פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי סיפור חדש שליייי למעריצות שלי, חלק מהסיפ...

סיפור חדש שליייי למעריצות שלי, חלק מהסיפור אמיתי

✍️ ילדונות_17 📅 26/02/2005 02:36 👁️ 4,039 צפיות 💬 341 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 15 מתוך 23
המשך אפשר? 😢
מה שקרה עם יעל היה אמיתיי?
איזה מגעילההה, אבל למה היא עשתה את זה? מה יוצא לה מזה?
לא זה היה אמור להיות ההפך,
במציאות אני שתקתי,
ולא סיפרתי לו על זה כלום,
ובגלל הסיבה הזאת נפרדנו,
כי הוא שמע על זה מאנשים אחרים,
והתחילו הריבים והבלאגנים והגענו לקטע של הפרידה,
אבל פה אני רוצה שהם ישארו בייחד,
אז בגלל זה המצאתי שיעל שיקרה "לי",
אני ויעל שזה דרך אגב השם האמיתי של החברה הכי טובה שלי לשעבר,
היינו חברות עוד הרבה זמן,
ורק אחר כך נפרדנו בגלל סיבות אחרות,
בלי קשר לנדב שבמציאות השם האמיתי שלו הוא נועם,

אני רוצה עוד קצת תגובות...
לפחות עוד 1,
אני עוד מעת חוזרת וממשיכה
המשך...
"לא יודעת,
אני עדיין לא מצליחה להבין למה היא שיקרה לי,
ושהחברה הכי טובה שלי שיקרה לי"
"את יודעת למה היא שיקרה לך?!,
היא אמרה לך שכל התוכניות התבטלו...
את יודעת למה?!,
כי פעם אחד היה בייני לבין עומר ריב רציני ביותר,
שבסופו של דבר אני יצאתי ממנו עם היד על העליונה,
אז עכשיו,
כיוון שעומר יצא פחדן ליידי,
היא מנסה להמציא שהוא מסתובב עם אולרים,
ושהוא ושחר רוצים לפגוע בי ובלה בלה בלה...
בשביל שאהוב ליבה יראה כגיבור ליידי,
שהוא יותר חזק ממני וכאלה,
למרות שבאמת זה ממש לא כך,
ולמרות שאני לא הייתי זה שדיבר עם יעל והיא סיפרה לו על כל זה,
אלה את,
אני לא צריך גם לדבר איתה בשביל לדעת מי הוא עומר הגיבור שלה,
הבנת אותי עכשיו?,
ועם היא לא הייתה החברה הכי טובה שלך,
הייתי שוכח שהיא בת וקורע לה ת'צורה,
במכות כמובן"
"אבל אני לא יודעת מה לעשות"
"תראי יפה שלי,
תעשי מה שאת חושבת לנכון,
מצד אחד את יכולה להבין אותה...
כל אחד יעשה בשביל אהובו הכל,
בשביל שאותו אהוב ייצא גיבור בעייני כולם,
אבל מצד שני היא באמת הייתה צריכה גם להתחשב בך,
כי את החברה הכי טובה שלה,
ולא לשקר לך...
לאחרים בסבבה אבל לא לך"
"יודע מה?!"
"מה נשמה שלי?!"
"אני הולכת לפרק את כל החברות הזאת"
"את בטוחה?!"
"כן,
לדעתי,
כרגע זה הדבר הכי נכון לעשות"
"תראי לדעתי את יכולה לדבר איתה,
ולסלוח לה,
וכך לתת לה עוד הזדמנות,
עם היא תישקר לך עוד פעם תפרקי ת'חברות הזאת ביינכם,
כי לכל אחד/ת מגיע עוד הזדמנות...
ואתן עוד בנות,
והחברות הכי טובות שיש,
בנים זה משהו אחר...
בנים יכולים להסתדר אחד בלי השני,
הם לא מדברים עם החברים שלהם בלי הפסקה ב-ט"ל,
או הולכים אחד לשני בשביל לעזור להם להתארגן ליציאות,
אתן הבנות יותר קשורות אחת לשנייה,
הבנת אותי?"
"צודק"
"אז מה החלטת לעשות?!"
"אמממ...
לתת לה הזדמנות שנייה,
אחרי הבית-ספר אני אקבע איתה,
שתבוא עלי הבייתה ואני אדבר איתה על זה"
"אוקי שיהיה בהצלחה חיים שלי"
"ת' נישמתי"

***************************************************************

תגיבו...
תגובות? 😢
פששש הוא נשמע חכם חחחח
סיפור מושלם!!
תמשיכיי

אוהבת*-*אולוש*-*
דייי איזה חמוד נדבבבבבבבבב 😊
חחחחח אחרי מה שיעל עשתה הוא רוצה שהם לא יפרקו את החברות ביניהן? חחחחח כפרה עליוו
שימי המשךך נשמה


מוואה ענקיתתת
המשך...
נדב נישק אותי בפה,
ובזמן שהיינו עסוקים בעצמיינו,
יעל ונוי שרקו לנו,
התנתקנו וסובבנו ת'פנים שלנו עלייהן,
"נו בנות סיימתן לפטפט?!,
שזה הדבר היחיד שאתן יודעות לעשות?!"
נדב אמר להן וצחק,
נוי הביאה לו מין מכה כזאת על היד,
"מזה היה אמור להיות?,
למה אני טועה?,
אתן לא מדברות בלי הפסקה?"
יעל הסתכלה אליו במבט חולמני כזה וחייכה,
נדב בכלל לא התייחס עלייה,
בטח עדיין היה די בעצבים בגלל כל מה שקרה,
הוא הצמיד אותי עוד יותר חזק עליו,
והיה צלצול להכנס לכיתות,
לי וליעל היו שעתיים חופשיות אבל נדב היה צריך להכנס לכיתה,
הוא נישק אותי בפה,
ואמר לי באוזן,
"מאוהב בך ילדה שלי,
שיהיה בהצלחה,
מקווה שהכל ילך על הצד הטוב ביותר"
חייכתי עליו והוא נכנס לכיתה,
נוי נשארה איתנו כי גם לה היה שיעור חופשי עכשיו,
יצאנו שלושתיינו החוצה,
התיישבנו על הדשא והתחלנו לפטפט ולצחוק על כל נושא שבעולם,
פתאום נוי העלתה ת'עניין הזה של הקשר שלי ושל נדב,
ויעל התחילה להתעצבן וניסתה להעביר נושא,
לא הבנתי מה קרה לה,
למה היא מתעצבנת?!,
הרי היא מאוהבת בעומר שלה לא?!,
שבגללו היא שיקרה לי!!!,
אבל החלטתי כבר,
כמו שאמרתי לנדב,
לתת לה הזדמנות שנייה,
איזה בנאדם מתוק הוא חבל"ז,
אחרי כל מה שהיא עשתה הוא עוד אומר לי שכדי לי לתת לה הזדמנות שנייה,
מאוהבת בילד הזה,
הוא מושלם!!!,
יעל התחילה לדבר על עומר...
ונוי לא ממש הכירה את עומר,
אז היא שאלה אותה מיזה,
והם דיברו בינהם,
אני הראש שלי היה בעננים,
חשבתי על נדב,
החיים שלי,
אשר יושב כרגע בכיתה שלו ולומד,
היום עבר מאוד מהר,
קבעתי עם יעל שאנחנו הולכות עלי אחרי הבית-ספר,
כי אני צריכה לדבר איתה דחוף,
וכך זה היה...
נדב נסע לדירה שלו,
אני ויעל הגענו לבית שלי,
נכנסנו לחדר שלי,
סגרתי ת'דלת והתיישבתי על המיטה שלי,
והיא התיישבה ליידי,
"כן נישמתי?!,
על מה רצית לדבר איתי בכזאת דחיפות?!"
החלטתי שאני הולכת ישר ולעניין,
ולא בסיבובים,
"למה שיקרת לי?!"
"בקשר למה?!"
"די לשחק אותה"
"על מה את מדברת?!,
אני באמת לא יודעת"
איך היא יכולה לשקר לי כך?!,
היא עוד הסתכלה לי בעיניים ואמרה לי זאת!!!,
איך?!,
"בקשר לעומר ולשחר"
"מה בדיוק?!"
"מה פתאום שחכת עכשיו?!,
מה קרה?!"
"אה זה..."
"מה את עושה צחוק או מה?!"
עכשיו באמת התעצבנתי,
קמתי מהמיטה שלי,
כי הרגשתי שעם אני אמשיך לשבת ליידה אני אחנוק אותהההה,
איך היא!!!,
החברה הכי טובה שלי יכולה לשקר לי,
ועוד באותו הזמן להסתכל לי בעיניים!!!!,
איך?!

****************************************************************

תגיבו ב'
המשך דחוף
😢 נראה לי שהיא מאוהבת בנדב
המשך...
"מצטערת,
אבל הייתי חייבת"
"מה חייבת?!,
מה את ממשיכה לשקר לי עכשיו?!,
איך את מעזה?!,
הרי אני החברה הכי טובה שלך!!!,
איך?!"
"אני מצטערת..."
"אני רוצה לשמוע ממך את כל האמת"
לא אמרתי לה שאני כבר יודעת את כל האמת...
במפורט,
כי רציתי לבדוק אותה...
עם היא תמשיך לשקר לי עכשיו או לא,
"עומר לא מסתובב עם אולרים,
פשוט הוא ונדב רבו פעם אחד,
ריב גדול,
ונדב ניצח אותו,
אז התעצבנתי ורציתי להוכיח לך ולנדב שעומר יותר טוב ממנו,
ויכול לחסל אותו רק עם הוא ירצה"
"כן?!,
אוקי...
ולמה עשית את זה?!,
כאילו למה ניסית להוציא את עומר יותר טוב מנדב?!"
"כי אני מאוהבת בעומר..."
"אוקי,
ומה שחר קשור לכל זה?!"
"שחר גם היה די בעצבים על נדב ועלייך,
כי הוא מאשים אותך בריב שהיה בינהם,
אז אני הוא ועומר החלטנו להמציא את כל זה,
וגם לבסוף כאילו ששחר התחרט,
בגלל המצפון שלו,
אבל ת'אמת הם עדיין רוצים לפגוע בנדב,
אבל אמרו שכאילו התחרטו בשביל שנדב לא יהיה מוכן לזה,
וכך לא יהיו לו את האמצעים להגן על עצמו"
"ולמה המצאת שעומר מאוהב בי?!"
"סתם...
בשביל שכל הדברים האלה יתאימו אחד לשני,
ושלא תעלי על זה שכל זה בעצם שקר אחד גדול"
"למה התעצבנת כשנוי העלתה ת'נושא של נדב ושלי,
כאילו ת'קשר שלי עם נדב?!,
ועוד הסתכלת על נדב במבט חולמני כזה?!,
את מאוהבת בו?!"
"לא..."
יעל פזלה הצידה,
בשביל לא להיתקל במבט שלי,
"את יודעת שאני ידעתי את האמת?!,
במפורט"
היא ישר קפצה בבהלה כזה,
"מאיפה?!"
"נדב סיפר לי הכל,
ועזר לי להבין איזה "חברה" יש לי,
ותגידי לחברים שלך,
שעם הם יעזו עוד פעם לעשות משהו נגד נדב או נגדי,
יהיה להם עסק,
לא איתי ולא עם נדב,
אלה עם המשטרה,
ונוסף לכל נדב בעצמו שכנע אותי לתת לך הזדמנות שניה,
למרות כל מה שעשית לו ושיקרת לי,
ואת צריכה להודות לו על זה,
כי הוא מלאך,
שלמרות הכל עוד שכנע אותי לא לקרוע ת'חברות שלנו כך סתם,
אלה לתת לך הזדמנות שנייה,
אבל עכשיו כשאני חושבת על זה,
למרות כל מה שהוא אמר לי,
אני לא רוצה להיות יותר חברה שלך,
כי קלטתי שאת החברה הכי מגעילה שיש בעולם הזה,
אשר עוד החשבתי אותך לחברה הכי טובה שלי,
בזמן שאת יזמת נגדי ונגד החבר שלי כל מיני דברים,
ב' ממך תלכי"
יעל קמה מהמיטה שלי,
הלכה לכיוון הדלת של החדר שלי,
פתחה ת'דלת,
ואחרי כמה דקות שמעתי איך הדלת היציאה נפתחת ונסגרת,
סגרתי ת'דלת של החדר שלי,
נשכבתי על המיטה שלי והתחלתי לבכות,
כל כך כאב לי הלב,
ונוסף לכל הייתי עדיין בשוק ובהלם,
לא האמנתי שהחברה הכי טובה שלי עשתה לי כזה דבר

*******************************************************************

תגיבו ב'
מ=ה=מ=םםםםם !!!!
ניראה לי שיעל אוהבת את נדב......... 😢
שימי המשךך נשמתי


מוואה ענקיתתת
איזה זבלללבלה היא !
המשך
המשך...
בזמן שהדמעות המשיכו לרדת מתוך עייני,
שמעתי ת'צלצול של הפ"ל שלי,
לקחתי ת'פ"ל ועניתי,
לפי הקול שמעו שבכיתי,
"הלאו"
"שובל יפה שלי נו מה ניסגר?!,
מה בכית?!"
"כן...
כלום,
לא יכולתי להמשיך להיות חברה שלה אחרי כל מה ששמעתי,
ועד עכשיו אני בהלם ובשוק,
מהבחירה הגרועה שהייתה לי"
"בא לך שאני אקפוץ עלייך,
ותספרי לי הכל?!,
תשפכי את כל מה שיושב לך על הלב,
אסור לשמור דברים בלב,
רוצה?"
"כן חיים שלי,
ת',
אוהבת אותך מושלם שלי"
"אין בעד מה מושלמת שלי,
מאוהב בך,
ביי יפה שלי"
נדב ניתק ואחר כך אני ניתקתי,
כל החדר היה מבולגן,
אז סידרתי אותו קצת,
שטפתי ת'פנים במים קפואים,
נרגעתי קצת,
הכנתי לנו קצת נישנושים ושתייה קרה,
שמתי הכל בסלון

****************************************************************

תגיבו ב'
מ-ו-ש-ל-םםםםם
שימי המשךךך


מוואה ענקיתתת 😛

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך