|
|
|
המשךךךךךךךךך דחוףףף
חנוששש
איזה זבלבלה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשך...
"מותק נראה לי את לא מבינה כלום,
אה?!"
"מה אני אמורה להבין בדיוק?!,
את רוצה את נדב!!!,
אבל את לא תקבלי אותו,
כי הוא שלי!!!!,
עכשיו תורידי ת'יד שלך מהיד שלי"
"לא מתכוונת,
ובובה הוא יהיה שלך...
אבל כמו שאמרתי מקודם לא להרבה זמן!!!,
את תראי איך את בעצמך תרדי ממנו,
וזה יקרה מהר מאוד,
עם הוא באמת חשוב לך ואת באמת מאוהבת בו"
"למה מה את כבר הולכת לעשות?!,
עוד פעם לשקר?!"
"איתי לא משחקים..
נראה לי לא הבנת את זה עדיין"
"מה אני אמורה לעשות עכשיו?!,
לשקשק?!"
צחקתי,
העפתי אותה ממני והיא נפלה על הריצפה,
אמרתי לה,
"תקשיבי לי עכשיו 'מותק',
עלי את לא תאיימי יותר הבנת?!,
ואפילו אל תנסי!!!,
עם את לא רוצה להסתבך ובענק,
כדי לך לשבת בשקט!!!,
ולא נדב יסבך אותך...
אלה אני!!!,
אני יודעת עלייך יותר מידי דברים,
ובקלות יכולה להרוס לך ת'חיים!!!!,
אז תתחילי להרגיע לפני שאני באמת אתחיל לפעול ולא סתם לדבר"
"למה מה כבר תעשי?!,
הרי את בעצמך אמרת בסיבובים...
שאני שקרנית,
או שטעיתי?!"
"לא טעית,
ו'מותק' דברים כאלה רואים לפי העיניים...
את מבינה למה הכוונה נכון?!,
ולמה שאני לא אערב את נדב?!,
דווקא רעיון טוב לא?!,
הרי את מאוהבת בו,
ואני יודעת להבדיל בין אנשים מאוהבים ובין אנשים אשר לא מאוהבים,
ורואים לפי העיניים שלך שאת מאוהבת בו...
ואת בעצמך אמרת את זה...
ועם נדב ישחק לך ברגשות?!,
וישבור לך ת'לב?!,
כך תלמדי מזה לשחק איתי משחקים!!!!!!,
ורק עם אני פותחת ת'פה הוא יעשה את זה,
ומי שתפסיד פה בסוף זאת תיהיה את...
חבל לי עלייך,
הרי בכל זאת היינו החברות הכי טובות,
ועם מישהו משחק לך ברגשות וצוחק עלייך ועוד מישהו שהכי אוהבים בעולם הזה אז זה פי אלף יותר כואב,
תחליטי את,
עם תפסיקי להתערב לנו בקשר אני לא אפתח ת'פה שלי ולא אגיד לנדב כלום על מה שהלך פה עכשיו,
עם לא תפסיקי להתערב לנו בקשר...
אני אלך לנדב אספר לו על כל מה שהלך פה עכשיו...
ואז 'מותק' באמת הלך עלייך,
החלטה שלך..."
**************************************************************
תגיבו ב'...
יההה איזה זונה יעל 😠
מושלם!!
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
מההההההההההמםםםםםםםם!!!
המשך דחווווווווף!
😁
מיטל...
יוווו איזה ביצ'ית היא... גררר
המשךךךךך!~!~!
המשך...
"אני לא מתכוונת לרדת ממנו!!!!!,
הוא יהיה שליייייי"
יעל ענתה לי,
"חבל לי עלייך 'מותק' אבל את החלטת...,
עכשיו אני הולכת לכיתה של נדב ומספרת לו הכל!!!!!!,
והוא כבר יהרוס לך ת'חיים"
לקחתי ת'תיק שלי,
ובאתי לצאת מהכיתה,
אבל לפני זה הסתכלתי לה בעיניים,
וראיתי לפי העיניים שלה שהיא באמת מפחדת,
כי עם נדב נטפל לאיזה מישהי הוא לא עוזב אותה בשקט,
אפילו לא לשנייה אחת,
עד שהוא לא הורס את מי שהוא רצה,
אבל באותו הזמן לא היה אכפת לי,
הייתי נחושה בדעתי ללכת ולספר על כל מה שהלך פה לנדב,
הלכתי לכיתה שלו,
נכנסתי לכיתה שלו,
הוא ישב עם כמה בנות ובנים,
צחקו בינהם,
פתאום הוא קלט אותי מזווית העין,
הוא חייך עלי,
קם והתכרב עלי,
חיבק אותי והדביק לי נשיקה צרפתית ממושכת על הפה,
אחרי 10 דקות הוא התנתק ממני,
"קרה משהו נישמתי?"
"כן..."
"מה חיים שלי?"
"זה בקשר ליעל..."
"אוקי רגע"
הוא סובב ת'מבט שלו לכיוון החבר'ה שישבו שם איתו,
"אני כבר חוזר"
הם חייכו עליו ויצאנו החוצה,
הוא נצמד לקיר והצמיד אותי עליו,
"ספרי לי"
"יעל...
היא איימה עלי"
"איימה?!,
מה היא באמת רוצה צרות אה?!"
"חכה שניה"
"מה?"
"היא אמרה שעם אני אוהבת אותך ואתה באמת חשוב לי כמו שזה נראה,
אז בקרוב מאוד אני ארד ממך ונפרד,
היא אמרה את זה בסיבובים"
"תקשיבי לי,
הזונה הזאת לא תצא מזה בקלות הבנת?!,
היא לא תאיים עלייך יותר אף פעם!!!!!!,
כי נמאס לי כבר לרחם עלייה,
היא עלתה לי על העצבים,
ומאוד קשה לעלות לי על העצבים,
כי אני בנאדם די רגוע איך שאת כבר יודעת,
אני כבר אחשוב על משהו,
ואז...
כשיגיע הרגע היא תתחרט על היום שבו היא נולדה!!!!!!"
הסתכלתי לנדב בעיניים וראיתי דרך העיניים שלו,
שנאה אשר בכל רגע תתפרץ החוצה,
די נבהלתי,
כי אף פעם לא ראיתי אותו כך...
ובאותם רגעים ריחמתי על יעל יותר מתמיד,
למה?!,
למה היא הייתה חייבת להתערב לנו בקשר?!,
בקשר שלי ושל נדב?!
****************************************************************
תגיבו ב'...
יאאאא איזה מתחחח
המשך!!!!
נכון !! למה?? למה?? למה??
בעעעעע איזה זונה היאאאאאאאאא.......!!! 😠
שימי המשךך נשמה
מוואה ענקיתתת 😛
יואוו איזה מניאקיתתת היעל הזאתתתתתתתתת אין לה כבוד אפילו לחברה הכי טובה שלה לשעברר?
מהמם!!!
תמשיכיייי
אוהבת*-*אולוש*-*
המשך...
"זהו!!!!,
אני יודע מה אני יעשה לה,
נכנס לי רעיון לראש,
אחרי זה היא לא רק תפגע!!!!!!,
היא בכלל לא תעז להוציא ת'אף שלה מהבית שלה!!!!!!"
הסתכלתי עליו,
לא יכולתי לא לחייך וגם לא להיות עצובה,
רק רחמים היו לי בלב,
רציתי לעצור את זה,
אבל מצד שני משהו החזיק אותי,
משהו שלא נתן לי להתערב בתוכניות שלו,
"תגידי איפה היא?!"
"בכיתה שלי...
למה?!"
"בואי" נדב טפס אותי ביד ומשך אותי לכיתה שלי ושל יעל,
נכנסנו לכיתה ויעל שכבה על הריצפה מעולפת,
נבהלתי,
השתחררתי מהאחיזה של נדב,
רצתי על יעל,
חיבקתי אותה בכל הכוח,
"מה נראה לך קרה לה?!"
"לא יודע,
וגם לא אכפת לי!!!"
"תגיד לי איך לעזאזל אתה יכול להיות כזה אדיש?!,
מה אתה לא רואה?!,
לא רואה אותה שוכבת מעולפת על הריצפה?!"
"תקשיבי לי יפה שלי,
אולי היא עושה את זה בכוונה?!,
בשביל שנריב?!,
אולי תפסיקי לרחם עליה כל הזמן?!"
***********************************************************
תגיבו ב'...
יוווו איזה מתחחח
המשךךךך ומהרררררררר
המשך דחווווווווווווווווווווף!!!
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|