ניבו'ש יפה שלייייייייי תמשיכיי!!
!אווווווווהבתתתתת המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
חןןןןןןןןןן!!!!!
יאאאאאאא תביאי לי את עדי לכמה ימיםם חחח
אני מתה עליוו
יש לי שאלה..
אמרת שחלק מהסיפור הוא אמיתי עלייך..
מה באמת באמת אמיתי פה?!
אוהבת אותך פולל
בתאלושששש
ניבו'שש פליזז המשך אישתיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה מושלם עדידו'שששש כפרה עליוו
סיפור מהמםם
שימי המשךך בובה
מוואה ענקיתתת 😛
ניבו'ש פליז המשך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה מתוקים הםם אמאאאא איזה זוג יפה~!
השמךךךךךךךך
ניבו'שש יפתי מזה?!?! מה עם המשך בוביתתת?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שאלוםםםםםם שאלוםםםםםםם שאלוםםםםםםםםםםםםםםם!! :]]
תודה על התגובותתתת 😁
הנה ההמשך :]
פרק 39.
תקציר הפרק הקודם:
אחרי היום המפרך הולכים להתקלח.
"ביחד?" שאלתי "ככה נחסוך מים" "חחחחחח" צחקתי.
"חחח סתם חיים שלי. את מתביישת ממני?" "אמ..." "אם את מתביישת כפרה אפשר להתקלח לבד" אמר עדי.
"מתביישת? חח ממך?! אילג!" לא מתביישת אבל עובדה שנשארתי עם תחתון וחזיה חחחח.
הוא היה עם תחתון והתקלחנו ביחד.
אחר"כ היינו עייפים, ראינו טלוויזיה ונרדמנו ביחד.
הטיול ליום השני התחיל............................
"בוקר טוב לנסיכה" אמר עדי ונתן לי נשיקה על המצח.
הוא הכין לנו ארוחת בוקר.
טוסטים, מיץ תפוזים ופרחים על השולחן.
"בוקר טוב מלאך שלי" החזרתי לו נשיקה והלכתי לצחצח שיניים והתיישבו לאכול ביחד.
"היום יש עוד מסלול" אמר עדי. "עוד מסלול? וואי השתגעת!" "אני משוגע רק עלייך" אמר עדי ונתן לי נשיקה.
"אז אדוני המדריך, לאן הולכים היום?" "אמ.. אנחנו כבר נראה.." "טוב" אמרתי וחייכתי.
סיימנו לאכול, ניקינו והלכנו להתלבש.
"מה ללבוש?" שאלתי את עדי.
"אמ... אני חושב על זה..." אמר עדי והצביע על הג'ינס של הקרוקר והגופייה הכחולה.
"טוב מכוער אחד" אמרתי לעדי והלכתי להתלבש במקלחת.
עדי לבש גם ג'ינס עם חולצה שחורה צמודה של ה-F.B.I. תמיד אהבתי שהוא לבש אותה!!
ושם משקפיים.. כמובן! =)
הוא לקח איתו תיק. לא ידעתי מה יש בו אבל ידעתי שתהיה עוד אחת מההפתעות שלו.
הגענו לחוף הים.
"חוף הים?!" "כן.. יאללה לכי תתלבשי" אמר עדי והוציא לי את הבגד ים.
"מאיפה זה??????????" "שהתלבשת לקחתי לך" "חצוףףףף!" אמרתי לעדי והלכתי להתלבש.
'והרגליים שלי?! ינעל אבוק.. טוב לא נורא, הם קטנים.." שמתי את החזיה והתחתון ויצאתי מהשירותים שהיו שם.
עדי שרק לי. "אוללללההההההה! תראו את הכוסית שליייייייי!!" צעק לי עדי.
"חחחח" המסקתי.
עדי ישר נתן לי נשיקה ענקית ופרס מגבת על החוף.
"את באה למים?" "בטח!" אמרתי לעדי ורצנו ביחד ככה יד ביד.
נכנסו למים והשפרצנו אחד על השני.
אחר"כ נכנסנו קצת יותר לעומק והתנשקנו לנו :]
חזרנו לחוף, קנינו גלידות, עדי מרח עליי קרם ואני עליו, שכבנו קצת על החוף, בנינו ארמונות, כתבנו את השמות שלנו על החוף והיה הכי כיף שיש.
היינו בים מ-10 בבוקר עד 4.
ב-2 היה חםםםם אששש והרגשתי שאני כמו איזה נקניקיה על האש.
נכנסתי למים לרענן את עצמי ולהפחית את החום.
ב-3 וחצי כבר התחלנו לארגן את הדברים ב-4 היינו בבית.
עשינו תחרות עד המקלחת. אני ניצחתיייי!!
נכנסתי להתקלח ראשונה וגמרתי לעדי את כל המים. הוא התקלח עם מים קרים =))
שיצאתי מהמקלחת הוא הבהיל אותי המנייאק הזה, הוריד לי ת'לב!
הוא ייצא המקלחת ואני ישבתי בסלון וראיתי טלוויזיה ות'אמת? השתזפתי מלאאאאאאאאא!!
עדי תמיד אהב את הצבע שלי כשאני שזופה ובכלל הצבע עור שלי לא בהיר.
עדי ייצא גם מהמקלחת ונשאר עם מכנס רק. כמה שהוא השתזףףףף!! טרפתי אותו בנשיקות והוא אותי.
אחר"כ הלכנו למסעדה.
לבשתי חצאית לבנה מבד וגופיה תכלת.
הלכנו לאכול והזמנתי צ'יפס. בחו"ל אני לא אוכלת בשר.
אחר"כ הלכנו לעיר קצת להסתובב והלכנו גם לחברים שלו קצת.
חזרנו הביתה ב-9 וחצי והיינו עייפים מהים ונרמדנו.
ככה עברו להם ה-5 ימים בכיף ובסבבה ובאמת הרבה זמן לא נהניתי ככה.
עדי ליווה אותי לשדה תעופה והדיילת החמודה הייתה שם :]
אני ועדי נפרדנו ובלי בכי הפעם. הפעם נפרדנו עם מלא מלא אהבה =))
חזרתי הביתה, הנסיעה הייתה ארוכה ומעייפת.
ההורים שלי באו לקחת אותי משדה התעופה. חזרתי הביתה מותשת וישר הלכתי לישון.
הלכתי לישון עד שמישהו החליט להעיר אותי. חוצפן! מי זה מעיר אותי משנת היופי שלי?!
גרררררררר.........................
תגיבווו, למרות שזה קצר 😊)
אוהבת מלאאאאאאא, ניבו'ששששש 😊
מהמםםםםםםםם...כרגיל
המשךךךךך!!!!
ניבו'שש מהמם בובהה ממש יפה אהבתי יפתי
תמשיכי פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מ=ו=ש=ל=ם!!!
תמשיכי..
ויום שבת הזה יש לך יום הולדת?אם כן אז מזל טוב בובה.
אוהבת לנצח,חן!
מושלםםםם
שימי המשךך כפרה
מוואה ענקיתתת 😛