|
|
|
אחלההה סיפורררר
ממש ממש ממש יפההה
קראתי עכשיו הכללל..
בבקשה המשךךךך המשךךךך המשךךךךךךךךךךךך
QUOTE (Yuval3 @ 10/03/2005) אחלההה סיפורררר
ממש ממש ממש יפההה
קראתי עכשיו הכללל..
בבקשה המשךךךך המשךךךך המשךךךךךךךךךךךך
ת' נישמתי,
ועוד מעת יהיה המשך...
אני מחכה לעוד תגובות 😉
המממממממממששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😁
המשך...
"שחר תקלוט אחד ולתמיד שאני ושובל חברים!!!!!,
ותרגע כבר!!!!,
אתה כמו תינוק שלא מקבל את מה שהוא רוצה ומתחיל להתבכיין,
עד שלא נותנים לו את מה שהוא רצה"
"נדב אחי נדפק לך השכל אה?!,
היא לא בשבילך,
סתכל רגע על כל הכוסיות והפצצות האלו שרודפות אחריך,
ורוצות אותך,
אתה הורס אותן,
אתה יכול לעשות מה שבא לך,
לשכב איתן ולזרוק,
ונוסף לכל הן מקובלות!!!!"
"זה לא מעניין אותי אתה לא מבין?!,
אני רוצה את שובל!!!!!!,
היא כוסית, פצצה,
יש לה הכלללל,
כל מה שאני מחפש בבחורה,
היא מושלמת!!!,
אני מאוהב בה,
וזה שהיא לא מקובלת זה כבר פרט שלולי,
זה לא חשוב..."
"לא חשוב?!,
אתה אומר את זה?!,
אתה?!,
שכל החיים שלך חיפשת בבחורות רק דבר אחד?!,
אתה שבחיים לא תצא עם מישהי חנונית?!,
מישהי לא מקובלת?!,
בגלל הסיבה הזאת!!!!!!,
גם עם היא כוסית, פצצה,
ולפי מה שאתה אומר מושלמת?!,
תרד כבר מהענן הזה שאליו אתה נמצאאאאאאאא,
תבין שהיא לא בשבילך!!!!,
יש עוד הרבה בנות שפי אלף שוות יותר ממנה,
ונוסף לכל מקובלות,
שבשבילך זה היה הדבר היחיד שהכי חשוב!!!!!"
"א. תפסיק לקרוא לי אחי,
כי החברות הזאת נגמרה פה!!!!
ב. היא בשבילי האחת והיחידה!!!!,
אף אחת אחרת לא מעניינת אותי,
רק אותה אני רוצה,
היא החיים שלי,
היא כל מה שאני רוצה,
היא הדבר היחיד שאני חולם אליו וחושב אליו 24 שעות ביממה,
כל מה שאני עושה זה בשבילה ולמענה"
"הבנתי אותך,
אז לך עלייה...
על המלכה שלך...
על "החיים שלך",
בה ביי,
חנון"
"תקשיב לי י'אידיוט,
א. אני לא חנון,
ממש לא
ב. שחכת מי שעזר לך להיות מה שאתה היום?!,
בלעדי היית נשאר שם..
במעמד של החנונים,
במעמד שבלעדי אף אחת אפילו לא הייתה מסתכלת אליך...
אז תחשוב פעמיים לפני שאתה אומר משהו או עושה,
עם אתה לא רוצה לחזור למעמד שבו היית לפני שעזרתי לך להיות מקובל"
שחר ישר השתקק,
ונדב יצא מהכיתה שלו,
ישר קפצתי אליו וחיבקתי אותו,
הוא השתחרר מהחיבוק שלי,
"מה קרה?"
"כלום יפה שלי,
רבתי עכשיו עם שחר,
ואני די בעצבים כרגע,
איך אבר עלייך השיעור?!,
המורה אמרה משהו?!"
"כן אבל זה לא חשוב,
כל השיעור הזה חשבתי אליך,
אני כל כך אוהבת אותך חיים שלי,
אתה בשבילי הכל,
שום דבר אחר גם לא מעניין אותי"
"גם את בשבילי יפה שלי,
בואי,
נלך לשבת איפשהו,
אני חייב לנשום אוויר צח,
לפני שאני אחנק פה עכשיו"
יצאנו מחובקים החוצה,
התיישבנו על הספסל בחוץ,
"תגידי את עושה משהו אחרי הבית-ספר,
תיכננת כבר משהו?"
"לא חיים שלי,
למה?"
"רציתי שתבואי אליי היום אחרי הבית-ספר,
בשביל שאמא שלי תראה ת'חברה הדוגמנית שלי"
******************************************************************
תגיבו...
יאאא איזה מאמי נדב....
סיפור מושלםם!!
המשך דחווףף!!
אוהבת המונים שלי!
המשך...
"בכיף חיים שלי,
איפה נפגש?"
"אני אבוא לכיתה שלך אוקי?!,
דרך אגב באיזה שעה את מסיימת היום?!"
"13:20 חיים שלי,
ואתה?!"
"גם,
בסוף השיעור האחרון אני אבוא עלייך לכיתה,
אל תברחי לי"
חייכתי עליו,
והוא התקרב עלי עוד יותר,
קירב ת'שפתיים שלו לשפתיים שלי,
וכך התנשקנו נשיקה צרפתית מושלמת כמו שאר הנשיקות שהיו לנו,
עד שנשמע הצלצול להכנס לכיתות,
התנתקנו וחזרנו מחובקים לשיכבה שלנו,
נפרדנו בנשיקה על הפה,
והלכנו לכיתות שלנו,
הוא לכיתה שלו ואני לשלי,
המורה עדיין לא הגיע,
ויעל הייתה עסוקה בלדבר עם איזה אחד מהכיתה שלנו,
"אז קבענו?!"
הוא אמר לה,
"כן,
תבוא לאסוף אותי ב-19:00?!"
"בכיף"
הוא נישק אותה בלחי וחזר למקום שלו,
אני נשארתי עם פה פעור,
מה היא כבר תיכננה בלי להגיד לחברה הכי טובה שלה?!,
מה הולך פה?!,
היא מתכננת דברים ולא אומרת לי כלום?!,
התיישבתי מהר ליידה ,
טפסתי אותה ביד,
"יעל?,
מה כבר פיספסתי?!"
הראש שלה היה בעננים בטח,
כי היא אפילו לא הקשיבה לי!!!!,
טירטרתי אותה ורק אז היא ענתה לי,
"אה?!"
"יעל?!"
"מה נישמתי?!"
"מזה מה נישמתי?!,
מה את עושה צחוק או מה?!"
"מה קרה יפה שלי?!"
"מה כבר תיכננת בלעדי?!"
"אה זה..."
"כן זה!!!"
"חיים שלי מה את מתעצבנת...
היית עם נדב,
ואני קבעתי עם עומר,
מה אסור?!,
הוא מוצא חן בעייני...
רק אל תגידי לו כלום על זה..."
"יעל?!,
מה מוצא חן בעייניך?!,
ולא סיפרת לי על זה כלום?!,
רק עכשיו כששאלתי אותך?!"
"אני מצטערת חיים שלי...
אבל בזמן האחרון הדבר היחיד שמעניין אותך זה אהובך...
עם שחכת גם לי יש חיים"
"אני מצטערת יפה שלי,
שחכתי ממך לגמרי,
הייתי באמת עסוקה רוב הזמן בנדב,
אני אוהבת אותך ומצטערת עוד פעם,
עכשיו ספרי לי מה קבעתם,
באיזה שעה כבר הבנתי...
19:00,
מאיפה הוא בא לאסוף אותך?!,
לאן אתם נוסעים?!"
"לטרמינל,
הוא בא לאסוף אותי עם עוד כמה חבר'ה,
אני הוא,
חבר שלו וחברה של החבר שלו"
"וואייייי,
אני באה עלייך היום ב:18:00 ונעשה ממך דוגמנית,
למרות שאת כבר דוגמנית...
אבל גם דוגמניות צריכות להתגנדר לא?!"
"אין עלייך,
מתה עלייך"
יעל חיבקה אותי ואני אותה,
המורה הגיעה,
התנתקנו מהחיבוק,
היום אבר מאוד מהר,
בסוף השיעור האחרון,
בדיוק בצלצול לצאת להפסקה,
ואצליינו ללכת הביתה,
כמו שקבענו נדב בא עם התיק שלו על הכתף,
המורה עדיין הייתה בכיתה,
אבל כיוון שהיה צלצול הוא יכל להכנס...
כי היא בעצמה התכוננה לצאת,
"נדב,
נראה לי טעית בכיתה..."
"לא,
זה בסדר באתי לאסוף ת'חברה שלי"
חייכתי עליו והוא שלך לי נשיקה באוויר,
המורה לא הבינה למי הוא שלח ת'נשיקה הזאת,
ושאלה אותו איך קוראים לחברה שלו,
והוא חייך ואמר,
"שובל"
"וואי מזל"ט בהצלחה לכם"
"ת' המורה"
"אין בעד מה"
המורה חייכה עליו,
חיבקה אותו ויצאה מהכיתה עם התיק שלה,
אני הכנסתי הכל לתיק שלי נפרדתי מיעל בנשיקה על הלחי,
ויצאנו אני ונדב מחובקים,
הגענו למכונית שלו,
פתחנו ת'דלתות,
התיישבנו במכונית ואחר כך סגרנו ת'דלתות,
שמנו חגורות בטיחות,
הוא התניע ת'מכונית וזזנו,
"חיים שלי בוא נעלה עלי לפני שנינסע עליך,
אני צריכה להחליף בגדים"
*************************************************************
תגיבו...
את לא צריכה תגובות בשביל לדעת שיש לך סיפוור פשוט מדהיםםםםם!!
אוהבתת אותךך פוללל
ושימי המשך!!
בתאלוששששש
נ.ב..
מה עם דורון וחברה שלו?!!
בתאלושש
בתאלו'ש חיים צ'ווים צ'לי,
ת' יפתי,
אבל בכול זאת הרבה תגובות זה מעודד,
ובקושי מגיבים 😢 ,
איך שזה נראה מצוין!!!!,
שונאת אותוווווווווווווווווווווווו 😢 ,
ואני אותך בובה שלי,
עוד מעת אני אכתוב המשך
המשך...
"בשביל?"
"מה אני אופיע בבית שלך עם חולצת תלבושת אחידה?,
זה מגעיל"
"יפה שלי אני תמיד מופיע בבית שלי עם חולצת תלבושת אחידה,
וגם אח שלי הקטן,
יאללה את כוסיתתתתתת,
לא משנה עם מה"
"חחחחח בטח באת להגיד בערום"
"בערום?!,
אהמ...."
"אהמ...?,
למה הכוונה חיים שלי?"
"עזבי לא משנה כוסית שלי,
בואי ננסע עלייך,
תחליפי בגדים ונינסע אליי"
"אוקי,
רואה למה אני אוהבת אותך?!,
כי אתה מושלםםםםםם"
"נו הגזמת..."
"וואלה לא"
חיבקתי אותו והצמדתי לו נשיקה בפה,
"איייי יש פה מישהו שלא רואה מה הולך על הכביש,
את מוציאה אותי מדעתי,
אני לא שפוי בגללך,
נתנשק אצלך,
תתאפקי קצת,
אני שלך ורק שלך...
לא בורח לך..."
חייכתי עליו והתנתקתי ממנו,
והוא חייך עלי,
"ילדה טובה שלי את,
נזירה על ממש"
"אייי הגזמת מותק"
אמרתי לו בטון רם וציחקקתי,
והוא כמו תמיד,
המשיך לחייך,
"צוחק בובה מושלמת שלי,
דוגמנית הבית שלי"
"אין אליך"
"ת' ת' ת',
הגענו"
לא שמתי לב בכלל שכבר הגענו לבית שלי,
היה חסר רק לחנות ת'מכונית וזהו,
נדב חנה ת'מכונית יצאנו,
וסגרנו את כל הדלתות,
עלינו עלי הבייתה,
אמא שלי,אחותי והאחיין שלי היו בבית שלי בסלון,
כולם הסתכלו עלי ועל נדב,
ואז אמרתי,
"תכירו,
זה החבר החדש שלי,
אהוב ליבי המושלם"
אמא שלי ישר קמה,
נדב לחץ ת'יד של אמא שלי,
"נעים מאוד"
"נעים גם לי"
היא חייכה עליו וכנ"ל אחותי הגדולה,
"אמא אני עפה להחליף בגדים ואז אנחנו נוסעים לבית שלו,
הוא רוצה שאמא שלו תכיר אותי,
אוקי?"
"בכיף מאמי,
דרך אגב מזל"ט,
שיהיה לכם בהצלחה"
היא חיבקה את שתיינו בייחד,
ונישקה אותי בלחי,
"אפשר גם לתת לו נשיקה או את לא מסכימה שינשקו את החבר שלך בלחי?"
אמא שלי שאלה אותי ונדב חיבק אותי והצמיד אותי עליו,
"אין בעיה"
אמא שלי נישקה את נדב בלחי,
אחר כך היא הביאה כל מיני פיצוחים ושתייה,
בשביל נדב,
בזמן שאני אחליף בגדים,
שיוכל משהו וישתה,
נדב התיישב בספה,
ואני הלכתי לחדר שלי להחליף בגדים,
סגרתי ת'דלת בחדר שלי ופתחתי ת'ארון,
'מה לעזאזל אני אלבש?!,
יותר מידי חשוף זה לא יפה...
וגם יותר מידי סגור זה לא יפה...
צריך ללבוש משהו באמצע'
שפכתי את כל הבגדים שהיו בארון על המיטה שלי,
והתחלתי לבחור,
בנתיים שמעתי את נדב משחק עם האחיין שלי בסלון,
'איזה מתוק,
מתה על הבנאדם הזה,
אין אליו',
בסוף בחרתי מכנס ג'ינס,
גזרה הכי נמוכה שיש,
משופשף והולך צמוד מלמעלה,
ולמטה זה מתרחב כזה,
משהו פצצה,
וגופיה שחורה,
עם חגורה שחורה,
החלפתי בגדים,
לבשתי ת'קפקפים השחורים שלי על העקב השפיץ הגבוהה,
ונראתי פצצה משהו לא מהעולם הזה,
לקחתי ת'תיק השחור הקטן שלי,
שמתי בו ת'פ"ל שלי,
משקפיי שמש,
ארנק,
ומפתחות של הבית,
יצאתי מהחדר לכיוון הסלון וכולם שרקו לי,
"כוסיתתתתתת"
הסמקתי כהוגן,
נדב קם,
אמר לאמא שלי ת' על הפיצוחים והשתייה,
וגם להתראות,
ויצאנו מהבית שלי,
הלכנו לכיוון המכונית מחובקים,
פתחנו ת'דלתות,
נכנסנו למכונית וסגרנו ת'דלתות,
שמנו ת'חגורות בטיחות,
נדב התניע ת'מכונית וזזנו,
"תגידי אמרתי לך פעם שאת כוסיתתתתת?!"
******************************************************************
תגיבו...
אייי זה כזה יפההההההה
מושלם כמו תמיד!!
ואל תהיי עצובה בגלל הדורון המפגרון הזה!!
חיחיחחי
בתאלושששש
בתאלו'ש כפרה עלייך הרגת אותי עכשיו,
עם ה"מפגרון" חחחחחחחח,
אין עלייך יפתי מוווווואההההההההה,
לאב יו,
עוד מעת יהיה המשך 😉 ,
ת' יפתי 😁
אנשים עוד תגובות יתקבלו בשימחה 😉
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|