פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]...

סיפור חדש שלי -ראשון- מקווה שתאהבו :]

✍️ _princessa_ 📅 26/02/2005 23:41 👁️ 39,354 צפיות 💬 1,644 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 31 מתוך 110
המשךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
100מם
תמשיכייי
ניבו'שששש אישתיי פליזז המשךךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
המשךךךךךךךךךךךך
נו מה נסגר עם ההמשך??
ניבו'שש חיים שלי אני מתגעגעתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
המשך דחוווווווווווווווווווווווווף

מעלף!!!!
ניבבבבבבבבבבב ????????
למה אין המשךךך????? 😢 😢
😢
😢
שימי המשךךך נשמהההה דחוףףף בובה


מוואה ענקיתתת 😛
😉 ניב חחחח 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ניב חמודה עכשיו קראתי ההההההההההכול..
אני מחכה להמשך!!!!!1
שאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאלוווווווווווווווווווווום =]]
ממצב?!
סליחה שחיכיתן הרבה זמן להמשך יפות שלי.
אבל חופשש חח ואני צריכה לנצל אותו אבל זה גם לא אומר שצריך לייבש 😉
אז הנה ההמשך יפות שלי..



פרק 38.

תקציר הפרק הקודם:

לבשתי את החצאית שאדון עדי החליט. חצאית ג'ינס כזאתי קצרה עם קיפולים כמו קורדיון וחולצת סטרפלס בצבע ורוד עם ג'קט ג'ינס.
נעלתי מגף לבן ויצאנו לטייל.
והוא? כבר הכין את הטיול ליום הראשון...........................

יצאנו מהבית שלו והלכנו.
הלכנו, כאילו אני יודעת לאן..
"עדי בובי לאן הולכים?" "הפתעה לא מגלים" "קרצייה" אמרתי ועדי צחק.
עדי למד את השפה פחות או יותר. שהוא היה בישראל הוא לא יידע כלום הדבע הזה ועכשיו הוא יודע יותר ממני.
"יהיה לי מורה פרטי לאנגלית" חשבתי לעצמי.
הגענו למקום שהיה היעד הראשון שלנו.
"טיול מאורגן הא?" אמרתי לעדי.
הוא רצה להכיר לי את החברים שלו. "למה לא?" חשבתי לעצמי.
נכנסו לבית של חבר שלו או ידידה אין לי מושג כי היו מלא מלא אנשים באותו בית.
כולם קיבלו אותי יפה ושאלו לשלומי.
מהמעט אנגלית שאני יודעת הסתדרתי ועדי תירגם אם לא הבנתי. חח
ישבנו משהו כמו שעה וחצי באותו בית והיה באמת כיף.
יצאנו משם והלכנו.. לא היה לי מושג לאן.
הוא כיסה לי את העיניים עם משהו ואמר לי "תסמכי עליי".
הוא הושיט לי את היד שלו והתחיל ללכת.
הוא אמר לי מידי פעם "תיזהרי יש פה מדרגה, ועוד אחת, ועוד אחת.."
נכנסו למקום והתיישבתי על כיסא.
הוא הוריד לי את הכיסוי עיניים ומצאתי את עצמי בתוך קולנוע ענק. שנינו. לבד. בלי שום אנשים איתנו. אנחנו, אנוכינו, הצל שלנו ושוב אנחנו :]
"הסרט הזה מוקדש לך נסיכה שלי, אבל לפני כן..." לא נתתי לו לדבר וישר נישקתי אותו.
זה יפה שמישהו כ"כ משקיע במקום שיש מלא אנשים ועושה מאמץ שלא יהיו איתנו עוד אנשים.
"חח חכי שנייה.." אמר לי עדי אחרי שנישקתי אותו.
"יהיה לך עוד הרבה פעמים לנשק אותי היום, חכי שנייה" "חחח מנייאק" אמרתי לעדי.
פתאום צץ מישהו וניגן איזה בלדה או לא יודעת מה.
"התרקדי איתי?" שאל עדי. "בוודאי נסיך שלי" אמרתי לעדי והתחלנו לרקוד.
ברור בהתנשקנו! :]] חחח הוא הבטיח לי!!
הוא אמר תודה רבה לאיש שניגן והסרט התחיל.
כל נשיקה שהייתה בסרט הצטרפנו אלייה.
הסרט היה על מישהו שאהב מישהי והיה מוכן לתת לו את כל החיים שלה והיא לא הרגישה אליו כלום וכל מה שהוא לא עשה לא עזר לו להשיג אותה.
עד שהיא קיבלה את ההצעה שלו לצאת איתו באיזה ערב היה אחרי הרבה שיכנועים.
אותה אישה גילתה בחור מקסים שלא נתנה לו צ'אנס אפילו והוא? אחרי כל המאמצים גילה שהוא לא שווה אותה ואחרי אותה פגישה החליט להתרחק.
הפעם, אותה אישה חיזרה אחריו לא פחות ממנו. שיחות טלפון, מכתבים, פרחים, מה לא?!
בסוף הוא נענה גם להצעה שלה והם יצאו שוב.
מאז הם היו ביחד והיו להם ילדים מדהימים עד שהמוות הפריד ביניהם אבל גם למעלה הם היו ביחד.
בתאונה קטלנית הם נהרגו שניהם.
ת'אמת? בכיתי בסרט.
עדי ניגב לי את הדמעות ואמר לי "את יודעת מה שונה ודומה בסרט לבין החיים שלנו?" "מה?" שאלתי.
"שלא היינו צריכים לחזר הרבה כ"כ אחרי השני והיה בינינו קליק ואני לעולם לא יעזוב אותך" אמר לי עדי.
נתתי לו נשיקה ענקית וחיבוק.
"ואתה יודע מה הדומה?" שאלתי את עדי. "מה?" שאל עדי.
"שאם אתה תמות אני ימות יחד איתך או אחרייך כי החיים שלי לא יהיו שווים בלעדייך" אמרתי לעדי.
"אוויייש מטומטמת שלי! חס חלילה!! אני לא ימות ואת לא תמותי ואנחנו תמיד נהיה ביחד" ואחרי שיחה כזאתי של "אני לא יכול בלעדייך" ו"אני לא יכולה בלעדייך" הגענו ליעד השלישי בטיול.
הגענו לשטח ענקי עם מלא מלא פרחים יפים וציפורים וממש מקום מדהים.
עדי הלך לבקתה שהייתה קרובה והביא סלסה.
עשינו פיקניק =)
האכלנו אחד את השני. היה ממש כיף!
אחרי שעה וחצי שנהנו ורדפנו אחרי השני (יש יום שאנחנו לא רצים?! חחח זוג ספורטאים) פתאום הגיע מסוק.
"יאללה אישתי" אמר לי עדי.
"לאן??" "בואיייייי" צעק לי עדי ומשך אותי איתו.
עלינו למסוק והיה בו מישהו. ישבנו ביחד והתחלנו להמריא...
אותו האיש הראה לנו את הנוף המדהים וזה היה באמת מהמם!
במשך הטיסה הזאתי שמתי את הראש על החזה של עדי והידיים שלנו הצטלבו, הגנבנו נשיקות וחיוכים ונהנו מכל רגע.
השעה הייתה כבר 6, 7 ובערך והגענו הביתה.
זה היה יום מדהיםםםם!!
"יואוו עדי, נסיך שלי זה היום הכי מדהים שהיה לי מאז שהכרתי אותך" אמרתי לעדי.
"נהניתי מכל שנייה איתך נשמתי" אמר לי עדי ונישק אותי.
הבית היה ריק.
"עוד הפתעה?!" "חחח מה חשבת שזה הסוף?" "אווייש אתה לא נורמלי!" "נורמלי נורמלי" אמר עדי.
פתאום נשמע שיר ברקע. זה היה השיר: "Let me love you" של Mario.
הוא אמר לי "שבי כאן". ישבתי. הוא נתן לי נשיקה על השפתיים ואמר לי לחכות לו בחדר.
לא יכלתי לחכות, הסקרנות הרגה אותי!
אחרי שעה בערך שאני מתייבשת בחדר שלו הוא בא.
"תודה שנזכרת באמת" "וואי באמת שכחתי אותך" "מזה?!" "חחח בחיים לא" אמר עדי והרים אותי.
מולי היה שולחן ערוך יפה עם נרות ועוד כמה נרות בבית מפוזרים, אור חלש, פרחים על השולחן והכל היה מושלם!
היה גם צלחת אחת, שתי מזלגות ושתי סכינים.
הוא הכין אוכל. חחח הייתי מופתעת!
הוא הכין מוקפץ ואכלנו ביחד חח ביס, ביס.
והוא גם הכין ספגטי שבאמת היה טעים וגילגלנו אותו אחד לשני חח ושאבנו אותו.
הוא הכין עוד כמה דברים והיה יין.
"אתה רוצה שאני יהיה שיכורה?" "חחחח חופשי" אמר עדי.
לא שתיתי את היין כ"כ חוץ מכמה לגימות קטנות ועדי? חחח לא השפיע עליו בכלל!
"כ"כ נהניתי היום.." אמרתי לעדי.
"ואת תמשיכי להנות" אמר לי עדי והרים אותי למקלחת.
הוא שם מים חמים בג'קוזי עם קצף ומלא נירות.
אחרי היום המפרך הולכים להתקלח.
"ביחד?" שאלתי "ככה נחסוך מים" "חחחחחח" צחקתי.
"חחח סתם חיים שלי. את מתביישת ממני?" "אמ..." "אם את מתביישת כפרה אפשר להתקלח לבד" אמר עדי.
"מתביישת? חח ממך?! אילג!" לא מתביישת אבל עובדה שנשארתי עם תחתון וחזיה חחחח.
הוא היה עם תחתון והתקלחנו ביחד.
אחר"כ היינו עייפים, ראינו טלוויזיה ונרדמנו ביחד.
הטיול ליום השני התחיל............................

תגיבוווווו =]
אוהבת מלאאאאאאאא,
-ניבו'ש 😊 -
מושלם כמו תמיד..

ה=מ=ש=ך
מקסיםם העדי הזה באמת ילד כובש
חח כפרה עלייך יפתי פליזז תמשיכי בוביתת
לוב יו יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפיופה זה מושלם כמוךך..
😉
המשך במהירותתתתתת!!!!!


=]
איזה מושלםםםםם
הלוואי עליי!!!
המשךךךך!!!!
בלי יבושים!!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך