דניאללללל יא רעה.... ככה את כותבת עליי?! וואי מחר את מתה...חחחח
ויאלה כתבי המשךךך אני במתחחחח
אוייייי המששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אוהבבבבבבבת חני
😊
חחחחחחחחחחחחח סיפור מצחיק ברמותתת 😂
המשךךךךך
מוואה ענקיתת
חחח חני בטח את חושבת איזה סתומה אני...ומאיפה אני מפליצה את כל זה...
אז רק שתדעי שזה בערך מבחינת פיגור מה שקורה אצלנו בבצפר!!!
למשל...גיא החרמן...
מיקה הסתומה...
שלי ואדם יעשו הכל אחד בשביל השני...
שגיא תמיד לוקח את ליטל, נדחף אליה...
דביר השתיין
ואני החמודה!!
חחח
דניאללללל איזה מגעילהההה...מזה השיניים האלה???...גגררר
מה את עושה אותי נכה?? חחחח
תשני מיד ת'דבר הזה...תחזרי בך..חחחחחח
עשי המשך דחוף בהול!! מידדדד!!!
אוהבת אותךךךךךך אז כדאי לך שתאהבי אותי...אם לא..חבל עלייך! חח סתם
ביושש מאמיי..ואל תשכחי מה שאמרתי לך!
חחחח דניאלושש
את ממש לא נשמעת לי סתומה מאמי
אתת דווקא מזכירה לי אותי
עם היציאות המפגרות האלה שאף אחד לא מביןן חח
אבל זה הכי מצחיקקק אני אוהבת את הסיפור שלך 😉
אני בטוחה שאת תמיד מצחיקה את כולם
וכולם אוהבים להיות בחברתך
עכשיווו תשימי המשך ומידדדדדדד
אוהבת הרבההההההה
חני 😊
וואי דיי אני מסמיקה...
טוב אני רוצה להמשיך אבל מיקה לא מחוברת ואין איך להגיד לה שתיכנס תראה ת'המשך
למה היא חיכתה!!!
חחח כן...את בערך צודקת חני..
היא הילדה שמצחיקה את כולנו..חחח עם היציאות וכל זה.חח
חחחח באמת הסיפור קצת מציאותי וגם קצת מוגזם...
יאלה דניאל עוד המשךךךך
אני ממש שמחה על כל התגובות ובגלל זה עכשיו אני מתחילה לרשום לכם עוד פרק!!!
5 דקות חכו לי
פרק 14:
הוא קם ו....זאת הייתה הנשיקה הכי טעימה שקיבלתי מבחיים,
היה לה טעם של אקמולי...טוב ברור הוא לפני שניה שתה אקמולי...
נשיקה של איזה 10 דקותתת ואז דחפתי אותו לסלון, חשבתי שאני חולמת.....
הייתי בשוקקקק!!!!
ואז הוא תקע גרפאס!!!, כזה גרפאס בחיים לא שמעתי, גראפס של תמנים שאכלו סחוג!!
והמשיך לנשק אותי...ליטל ושגיא ירדו לאכול אז הפסקנו, הם לא קלטו אותינו אבל היה לי ולו ניצוץ
בעיניים שהסגיר הכלללללללללללללללללללללללללללל, ישבנו שלושתינו לאכול
ואני בישלתי לכולם שקשוקה, באתי לשים ת'עגבניות ואז מישהו הפיל לי אחת, זה היה דביר...
הוא הרים והציע שיעזור לי לבשל בתור פיצוי....שגיא וליטל באו ועזו לבשל, למה
כשדביר במטבח זה ממש ממש ממש ממששששש מסוכן, ליטל הנשמה הזאתי בישלה הכל,
בדיוק היה מוכן כששלי ואדם חזרו מהרופא ולשניהם הכל חדש...(שיניים ובולבול)!!
קראנו למיקה לאכול והיה הייתה מוכנה לצאת רק בתנאי שלא תשב ליד גיא, הסכמנו...
שניהם ירדו לאכול ואז גיא לקח את ליטל ושניהם שרו ת'שיר הכי יפה בעולם למיקה, כדי שייסלח לה,
הוא יירד על הברכיים ו....
חחחחחחחחח מותק ניראה לי אני ישיר למיקה?! ועוד עם גיא?!
חחחח איזה הגזמות... יפה יפה....חיחי
סתם נשמה פשוט פצצה... תכתבי המשךךך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יווווווווווווו את לא בסדר ילדה!!!!
את בטוחה שאין עלייך איזשהי השפעה של כדורים או משהו כזה..?? חחחח
מאיפה את מביאה ת'דברים האלה חחחח...קרועהה..
שימי המשך דחוףףףףףףףף..!!!!!!
אוהבת אותךךךךךךך שלי!1!