פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי סיפור חדש שליייי למעריצות שלי, חלק מהסיפ...

סיפור חדש שליייי למעריצות שלי, חלק מהסיפור אמיתי

✍️ ילדונות_17 📅 26/02/2005 02:36 👁️ 4,025 צפיות 💬 341 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 23
יואווווווו איזה בן בן ז*** !!!!!!!!! גררררררררר איזה מעצבןן הואאאאא 😠
סיפור יפההה מאודדדד

שימי המשך נשמה


מוואה ענקיתתת
איזה באן זונההההההההה
הלוואי שיאכל נייר טוואלט ויחשוב שזה מרשמלו!!!
הלוואי שייתקע בקיר גבס ולא יצליח לצאת!!!!
אימא שלו מלקקת פודינג!!
אחותו מחבקת לגו!!!
סתם מתרומם מניאק!!
המשךךך
ME4ME יא קרועההההה אחתתת הרגת אותייייייי חחחחחחחחחחחחחח


הודיה ממאממוששש הוא סתם בן זונה1!!
אם זה באמת אמיתי...אני באה עד אליך לזיין לו תצורה!!
אוכל בתחת אחד!!
מזדיין!!
מפגר!!
שימותתתת
שיחנקקקקקקק

זיןןן אחדדדד.!!!

אני אפרקס לו תצורה!!
המשך בובה שלייי
יש לך סיפור מושלםםם!!


בתאלוש
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
😁

מיטל...
א. אין לי אחים ואחיות גדולים.
ב. חלק גדול מהסיפור בדוי.
ג. ת' על התגובות מתוקות שלי שרופה עלייכן מווווואההההה
ד. אני לא לומדת ב-י"ב 9 אלה י"ב 1 😊
ה. אני מקובלת.
הנה כבר הראתי לכם פחות או יותר מה היה בדוי בסיפור...
אבל בהמשך יהיו עוד דברים...
חלק אמיתיים וחלק בדויים...
תהנו ותמשיכו להגיב 😁


המשך...
"חכי רגע"
יעל צרחה לי,
ואני לא הקשבתי לה,
"תזהרייייי"
המשכתי לא להקשיב לה,
פתאום נתקלתי במישהו ושתיינו נפלנו על הריצפה,
הרמתי ת'עיניים שלי בשביל לראות במי נתקלתי,
וראיתי אותו...
כזה חתיךךךך,
איך לא ראיתי אותו אף פעם?!,
הייתי עסוקה בלאהוב ת'אידיוט הזה!!!!!!,
פתאום הוא שאל אותי ואני עדיין הייתי בעננים,
"את בסדר?"
הסתכלתי לו בעיניים המהפנטות שלי וחייכתי עליו,
"כן ת'"
הוא חייך עלי בחזרה ונתן לי ת'יד שלו בשביל לעזור לי לקום,
קמתי וראיתי את יעל מסתכלת על שתיינו ומחייכת,
חייכתי עלייה בחזרה והוא שאל אותי למה רצתי כך,
"מה לא ראית?"
"מה"
"איך כולם תוקעים בי מבטים,
וצוחקים עלי"
"אל תתייחסי עלייהם,
הם לא שווים את זה,
ואת יודעת אסור לרוץ כך...
את יכולה להיפצע,
תשמרי על עצמך"
"ת'"
עוד פעם חייכתי עליו,
והוא הלך,
אני ויעל הלכנו יותר לאט לכיתה שלנו,
והחלטתי לקחת רציני את מה שהוא הציע לי,
אבל לנדב אני בחיים לא אסלח!!!!,
כך חשבתי...
היום אבר די מהר,
הגעתי הבייתה טרקתי ת'דלת,
נתתי לאמא ואבא שלי נשיקה בלחי ועליתי לחדר שלי,
נשכבתי על המיטה וחשבתי על זה שנתקלתי בו בבית-ספר,
הוא פשוט מושלם,
אחריי כמה שניות נרדמתי,
קמתי בבוקר עם הצעקות של אמא שלי,
"לקוםםםםםםםםם"
"קמתי,
קמתי"
ועוד פעם נרדמתי,
אחרי כמה שניות שמעתי עוד פעם את אמא שלי צועקת לי,
"את תאחרי לבית-ספרררררר תקומיייייייייי"
סיננתי לעצמי,
'מה אכפת לי,
מצדי אני לא אלך יותר בחיים לבית-ספר!!!!'

**************************************************

תנו תגובות...
זהההה סיפוררר ממששש יפה אבל תוסיפי ותר תוכן בכל פרקקק
QUOTE זהההה סיפוררר ממששש יפה אבל תוסיפי ותר תוכן בכל פרקקק

נכון תעשי את הפרקים קצת יותר ארוכים....... 😢
שימי המשך נשמה


מוואה ענקיתתת
אוקי ההמשך הבא יהיה יותר ארוך
ת' מתוקות שלי

המשך...
קמתי מהמיטה והלכתי לאמא שלי,
"הנה קמתי אל תשגעי אותי יותר"
אמא שלי חייכה עלי נישקה אותי בלחי ואמרה לי,
"התקשרו עלייך,
ובוקר טוב מושלמת שלי"
"מי?,
ת' אמא בוקר טוב גם לך,
לאב יו"
"לאב יו 2 יפתי,
וזה היה קול של בן,
הוא לא אמר לי איך קוראים לו...
ברגע ששאלתי אותו הוא ניתק"
"וואלה,
מוזר"
נישקתי את אמא שלי עוד פעם בלחי והלכתי להתארגן,
שטפתי ת'פנים וצחצחתי ת'שיניים,
נכנסתי להתקלח,
אחריי 10 דקות יצאתי,
והסתרקתי,
מזל שהשיער שלי הוא חלק טבעי ואף פעם לא עושה לי בעיות,
אספתי ת'שיער,
והלכתי להתלבש,
פתחתי ת'ארון וכול הבגדים שלי נפלו עלי,
לקחתי חולצת תלבושת אחידה בצבע אדום,
ומכנס קצר אדום,
ארגנתי ת'דברים של הבית-ספר בתיק של הבית-ספר שלי,
לבשתי קפקפים שחורים על עקב שפיץ גבווה,
משהו פצצה,
שמתי שחור בעיניים וקצת ליפסטיק,
פיזרתי ת'שיער וזהו,
הייתי מוכנה,
שתיתי ת'קפה הנמס שחיכה לי כבר על השולחן,
נישקתי את אמא שלי עוד פעם בלחי ורצתי מהבית...
לפניי שהיא תראה ת'בלאגן שיש לי בחדר,
בדרך כמו תמיד נתקלתי ביעל,
הלכנו בייחד לבית-ספר,
הפעם היינו די שקטות,
"קרה משהו?"
שאלתי את יעל,
והיא ניסתה לחייך עלי אבל לא הצליחה...
"כן"
היא ענתה לי,
"מה קרה?"
"רבתי עם אחי הטמבל על הבוקר!!!!,
הוא בסה"כ בשנה יותר גדול ממני וחושב ת'צמו יותר מידי!!!,
הוא עולה לי על העצבים!!!!!"
"יהיה בסדר נישמתי,
אל תדאגי,
הוא בטח כמו תמיד יבקש ממך אחר כך סליחה על זה"
"אוקי"
היא חייכה עלי וחיבקה אותי,
ואני אותה,
הגענו לבית-ספר ועדיין ראיתי איך כולם תוקעים בי מבטים,
אבל לא התייחסתי עלייהם,
המשכתי ללכת לכיתה,
ויעל איתי,
הגענו לכיתה והמורה כבר הייתה בכיתה,
שאלתי את יעל,
"מה כבר היה צלצול?"
"נראה לי..."
"אבל.."
המורה ראתה אותנו נכנסות לכיתה וישר צרחה עליינו,
יותר נכון נבחה,
"ראיתן מה השעה עכשיו?!"
"מצטערות"
ענינו בו זמנית,
"ובמה זה עוזר לי?!,
תשארו בחוץ!!!"
אני ויעל יצאנו מהכיתה,
נכנסו לכיתה ריקה שהייתה מול הכיתה שלנו,
יעל סגרה ת'דלת,
והתיישבנו על שולחן...
"יש לי משהו לספר לך...
משהו שלא הצלחתי לספר לך עד עכשיו..."
הייתי המומה הסתכלתי על יעל ושאלתי אותה,
"מה?,
את תמיד מספרת לי הכול ואני לך...
מה כבר הסתרת ממני?,
משהו טוב או רע?!"
"רע..."

*********************************************************

תנו תגובות...
אתם יודעים אתם יכולים להגיב...
אין צורך לבקש את רשותי...
למרות שאני מרשה 😉
חחחחח איזה חמודה ותודה שאתתת מרשההה
ויואוו מה יעללל אמרה לההההההה??
ת' נישמתי 😉 ,
עם תיהיה לפחות עוד תגובה 1,
אני אמשיך 😁 ,
תראי בהמשך...,
אין בעד מה בובה שלי
המששששששךךךךךךך ד-ח-ו-ף!!!!!!!!!!!!!

😁

מיטל..
המשך...
"שמעתי שנדב אמר לשחר שהוא..."
"שהוא מה?!"
"מצטער.."
"מצטער על מה?!"
"על מה שהוא עשה לך!!!!"
"מה את עושה צחוק או מה?!,
עם כן אז מה רע בזה?!,
מצדי הוא יכול למות!!!!!!,
אני בחיים לא אסלח לו על זה!!!!!!"
יעל הסתכלה לי בעיניים,
ושאלה אותי,
"את בטוחה שאת רוצה שהוא ימות?"
הפנתי ת'ראש הצידה ועניתי לה בשקט,
"כן"
"את אוהבת אותו לא?!"
"כן,
אבל הוא שונא אותי"
דמעה התחילה לרדת מתוך עייני,
הסתכלתי על הריצפה,
קמתי מהשולחן ואמרתי ליעל,
"יודעת מה?!,
במקום להתבכיין על הטמבל הזה,
בואי לקפטרייה,
אני מתה מרעב"
"יא חזירה"
"אני?!,
שתיתי היום רק קפה נמס בבוקר,
כמו תמיד,
ולא אכלתי כלום...
גם כמו תמיד,
אבל לא יודעת למה...
עכשיו פתאום נהייתי רעבה"
"את מנסה להתחמק!!!,
תודי באמת!!!"
"אני לא,
בואי כבר"
התעצבנתי טפסתי אותה ביד ומשכתי אותה לדלת,
עם התיקים על הכתפיים יצאנו מהכיתה שבה ישבנו וירדנו לקפטרייה,
הזמנתי לי טוסט עם גבינה ופחית קולה,
וגם היא הזמינה לעצמה טוסט עם גבינה ופחית קולה,
שילמנו,
לקחנו ת'טוסטים והפחיות וטפסנו לעצמיינו שולחן בצד,
התיישבנו והתחלנו לאכול ולשתות,
פתאום ראיתי את נדב נכנס לקפטרייה,
הוא אפילו לא הסתכל עלי!!!!,
הוא קנה לעצמו פחית קולה לקח ת'פחית ויצא,
אחר כך אמרתי ליעל,
"כך הוא מצטער?!,
הוא אפילו לא מסתכל עלי!!!!!!!"
"את יודעת שהוא דואג לאגו שלו..."
"אבל אין פה אף אחד/ת חוץ ממני וממך,
וגם לפני כמה דקות חוץ ממנו"
"כן...
אבל הוא מפחד"
"קיצר יעל די לזבל לי בשכל,
הוא לא מצטער ולא כלום,
ועם את עושה את זה ואומרת בשביל לעלות לי ת'מצב רוח,
אני מתה עלייך אחותי אבל זה אבוד"
"זה לא,
יש לי הרגשה שאני צודקת,
וייצא בינכם משהו"
"הלוואי נשמה שלי הלוואי,
אבל אין מצב"
"חכי ותראי,
אני תמיד צודקת"
"אוקי"
הסתכלתי על הפחית הריקה,
והעיניים שלי כבר היו מלאות בדמעות,
כל כך רציתי לבכות,
אבל התאפקתי...

***************************************************************

תנו תגובות...
אללהההההה המשךךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך