|
|
|
המשך...
"אתה לא קולט או מה?!,
היינו החברות הכי טובות!!!!!!!!!,
אני לא יכולה לא לרחם עלייהההההההה,
ועוד אחרי מה שתכננת שם,
למרות שלא אמרת לי כלום,
אני לא יכולה לשמוח בזמן שאתה תפגע בחברה הכי טובה שלי לשעבר"
"אני לא מבין אותך כבר"
"אז אל תבין"
ניסיתי להרים את יעל אבל לא הצלחתי,
נדב בא והרים אותה,
לקחנו אותה לאחות,
"מה קרה לה?!"
שאלתי את האחות,
בזמן שנדב השכיב אותה על המיטה שהייתה שם ונעמד ליידי,
"אולי זה מלחץ"
"לחץ?!"
"כן...
יש הרבה סיבות"
היא השפריצה על יעל קצת מים על הפנים ואחרי כמה דקות יעל פתחה ת'עיניים,
יעל הסתכלה עלי ועל נדב,
ואנחנו עלייה,
היא קמה מהמיטה ויצאה מהחדר של האחות,
טרקה ת'דלת ורצה לכיתה שלי ושלה,
הייתי המומה,
הסתכלתי על האחות,
"ת'"
"אין בעד מה"
גם האחות לא הבינה מה הלך שם..
אבל היא שתקה,
אני ונדב יצאנו מהחדר של האחות,
סגרנו ת'דלת ועלינו לכיוון השיכבה שלנו,
"את יותר מידי תמימה"
הוא אמר לי
***********************************************************
תגיבו ב'...
אני עדיין במתחחחח
המשך!!!!!!!!!!!
איזה כלבה יעל הזאתי!
המשךךךךךךךךךךך
המשך...
"ואתה יותר מידי אדיש"
"אני לא אדיש,
פשוט אני לא כמוך,
את חייה באשליות,
וחושבת שכולם מלאכונים מתוקים,
ואין רוע בעולם הזה...
מאמינה לכולם!!!!!!"
"מה שתגיד יודע מה?!"
התחלתי ללכת יותר מהר,
נכנסתי לכיתה שלי ושל יעל וטרקתי ת'דלת,
יעל ישבה במקום שלה ולא הוציה הגה מהפה,
היום אבר מאוד מהר,
בסוף היום לקחתי ת'תיק שלי ויצאתי מהכיתה,
ירדתי במדרגות,
כשהייתי כבר לייד הקפטריה ראיתי את נדב, חבר שלו ועוד איזה מישהי שנמרחה על נדב,
נדב תקע בי בלי הפסקה מבטים,
והחבר שלו אמר לו,
"עזוב אותה,
אתה לא צריך תינוקת לצדך,
יש הרבה בנות שרוצות אותך,
והן לא תינוקות כמוהה...
הן יודעות איך להשיג את מי שהם רוצים,
והנה יש לך איזה מישהי ממש ליידך"
הוא התכוון לזאת שנמרחה על נדב,
הכלבה הזאת חייכה עליו,
ונדב חייך עלייה חצי חיוך,
"יודע מה?!,
אתה צודק,
אני מאוהב בשובל,
אבל עם היא עד כידי כך סתומה ונותנת לכל אחד/ת להפריד בינינו,
ומגישה להם ת'פרידה הזאת על מגש של זהב,
שתלך לקבנימט,
לא שווה להלחם עלייה"
"סופ סוף נכנס לך שכל לראש"
נדב הסתכל על הכלבה הזאת שנמרחה עליו,
"תגידי בא לך לצאת היום בערב?,
נאכל איזה משהו בדירה שלי+קינוח?"
"וואלה בכיף"
היא חייכה עליו,
והחבר שלו אמר לו,
"סופ סוף חזרת לעצמך..."
שמעתי רק את זה...
וזה כבר הספיק לי,
התחלתי לרוץ,
והדמעות התחילו לרדת מתוך עייני,
רציתי למות,
הגעתי לבית שלי,
רצתי לחדר שלי,
זרקתי ת'תיק שלי בצד על הריצפה,
שמתי ת'קלטת של זוהר ארגוב ז"ל בטייפ,
נשכבתי על המיטה שלי והמשכתי לבכות,
'למה?!,
למה הוא עושה לי את זה?,
למה החיים כל כך קשים?!,
למה אני חייבת לסבול?,
מה נולדתי בשביל לסבול?'
***********************************************************
תגיבו ב'...
יואו מסכנה אבל לא הבנתי מה קרה עם יעלל?
יאאא איזה זבל... שישבקש סליחה ויחזור אליה.. ומהרררר
חחח המשך!!!!!!
המשך...
אחרי כמה דקות שמעתי ת'צלצול של ה-פ"ל שלי,
עניתי,
"הלאו"
"שובל?"
"מיזה?"
"זאת אני יעל"
"מה את רוצה?"
"אני מצטערת"
"על שהרסת לי ת'חיים?!,
כי הרסת לי אותם סופית את יודעת?!,
קיבלת את מה שרצית,
אני ונדב נפרדנו!!!!!,
תהני ממנו"
"לא,
אני קלטתי כמה מפגרת וסתומה הייתי,
אני מאוד מצטערת על מה שקרה"
"את יודעת ה'מצטערת' שלך לא בדיוק עוזרת לי..."
"אני יודעת,
בא לך לצאת לאנשהו היום בערב?!,
בשביל קצת לשכוח מנדב ולפתוח דף חדש?!"
"זה לא יהיה קל,
אבל לכל אחד/ת מגיע הזדמנות שנייה,
אוקי,
לאן נצא?!"
"נראה כבר בהמשך,
באיזה שעה נפגש ואצל מי?"
"תבואי עלי ב:18:00"
"אוקי ביי מאמי"
"ביי"
ניתקתי,
נשכבתי בחזרה על המיטה ונרדמתי,
ב:17:30 קמתי,
לא היה לי כוח לכלום,
אבל גם לא הייתה לי ברירה...
אני חייבת להמשיך בחיים שלי,
עם או בלי נדב!!!
*********************************************************
תגיבו ב'...
אוחח זה פתטי שהיא משלימה עכשיו עם יעל
ומסכנהההה
בהמשך תביני גם למה היא השלימה איתה...
וזה לא בדיוק כי היא רוצה להיות "חברה" שלה...
יאאא מעניין מה יקרה עם נדב....
המשך ומהר!!!!!
אוףף עם הנדב הזה 😢
מהמם!!
תמשיכיייי
אוהבת*-*אולוש*-*
המשך...
כמה שזה דפוק,
אבל החלטתי שאני מגישה לנדב את יעל על מגש של זהב,
כמו שהוא אמר שאני הגשתי לה ת'פרידה שלנו על מגש של זהב,
שיעשה לה מה שהוא רוצה,
התקשרתי לנדב,
שמעתי את אחיו הקטן ברקע,
"מיזה?!"
"שובל,
אתה יכול לקרוא לנדב ב'?"
"וואי הוא ישמח לדבר איתך,
רגע,
נדבבבבבבבבבב!!!!!!!!!!"
הוא הכניס כזאת צרחה שכמעת לא קיבלתי שם התקף לב על המקום,
אחר כך שמעתי ת'קול של נדב עונה לאחיו הקטן,
"אפשר לשאול מיזה אולי?!,
ותפסיק לצרוח הייתי ליידך"
אחר כך הוא ענה לי,
"כן,
מיזה?"
"שובל"
"מה את רוצה?"
"אני צריכה לדבר איתך..."
"את כבר התקשרת לא?!,
אז דברי..."
"יעל עוד מעת מגיעה עלי"
"מזל"ט,
ומה אני אמור לעשות לך עכשיו?!"
"כלום...
רק רציתי שתבוא ותעשה לה מה שרצית לעשות"
"תקשיבי לי,
הקשר בינינו נגמר,
ואת אשמה בזה!!!,
שנתת לסתומה הזאת להפיל אותך בפח,
אני לא יהיה שם תמיד לצידך בשביל להכניס לך קצת שכל לראש,
אז חלאס אוקי?!,
ודרך אגב אני יוצא היום עם איזה מישהי...
אני מציע גם לך לנסות לצאת עם בנים אחרים לשם שינוי..."
"אבל אני לא רוצה אתה לא מבין?!,
השלמתי עם יעל דווקא בשביל שתעשה לה מה שרצית לעשות!!!!!,
וגם קבעתי איתה שהיא תבוא עלי היום ב:18:00 שזה ממש עוד מעת"
"אני אראה כבר,
לא מבטיח כלום,
כי אני לא הולך להלחם על הקשר שהיה לנו לבד"
"אתה לא תלחם אליו לבד..."
"בטוחה?!,
כי לא נראה לי שתתני לי להזיק לחברה הכי טובה שלך.."
הוא אמר ת'מילים האחרונות בזילזול וזה עוד יותר שבר לי ת'לב,
"תעשה מה שאתה רוצה"
"זה כל מה שרצית להגיד לי?!,
עם כן אני חייב לעוף...
לארגן ת'דירה שלי לפני שזאת שאני יוצא איתה היום תבוא עלי"
"כן ביי"
הוא לא אמר לי יותר כלום וניתק,
התיישבתי על הריצפה,
והתחלתי לבכות,
'איך הכל כך נגמר?,
האם הוא באמת אהב אותי כמו שפעם הוא היה אומר?,
איך הוא השתנה כך?,
איך הוא הצליח להיות כזה אדיש כלפי?,
צדקתי...
הוא באמת אדיש!!!!!,
בהגזמותתתתתתת'
**************************************************************
תגיבו ב'...
יאא איזה מניאק הנדב הזה!!
מה הוא לא מבין!??!
היא הייתה החברה הכי טובה שלו!!
איזה זין הוא!!
והוא עוד מתלהב שהוא נפגש עם מישהי!!
בטח הוא ישכב עם הזונה הזאת!!
אאווחחח לא הייתי סולחת לו!!
ומה היא מתקשרת אליו?!@?
מפגרת!
והוא בן זונה!!
שונאת אותו!!
הלוואי שיפול לו הקונדום לאסלה!!
מפגרר!!
הלוואי שיפול מהמרפסת.!
הלוואי שיהיה לו איידס!!
זיןןן אחדדדדדד
המשךךךךךךךך
בתאלושששששש
יאאאאא הוא מעצבן אותי....גררר
המשךךךך!~!~!
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|