|
|
|
יואו איזה עצובבב שיש כאילו אנשים בעולםםםםם
אני לא מבינה איך התמודדת עם זההה?
ואגבבב המשךךך
המשךךךךךך דחווווווף!!!
וד"א..איך התמודדת עם זה?
לי קרו דברים הרבה פחות גרועים משלך וניסיתי
להתאבד... 😯
מיטל...
פשוט מאוד קלטתי,
שהוא לא היה שווה שאני אנסה להתאבד בגללו,
וגם אף אחד/ת אחר/ת,
בגלל שהחיים הם הדבר הכי יקר שיש לנו,
וצריך לשמור עליהם הייטב,
אז אנשים תבינו שהתאבדות זאת לא הדרך,
בהמשך תבינו שדווקא יצא מזה משהו טוב,
ושמחתי שלא ניסיתי להתאבד...
המשך...
אחרי כמה דקות התחלתי ללכת לכיוון הבית שלי,
עד שקלטתי מה קרה התחלתי לבכות,
וצרחתי בקולי קולות,
"למה ה'?!,
למה לי זה קרה?!,
במי פגעתי כבר?!,
מה עשיתי?!,
ואני לא אראה אותו יותר?!,
הריי אני לא יצליח לחיות בלעדיו"
--------------------------------------------
"שחר?!"
"כן אח שלי"
"אני שונא אותך בדם,
ושום אח שלי ושום כלום!!!!!!!!"
"נדב מה עובר אליך?!,
מה לקחת?!,
גראס?!,
שתית טקילה?!,
אחי אתה מכור קשה,
תנסה לצאת מזה!!!"
"לא לקחתי כלום וגם לא שתיתי כלום,
אני פשוט שונא אותך בדם,
בגללך מי שאני הכי אוהב בעולם הזה לא רוצה אותי!!!,
כמעת לא הרסתי לה ת'חיים!!!!!!!!!,
אתה והעצות הסתומות שלך!!!!!!,
אתה תראה מזה!!!,
מחר בבית-ספר אתה מת!!!!!!!!!,
דרך אגב אני עובר בית-ספר,
אני רוצה שיהיה לה יותר קל לשכוח אותי,
וזאת הדרך היחידה,
שלא תראה אותי יותר,
אני מתחרט על היום שבו הסכמתי להתערב על שובל"
"מה אתה התאהבת בה?!"
"כן,
וכרגע בא לי למות!!!"
"אל תדאג יהיה בסדר,
אתה תצא מזה,
והיא תשכח אותך,
הכול יסתדר"
"תקשיב לי אתה בסדר?!,
נורמלי בראש?!,
זה כבר קרה!!,
ועכשיו עד שהיא תשכח אותי ואת מה שקרה היא תסבול!!!,
והיא חשובה לי,
אני מאוהב בה,
אני לא רוצה שהיא תסבול"
"כבר הסכמת וכבר עשית את זה,
עכשיו תקח ת'אחריות,
תעבור בית-ספר עם תרצה,
אבל אני לא מתכוון להכנס לזה בגללך"
"אתה כבר בתוך זה,
אין לך ברירה"
"תקשיב לי הייטב,
תרגע!!"
נדב ניתק,
כיבה ת'פ"ל,
התרכז בנסיעה,
הגיע לבית שלו,
נכנס לחדר שלו סגר ת'דלת,
נשכב על המיטה שלו והתחיל לבכות,
"למה הקשבתי לו?!,
למה התערבתי עלייה?!"
----------------------------------------
אני הגעתי לדירה של ההורים שלי,
פתחתי ת'דלת,
אמא שלי הייתה בסלון והאור היה דלוק,
היא ראתה שבכיתי,
"מה קרה יפה שלי?!,
למה בכית?!"
"כלום אמא,
אוהבת אותך,
הלכתי לישון אני עייפה,
עייפה מהחיים!!!!"
אמא שלי הסתכלה עלי בעיניים דואגות,
ואני הלכתי לחדר שלי,
נעלתי ת'דלת,
החלפתי בגדים למכנס קצר וגופיה קצרה,
התכסתי בשמיכה שלי,
ואחרי כמה דקות נרדמתי,
בבוקר קמתי כמו תמיד עם הצרחות של אמא שלי,
לא היה לי כוח לקום,
אבל גם לא הייתה לי ברירה,
שטפתי פנים ושיניים,
נכנסתי לחדר שלי,
פתחתי ת'ארון,
לקחתי חולצת תלבושת אחידה אדומה,
ומכנס ג'ינס קצר משופשף משהו שווה רצח,
החלפתי בגדים,
הסתרקתי,
שתיתי קפה נמס,
לקחתי ת'תיק של הבית-ספר אחרי שהכנסתי את כול החומר להיום,
נתתי לאמא שלי נשיקה בלחי והלכתי לכיוון הבית-ספר,
פתאום שמעתי צרחות מאחורי,
זאת הייתה יעל,
"לאן את רצה?!"
"לשום מקום"
לא היה לי מצב-רוח לאף אחד/ת,
"איך היה אתמול?!"
"גרוע!!!"
"מה קרה?!,
ספרי"
"אין לי כוח נשמה שלי,
אני אספר לך אחר כך"
"אוקי"
היא חייכה עלי ואני ניסיתי לחייך עלייה,
אבל לא הצלחתי
הגענו לבית-ספר,
והבנאדם הראשון שראיתי היה נדב,
הוא רץ אחרי המחנך שלו,
"אני עוזב,
מה אתה חושב שאני עושה צחוק או מה?!"
"שום צחוק שום כלום,
אתה לא עוזב וזהו!!!!"
"אני כן,
אמא שלי כבר סידרה הכול,
היום הוא היום האחרון שלי בבית-ספר הזה"
"נראה ונחיה"
נדב התעצבן והלך משם,
עברתי ליידו והוא השפיל ת'ראש שלו לריצפה,
הלכתי לכיוון השיכבה שלנו עם יעל,
ונדב הלך אחריינו,
הוא הלך לכיוון הכיתה שלו ואני ויעל לשלי,
עוד לפני שנכנסנו לכיתה שלנו ראיתי את נדב נכנס ויוצא מהכיתה שלו עם התיק שלו על הכתפיים,
"נראה לך הוא כבר עוזב?!"
"הוא אמר שמחר...,
והיום זה היום האחרון שלו בבית-הספר שלנו,
כך יהיה יותר טוב,
תוכלי לשכוח אותו יותר מהר"
"אני לא רוצה"
"את חייבת"
**********************************
תגיבו...
מ-ו-ש-ל-םםםםם
שימי המשך בובה
מוואה ענקיתתת
איזה מניאק השחר הזה!!!!!
המשך דחווווווווווווף!
ת' נשמות שלי,
ומניאק זאת מחמאה בשבילו!!!!
המשך...
השיעור הראשון אבר די מהר,
כשיצאנו מהכיתה אני ויעל,
ראיתי את נדב והתעלפתי,
יעל לא הבינה מה קרה לי,
אבל אני ידעתי הייטב 😉 ,
נדב הסתכל עלי,
ולא קלט מה קרה,
אחר כך רץ עלי הרים אותי על הידיים והביא אותי לחדר של האחות,
"מה קרה לה?!,
למה היא התעלפה?!"
שאלה אותו האחות,
"לא יודע,
היא ראתה אותי והתעלפה,
אין לי מושג מה קרה ולמה"
האחות כבר קלטה מה קרה,
אבל הדבר היחיד שהיא עשתה זה חייכה,
היא ביקשה מנדב שיצא החוצה ויחכה בחוץ,
נדב יצא ואני פתחתי ת'עיניים
******************************************************************
תגיבו בנתיים,
אני אחזור מהבית-ספר ואכתוב לכן המשך...
המשך....והפעם שלא יהיה כזה קצרצר!!!
QUOTE (Loli_16 @ 10/03/2005) המשך....והפעם שלא יהיה כזה קצרצר!!!
הייתי בבית-ספר,
בלחץ הסטרי,
לא הצלחתי לכתוב לכן המשך יותר ארוך מזה...
עכשיו אני בבית אני אכתוב לכן המשך עוד יותר ארוך...
אל תדאגי 😉,
רילקס מאמי
המשך...
"לא חבל על הילד?!"
"מה חבל?!,
הוא רוצה לעזוב ת'בית-ספר,
ועם זה יקרה אני פשוט אמות,
אז בגלל זה שיחקתי אותה מתעלפת,
בשביל לראות עם אני חשובה לו,
ועם כן,
איך שראיתי כן,
אז אני אלחם על זה שהוא ישאר!!!,
ובחיים לא אתן לו לעבור,
אני יותר מידי אוהבת אותו"
"והוא אותך"
"את עושה צחוק?!"
"נשמה שלי את ילדה יפה,
והוא כמו כול בן נורמלי בגיל שלו התאהב בך,
והראה לך את זה כשהוא הביא אותך לפה על הידיים,
עם הוא לא היה מאוהב בך הוא לא היה דואג לך,
והוא דאג,
היית צריכה לראות ת'פנים שלו ברגע שהוא החזיק אותך על הידיים"
"כן בטח...
דואג,
דואג להרוס אותי!!!"
"לא,
תאמיני לי באמת,
תלחמי אליו,
אל תשחררי אותו כך סתם...
תאמרי לו שאת מאוהבת בו,
אל תתני לו לעזוב,
כמו שאמרת"
"אני אנסה,
ת',
ומה נגיד לנדב?!,
למה התעלפתי?!"
"בגלל שלא אכלת כלום,
וגם לא שתית,
אז התעלפת..."
"רעיון טוב,
ת'"
האחות חייכה עלי,
חיבקה אותי ונתנה לי נשיקה בלחי,
"ביי מאמי,
שיהיה בהצלחה"
"ת',
וביי"
יצאתי מהחדר וראיתי את נדב הולך מצד לצד כמו סביבון,
איך שהוא ראה שיצאתי הוא הסתכל עלי ושאל,
"נו מה קרה?!,
למה התעלפת?!,
מה היה?!,
למה נתקעת שם עד עכשיו?!,
דברי כברררררררררר!!!!!!"
חייכתי לעצמי כשראיתי ת'פנים המושלמות שלו והדואגות,
דואגות לי,
אני כל כך אוהבת אותווו!!!!,
"לא אכלתי כלום וגם לא שתיתי כלום,
אז בגלל זה התעלפתי"
"ועל מה דיברתם שם עד עכשיו?!?!"
"עניינים של בנות"
הוא חייך עלי,
תפס אותי ביד ומשך אותי לקפטרייה,
הושיב אותי על אחד הכיסאות,
הלך קנה לי פחית קולה וטוסט גבינה,
הביא לי ת'טוסט והפחית,
התיישב מולי ואמר לי,
"עכשיו תאכלי ותשתי,
שלא תתעלפי לי עוד פעם!!!,
את צריכה לשמור על עצמך!!!!"
חייכתי עליו ואמרתי לו,
"זה בסדר,
ת'"
אכלתי ושתיתי,
והוא כול הזמן הזה ישב שם והסתכל עלי,
חיכה עד שאני אסיים לאכול ולשתות,
"ילדה טובה"
הוא אמר לי ברגע שסיימתי לאכול ת'טוסט,
ושתיתי ת'קולה
****************************************************************
תגיבו...
חי מושלםםם
המשך דחווףף
שלי..
חחחחחחחח איזה חמודד אהבתיי יאללה המשךך
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|