|
|
|
המשך בבקשה בבקשה בבקשההההה
😢
ת' על התגובות,
מתה עלייכן מווווואהההההההההההה
המשך...
הוא החזיר לי חיוך,
התניע ת'מכונית וזזנו,
אחרי חצי שעה בערך היינו בטבריה בטיילת,
אחרי שהוא חנה תמ'כונית,
יצאנו והלכנו לכיוון הטיילת,
"בא לך לכנס לאיזה פאב או משהו?,
סתם לשתות משהו?"
"וואלה לא בא לי לשתות משקעות חריפים היום..."
"לא חייב משקעות חריפים...
אפשר סתם להזמין קולה,
רוצה?"
"כן"
הלכנו,
נכנסנו שם לפאב לייד הטיילת,
הוא הזמין לעצמו בירה ולי פחית קולה,
בזמן שהייתי עסוקה בלסדר ת'שיער,
הוא פתח ת'פחית,
ושפך לשם קצת בירה,
עירבב ונתן לי,
אני לא שמתי לב לזה,
שתיתי בלגימה אחד כמעת את כול הפחית,
והוא חייך לעצמו בהנאה,
'היום זה יקרה,
אני אנצח סופ סוף בהתערבות הזאת'
********************************************************************
תגיבו,
וסורי שההמשך קצר פשוט אני בשיעור עכשיו ולא היה לי זמן לכתוב המשך ארוך...
מה???? 😮 איזה בן בן בן בן בן בן זונההההה !!!!!!!
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת
איזה מניאקקקקקקק דייי! =(
הממשששךךךךךך דחוףףףףף
איזה מניאק!!!! צריך לתלות אותו!!!!!!
😮 זבללללללל
המשך דחוווווווווווווווווווווווף!!!!!!!
מיטל...
חחחחחחחחחררררררראאאאאאאאא
המשךך
שיואווו איזה בן-----זונהההההההה
מזדייןןןן!!!!1
אוכל בתחתתת
מכועעררררררר
זבלל!!
הודיה אם זה אמיתי אני רוצחת אותו!!
בתאלושששששש
הקטע עם הטיילת בטבריה והבירה והקולה,
והעירבוב הכול נכון!!!,
אבל בהמשך תבינו כבר למה המצב הזה הביא אותנו...
ועם זה היה צריך לקרות בשביל שנקלוט את מה שיקרה בהמשך הייתי מוכנה שזה יקרה עוד פעם,
ת' על התגובות יפות שלי,
אין עלייכן,
המשך...
נדב חייך עלי,
ואני החזרתי לו חיוך,
כיוון שאני לא רגילה לשתות משקעות חריפים ומשתכרת מכול דבר,
והוא ידע זאת,
הראש שלי התחיל להסתחרר,
והוא?!,
הוא רגיל לשתות בירות,
וזה לא משפיע אליו אפילו,
הוא רגיל לשתות טקילות,
שזה פי אלף יותר גרוע מבירות...
אז בירה בשבילו זה כמו מים רגילים,
בשלוק הוא שתה הכול,
הוא הסתכל עלי,
ואמרתי לו שאני לא מרגישה טוב,
מסתובב לי הראש,
התחלתי לצחוק בלי הפסקה כמו מטורפת בלי סיבה,
הוא הרים אותי על הידיים והוציא אותי משם,
השיב אותי על ספסל מחוץ לפאב,
נשמתי קצת אוויר צח והוא שאל אותי איך אני מרגישה עכשיו,
וזה עוד יותר היה גרוע כי ישר התעלפתי,
כשפתחתי ת'עיניים מצאתי ת'צמי במכונית שלו במושב האחורי,
והוא?!,
היה כמו משוגע רץ ממקום למקום לא ידע מה לעשות,
איך לגרום לי לפתוח ת'עיניים,
איך שהבנתי הייתי כך מחוסרת הכרה כחצי שעה,
הוא עוד פעם שאל אותי איך אני מרגישה,
אמרתי לו שבא לי להקיע,
היו לי בלי הפסקה בחילות,
הוא עזר לי לקום,
יצאנו מהמכונית,
הוא סגר ת'מכונית והלכנו לכיוון הטיילת,
שם הקעתי,
עד שלא הרגשתי יותר טוב לא הלכנו משם,
"אני מצטער"
רציתי להטיח בפניו שאני יודעת הכול!!!!,
כול מה שהוא רצה לעשות לי,
אבל לא יכולתי,
כאב לי הלב,
כמו מפגרת ריחמתי אליו,
"זה בסדר,
רק תסיע אותי הביתה ב',
מתפוצץ לי הראש,
אני לא יכולה"
"בואי"
הוא הרים אותי עוד פעם על הידיים כי הייתי יותר מידי חלשה ולא יכולתי ללכת לבד,
השיב אותי במכונית בכיסא הקדמי,
שם לי חגורת בטיחות,
סגר ת'דלת שבצד שלי,
והלך לכיוון הצד של הנהג,
פתח ת'דלת התיישב וחגר ת'חגורת בטיחות,
התניע וזזנו לכיוון העיר שלנו,
כשהגענו לעיר שלנו הוא אמר לי שיש לו הפתעה בשבילי,
שחכתי לגמריי שהוא בטח הולך לנסות לנצח בהתערבות שלו,
מרוב כאביי הראש שחכתי הכול,
רק רציתי להגיע כמה שיותר מהר הבייתה אז הסכמתי
תגיבו...
מה???? איזה זבלללל!!!!!
המשך דחוווף 😕
😁
מיטל...
זה אמיתייי?!??.
מה איך יש כל כך אנשים מניאקיםםם
והמשךךךך
למזליינו הרע יש,
חלק מהסיפור אמיתי וחלק בדוי,
ת' על התגובות יפות שלי,
תמשיכו להגיב אנשים מושלמים שלי,
עוד מעת אני אמשיך,
עוד 15 דקות 😉
מושלם מאמי!
המשך דחוף!!
אוהבת המונים שלי!
ת' נישמתי
המשך...
הוא חנה באיזה מקום,
לא הכרתי ת'מקום הזה...
וזה היה לי מוזר,
כי בעיר שלנו הכרתי את כול המקומות בעל פה,
"מזה המקום הזה?!"
"הדירה הפרטית שלי,
יותר נכון בבלוק הזה"
הוא הצביע על בלוק שהיה שם,
"לא בא לי ללכת לשם,
אני רוצה הבייתה,
תסיע אותי ב' הבייתה"
"אל תדאגי אני לא אנס סדרתי וגם לא רוצח סדרתי,
אני לא מתכוון לעשות לך כלום,
רק הפתעה קטנה"
הוא כבר עלה לי על העצבים,
ולא הכרתי ת'מקום הזה אז לא ידעתי איך חוזרים מהמקום הזה לבית שלי,
אז הסכמתי,
עלינו לדירה שלו,
הוא פתח ת'דלת,
הדליק ת'אור וראיתי סלון קטן כזה עם פופים זרוקים בכול מקום,
שולחן קטן באמצע הסלון,
ונוסף לזה היה שם מטבח קטן ושתיי חדרים,
פלוס מכשירים שונים ומשונים,
כמו טלביזיה, וידיאו, סטריאו, מחשב וכו'...
שאנשים בגיל שלנו צריכים...
הוא לקח ת'יד שלי,
סגר ת'דלת על מפתח והוביל אותי לאחד החדרים,
היה בחדר ההוא מיטה גדולה,
התיישבתי על המיטה בשביל לא להתעלף,
הוא התיישב ליידי וחיבק אותי,
זזתי הצידה קצת,
בשביל שהוא לא יגע בי,
"מה קרה לך?!,
את מפחדת ממני או מה?!"
"לא...
פשוט אני לא רוצה שתגע בי,
אתה לא נראה הכי שפוי כרגע"
"אני שפוי לחלוטין,
אל תדאגי לא יקרה לך כלום"
"אני לא יכולה לסמוך אליך"
"מצטער להודיע לך,
אבל כרגע אין לך ברירה,
כי המפתחות של הדלת יציאה אצלי"
"איפה?!"
"את באמת רוצה לדעת?!"
נגעלתי רק מלחשוב איפה הם יכולים להיות אז שתקתי,
"יופי,
עכשיו תשבי פה בשקט אני אלך להביא לנו קצת שתייה,
לך מים רגילים ולי איזה מיץ או משהו...
לא משקעות חריפים בשביל שלא תפחדי שיהיה פה איזה אונס או רוצח"
הוא ציחקק ויצא מהחדר,
הסתכלתי אליו איך שהוא יוצא מהחדר וחשבתי לעצמי איך יכולתי להתאהב במטורף הזה,
הוא חולה נפש!!!!,
ולמה הסכמתי בכלל לצאת איתו,
נראה לי אני בעצמי מטורפת,
הכנסתי ת'צמי לזה אז עכשיו אני צריכה למצוא פיתרון,
איך לעזאזל אני יוצאת מהמקום הזה,
הסתכלתי על כול החדר,
ולא מצאתי שום דבר שיכול לעזור לי,
חיכיתי לו,
הוא בא עם שתי כוסות מים רגילים,
כך זה נראה...
אמרתי לו שאני לא צמאה אז הוא שם ת'כוס שלי בצד,
חייך עלי ובא להשכיב אותי על המיטה,
ניסיתי לדחוף אותו ולא יכולתי,
הוא יותר מידי חזק,
אין לי כוח,
ונוסף למה שהיה מקודם אני עוד יותר חלשה,
התחלתי לבכות,
בכיינית אני,
כול הזמן בוכה,
כמו שכבר אמרתי בהתחלה...
"אל תבכי,
אני לא הולך לעשות לך כלום"
אמרתי לו בשקט,
"אז בשביל מה אתה מנסה להשכיב אותי?!,
למה הבאת אותי לדירה שלך?!,
אולי תרגע?!,
תיהיה טיפה שפוי ותבין שאתה הולך לגרום לעצמך נזק...
עם יקרה לי משהו אתה תשלם על זה...
דיי ב' ממך תרגע"
הוא הסתכל לי עמוק בעיניים,
ואני לו,
הוא ניגב לי ת'דמעות והתרומם ממני,
פתח ת'דלת,
לקח אותי בכוח והוריד אותי החוצה,
סגר ת'דלת של הדירה שלו,
פתח ת'מכונית,
הושיב אותי במכונית,
סגר ת'דלת ובעצמו התיישב,
התניע ת'מכונית ואחריי שהסברתי לו איך מגיעים לבית שלי הוא הקפיץ אותי לבית שלי ואמר לי,
"אני מצטער,
כשראיתי אותך שם,
עם עיניים מלאות בדמעות,
בידיים שלי,
לא יכולתי לעשות לך כלום...
אני מצטער הייתי לא שפוי,
לא יכולתי להבין מה לעזאזל אני עושה...
אל תדאגי,
אותי את לא תראי יותר,
מצטער עוד פעם,
מקווה שתסלחי לי מתישהו"
הסתכלתי אליו המומה,
לא קלטתי מה קורה,
הוא נסע,
ואני נשארתי לעמוד שם עם פה פעור וכאב ראש רציני ביותר,
לא מבינה מה היה פה...
לא יכולתי לזוז,
כאילו קפאו לי הרגליים
****************************************************************
תגיבו...
כול מה שהיה בהמשך הזה אמיתי!!!
מאמי את כותבת מהמם..!!
תמשיכי פלייזז
אוהבת המונים שלי!
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|