המשך...
"הלאו"
"שובל?"
"מדברת,
מיזה?"
שיחקתי אותה כאילו אני לא יודעת...
למרות שמאז ומתמיד ידעתי בעל פה ת'מ"ס פ"ל שלו,
"נדב,
מה קורה מאמי?"
"מצוין מה איתך?"
"הכול טוב,
תגידי בא לך לצאת איתי היום?,
היום יום שישי ואני רוצה שנצא בייחד,
סתם לשבת בטיילת בטבריה,
בא לך?"
"אמממ...
לא יודעת עדיין,
תוכל להתקשר עלי עוד חצי שעה כך..
ואני אחזיר לך תשובה?"
"סבבה ביי"
"ביי"
ניתקתי והוא ניתק,
הסתכלתי על ה-פ"ל לא יודעת מה לעשות,
מצד 1 אני בטוחה שהוא עושה את זה בשביל ההתערבות...
ומצד 2 אני מאוד רוצה לצאת איתו,
מאז ומתמיד זה היה החלום שלי,
לצאת איתו לבד...
החלטתי שאני הולכת על זה,
וביציאה עם הוא ינסה לעשות משהו אני אזהר כמה שיותר,
ולא אתן לו...
אחרי חצי שעה בדיוק הוא התקשר עלי,
"שובל?,
נו החלטת?"
"כן,
אני רוצה לצאת איתך היום"
"אוקי,
באיזה שעה בא לך?"
"20:00"
"סבבה,
מאיפה לאסוף אותך?"
"מהבית-ספר"
"אוקי ביי מאמי"
"ביי"
איך שניתקתי התקשרתי ליעל,
"יעל?!"
"לא זה אח שלה,
שנייה אני אעביר לה"
"סבבה"
אחריי כמה שניות יעל ענתה לי,
"כן?"
"יעלו'ש יפתי נחשי מה?!"
"מה חיים שלי?"
"אני יוצאת היום לבד עם נדב"
"את נורמלית?!,
את יודעת שהוא מנסה לנצח בהתערבות שלו,
ואת עושה לו ת'עבודה יותר קלה,
נדפק לך השכל או מה?!"
"אני אזהר כמה שיותר,
ולא אתן לו לנצח בהתערבות שלו"
"טוב מאחלת לך בהצלחה,
תשמרי על עצמך,
לאן אתם יוצאים?"
"לטיילת בטבריה"
"וואלה?,
באיזה שעה?"
"20:00"
"סבבה ב-19:00 אני אצלך,
נבחר בייחד מה תלבשי היום,
ונארגן אותך גם לגבי האיפור וכול השאר"
"אוקי נישמתי ביי"
"ביי יפה שלי"
ניתקנו,
הלכתי לישון קצת,
וב-19:00 בדיוק קמתי
*************************************************************
תגיבו...
אוףףף אפשר המשך בבקשה?😢😢😢
וואיייי איזה מדהיםםםםםםםםם
כמה פרקים קראתייייייי
זה פשוט סיפור נדירררררר
אוהבת אותך פולללל
בתאלושששש
נשמות יפות שלי עוד כמה דקות אני ממשיכה 😉 ,
אני צריכה לעשות משהו רגע במחשב,
וממשיכה 😁 ,
תמשיכו להגיב בנתיים,
אוהבת אותכם מווווווואההההההה
המששששששששששךךךךךךךךךךךךך
המשך...
פתחתי ת'דלת של החדר שלי ופתאום יעל קפצה עלי ונפלתי על הריצפה,
"משוגעת שלי מה עובר עלייך אה?!"
"נו יאללההההה,
מה ישנת לי עכשיו או מה?!"
"כן נימנמתי קצת,
הייתי עייפה"
"אוקי אז יאללה טוסי להתקלח,
את חייבת להיות היום עירנית כמה שיותר,
יש לנו עוד הרבה עבודה"
"הגזמת יפתי,
אני סה"כ הולכת להיפגש עם נדב לבד בטיילת בטבריה"
"כן...
ועם הוא ינסה לעשות משהו את מעיפה לו סטירה,
וגם בשביל זה צריך להיות עירני"
צחקתי,
נתתי ליעל נשיקה בלחי,
הלכתי פתחתי ת'מים הקפואים,
התפשטתי ונעמדתי מתחת למים הקפואים,
עמדתי כך כמה דקות ואז יצאתי,
נעטפתי בחלוק והלכתי לחדר שלי,
יעל כבר הוציאה את כול ערמת הבגדים שלי על המיטה שלי,
כל המיטה הייתה מלאה בבגדים,
"עכשיו את הולכת לדגמן לי"
צחקתי עוד פעם ואז אמרתי ליעל,
"אין עלייך חיים קרועים שלי,
אוהבת אותך"
"ואני אותך מושלמת שכמותך,
אבל אין לנו זמן עכשיו,
תקחי,
אותם את תמדדי עכשיו ואת אלה אחר כך"
היא נתנה לי שמלת סטרפלס ורודה צמודה כזאת מיני,
משהו פצצה,
"זה לא יותר מידי?"
"וואלה כן,
רגע"
היא זרקה ת'שימלה על המיטה והוציאה לי מכנס שחור אלגנט צמוד כזה על הגוף,
הולך פצצה עלי,
כאילו טפרו את זה במיוחד בשבילי,
וחולצת סטרפלס ורודה אשר חושפת קצת ת'בטן,
שילוב מנצח,
לבשתי אותם,
והם נראו משהו בן-זונה עלי,
מאוד אהבתי,
אבל יעל לא אהבה,
"זה נראה מפגר לאלה,
תלבשי משהו אחר,
קחי..."
היא נתנה לי חצאית מיני עם קיפולים בצבעים אדום ושחור,
כמו של תלמידת בית-ספר,
וחולצת בטן שחורה אשר חושפת קצת ת'חזה שלי והכתפיים,
"עם זה את בטוח תוציאי לו ת'עיניים מהמקום,
וגם עם הוא לא היה מאוהב בך עד עכשיו,
הוא יתאהב בך על המקום"
הורדתי ת'מכנס אלגנט ות'סטרפלס שהיו עלי,
ולבשתי ת'חצאית מיני והחולצת בטן,
גם אני אהבתי ת'שילוב וגם יעל,
"כוסיתתתתתתת"
יעל צעקה לי,
חייכתי עלייה,
ובאתי לצאת מהחדר,
"לאן זה?!"
"לאכול אני רעבה יפתי"
"אוכל אחר כך,
חזירה שלי,
בואי"
היא טפסה אותי ביד,
סידרנו את כול הבגדים,
הסתרקתי,
ואז עברנו לאיפור,
שמתי שחור בעיניים,
ליפסטיק אדום כזה יפה עם נצנצים,
קצת סומק,
והייתי מוכנה,
באתי לקום ויעל עוד פעם דחפה אותי,
"לאן זה?!,
חסר מסקרה"
היא שמה לי מסקרה ואז שאלתי אותה,
"זהו המפקדת?!"
"כן חיילת דוגמנית שלי,
תזיזי ת'ישבן תנעני ת'תחת,
תלבשי ת'מגפיים השחורות שלך על העקבים השפיציים ותבדקי מה השעה..."
חייכתי עלייה וכמו ילדה טובה ירושלים עשיתי מה שהיא אמרה לי,
השעה הייתה 19:45,
נלחצתי כהוגן ורצתי ליעל,
"מה קרה נשמה שלי?!"
"עוד 15 דקותתתתתתתתת"
"מאיפה הוא בא לאסוף אותך?!"
"מהבית-ספר"
"יאללה שימי בושם ואני אלווה אותך,
שלא יגנבו לי אותך בדרך"
שמתי בושם ויצאנו מהבית,
היא ליוותה אותי עד הבית-ספר והלכה,
אחריי 5 דקות בדיוק ב-20:00 נדב הגיע עם המכונית הכסופה שלו,
הוא יצא מהמכונית חתיך כמו תמיד,
עם חולצה שחורה קצרה מכופתרת,
מכנס ג'ינס משופשף זרוק כזה,
ונעליי אדידס עם 3 קווים בצבע כחול בכול צד,
נו מה אתם רוצים?!,
הייתי חייבת לבחון ת'נסיך שלי לא?!,
הוא שרק לי "כוסיתתתתתתת"
חייכתי עליו ואמרתי לו בנימוס "ת',
גם לך לא חסר,
חתיךךךךךך"
"ת' ת',
אמא שלי הכריחה אותי,
זה בסדר"
צחקתי והוא חייך,
פתח ת'דלת שמקדימה לייד הנהג,
חיכה עד שאני אכנס,
סגר ת'דלת,
ונכנס בצד השני של הנהג,
התיישב ואמר לי,
"נו כוסית שכמותך,
מוכנה לצאת לדרך?!"
חייכתי עליו ואמרתי לו שכן...
******************************************************************
תגיבו...
אולי עוד היום אני אמשיך לכם,
עם יהיו תגובות...
מ=ה=מ=םםםםםםםםם
שימי המשך נשמתי
מוואה ענקיתתת
סורי שלא הגבתי...אחי תפס לי ת'מחשב..
הסיפור מהמם!!!! ושלא תיתן למעפן הזה לרמות אותה!!
ה-מ-ש-ך דחוווווווף!
😊
מיטל...
סורי שלא הגבתי לא הייתי על המחשב מלאאא זמןן
איזה סיפוורררר מ=ד=ה=י=ם=!
אלללההההה המשךךךך
אחחח איזה כישרון!!
איזה מושלמותת
בתאלושש