דניאלוש תמישכי דחוףףףףףףף
יאללה דניאלוש חיכיתי מספיק זמן תמשיכי!!! 😁
דניאלושש המשששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששך
[B]אוקיי לכל הקוראות הנה ההמשך,
סליחה שלקח זמן פשוט יש לי חיים חוץ מהמחשב תאמינו או לא...!!!
מיקה יא נאג'סית בגללך אני יצטרך עכשיו כל הלילה להיות במחשב ולהגיב!!
פרק 16:
כולם ייצאו לגינה, לגינה מפוארת מוכנה לריקודים, וכלללל השאר!!
מתחילים בטראנסים של הקדוש ברוך הוא....כולם רוקדים ומשתגעים, ולאט לאט לאט לאט מתחיל להיות יותר
ויותר רגוע, ואז מגיע הסלואו, כל אחד תפס בן זוג...והתחלנו לרקוד סבא טוביה, כל רגע החלפנו זוגות,
גיא (דוק' חרמנוביץ') אחרי שעה וחצי של ריקודים טס למעלה לתפוס ת'מיטה הכי הכי, רק שהפעם עלה עם מיקה ולא עם הכלבה!!
שגיא היה צריך ללכת, אבל אחרי חצי שעה חזר עם זר בלונים ענקי בצורת השם ליטל.....משהו באןןן
זונההההה, בחיים לא ראיתי משהו כזה יפה, הם יצאו לטיות "מתחת לכוכבים"-הוא הכין לו ולליטל פיקניק
מתחת לשמיים הכי יפים בעולם, השמיים של גדרה בלילה מלא אהבה ותשוקה.
אדם ושלי, הייתה להם מיטה זוגית לבנה, מלאה ורדים ושוקולדים, רק חבל שלקחתי את כל השוקולדים לפני ששלי ראתה בכל...חחחח
מכל השוקולדים הכנתי קוקטייל שוקולד עם וודקה טקילה וכל טובי הטעם...אממממ
ואני ודביר חגגנו לנו במרפסת, מתחת לשמיים, עם קוקטלים, וארוחה מדהימה של ספרגטי
בולונז, וסלטים!!!
בסוף הלילה שכולם נרדמו, הוא הביא לי שרשת שרשום עליה דניאל ובשבילו אחת שרשום דביר,
וכשמחברים בניהם מאחורה רשום אין אהבה גדולה יותר!!
הלילה נמשך ככה עד ש...
ווואייייייי דניאל סיפור יפה מושלם פצצה סוףףףףףףף
תמשיכי פליז פליז פליז פליז פליז בישבילי...............
אוהבת אותך המוניםםם
חחחחח משוגעת שלי..סיפור מדהייםם..!!
ושמחר יהיה המשךךךך
אוהבת אותךךךךך שלי!
חחחחחחחח איזה יפהההה
יאלה היום את כובתבת עוד המשךךךך
לוב יו סווו מאץ... טיטופית....
גם אני,גם אני אוהבת אתכן,
אני עפה לאכול ובאה עם המשך!!
הנה ההמשך, מרוצות?!?!?!
טוב הקיצר קבלו...
פרק 17:
הלילה המשיך ככה עד שהיה טלפון....רינג רינג רינג רינג...."מיזה בשעה כזאתי?!"שאלתי את עצמי..
קמתי מהר ונכנסתי בשקט בשקט לחדר של ליטל ושגיא כדי לענות משמה...הם כאלו חמודים ביחד, מחובקים
מנושקים, אפלה ופלא...שגיא בלי חולצה, וליטל....ליטל עם חזיה...אוווווי!!!
מסמיקה אני לעצמי מרוב אהבה בחדר ועונה...:"הלו"
"היי מאמי זאת אימא"
"היי אימא, מה קרה?! לממה קרה משהו?!..." (ממה סבתא רבה שלי שבבית חולים הם נסעו לבקר אותה..)
"לא, מה פתאום, רצינו להודיע לך שמצבה טוב ונחזור מחר בבוקר ולא בערב..."
"מההההההההההה?!"
"דניאל את בסדר?!"
"כן אימא טוב בה ביי מואה", ניתקתי מהר...שמתי ת'שרשרת נכנסתי לכל החדרים והערתי את כולם...
אני היחידה שלא התחרמנתי, פשש אני הקדושה היחידה בבית הזה!!!
כולם יצאו עם תחתונים וחזיות, מזה שלא פחות מזה, חוץ מגיא שתקע ת'ציפית של הכרית שלי על התחת...
לא יודעת מה מנסה להסתיר הדקט' חרמנוביץ' הזה....
כולם התלבשו התארגנו ונפרדתי מכולם...
מי שגר בבני עייש הלך הביתה עם החמולה ברגל, ואלו של גדרה נשארו ועזרו לי לנקות....
כולם עזבו ונשארתי עם הידיד הכי טוב שילי...גיא...רק חבל שהשתנה ככה והפך לחרמן,
כנראה התחת של מיקה הדליק לו איזה פיוז לא מוכר!!!
הוא רצה לספר לי מה היה, אבל ביקשתי שיחסוך פרטים, הוא שאל מה קרה ביני לבין דביר, ואמרתי לו
שכלום, ואז הוא קלט ת'שרשרת ואמר שסופסוף היה לדביר ת'אומץ לדבר איתי...
לא הבנתי מה זה אומר עד ליום ראשון בלימודים...
אוהבת את כולן...מואהההה
חחחחח כפרה עליך איך את חושבת על כל זה?!
סרוטה שלי.. חחחח אבל סיפור פצצה...
יאאלה אני במתחחח כתבי המשךךךך
לוב יווווו
לכל הבנות היפות שלי שקוראות פה, וגם לשאר הנשמות שלא קוראות אישית...
משעמם ליייייייייייייייייי ואני שונאת את חניטהההההההההההההההההה==>
איזה ילה בלי קשר אני...חחח
חחחח..דניאללוששש סיפור מושלםםם!! כמה שהוא מצחיקקק..!!
ובאמת איך את חושבת על כל זה!?? חח..
כתבי המשךךך דחוף!!!
אוהבת המונים שלי!!
[B]שלי....ברור שאני חושבת על זה, למי עוד יש מוח שמתקרב לשלי?!
נ.ב:
עוד 5 דקות המשךךך[B]
חחחחחחחחחחחחחח את קורעת אותי אתתתת
המשךךךךךךךךךך