|
|
|
אולה ת' יפתי
תנו עוד תגובות...
איזה יפההה....
מאמי המשך דחוף!!
אוהבת המונים שלי!
שלי ת' נישמתי
המשך...
הגענו לכיתה של נדב ושחר ומשום מה הכיתה הייתה ריקה,
לקחתי נשימה עמוקה וחייכתי לעצמי,
'היום המזל משחק לטובתי...',
"יעל רואה?!,
הכיתה שלהם רייקה,
בואי נלך...
בטח יש להם שיעור בכיתה אחרת..."
"עכשיו הפסקה!!!,
ואנחנו נשארים פה עד שיהיה צלצול לשיעור,
בטח כול הכיתה בהפסקה"
'מה לעזאזל אני עושה עכשיו?!'
פתאום התקפלתי והתחלתי לצרוח,
"איי זה כואב"
"מה קרה?!"
"הבטן"
ניסיתי לבכות בכוח ו...וואלה הצלחתי,
הריי אני בכיינית למה שאני לא אצליח לבכות סתם כך...
החזקתי ת'בטן והתיישבתי מקופלת על הריצפה,
"יעל ב' ממך אני לא רוצה שנדב יראה אותי כך,
בואי לאחות,
שתביא לי משהו נגד כאביי בטן"
"לא!!!"
"אבל?"
"בסדר יודעת מה בואי"
היא עזרה לי לקום,
וכול הדרך הלכתי מקופלת לאחות,
הגענו לחדר של האחות וביקשתי מיעל שתחכה לי בחוץ,
"לא,
אני רוצה לכנס איתך פנימה!!!"
"יודעת מה בואי!!"
נכנסנו והאחות נתנה לי תרופה נגד כאביי בטן,
אחריי כמה דקות שיחקתי אותה כאילו כאביי הבטן עוברים לי לאט לאט,
מזל שאכלתי לפני זה
*********************************************************
תנו תגובות...
חחחח שחקנית טובה אה!?
סיפור מהממםם..!!
המשך דחווףףף מאמי..
אוהבת המונים שלי!!
חחחח מצוינת,
ת' בובה שלי,
המשך יהיה עם יהיו עוד 2 תגובות לפחות או אפילו עוד 1 😉
סיפור יפה אהבתי המשךךךךךךךךךךךךךךך
אני התגובה השלישיתתת אז את צריכה לשים לנו המשך..... 🙄
סיפור יפהה ברמותתת 😁
מוואה ענקיתתת
איזה מתוקות אתן חבל"ז,
מתה עלייכן יפות שלי,
ת' על התגובות 😉
המשך...
"זהו עכשיו לא כואבת לך הבטן יותר,
זזים לכיתה של נדב ושל שחר"
"לא!!!!"
"כן!!!!"
אני ויעל בלי הפסקה רבנו בדרך לשיכבה שלנו,
איך שהגענו לשיכבה שלנו רצתי בטיל לכיתה שלנו,
איזה מזל שאני יותר מהירה ממנה,
סגרתי ת'דלת אחרי,
אחריי כמה דקות היא פתחה ת'דלת ונכנסה לכיתה כולה מתנשפת,
"מה את נורמלית?!,
מזאת הריצה הזאת?!,
בואי!!!"
"לא!!"
התעקשתי ולא זזתי מהמקום שלי,
פתאום נדב נכנס לכיתה שלנו ושאל את יעל,
"נו מה רצית?!"
"יש פה מישהי שצריכה לדבר איתך"
"מי?"
"היא"
יעל הכלבה הזאת סימנה עלי,
רציתי שהאדמה תפער את פייה ותבלע אותי,
אבל לפניי זה רציתי להרוג את יעל!!!!!!,
למה היא קראה לו!!!!!!!,
ומתיי בכלל הספיקה?!,
מה קורה פה?!,
"אין לי הרבה זמן אז דברי כמה שיותר מהר"
איזה מניאקקקקקק סנוב מגעיל!!!!,
למה התאהבתי דווקא בו?!,
למה ה'?!,
מה אין עוד בנים בעולם הזה שיכולת לתת לי להתאהב בהם?!,
למה דווקא בוווווווו,
לא ידעתי מה לעשות,
"נו מהר,
אני ממהר"
פתאום עניתי בקול קלוש שבקושי אני שמעתי ת'צמי,
מזל שיש לו שמיעה מצוינת והוא שמע,
"כלום"
"מה אתן עושות צחוק או מה?!?!,
מה הולך פה?!,
תשמעי כשתרצי לדבר איתי ולא לצחוק עלי אז תבואי לכיתה שלי,
למזלי הרע את יודעת איפה לחפש אותי,
אדיוס בנות"
יצא וטרק אחריו ת'דלת,
אחר כך שמעתי אותו מדבר עם מישהי בחוץ...
"הילדה הזאת בחיים לא תעזוב אותי...
אני חייב לעשות משהו בשביל ללמד אותה לקח..."
ופתאום שמעתי ת'קול של זאת שהוא דיבר איתה,
מתחנפת עליו,
כמו כול הבנות בבית-ספר שלנו,
"מה?..."
"בואי בואי נתרחק מהכיתה הזאת ואחר כך אני אספר לך..."
ואז לא שמעתי יותר כלום,
הסתכלתי על יעל בעיניים עצבניות ואמרתי לה,
"ראית מה עשית?!,
אני בחיים יותר לא אדבר איתך!!!!!!"
************************************************************
תנו תגובות...
מה?? בעעעעעעעע עליווו איזה מגעילל הואאאאאאא 😠
ומסכנה יעלו'שש היא רק ניסתה לעזור להה 😢
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת
איזה סיפור יפהההההה =]]]
שימי המשךךךך!!!!
בוביתת שליייייייי מהממםםםםםםםם
סיפור שולטטטטטטטטטטטטטטטטטט
הנדב הזה מעצב אותי!! שאני לא אתן לו סטירההההה
בן זוננננננננננננננננננננננננננננננננננההההההה
בתאלושששש
ווואייי בובה איזה סיפור מהמםםםםםםם
בעעע על הנדב הזההה
יאלה שימי השמך...
אוהבת*-*אולוש*-*
ת' מתוקות שלי,
שרופה עלייכן מווווואההההההה
המשך...
קמתי לקחתי ת'תיק שלי,
הלכתי לשירותים,
נכנסתי לאחד התאים,
התיישבתי על הריצפה והתחלתי לבכות,
לא יודעת כמה זמן ישבתי שם אבל פתאום שמעתי ת'קול של יעל,
"שובל?!,
את פה?!,
אני מחפשת אותך ודואגת לך,
עם את פה ב' ממך תעני לי"
לא יכולתי לענות לה כי עדיין הייתי עצבנית עלייה,
למה היא עשתה לי את זה?!,
היא הייתה חייבת להתערב?!,
אני לא יודעת מה הוא מתכנן עכשיו!!!!!,
אין לו לב לבנאדם הזה,
הוא יכול לעשות הכול!!!!!,
בלי להתחשב באף אחד/ת,
מה אני אעשה?!,
בא לי למות!!!!,
התחלתי עוד פעם לבכות,
ופתאום יעל פתחה ת'תא שישבתי בו,
לעזאזל שחכתי לנעול ת'תא מבפנים!!!!!,
היא רצתה לעזור לי לקום,
אבל לא נתתי לה,
המשכתי לשבת שם על הריצפה ושאלתי אותה,
"כן גברתי מה אני אעשה עכשיו?!,
מאיפה לי מה הוא הולך לתכנן עכשיו?!,
בטח הוא שונא אותי!!!!"
והדמעות המשיכו לרדת,
היא משכה אותי ביד,
וכיוון שלא רציתי לבלות שם את כול היום,
קמתי על הרגליים והלכנו בייחד לשטוף לי ת'פנים,
שלא יראו שבכיתי,
העיניים שלי היו אדומות ונפוחות,
אני ויעל יצאנו בייחד מהשירותים אחרי שניגבתי ת'פנים,
ופתאום הרגשתי כאילו כולם מסתכלים עלי,
ובין לבין שמעתי ציחקוקים,
ודיבורים,
וישר הבנתי שנדב מעורב בזה,
"הנה זאת שרודפת אחרי נדב"
אחד אמר,
ועוד אחת צעקה לי,
"אולי תפסיקי כבר?!,
את לא קולטת שהוא לא מעוניין בך?!"
באותו רגע רציתי למות,
לא יכולתי יותר,
רצתי לכיתה ויעל אחריי
****************************************************************
תנו תגובות...
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|