|
|
|
ת' נשמות מושלמות שלי
**********************************************
יעל מאמי נעים מאוד,
אני הודיה איך שבטח הבנת כבר,
ת' מתוקה שלי
*********************************
לולי_16 לא משנה נישמתי,
ת' יפתי
******************************
אולה ת' בובה שלי
*************************************
חן ת' חיים שלי
*****************************************************
המשך...
"סתם שאלה אותי על הקשר שלנו"
"מה אכפת לה?!"
"מה את מתעצבנת יפה שלי?!,
אל תדאגי,
אני לא שם עלייה"
"אבל היא בטח תנסה לסכסך בינינו!!!,
היא אוכלת ת'לב על זה שאני מאושרת ויש לי חבר והיא לא מאושרת ואין לה חבר"
"מה הבטחת לי?!"
לא הבנתי על מה הוא מדבר,
הסתכלתי לו עמוק בעיניים ושאלתי אותו,
"מה?"
"מה?!,
יש לך זיכרון פיצקלך אני רואה אה?!"
"נו דבר כבר,
מה הבטחתי לך?!"
התחלתי כבר להתעצבן,
"שלא תדאגי יותר!!!!,
ואת הדבר היחיד שעושה זה דואגת לכל העולם והאחים שלו,
חלאס,
אני רוצה אותך בריאה ושלמה בשבילי ובשביל הילדים העתידיים שלנו"
"אבל אני לא יכולה לא לדאוג,
אני כזאת מאז שנולדתי"
"אז אני אשנה אותך!!!"
"מה תשנה?!,
מה אתה צוחק או מה?!"
"את יודעת שבנאדם אשר דואג בלי הפסקה יכול גם לחלות מיזה?!,
ואני לא רוצה להיות נשואי למישהי חולה,
וגם שעכשיו לא תיהיה לי חברה חולה,
אני אוהב אותך כך,
כמו שאת,
בריאה, יפה ובגדול מושלמת,
אני שלך ותמיד אשאר שלך,
אף אחת אחרת לא מעניינת אותי,
וכנ"ל לא תצליח לסכסך בינינו,
אני מטורף עלייך ילדה שלי,
חלאס לדאוג"
חיבקתי אותו בכל הכוח,
"אני אוהבת אותך מטורף שלי"
"מטורף?!,
אפשר לפתוח בית משוגעים פרטי לא?!,
את תכניסי אותי לשם בעתיד...
עם כל הדאגות שלך"
"נו באמת..."
"אני צוחק אל תדאגי,
אני משוגע, מטורף וכל מה שאת רק רוצה עלייך ורק עלייך שווה שלי"
*****************************************************************
תגיבו ב'...
איזההה חמודיםםםםםם
אללה המשך
דייי איזה חמודיםםם 😛
מושלם!!
שימי המשך...
אוהבת*-*אולוש*-*
המשך...
חייכתי עליו,
והוא השכיב אותי על המיטה שלי ונשכב מעלי,
הסתכלתי לו עמוק בעיניים והוא לי,
"את יודעת"
"מה?"
"אני מאוהב בך"
צחקקתי,
"מושלם שלי,
אמרת לי את זה כבר מיליון פעם ואולי אפילו יותר"
"אני יודע,
ואני אמשיך להגיד לך את זה,
כי זה מה שאני מרגיש,
מרגיש עלייך"
"גם אני מאוהבת בך"
פתאום הדלת נפתחה ואמא שלי נכנסה לחדר שלי,
"חרמנים מושלמים שלי,
מישהו קורא לכם"
נדב קם ממני,
"מי אמא?"
שאלתי את אמא שלי,
"יעל",
הסתכלתי על נדב המומה והוא עלי,
"אמא את בטוחה?"
"כן,
נו מה להגיד לה?!"
"אנחנו עוד מעת באים"
"אוקי"
אמא שלי יצאה מהחדר וסגרה ת'דלת של החדר שלי,
"נדב מה נראה לך היא רוצה עכשיו?"
"לא יודע,
בואי נבדוק"
קמתי מהמיטה,
והלכנו מחובקים לסלון,
יעל הסתכלה עליינו,
"שובל אני יכולה לדבר איתך ועם נדב?!"
"דברי"
אמרנו בו זמנית,
"לא פה,
בחדר של שובל,
זה אפשרי?"
"כן בואי"
עניתי לה,
אני ונדב נכנסנו בחזרה לחדר שלי ויעל אחרינו,
סגרתי ת'דלת,
נדב התיישב על המיטה שלי ויעל עמדה לייד החלון,
"נו על מה רצית לדבר איתנו?!"
נדב שאל אותה,
"על הקשר שלכם"
"מה בדיוק?!,
ולמה פאקינג את מתערבת בקשר שלנו?!"
"אני לא רוצה לסכסך אבל.."
"אבל מה?!"
"אני מאוהבת בנדב,
כמו שכבר אמרתי לך שובל"
נדב ענה לה,
"נו ו?..."
"מה נו ו..?,
אני רוצה אותך"
"את רוצה יותר מידי מותק,
אני טפוס לילדה הכי מושלמת שיש בעולם הזה,
לחצי השני שלי,
לאחת והיחידה שלי,
והיא לא אחרת מאשר שובל!!!"
"אבל.."
"שום אבל"
אני התערבתי,
"זהו?!,
זה מה שרצית להגיד?!,
ענו לך נכון?!,
נתנו לך לדבר נכון?!,
אז עכשיו תעופי מפה,
בה ביי"
פתחתי ת'דלת ויעל יצאה,
סגרתי ת'דלת של החדר שלי,
ואחרי כמה דקות שמעתי ת'דלת היציאה נפתחת ונסגרת בחזרה,
התיישבתי על המיטה שלי והנחתי ת'ראש שלי על הכתף של נדב,
"נמאס לי ממנה"
*************************************************************
תגיבו ב'...
איזה כלבלבה היעל הזאת......
פעם אחת אוהבת את זה פעם את זה פסיכולוג ד-ח-ו-ף!!
המשךך מאמי
מ=ה=מ=םםםםם
שימי המשךךך כפרה
מוואה ענקיתתת 😛
עכשיו ישבתי וקראתי את כלללללללללללללללללללל הסיפור!!!!!!!!!!!
סיפור מרתקקקקקקקקקקק!!!!!! באמת יפפההה
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
טוב מה היא חשה? יופי שהיאמ רוצה, גמאני רוצה הרבה דברים סו וואט?
אני מקבלת? לא אויש מה היא רצתה להגיד בזהה
אללה המשך
איזה חוצפנית היעל הזאת!! מאיפה יש לה ת'אומץ לעשות את זה!??
המשך דחוווףף
סיפור מווווששלםם!!
אוהבת המונים שלי!!
יווווווווו עכשיו קראתי את כלללללללל הסיפור
והוא פשוט מושלםםםםם,מהמםםםםםםם,מעלףףףףףףף!!!!!!!!!
וכל מה שאת רוצה!!!!!!!
יוווווווווו אני כזאת סתומה שלא התחלתי לקרוא אותו ממזמן...סוריי
אז תמשיכי ומהרררררררר!!!
מואהההה
הודיהה תראי כמה תגובות!!
וואר יז המשך?!?!
חחח
בתאלוששששששש
המשך...
נדב קם,
נעמד מולי,
"תקשיבי לי,
ותקשיבי הייטב"
הרמתי ת'עיניים שלי עליו,
"נו מקשיבה"
"הכלבה הזאת לא תפריד בינינו!!!,
להמאס גם אליי היא נמאסה ומזמן!!!,
אבל היא לא תשיג את מבוקשה,
אני שלך ואת שלי!!!,
וכך זה ישאר תמיד!!!!!"
"חיים שלי,
אני מעדיפה למות לפני שאני אראה אותך בזרועות של הזונה הזאת"
"את גם לא תראי אותי בזרועות שלה,
כי אני שלך,
וכך זה ישאר תמיד,
בגלל שאת היחידה שאני מעוניין בה,
וגם כי את החצי השני שלי,
אני מאוהב בך ורק בך!!!!,
ובגלל זה את לא תראי אותי בזרועות שלה"
"אני מפחדת"
"ממנה?!,
מה היא כבר תעשה?!,
רק לשקר היא יודעת"
"אולי לא?!"
"אני בטוח שכן,
ועם היא תעז לעשות משהו אני כבר אטפל בה"
"לא יודעת"
"בואי יפה שלי,
אני איתך,
הכל יהיה בסדר"
קמתי מהמיטה שלי ונדב חיבק אותי,
נדב לחש לי באוזן,
"אז איפה היינו?"
חייכתי עליו,
הוא השכיב אותי על המיטה שלי...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
למחרת בבוקר קמתי מהמיטה שלי,
כמו תמיד עם הצרחות של אמא שלי,
"אני קמתיייי זהוווווו החרשת לי ת'אוזניים כבר"
"זה רק לטובתך יפתי"
"להיות חירשת?!"
"לאאא,
לקום מוקדם לבית-ספר!!!,
ולא להחסיר אף יום!!!!!"
"אוקי..."
קמתי מהמיטה שלי,
הלכתי על אמא שלי,
"קמתי,
אוהבת,
בוקר טוב"
"שמחה לראות,
גם אני אותך יפתי,
בוקר טוב"
הלכתי מהר התארגנתי לבית-ספר וסידרתי ת'מערכת להיום,
שמתי את כל החומר להיום בתיק,
לקחתי ת'תיק,
שתיתי קפה נמס ועפתי לבית-ספר,
אחרי 15 דקות הגעתי לכיתה שלי,
כל הכיתה הייתה ריקה,
רק יעל הייתה שם,
איך שהיא ראתה אותי היא קמה וטפסה אותי ביד,
"תקשיבי לי י'זונה,
את חייבת להפרד מנדב!!!!!!"
"א. זונה זאת לא אני אלה את!!!!!
ב. למה?!,
כי את רוצה אותו?!,
מותק בשבילי הוא לא משחק!!!!,
ואני בשבילו לא משחק!!!!!,
אנחנו מאוהבים!!!!!,
את יודעת מזה?!,
מ-א-ו-ה-ב-י-ם"
"לא להרבה זמן..."
"אל תצחיקי אותי,
ותורידי ת'יד הדוחה שלך מהיד שלי"
****************************************************************
תגיבו ב'...
יאאאאאאאא איזה מגעילההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!
(היא..)
המשך בובתי! חיחיחי
בתאלוששש
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|