QUOTE (hannush @ 03/03/2005) המשששששך מהררררר
😨
איזה בן זונה!!! 😠 מה זה להתערב עליה?!?!?
איכס יש בנים שהם פשוט זבלים!!!!
המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך
מיטל.....
ת' מתוקות שלי,
חולה עלייכן מווווואהההההההה,
מקווה שתמשיכו להגיב עד סוף הסיפור 😉
המשך...
"כן נראה לך זה בגלל זה?!"
"חכי שניה,
מה בדיוק אמרת לו?!"
"כל מה שהייתי צריכה להגיד לו!!!!"
"ומה הוא אמר לך?!"
"שהוא מצטער על מה שהוא עשה לי,
והוא נעצר בזה שאני אפסיק לעלות לו על העצבים ולרדוף אחריו עם אני לא רוצה שהוא...,
בזה הוא נעצר"
"עם את לא רוצה שהוא יתערב עלייך!!!!!!"
"אבל למה?!,
על מה?!,
איך אתה יודע על זה?!"
"הלאו אני מכיר אותו עוד מהגן!!!!,
והוא תמיד מערב אותי בכול מה שהוא רוצה לעשות ומבקש ממני עזרה ועצות"
"אז תענה לי!!!!,
על מה הוא התערב?!,
ולמה לעזאזל אתה מספר לי את זה?!"
"הוא התערב עלייך שהוא יגרום לך לבטוח בו,
ואז הוא יגרום לך להשתכר,
ירדים אותך ויצלם את שתייכם בערום,
ויתלה ת'תמונה הזאת בכניסה לבית-ספר!!!!!!,
שכולם יחשבו שאת זונה,
שנותנת לכל אחד"
"הוא לא יצליח!!!!,
אני לא אתן לזה לקרות!!!!!,
אבל תן לי להבין עוד משהו,
למה הוא עושה את זה?!,
למה הוא התערב דווקא עלי?!,
ולמה אתה מספר לי על ההתערבות הזאת?!"
"אני מספר לך על ההתערבות הזאת כי אני לא מצדיק אותו,
ורוצה לעצור את כול זה לפניי שיהיה מאוחר מידי...
תמדי עמדתי לצידו בכול מה שהוא עשה,
אבל הפעם הוא הגזים!!!,
והוא התערב עלייך כי עלית לו על העצבים עם הרדיפות שלך,
והוא רוצה לגרום לך להפסיק עם זה,
וכיוון שהוא לא ידע איך...
אז הוא נעלץ להתערב עלייך,
כיוון שהוא יודע שאת מאוהבת בו,
אז הוא רוצה לשבור אותך ולהרוס אותך כליל"
התחלתי לבכות,
לא הצלחתי להרגע,
"אל תדאגי,
אני בטוח שאת תדעי איך לפעול מעכשיו...
אבל תזהרי...
הוא יכול לגרום לך להאמין לו על אמת...
כי הוא שחקן מצוין,
וטוב בדברים האלה...
וזאת לא פעם ראשונה שהוא עושה זאת למישהי..."
אמרתי לו בקול חריש,
"ת',
אל תדאג...
הוא לא ישיג את זה,
אחריי מה שאמרת לי עכשיו אני בחיים יותר לא אבטח,
לא בו ולא באף אחד/ת אחר"
"ביי"
שחר הסתובב ונכנס לבית-ספר,
ויעל חיבקה אותי בכול הכוח,
"את תעברי את זה חיים שלי,
בשביל זה אני פה איתך,
בשביל לעזור לך,
הוא לא יצליח להשיג את מה שהוא רוצה..."
"ראית מזה?!,
אנשים שמנסים לעזור לאחרים ולדאוג לאחרים בסוף נדפקים!!!!!"
"לא תמיד,
הוא זבל ולא שווה ת'דמעות שלך,
בואי נישמתי שלא נאחר עוד פעם"
הלכנו לכיוון הכיתה שלנו,
ופתאום שמעתי קול קורא לי מאחור,
זה היה נדב,
זיהיתי אותו לפי הקול,
יעל משכה אותי ביד כי אני קפאתי על המקום ולא יכולתי לזוז,
"חכי רגעעעע"
נדב רץ עלי וטפס אותי ביד,
הסתכלתי לו בעיניים ולא יכולתי להבין,
איך בנאדם יכול להיות כזה מגעיל,
איך?!,
מה אין לו לב?!,
לא מספיק סבלתי בגללו?!,
עד לאן?!,
כמה עוד?!,
"אני לא יכולה"
עניתי בקול חריש,
השתחררתי מהאחיזה שלו ונכנסתי עם יעל לכיתה שלנו,
לפני שפתחנו ת'דלת יעל אמרה לי,
"טוב עשית"
ניסיתי לחייך עלייה,
אבל אז הבנתי שהחיוך הזה,
שבא מתוך הלב לא יעלה לי עוד על השפתיים,
הוא הצליח,
הצליח להשיג את מה שהוא רצה,
הוא הרס אותי,
שבר לי ת'לב לחתיכות קטנות,
לרסיסים...
********************************************************************
תנו תגובות...
יאאא...עצוב.... 😢
סיפור מושלםםם..!!!
המשך דחוף מאמייי!!
אוהבת המונים שליי!
שלי ת' בובה שלי
ואמממ...
עוד תגובות? 😢
המשך...
נכנסנו לכיתה,
ולהפתעתנו המורה לא הייתה עדיין בכיתה,
התיישבנו במקומות שלנו,
הסתכלתי על יעל במבט כזה מתחנן,
ואמרתי לה,
"תעזרי לי ב'?..."
"במה יפתי?"
היא הייתה עסוקה בלהכניס ת'פ"ל שלה לתיק,
"איך אני אמורה להפטר ממנו?"
"מנדב?"
"אז ממי עוד?"
"מצטערת חיים שלי,
אל תדאגי זה יעבור לו"
"מתיי?"
מסכנה יעל כל השיעור שגעתי לה ת'שכל,
בסוף השיעור יצאנו להפסקה היא נכנסה לקפטרייה לקנות לי ולה שתיי פחיות קולה,
ואני העדפתי לחכות לה בחוץ,
למקרה שנדב יהיה בקפטרייה,
אבל לצערי הרב נדב אבר דווקא בחוץ,
איפה שאני הייתי,
"שובל?"
הסתכלתי אליו,
"מה?!"
"אני צריך לדבר איתך..."
"דבר"
לא היה לי כוח עליו,
רציתי לירוק לו בפרצוף,
אבל לא יכולתי...
"אנחנו יכולים לדבר במקום אחר?"
"לא כי אני מחכה לחברה שלי...
היא עכשיו בקפטרייה"
"אוקי,
רוצה לצאת איתי היום?"
"לא יכולה"
"למה?,
מה את עושה?"
"יוצאת עם מישהו אחר..."
"אני מכיר אותו?"
"לא נראה לי.."
"איך קוראים לו?"
חשבתי מה להמציא לו וזרקתי לו שם באוויר,
"נתי"
"וואלה?"
"כן"
"מה שם המשפחה של הנתי הזה?"
חשבתי לעצמי,
'מה אכפת לו?!,
מזה החקירות האלו?!'
"הרטמן"
"אוקי"
"ביי"
הפנתי לו ת'גב והתרחקתי ממנו,
נכנסתי לקפטרייה וראיתי את יעל משלמת על הפחיות,
"יעל!!!"
היא הסתובבה עלי,
"מה קרה יפתי?"
"נחשי עם מי דיברתי עכשיו בחוץ?!,
עם איזה טמבל?!"
"נדב?..."
"כן"
"מה הוא אמר לך?!"
"רצה להציע לי לצאת איתו היום בערב,
והמצאתי לו שאני יוצאת עם מישהו אחר היום...
אז הוא שאל אותי עם מי...
זרקתי לו סתם שם...
נתי,
והוא שאל אותי מה שם המשפחה של הנתי הזה,
אז עניתי לו הרטמן"
"ו...?"
"זהו,
הוא אמר לי אוקי,
אמרתי לו ביי...
הפנתי עליו ת'גב ונכנסתי לקפטרייה בשביל לספר לך את זה"
"סבבה,
קחי ת'פחית שלך ונלך לכיתה"
לקחתי ת'פחית שלי והלכנו בייחד לכיתה...
----------------------------------------------------------------------------------------
"שחר אחי"
"כן אחי?"
"תגיד אמרת משהו לשובל בקשר להתערבות?"
"לא אחי למה?"
"היא מתנהגת מוזר..."
"וואלה?"
"כן"
"אולי כי עשית משהו שלא קשור להתערבות?...
או שהיא גילתה על ההתערבות ממישהו אחר?..."
"וואלה יש מצב,
אבל אין סיכוי שאני מפסיד בהתערבות הזאת"
"אחי בשביל מה אתה צריך את זה?,
עזוב ת'ילדה בשקט...
היא סתם תסבול,
מספיק היא סובלת עד עכשיו בגללך..."
"לא נורא...
היא תלמד ת'לקח שלה ותפסיק לרדוף אחריי,
ואז אני ארד ממנה...
היא לא מעניינת אותי...
או יותר נכון כן..."
"כן?...
יש משהו שאני לא יודע אליו?..."
נדב ישר השתקק וניסה להחליף נושא,
אבל לסיום הוא אמר,
"תגיד היא סיפרה לך משהו בקשר לזה שהיא יוצאת עם איזה אחד בשם נתי הרטמן?"
"וואלה לא אחי,
אני לא מדבר איתה...
כמעת ולא"
"אוקי"
נדב נראה מודאג...
אבל לא אמר יותר כלום...
*******************************************************************
תנו תגובות...
לפחות 3 תגובות ואני אכתוב המשך...
בנייייים 😠 איזה מניאק!!!
המשך!!!!!
מיטל..
ניראה לי הוא אוהב אותההההה........!!!
אבל עדיין מה הוא מתערב עליה?!!?!?!!! 😠
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת
איזה מכוערר נראה לי הוא אומר שהוא אוהב אותה לשחר כדי שיוכל לעשות את ההתערבות שלו בשקטטט!!
המשךךך