|
|
|
מ-ו-ש-ל-םם
מה הוא מתלהב שהוא יוצא עם איזה זונה מסריחה!?!??!??!!!!! 😠
שימי המשךךךךך
מוואה ענקיתתת 😛
המשך...
קמתי מהריצפה,
שטפתי פנים והתחלתי להתארגן,
יעל הגיעה עלי,
ונדב?!,
נדב לא הגיע...
הוא העדיף להסתובב עם הזונה הזאת,
אבל לא איתה אלה עלייה ,
אני ויעל יצאנו,
הלכנו לכיוון הטיילת,
וממש שם לייד הטיילת נמצאת הדירה של נדב,
התיישבנו על אחד הספסלים,
והתקרבו עליינו חבורה של בנים,
התחילו להציק לנו,
יעל כמובן נהנת מזה...
זונה,
תבינו לבד למה...
ואני לא,
ולא יכולתי גם ללכת ולעזוב אותה שם לבד כי פחדתי על גורלה,
הסתובבתי לאחור וראיתי את נדב וזאת שנמרחה עליו,
הוא תקע בי מבטים,
ואני בו,
פתאום איזה אחד בא והתחיל לגעת בי,
אמרתי לו שיעזוב אותי בשקט והוא כמו חירש,
לא הקשיב לי,
פתאום נדב נרתע מהזונה הזאת אשר איתה הוא היה ובא עלי,
"תגיד לי מה אתה לא קולט?!,
היא אמרה לך שתעזוב אותה בשקט!!!"
"אחי אל תתעצבן,
100% היא סתם משחקת אותה"
נדב עוד יותר התקרב עליו,
"תקשיב לי הייטב,
היא לא משחקת אותה ולא כלום!!!!,
אני מכיר אותה הייטב,
ויודע מתי היא סתם אומרת ומתי לא!!!,
עם אתה לא רוצה צרות תעוף מפה אתה והחבורה שלך!!!!!"
"מה גם לך היא נתנה?!,
איך היא במיטה?!,
מצוינת?!,
לפי איך שהיא נראת אני יכול להבין שכן..."
נדב הכניס לו אגרוף והפיל ת'אידיוט הזה על הריצפה,
"היא לא נותנת ולא כלום!!!!,
ועם אתה או אחד החברים שלך עוד פעם רק תעזו להתקרב עלייה,
אתם תסתבכו ובענק!!!!!!"
"למה מה אתה המלאך השומר שלה או מה?!"
"לא,
אבל היא מאוד חשובה לי!!!!,
ואני לא אתן לאף אחד/ת להציק לה!!!,
עכשיו הבנת אותי?!"
"מצטער אחי,
היא כולה לרשותך"
נדב כבר לא התייחס עליו,
וכל החבורה הזאת שהציקה לי וליעל הלכה משם,
נדב התקרב עלי,
"את בסדר?"
"כן,
ת'"
חייכתי עליו,
ומבפנים רציתי לאכול אותו בנשיקות,
הוא כזה מתוק,
"אין בעד מה,
בואי אני אקפיץ אותך ואת יעל לבתים שלכם"
זאת שנדבקה עליו התקרבה עליו,
"ומה איתי?"
"כלום,
את מכירה ת'דרך לבית שלך לבד ומצוין,
אז את יכולה ללכת לבד,
ביי"
***********************************************************
תגיבו ב'...
יאא אמן שהם יחזרו!!!
המשךךךךךךך!!!
סיפור מ=ה=מ=ם!!!!!!
קראתי תסיפור עכשיו מהתחלהעד הסוף ובין לבין ירדו לי מלאא דמעות!!!
איזה בנאדם מושלם הנדב הזה הלוואי עליי חבר כזה..
ורגע?!
את חוית את כל מה שמסופר פה על שובל?!
תמשיכי את הסיפוררר...
ד~ח~ו~ף 😉
QUOTE (דיזלית @ 19/03/2005) סיפור מ=ה=מ=ם!!!!!!
קראתי תסיפור עכשיו מהתחלהעד הסוף ובין לבין ירדו לי מלאא דמעות!!!
איזה בנאדם מושלם הנדב הזה הלוואי עליי חבר כזה..
ורגע?!
את חוית את כל מה שמסופר פה על שובל?!
תמשיכי את הסיפוררר...
ד~ח~ו~ף 😉
חצי כן,
אבל בחלק מסוים אני והוא נפרדנו,
לפני שכתבתי שנדב ושובל נפרדו,
ת' נישמתי,
עוד מעת יהיה המשך
חעחעעח מגיע לזונה הזאתת
מהמם!!!!
תמשיכיי דחוףףףף
אוהבת*-*אולוש*-*
המשך...
הוא נתן לי ת'יד שלו ועזר לי לקום,
אחרי שקמתי הוא השתחרר מהאחיזה שלי והלך קדימה לעבר המכונית שלו,
אני ויעל הלכנו אחריו,
"מה הלך פה?"
"כלום" עניתי לה,
"עם להסתכל עליו בשבילו זה לא היה 'כלום'"
"מעניין אותי"
התעצבנתי,
נדב פתח ת'דלתות של המכונית שלו,
וקרא לנו,
"יאללה,
תחליטו כל אחת מכן איפה אתן רוצות לשבת,
אחת מקדימה ואחת מאחורה,
או שתייכן מאחורה"
יעל נתן לי מכה קטנה,
"תשבי מקדימה...
לייד אהובך,
ואני אשב מאחורה"
"לא בא לי"
"אל תיהיה ילדה קטנה,
יאללה,
הוא לא יוכל אותך"
אמרתי לנדב,
"אני אשב מקדימה,
ויעל מאחורה"
"אוקי,
יאללה כנסו כבר"
הוא התיישב במקום של הנהג,
אני התיישבתי ליידו מקדימה,
ויעל מאחורה,
סגרנו ת'דלתות ושמנו חגורות בטיחות,
הוא התניע ת'מכונית וזזנו,
"מי רוצה שאני אקפיץ אותה ראשונה?"
יעל ישר אמרה,
"אני"
"אוקי"
נדב הקפיץ אותה לבית שלה,
ואז נסענו עלי,
כל הדרך שתקנו,
מפעם לפעם הוא הסתכל עלי ואני אליו,
כשהגענו לבית שלי,
פתחתי ת'דלת של המכונית,
פתאום נדב אמר לי בקול שקט,
"אני מצטער"
הסתכלתי אליו,
"זה בסדר,
אני תמימה ותינוקת,
אתה לא צריך מישהי כמוני לצידך,
הרי אני לא יודעת איך להשיג את מי שאני רוצה"
רציתי למות באותו רגע,
סגרתי ת'דלת של המכונית ועליתי לבית שלי,
נכנסתי לחדר שלי,
החלפתי בגדים,
אספתי ת'שיער בקוקו למעלה ונשכבתי על המיטה שלי
********************************************
תגיבו ב'...
טובבב נדב הרג אותי שאמר לזונה עזאת שהתעלקה עילו שהיא יודעת את הדרך לבד הבייתההה טוב נשפכחתי על הרצפה בקטע הזהההההה
ולאאא אני רוצה ששובללל ונדבבב יחזרווו
מהמם!
תמשיכייי דחוףףף
אוהבת*-*אולוש*-*
QUOTE ומה איתי?"
"כלום,
את מכירה ת'דרך לבית שלך לבד ומצוין,
אז את יכולה ללכת לבד,
ביי"
פחחחחחחחח נקרעתיייייייי חיחיחיחי
שימי המשךךך כפרה
מוואה ענקיתתת 😛
יאאא נו שיחזרו כבר...
המשךךךךךךך!!!!!!!
ייייאא שימי המשךך
תיראי כמה אוהבים תסיפור היפה הזה שלך!!
ואייי טוב מה שאמרת לנדב!! =]]
מגיע לו!!
חוצפןןןן..
ישר אחרי שהם נפרדו הוא נפגש עם אחרת!!
המשךךך
בתאלושששש
ת' מתוקות שלי,
אין עליכן 😉
המשך...
הסתכלתי על התיקרה,
ומול העיניים עברו לי כל התמונות של הרגעים האחרונים,
שהיו לפני שעליתי הבייתה עכשיו,
אני כל כך אוהבת את נדב,
אבל לא מגיע לו שאני אחשוב אליו!!!,
החלטתי סופית שאני שוכחת את נדב!!!!,
גם עם העולם יתהפך,
נרדמתי עם חיוך על הפנים,
לשם שינוי,
וכמו תמיד קמתי בבוקר עם הצרחות של אמא שלי,
"לקוםםםםםםםם"
"קמה קמה"
קמתי,
למרות שלא היו מזיקות לי עוד כמה דקות של שינה...
הלכתי על אמא שלי נישקתי אותה בלחי,
והיא חייכה עלי,
"איך ישנת הלילה?"
"מצוין,
ת'"
היא חייכה עלי,
הלכתי שטפתי פנים+שיניים,
הסתרקתי,
התלבשתי,
התבשמתי,
אירגנתי את כל המערכת להיום,
לקחתי ת'תיק ועפתי מהבית-ספר,
אבל לא לפני שלקחתי כמה לגימות מהקפה נמס שחיכה לי על השולחן,
בדרך ראיתי את יעל,
"נו מה קרה עם נדב אתמול אחרי שהוא הקפיץ אותי הבייתה?!"
"כלום..."
"מה כלום?!"
"בואי נגיד לך כך...
החלטתי לשכוח אותו סופית"
"יהיה לך מאוד קשה,
כי הוא מאוהב בך ואת בו"
"הוא לא שווה את האהבה הזאת שאני מרגישה כלפיו"
************************************************************
תגיבו ב'...
מהמם
תשמכיייי
אוהבת*-*אולוש*-*
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|