|
|
|
וואיייי פשוט מ-ד-ה-י-םםםםם
שימי המשךךךךךך
מוואה ענקיתתת
ת' מושלמות שלי,
אין עליכן 😉
המשך...
"מאוד"
נדב חייך עלי,
הדביק לי נשיקה בפה,
לקח ת'מפתחות של המכונית שלו וכנ"ל ת'פ"ל שלו,
וכשהיה לייד דלת היציאה הוא צעק לי,
"מטורף עלייך ילדה שלייייייייי!!!!!!"
הוא פתח ת'דלת ויצא,
אחרי זה הוא סגר ת'דלת,
ושמעתי ת'צעדים שלו מתרחקים...
עמדתי באותו מקום,
כאילו הקפיאו אותי,
וחיוך מתוק היה מרוך לי על השפתיים,
שחכתי מכל העולם,
חשבתי רק על נדב,
אני כל כך אוהבת את הבנאדם הזה!!!!!!!!!,
אמא שלי שמה ת'יד שלה על הכתף שלי,
וכך החזירה אותי לאדמה,
"נשמה שלי יש לך בית-ספר,
את חייבת להתחיל להתארגן,
וגם נדב עוד מעת חוזר,
יאללה תזוזי,
את חייבת להיות יפה בשביל המושלם שלך"
הסתובבתי לאמא שלי ונתתי לה נשיקה בלחי,
"אני אוהבת אותך אמא"
"גם אני אותך יפה שלי,
אבל את תאחרי כך...
יאללה תזיזי ת'טוסיק היפה שלך ותתחילי להתארגן"
"כן המפקדת"
צחקקתי וקיפצתי כל הדרך לחדר האמבטיה,
התשפטתי,
נעמדתי מתחת למים קפואים,
אשר הוציאו אותי קצת מכל החלומות המתוקים שלי,
ועזרו לי להתרענן,
אחרי כמה דקות סגרתי ת'מים הקפואים,
שטפתי פנים ושיניים ורצתי לחדר שלי,
אירגנתי ת'תיק שלי להיום,
שמתי ת'תיק בסלון והלכתי לחדר לבחור בגדים ללבוש,
הוצאתי מכנס ג'ינס רבע גזרה הכי נמוכה שיש,
וחולצת תלבושת אחידה כחולה,
התלבשתי,
התבשמתי,
הסתרקתי,
ובדיוק בזמן דפקו בדלת,
רצתי לפתוח ת'דלת,
זה היה נדב כמובן,
חתיך כמו תמיד,
עם מכנס ג'ינס זרוק כזה משופשף,
וחולצת תלבושת אחידה לבנה,
ונעלי אדידס עם 3 פסים כחולים בכל צד,
תאמינו לי,
עם כזה חתיך היה עומד מולכם כל יום,
גם אתם הייתם בוחנים אותו מהראש עד כפות הרגליים...
הוא היה בלי תיק,
אז ישר הבנתי שבטח הוא השאיר ת'תיק שלו במכונית שלו,
הוא נישק אותי בפה,
נשיקה צרפתית ממושכת,
אחרי 10 דקות התנתקנו,
"אני רואה שאת מוכנה לשם שינוי"
"אכן כן"
דפקתי לו ת'חיוך הכי מתוק שלי,
הוא גם חייך עלי,
חיבק אותי ושתיינו נכנסנו לסלון,
שתי כוסות קפה נמס כבר חיכו לנו על השולחן,
בטח אמא שלי הכינה לנו,
שתינו ת'קפה נמס,
לבשתי קפקפים שחורים,
האהובות עלי,
עם עקבי שפיץ גבוהים,
לקחתי ת'תיק שלי ו-ת'פ"ל,
נתתי לאמא שלי עוד פעם נשיקה בלחי,
ויצאנו לבית-הספר מחובקים,
אחרי חצי שעה אני כבר הייתי בכיתה שלי והוא שלו,
העדפתי לשבת במקום אחר,
ולא במקום הקבוע שלי לייד יעל,
כי ממש לא רציתי לשבת ליידה,
איזה ילד אחד מהכיתה שלי התיישב ליידי,
דווקא חמוד,
צחקנו כל השיעורים והפרענו למורים
*************************************************************
תגיבו ב'...
אמממ זה היה פרק כזה בלי תוכןן
לא נכוןן פרק מקסיים
המשךך בבקשההה 😂
כה נכון יצא פרק מ-ה-מ-םםםםם
שימי המשךךךךך
מוואה ענקיתתת 😛
ת' מתוקות שלי,
ו-שרוטה-מהאהבה מקווה ש-ת'המשך שאני אכתוב עכשיו יותר תאהבי
המשך...
כשעמדתי לצאת מהכיתה,
עם התיק על הכפתיים,
שמעתי שיעל קוראת לי,
לא רציתי להסתובב עלייה כי ממש לא בא לי לדבר איתה,
וגם לא לראות ת'פרצוף הדוחה שלה,
מספיק אני רואה אותה כל הזמן בשיעורים,
המשכתי ללכת אבל היא טפסה אותי ביד,
הסתובבתי עלייה,
"אה?"
"אני חייבת לדבר איתך דחוף"
"את חיבת להמשיך לשקר לי...
לזה הייתה הכוונה?"
"ממש לא,
ב' ממך תקשיבי לי"
"יאללה תדברי כבר"
"זה על נוי..."
"מה את הולכת להגיד על נוי עכשיו?!,
גם עלייה את תמציאי עכשיו שקרים?!,
שהיא רוצה לפגוע בנדב,
או שהיא מאוהבת בו...
מה?"
"שום דבר מכל מה שאמרת עכשיו"
"אז מה?!,
תקשיבי לי,
אין לי את כל הזמן שבעולם בשבילך...
אני, נדב ונוי עכשיו נפגשים,
אנחנו נוסעים עכשיו לקניון...
אז תדברי יותר מהר.."
"אני מצטערת...
זוכרת ת'קטע הזה שעצרתי את נוי באמצע וניסתי להעביר ת'נושא כשהיא העלתה את הקשר שלך ושל נדב?"
"נו..."
"זה היה בגלל..."
"בגלל מה?!"
"כי אני מאוהבת בנדב..."
"נו ו....?"
"מה נו ו...?,
אני רוצה אותו"
"מותק הוא טפוס,
על ידי,
עם זה הכל אז אני זזתי,
אדיוס"
התחלתי ללכת יותר מהר,
ובדיוק באותו הזמן נדב יצא מהכיתה שלו,
לא שמתי לב עליו ונתקלתי בו,
שתיינו נפלנו על הריצפה,
"שובל חיים שלי,
מה קרה?!,
לאן את ממהרת?"
"עזוב בלאגנים,
מצטערת שהפלתי אותך"
נדב התרומם,
ונתן לי ת'יד שלו בשביל לעזור לי גם לקום,
קמתי,
הוא נתן לי נשיקה בפה וחיבק אותי,
"זה בסדר יפה שלי"
נדב היה בלי התיק שלו אז הופתעתי,
מה קרה?!,
הרי באמת היינו אמורים לנסוע עכשיו לקניון,
בייחד עם נוי,
אשר גם אותה דרך אגב לא ראיתי בסביבה,
"לא היינו אמורים לנסוע עכשיו לקניון?,
אתה, אני ונוי?"
"כן אבל התוכניות השתבשו..."
"למה?"
"אני חייב להשאר לעוד שעה,
יש לנו עכשיו תיגבור במתמטיקה,
ונוי נסעה"
"וואי,
איזה באסה,
לאן נוי נסעה?,
מתי היא הספיקה?"
"היא לא הרגישה טוב,
אז היא השתחררה לפני שעתיים,
ונסעה עם אחותה הגדולה לדודים שלה"
"וואלה סבבה,
אז אני עפתי הבייתה מלאך שלי,
מאוהבת בך,
נפגש אחרי הצהריים אוקי?"
"בכיף יפה שלי,
אני אקפוץ עלייך כשאני אסיים עם התיגבור במתמטיקה"
נישקתי את נדב בפה,
נשיקה ממושכת כזאת...
צרפתית,
הסתובבתי והתחלתי ללכת לכיוון היציאה מהבית-ספר
***************************************************************
תגיבו ב'...
יואוו איזה מ=ו=ש=ל=םםםםם
חסר ליעל שהיא מפרידה בינהםםםם אני ה-ו-ר-ג-ת אותהההה חחחחח
שימי המשךךך
מוואה ענקיתתת
המשך...
אחרי בערך כ-חצי שעה הגעתי הביתה,
זרקתי ת'תיק על הריצפה בחדר שלי,
הלכתי לסלון,
נתתי לאמא שלי נשיקה בלחי,
נכנסתי למטבח ופתחתי ת'מקרר,
"אמא מה יש לאכול?!"
"מתוקה שלי,
בשביל מה את שואלת אותי?!,
עם המקרר כבר פתוח,
תסתכלי...
לא הכנתי היום כלום,
קחי לך בסטרמה עם חומס,
תכיני סנגוויץ',
הלחם על השולחן"
"נדב יבוא עליינו עוד מעת,
יש לו עכשיו תיגבור במתמטיקה,
כשהוא יסיים עם התיגבור הוא בא עליינו,
אוקי?"
"בכיף מאמי,
רק תאכלי לפני זה"
"אוקי"
הכנתי לעצמי סנגוויץ',
אכלתי,
שתיתי קצת קולה,
החלפתי ת'חולצת תלבושת אחידה לחולצת סטרפלס לבנה,
דפקו בדלת,
רצתי לדלת ופתחתי אותה,
נדב עמד שם חתיך כמו תמיד עם חיוך על השפתיים,
ת'תיק כמו תמיד בטח הוא השאיר במכונית,
זזתי קצת ונדב נכנס,
סגרתי ת'דלת והלכנו לחדר שלי,
סגרתי ת'דלת בחדר שלי,
נדב התיישב על המיטה שלי ואני התיישבתי ליידו,
"נחשי עם מי דיברתי כשהייתי בדרך לצאת מהבית-ספר?"
"עם מי חיים שלי?"
"עם יעל"
"מה היא רצתה?"
******************************************************************
תגיבו ב'...
מהמם כמו תמיד!!!
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
אגבב קוראים לי יעל
וההמשך היההה מה זההה יפההה ידעתי שהיא מאוהבת בווו
מעניין מה היא דברה עם הנדבבב סכסכניתת
אגבב קוראים לי יעל
וההמשך היההה מה זההה יפההה ידעתי שהיא מאוהבת בווו
מעניין מה היא דברה עם הנדבבב סכסכניתת
אגבב קוראים לי יעל
וההמשך היההה מה זההה יפההה ידעתי שהיא מאוהבת בווו
מעניין מה היא דברה עם הנדבבב סכסכניתת
איזה מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הסיפור מדהים!!!! ואני מצטערת שלא הגבתי
שנים חחח פשוט הייתה בעיה עם המחשב...
עם החבר...עם החיים שלי בכלל....
שוב פעם...את כותבת מדהים!!!!!!!!
תמשיכי דחוף!!!
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|