יוווווווווווווווו איזה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!
פשוט מדהיייייייייייייייים!!!!!!!!!
חבל שזה הסוף....😢
עכשיו תכתבי לנו עוד סיפור!!!!!!!!!!
מואהההה
לילוש
ת' יפתי,
ברגע שאני אחשוב על סיפור חדש אני אכתוב 😉,
לאב יו,
מוווווואהההה
אין על מה יפתי
חולה עלייךךך
מוואה ענקיתתת 😛
גמני עלייך חיים מושלמים שלי מווווווואהההההה
וואייייי איזה סיפור מהמם!!!!
איזה סיף מרגשש 😁
אין כישרון לא חסר ל..
כתבי לנו סיפור חדש
אוהבת*-*אולוש*-*
אולה ת' יפתי,
ברגע שאני אחשוב על סיפור חדש אני אכתוב לכן 😉
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה סיפור יאפפפפפהה
איזה מושלם!!
איזה מתוקים!!!
יאאאאאא
איזה פצצותת
אוהבתותך פווווווולל
בתאלוששששש =]]]
בתאלו'ש בובה שלי,
ת' רבה רבה רבה לך,
אין עלייך מוווווווואהההההההההההה,
לאב יו 2 יפתי 😉
יוווווווווווו זה כל כך יפההההההההה איזה חמודיייייייייייייייייייייםםםםםםםםםםםם
ילדונת יש לך כישרון!!! תמשיכי לכתוב (: