אליו והחזקתי אותו ביד. הושבתי אותו על הספה ואמרתי....
"זה טוב לפרוק את מה שיש על הלב.. באמת.. לא השפלת!! אני שמחה שהוצאת את זה מאמי. תקשיב.. אם היית שומר מה היה יוצא מזה?? כלום נכון? באמת שכלום.. היית מפתח ציפיות ועכשיו אתה יודע שזה בלתי אפשרי אז אתה לאט לאט תשכח........" אמרתי לאייל והוא קטע אותי.
"אני לעולם לא יישכח! לעולםםםםםםםםםםםםם!!!" אמר אייל ויכולתי כבר לראות איך העיניים שלו מתמלאות בדמעות.
"דיי מאמי בבקשה.." אמרתי לאייל ונתתי לו נשיקה קטנה על הלחי.
"אני לא יכולה לראות אותך ככה. זה עושה לי כואב בלב.. בבקשה דיי מאמי" אמרתי לאייל וחיבקתי אותו.
"אני מצטער מאמי.. סליחה.." "זה בסדר.. היית צריך לפרוק את זה" אמרתי לאייל והוא חיבק אותי.
הרגעתי אותו עוד קצת והוא הלך הביתה.
כבר לא יכולתי להירדם כ"כ אז הלכתי לשתות משהו.
'אמ... שוקו..' אמרתי לעצמי והכנתי לחמנייה עם שוקולד.
עליתי למעלה והייתי במחשב.
בל התקשרה אליי וסיפרתי לה מה היה עם אייל. היא אמרה שעשיתי את הדבר הנכון כי אז הוא היה עוד חושב שנהיה ביחד וגם טוב שהוא פרק הכול.
בערב עדי החיים שלי התקשר.
"מיי פרינסססססססססההההההההההההההההה" "מיי לובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב" "חחח" "חחח" צחקנו אני ועדי.
"ממצב חיים שלי?!" "הכול טוב אהובי! מה איתך?" "הכול מעולההה נסיכה שילייי!!" אמר לי עדי.
"איך הייתה הטיסה?" "מעייפת כרגיל חחחח" "חחח את לא יכולה לשבת 20 דקות על כיסא!" "חחח יש לי קוצים" "חחחחח מסטולה שלי" "חיחיחי" אמרתי לעדי.
"ומתי קמת?" "לא קמתי, העירו אותי! גררררררר........" "מי הזבל?!" "אמ.... החתול" "אבל אין לך חתול" "של השכנים" "גם להם אין" "נוווו השכנים הרחוקים" "חחחחח החלטת לשגע אותי?!" "חחחח טוב שהבנת" אמרתי לעדי.
"חחחחחחח רעה! נו מי העיר אותך?" "אייל" "מה הוא רוצה?" שאל עדי.
"אמר לי שהוא אוהב אותי ושהוא חייב שאני יהיה לידו" "ומה אמרת לו?" "אמרתי לו שאתה החיים שלי ושאני אוהבת אותך יותר מהכללל ואני מצטערת.." "האאא" אמר עדי.
"אתה כועס? כי אין לך על מה.. הוא פרק הכול" "אין מה לכעוס מאמי" "סבבה חיים שלי" אמרתי לעדי.
במשך השיחה הוא היה קצת קריר.
"נוווו עדידו'ש! דיי להיות קרר! בבקשה.. אמרתי לו שלא ושאני אוהבת רק אותך ואתה החיים שלי אבל נוכל להישאר ידידים" "בטוח לא קרה כלום מעבר לזה?" שאל עדי.
"אז זה מה שמטריד אותךךךךךךךך!!!!" "קצת.." "תודה על האמון שלך בי.." "לא נו ניב!" "מה??" שאלתי את עדי באותה נימת קרירות.
"אני סומך עלייך!" "אז???" "לא יודע. אני מצטער.." אמר עדי.
"עודדתי אותו. אמרתי לו שנוכל להישאר ידידים וטוב שהוא פירק הכול וככה הוא גם לא ייפתח ציפיות שנהיה ביחד או משהו כזה ונתתי לו נשיקה בלחי. או שגם זה אסור??" שאלתי אותו.
"מותר מאמי מותר! אני מצטער.." "בסדר. אני סולחת" "תודה חיים שלי.." אמר עדי וישר המשכנו לדבר כאילו לא קרה כלום.
'הסצנות האלה מעצבנות אותי! אוףףף!!' חשבתי לעצמי.
הלכתי להיות עוד קצת במחשב והלכתי לבלו'ש שיילייייי =))
גיסי היה שם!! :]] ידעתי שאני צריכה להעלם חח :]]
"דנדןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן" אמרתי לדניאל ונתתי לו נשיקה.
"גיסתייייייייי!!!!!!" צעק גם דניאלו'ש.
"ממצב מאמי??" "הכל טוב יפה שיליייי מה איתך??" "מעולההההה" אמר דניאלו'ש.
"טוב אני זזתי. בלו'ש דברי איתי אהובתי" "טוב נסיכה שלי" "ביי כפרה" "ביי אהובתי" אמרה לי בל והלכתי בחזרה הביתה.
כשהגעתי הביתה חיכה לי מכתב מתחת לדלת...................................
תגיבווווווווווו =))
אוהבת'כםםם -ניבו'ששששששש 😊 -
סוף סוף נזכרתתת בנו..
עכשיו שימי עוד המשךךך
ד=ח=ו=ף=ף=ף=ף=ף=ף=ף
😁
יאאא חיחיחי מעניין מי זהה פליזז
תמשיכי חיים שלי מושלםםם
והכי חשוב יותר מהכל מזל טוב ענקי
ואת כל האיחולים כבר אמרתי לך אישתי חח מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ו................
היום יום הולדתתתתתתתתתתתתת
היום יום הולדתתתתתתתתתתתתתתתת
היום יום הולדת לילדה הכי מושלמת שיששששששששששששששששששששששש 😂
הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה
הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה
הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה
הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה
הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה
הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה
מזללללללללללללללללללללל טוווווווווווווווווווווובבבבבבבבב!!!
ימלכה 😊
מווווווווואע!!
אמא 😮
זה היום נכון!?!?! חיחיחי 😁
חחח כה מאמי היום הולדת שלה זה היום 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואיייי אני קראתי עכשיו 33 עמודים בלי להפסיק..
את כותבת מדהים את כל כך מוכשרת יודעת לבטא את מה שאת רוצה כל כך יפה!!!
איזה מתוקה את.. הלוואי והיה לי חבר כמו עדי.. איזה מתוק הוא..
לפי מה שקראתי יש לך יומולדת היום מזל טוב מאמי!!!
הסיפור שלך מדהים יפה ומרגש..
קראתי אותו המשך שעתיים וחצי וממש אהבתי אותו..
אז יאלה מאמי מהר אני רוצה המשך עוד היום...
חג שמח..
גלוש- 😊
וואי איזה מהמםםםםםםם
המשךךךך ומהרררר!!!!
מזל טוב מאמי!!
ושימי המשך!!
אוהבת אותך,חן!!