|
|
|
יואווווו כמה זמן לא הייתי פההההההה
איזה סיפוררר מושלםםםםםם
המשךךךך דאחוףףף
איזה חמודיםםם
וואי איזה בובים...
חבל שהפרידו הקנאים 😢
סיפור מהמם יפתי..
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
במציאות הפרידו בייני לביינו,
אבל בסיפור אני אשאיר אותם בייחד 😉,
ת' מתוקות שלי
המשך...
התנתקתי ממנו וקמתי,
נדב הסתכל עלי מבולבל,
"מה קרה?"
"נתנשק אחר כך חרמן יקר שלי,
עכשיו יש לנו דברים אחרים לעשות..."
"מה?,
הרי אמרת שאני אפצה אותך גם עכשיו,
אז זה מה שעשיתי"
"לא לזה הכוונה ראש כחול מושלם שלי"
"אז למה?!"
נדב באמת לא הבין על מה אני מדברת,
"אני רוצה..."
"רוצה מה?..."
"אותך!!!"
נדב צחק,
"אני שלך יפתי,
עכשיו בואי לפה"
הוא משך אותי בגופיה,
והפיל אותי על הפופ,
"עכשיו תיהיה קצת בשקט אני עסוק"
הוא חייך עלי,
קירב ת'שפתיים שלו לשפתיים שלי,
ונישק אותי נשיקה צרפתית,
אחחחחח....
אין אליו ועל הנשיקות שלו!!!,
עם היה תחרות מי הנשקן הכי טוב,
הוא היה מקבל מקום 1,
פתאום נשמע צלצול ה-פ"ל שלו,
הוא לא רצה לענות,
אבל בסוף ענה...
"הלאו"
"נדב?"
"מדבר,
מיזה?"
"עומר"
"עומר אחי מה המצב?"
"וואלה מצוין,
תגיד בא לך לקפוץ עכשיו לטרמינל?"
"אחי אני עסוק כרגע"
נדב חייך עלי,
"פליז,
תעשה טובה תבוא,
אתה כרגע עם שובל?"
"כן אחי,
אבל אני חוזר ואומר,
אני עסוק כרגע"
"תקשיב חבר שלי וחברה שלו נסעו,
עכשיו אני ויעל פה לבד,
ואנחנו במתח הסטרי,
שתיינו שותקים,
אני חייב שמישהו יעזור לנו"
"מה אתה רוצה שאני אעמוד שם ליידכם ואחזיק לכם ת'נר,
בנאדם נפלת על כל השכל אה?!"
"לא...
תביא את שובל,
שתעזור לי עם יעל,
ואתה תבוא איתה"
"יאללה שיגעת לי ת'שכל כבר,
עוד מעת אנחנו באים"
"הצלת אותי,
ת' אחי"
"אין בעד מה,
ביי אחי"
"ביי"
נדב ניתק,
ואמר לי על כל השיחה הזאת,
ישר התארגנו ונסענו לטרמינל,
איך שהגענו,
ראיתי את יעל יושבת לבד בצד,
ישר רצתי עלייה ונדב אחרי,
"יעל?!,
איפה עומר?!,
מה קרה?!,
מה הלך פה?!"
רק אז ראיתי שהעיניים שלה נפוחות מדמעות,
"הוא הלך..."
"מזאת אומרת הלך?!,
מה את עושה צחוק או מה?!"
נדב התערב...
"לא רציני,
הוא התקשר עליך ל-פ"ל,
אמר לי שהוא צריך ללכת דחוף,
ולפני שבכלל הספקתי להגיד משהו הוא נעלם"
****************************************************************
תגיבו...
לא הבנתייי מה קרהההה המשךךך דאחוףףףףףףף
אמאא מה קרה כבר..
סיפור מהמם ביותר!!
תמשיכיי
אוהבת*-*אולוש*-*
יאאאאא
אאיזה רע עומר!!
הודיה בובהה אל תעשי סוף טוב!!
אני רוצה לדעת מה באאמת קרה ואיך הפרידו בינכם!!
כל הסיפורים פה זה עם סוף טוב.. 😊
לשם שינויי יש ססיפור אמיתי שהוא עם סוף לא טובב..!!
בקשה אל תשני!!
אגב..
הוא באמת היה הראשון שלך?!!
אוהבתתת
בתאלוששששש
בתאלו'ש:
כן,
היינו בני 15,
זה היה בכיתה י',
אוקי 😉
*******************
אולה:
ת' נישמתי
********************************
המשך...
יעל חיבקה אותי בכל הכוח,
"נמאס לי!!!"
"חיים שלי הכל יהיה בסדר,
אני פה איתך,
ותמיד יהיה איתך,
אל תדאגי,
נטפל כבר במניאק הזה"
"נכון אמרתי לך שהוא מוצא חן בעייני?"
"כן"
"שיקרתי,
אני מאוהבת בו,
ובגלל זה הסכמתי לצאת איתו,
עם החבר שלו והחברה של החבר שלו"
הסתובבתי והסתכלתי על נדב,
הוא הלך מצד לצד בעצבים,
אחר כך התקרב על יעל,
"לגבי עומר אני כבר אקרע לו ת'אמא של הצורה שלו,
את אל תדאגי,
נראה לי אני כבר יודע למה לעזאזל הוא עשה את זה,
אני כבר אטפל בו,
הוא לא יעז לעשות לך או לאף אחת אחרת את זה שוב!!!!!!"
נבהלתי,
לא רציתי שנדב יסתבך עכשיו,
אבל לפי הפנים שלו ראיתי שהוא לא מוכן לרדת מהעניין הזה כל כך בקלות,
ויהיה מאוד קשה לנסות לשכנע אותו,
הסתובבתי בחזרה על יעל,
"שובל?"
"כן חיים שלי?"
"אני יכולה לדבר איתך רגע בצד?"
הסתכלתי על נדב בשביל לקבל ממנו אישור והוא הנהן לי עם הראש,
אני ויעל הלכנו לצד,
ונדב בנתיים הזמין לעצמו בירה,
"שובל?"
"כן נישמתי?"
"מה נראה לך נדב הולך לעשות לו?"
"להכות אותו,
ומגיע לטמבל הזה!!!,
שילמד מזה להתעסק איתך!!!"
"אבל...
עומר הוא לא מהאלה שיושבים בשקט,
הוא תמיד מסתובב עם אולרים וכאלה,
ונדב איך שאני רואה לא...
אני מפחדת שבגללי יקרה משהו לנדב"
"לא יקרה לו כלום,
אני אבקש ממנו שלא יעשה כלום,
למרות שדווקא מגיע לעומר הזה כמה מכות הגונות!!!!"
"ועם הוא לא יקשיב לך?!"
"אני אשכנע אותו"
בנתיים נדב סיים לשתות ת'בירה שהוא הזמין,
וקרא לנו,
"בנות,
נו שנים אתן מדברות שם?!,
יש לי עוד דברים לעשות היום...
יאללה בואו כבר,
תדברו אחר כך"
הלכנו על נדב,
נכנסנו למכונית,
אני ונדב מקדימה,
ויעל מאחורה,
אני ונדב חגרנו חגורות בטיחות,
סגרנו כולנו ת'דלתות,
נדב התניע ת'מכונית ויצאנו לדרך,
"יעל אני אקפיץ אותך לבית שלך ואז את שובל ואחר כך אני נוסע לסגור חשבונות עם עומר אוקי?!,
נראה לי אני יודע לאן הוא נעלם..."
יעל לא ידעה מה לעשות ורק הנהנה עם הראש,
הגענו לבית של יעל,
היא ירדה,
והמשכנו לנסוע לבית שלי,
"נדב ב' ממך אל תעשה כלום,
אני לא רוצה שיקרה לך משהו"
"תקשיבי אני לא ילד קטן,
ויודע מצוין מה אני הולך לעשות,
וכנ"ל יודע לשמור על עצמי,
אז תרגעי,
אני אוהב אותך,
ב' ממך די,
הכלב הזה לא יעשה את זה יותר לאף אחת"
"תקשיב יעל אמרה שהוא תמיד מסתובב עם אולרים וכאלה,
ואתה לא,
אל תעשה כלום,
תנסע הבייתה,
אני אנסע איתך,
תעשה מקלחת קפואה וזהו,
אל תנסע על עומר,
זה יותר מידי מסוכן"
"די,
עוד מעת אנחנו מגיעים לבית שלך,
את עולה הבייתה וישר הולכת לישון!!!,
לי אל תדאגי,
אני אסתדר"
"אבל..."
"שום אבל,
אני מטורף עלייך ולא רוצה שאת תדאגי לי!!!,
אני מספיק יודע לדאוג לעצמי"
******************************************************************
תגיבו...
רק שלא יקרה לו כלוםםםםם
סיפור מ-ה-מ-ם!!!!
תמשיכיייי
אוהבת*-*אולוש*-*
יואווו פליז שלא יקרה לו כלוםםםם....... 😢
סיפור מדהיםם!!
שימי המשך מאמי
מוואה ענקיתתת
המשך...
הסתכלתי מבעד החלון והדמעות התחילו לנזול מתוך עייני,
לא הצלחתי לשלוט בזה,
הגענו לבית שלי,
נדב לקח לי ת'יד,
אני הסתובבתי עליו,
"נשבע לך אין לך מה לדאוג,
אני יודע לשמור על עצמי,
אל תפחדי,
הכל יהיה בסדר,
אני מאוהב בך,
ב' אל תבכי,
זה שובר לי ת'לב"
"אני לא יכולה אתה לא מבין או מה?!,
מה כל כך קשה לקלוט את זה?!,
מה עובר אליך?!,
צא מזה די!!!,
חלאס לשחק אותה מאצ'ו,
די כבר!!!!!,
עם אתה אוהב אותי כמו שאתה אומר לי,
אז אל תעשה את זה!!!,
זה יהיה המבחן שלך,
עם אתה נוסע עליו תשכח אותי,
עם אתה נוסע הבייתה ושוכח מכל העניין הזה אני אבין שאתה באמת אוהב אותי ולא סתם אומר לי את זה,
החלטה שלך"
לקחתי ת'תיק שלי,
פתחתי ת'דלת ויצאתי מהמכונית,
סגרתי אחרי ת'דלת ורצתי לדירה של ההורים שלי,
נדב רץ אחרי,
נעלתי ת'דלת של הדירה של ההורים שלי,
התיישבתי על הריצפה צמוד לדלת היציאה,
ושמעתי את נדב דופק בכל הכוח בדלת היציאה של הדירה של ההורים שלי,
"אני מתחנן בפנייך תפתחי ת'דלת!!!!!!,
אני נשבע לך שאני לא אעשה כלום,
רק תפתחי ת'דלת כברררררר"
לא הצלחתי להוציא הגה מהפה,
המשכתי לבכות,
והדמעות רק הצתברו יותר ויותר
********************************************************************
תגיבו...
מושלם!!!!
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
מ=ו=ש=ל=ם 😛
מ-ה-מ-ם 😁
מ*ד*ה*י*ם 😂
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת
איזה סיפוררר מהמםםםםםם
יואו ואיזה מסכנהההה
תמשיכיי דאחוףף
ת' מתוקות שלי 😉
המשך...
רק אחרי כמה דקות הצלחתי להוציא כמה מילים מהפה שלי,
כי לא יכולתי לשמוע יותר ת'קול שלו,
כאב לי הראש בטירוף,
רק רציתי שיהיה קצת שקט,
"נדב ב' ממך תלך,
תלך תעשה מה שאתה רוצה!!!,
אני כבר אמרתי לך את כל מה שרציתי לאמר,
עם אתה הולך לחפש את עומר תשכח אותי,
עם אתה הולך הבייתה אז תתקשר עלי ל-פ"ל מהבית שלך,
אני מכירה ת'מ"ס ט"ל בבית שלך בעל פה,
ולפי זה אני אדע עם אתה באמת בבית או לא,
תלך,
תעזוב אותי בשקט,
מתפוצץ לי הראש כבר,
נמאס ליייייי"
"שובל אני עוד פעם מצטער,
אני מאוהב בך!!!!!!"
לא יכולתי יותר לענות לו,
המשכתי לשבת לייד הדלת של היציאה,
ושמעתי ת'צעדים של נדב אשר התרחקו לאט לאט מהדלת של הבית שלי,
ובין לבין שמעתי אותו בוכה,
כאב לי הלב,
הראש,
רציתי למות,
פשוט נמאס לי!!!,
מה הוא משחק לי אותה עכשיו,
חולה נפש!!!!!!,
עם הוא באמת ילך ויחפש את עומר אני יהיה חייבת לשכוח אותו,
כי על זה אני לא אסלח לו בחיים,
הכל תלוי בו עכשיו,
קמתי לאט לאט מהריצפה,
התפשטתי ונכנסתי להתקלח,
המים הקפואים זלגו על גופי הערום,
והדמעות המשיכו לרדת,
אחרי כמה דקות יצאתי מהמקלחת,
סגרתי ת'מים הקפואים,
התכסתי במגבת,
הלכתי לחדר שלי,
לבשתי מכנס קצר וגופיה,
נשכבתי על המיטה שלי,
התכסתי בשמיכה ונרדמתי,
בבוקר קמתי עם עיניים נפוכות ואדומות מדמעות,
הסתכלתי על הצג של ה-פ"ל בשביל לראות עם הוא התקשר כמו שקבענו,
וראיתי...
*******************************************************************
תגיבו...
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|