|
|
|
יעללל מה זה מגעילהה אבל מאז שאמרת לי שזה לא נכון אז לא נעים לי לרשום את זה
בכל מקרה תמשיכייי
המשך...
לקחתי גם שתיי כוסות ושמתי על השולחן בסלון,
שמעתי שדופקים בדלת,
בטח זה נדב,
רצתי לפתוח ת'דלת,
וכן זה היה הוא,
מחייך עלי מפה עד להודעה חדשה,
הוא נתן לי נשיקה בפה ונתתי לו להכנס,
הוא התיישב בסלון,
סגרתי ת'דלת והתיישבתי ליידו,
"יאללה חיים שלי,
ספרי לי הכל,
בפרטיי פרטים,
מה הלך פה?"
"אז כך...
בהתחלה לא אמרתי לה שאני יודעת את כל האמת כי רציתי לבדוק אותה..."
"ו?..."
"היא סיפרה לי שהיא שיקרה לי,
בקשר לעומר ושחר,
וכל מה שהיא אמרה לי בזמן האחרון"
"אוקי,
ומה קרה אז?"
"אמרתי לה שכבר ידעתי את כל האמת,
בפירוט,
והיא שאלה אותי מי אמר לי"
"ואמרת לה שאני אמרתי לך?"
"כן..."
"ומה קרה אז?!"
"כלום..."
"מה כלום?!,
בגלל זה בכית?!,
זה לא היה אמור להפתיע אותך לא?!,
כי כבר אמרתי לך איזה שקרנית החברה שלך,
אז מה בדיוק הפתיע אותך?!"
**********************************************************
תגיבו ב'
המששששששששששששששששששששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
קבלי 😁
המשך...
"ש..."
"שמה יפה שלי?!"
"נראה לי היא מאוהבת בך"
"יעל בי?!,
יפה שלי אני לא יודע עם היא מאוהבת בי או לא,
אבל אני מאוהב בך,
והיא גם יודעת זאת,
כי את היית החברה הכי טובה שלה,
והיא יודעת עד כמה אנחנו מאוהבים,
אז איך בדיוק היא מאוהבת בי?!"
"תקשיב..."
"נו אני מקשיב"
"נכון נוי?!"
"מה הקשר עכשיו נוי?!"
"חכה רגע,
אל תתעצבן"
"בסדר לא מתעצבן,
חיים שלי מה הקשר נוי?"
"נכון כשנכנסת לכיתה?!"
"נו.."
"אז אני,יעל ונוי יצאנו החוצה לשבת על הדשא..."
"נו?!?!"
"סתם פטפטנו וכאלה,
ופתאום נוי העלתה את הקשר שלי ושלך,
ויעל התעצבנה וניסתה כל הזמן להחליף נושא,
וגם לפני שנכנסת לכיתה,
כשהתנשקנו,
אז יעל ונוי שרקו לנו,
וכשהתנתקנו והסתובבנו על יעל ונוי,
יעל הסתכלה אליך במבט חולמני כזה,
וגם שאלתי אותה עם היא מאוהבת בך,
כאילו אחרי הבית-ספר כשהיא הייתה אצלי,
אז שאלתי אותה,
והיא פזלה הצידה ואמרה לי שלא,
ולא הסתכלה לי ישר בעיניים,
אז בגלל זה אני חושבת שהיא מאוהבת בך"
"תראי יפה שלי,
זה לא חשוב לי כרגע,
אני לא רוצה ששום דבר יהרוס לנו ת'קשר שלנו הבנת?,
היא כבר בעבר,
היא כבר לא חברה שלך,
אל תתני לה להתריד אותך סתם,
תחי ת'חיים שלך...
עזבי אותה,
אחרי שהיא שיקרה לך,
ועשתה לי את זה,
לא מגיע לה שום דבר,
ובטח בטח שלא יחס,
אז חלאס אוקי?!,
רוצה שאני יהיה שלה?!,
גם עם נפרד אני לא אציא לה חברות,
כי היא לא מעניינת אותי,
אני מאוהב בך ולא בה,
ורוצה אותך ולא אותה,
הבנת אותי?!"
"כן,
אבל לא יודעת"
"בואי יפה שלי,
אל תדאגי יותר,
די,
אני רוצה אותך ברייה,
וכך מרוב דאגות את עוד תחלי לי חז וחלילה,
לא רוצה שאישתי לעתיד תיהיה חולה אוקי יפתי?,
מבטיחה לי?!"
"כן"
הוא חיבק אותי בכל הכוח,
"אני מאוהב בך,
תזכרי זאת תמיד,
לא משנה מה יקרה,
היחידה שמעניינת אותי זאת את ורק את ילדה שלי"
"גם אני מאוהבת בך חיים שלי,
ואתה היחיד שמעניין אותי"
שמתי ת'ראש שלי על הכתף שלו ונרדמתי,
הייתי מותשת לגמרי מכל הבעיות שהיו לי בזמן האחרון
****************************************************************
תגיבו ב'
כן בשימחה נישמתי,
עוד כמה דקות,
אני רק מוחקת משהו מהמחשב שלי,
וממשיכה 😉
יששששששששששששש תודההההההההה 😂
אוהההההההבת הרבה!
חני 😁
וואי איזה חמודיםםםםםם
סיפור מהמם!!!
מושלם!!!
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
המשך...
נדב ליטף לי ת'שער,
והסתכל לי על הפנים,
הוא זז קצת,
הרים אותי על הידיים,
השכיב אותי על המיטה שלי וכיסה אותי בשמיכה שלי,
וכך ישב לייד המיטה שלי עד שלא פתחתי ת'עיניים,
פיהקתי כמה פעמים,
ושיפשפתי ת'עיניים,
נדב חייך עלי ונתן לי נשיקה בפה,
"בוקר טוב ישנונית יפה שלי"
"בוקר טוב חיים שלי"
חייכתי עליו,
התחיל להיות קצת קריר,
והוא היה עם חולצת תלבושת אחידה עם שרוול קצר,
וקפא מקור,
"תגידי יש לך קצת מקום במיטה שלך?"
חייכתי עליו וזזתי קצת בשביל שיהיה לו מקום,
הוא נשכב ליידי על המיטה שלי,
וחיבק אותי,
שתיינו הסתכלנו על התיקרה,
"אתה יודע?"
"מה יפה שלי?"
"כל זה נראה לי כמו חלום...
זה יותר מידי טוב בשביל להיות מציאותי"
"טוב?,
זה לא חלום...
את יודעת למה?"
"למה חיים שלי?"
"כי היו לך קצת בעיות עם החברה הכי טובה שלך לשעבר...
אשר התגלה שהיא מאוהבת בי,
וזה שאנחנו עכשיו בייחד רק מראה עד כמה האהבה שלנו חזקה"
"אני בחיים לא אוותר אליך,
אתה האחד והיחיד בשבילי"
******************************************************************
תגיבו ב'
סליחה שההמשך קצר,
פשוט אני מתה מעייפות,
ואין לי כוח לכתוב דברים ארוכים,
וכיוון שעכשיו הכל פה בדוי,
זה לא כתוב לי בשום מקום,
ואני ממציאה במקום...
היום אני אכתוב לכן המשכים קצרים,
ומחר אני אכתוב לכן המשך ארוך...
בנתיים תגיבו בשביל שאני אוכל להמשיך...
המשך...
"ואת בשבילי האחת והיחידה יפה שלי,
ובחיים אני לא אוותר עלייך"
הסתכלתי על העיניים המושלמות שלו,
אשר לאט לאט נעצמו לגמרי,
חייכתי עליו,
ונרדמתי עוד פעם,
כך ישנו בטח עד ליום למחורת,
כי שמעתי ת'צרחות של אמא שלי,
"הלאווווו,
להתעוררררר,
יא זוג יוניםם,
יש לכם היום בית-ספר עם שחכתם!!!"
פתחתי ת'עיניים והערתי את נדב,
מוזר שאמא שלי לא צרחה עלי שהוא נשאר לישון אצלי,
"מה השעה עכשיו?"
"שניה אני אבדוק ב-פ"ל שלי"
הסתכלתי במסך של ה-פ"ל,
השעה הייתה 6:30,
קמתי,
ונדב קם אחרי,
כל הבגדים שלו היו מקומטים וגם שלי,
"מה תעשה עכשיו?"
"אני אקפוץ הביתה,
אארגן ת'תיק של הבית-ספר,
אחליף בגדים,
אקפוץ עלייך נשתה ביחד קפה נמס ונעוף לבית-ספר,
מתאים לך?"
****************************************************************
תגיבו ב'...
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|