דניאל בזכותי יש לך 4 דפים..כפיים בבקשה..😊 חיחי
ליטל מה שנכון נכון!!!!!! 😊
דניאל תמשיכי!!!!!!!!!!!!! דחוףףףףף
פרק 10: וכנראה אחרון להיום, למה אני לא יכולה לצחוק יותר!!!
דניאל קם והקיא את כל מה שהיה לו על מיקהההההההה!!!
מיקה בשיא הלחץ נתנה בעיטה בקיר..
"מיקה מה קרה?!"
"נרדמה לי הרגל...מרוד גועל!!"
"עם הריח הזה נראה לי כבר נרקבה יא פלצנית!!"
"אופס, עשיתי פוקי!!"
ליטל קמה מהר, הדבר היחיד שניצל מההרס של דביר באותו ערב...
היא לקחה את דביר לחדר של ההורים שלי, וניקתה לו את כל הקיא, אחרי שניקתה לו
ת'קיא, הוא נישק אותה בצורה הכי חמה ו"טעימה" שיכולה להיות!! פשוט בלע אותה!!!
הם המשיכו והמשיכו והמשיכו....עד שהוא הוריד לה ת'מכנסיים ובסוף, נרדם עליהם!!!
גם היא נרדמה...
מיקה התקלחה והלכה לישון עם גיא, ודאגה להוציא את בוטן...
אני שמתי שירים מרגיעים, ושלי ואדם רקדו סלואו ואז בוטן דפקה ריצה
ובוםםם נשכה ת'בולבול של אדם....אפלה ופלא...לאדם לא כאב..
שלי הוסיבה אותו והביאה קרח, ואז....כל הסיליקון נזלללללל, ונשפךךךך
ורק כיפה קטנה ולבנבנה נשארה!!!
היא הלכה לישון, וגם אדם, שבכה כל הלילה...ואמר:"בוטן יא כלבהההה עכשיו איך אני יעשה עוד אחד?!
זה היה במבצע, עכשיו זה יעלה לי הרבה כסףףףףףףף!!!"
כולם הלכו לישון....עם חיוך חוץ מאדם, שלי והחרא!!!
ואז בבוקר....
חחחחח קרועות שלי... אתן בטח מושפעות מהסיפור...
חחחח וואי ועוד מחר יש מיבחן... ה' ישמור ו.... שלי תמשיכי...חיחי
לוב יווו
חחחחחחח דניאל!!!!
מה עשית?! אנחנו אחים... אסור לנו... חחחחחח
יאאלה כתבי עוד המשךךךך
פלייייז
לוב יווווו
חחחחחחח דניאל יקרועה אחת...
חחחחחחחחחחחחחחחח דניאלללל..!!!!!!!!
לאדם שלי אין שום סיליקון וגם לא בצחוק!!! חחחחחחח
מסכנון שלי...חיחי...
חח אני לא מפסיקה לצחוקקקקק
המשך דחוףף!1!
אוהבת אותךךךךך שלי
אופססס המילה הראשונה היא דביר ולא דניאל!!!
יאאא עד שתסיימי לכתוב עוד המשך....
ליטל-טיטןף ומיקה -הצורחת..חח..
ספרו לנו משהו מעניין.....
משעמם לי...גרררר
אמממ שלולי מאמי אין לי מה לספר...
לא עשיתי משו מיוחד היום...
תשלטו בעצמכן, אתן מציפות אותי באיסיי ובמסן להמשך, אני צריכה קצת זמן לחשוב!!
פרק 11:
בבוקר שגיא נכנס דרך החלון, עלה לקומה השלישית והרים את ליטל...כמה שהצליח, לחדר הפנוי
ושמה הם התמסרו אחד לשני, עם כל האהבה שהייתה בניהם!!!
בין דביר לליטל לא היה כלום בסוף, שניהם היו שיכורים!! הם בכלל אחים!!!
אדם, שם עיתונים על הבולבול כי אמרו לו כשקוראים זה מנפח אבל שלי הורידה לו את העיתונים וקיבלה אותו כמו שהוא, רקדן בלט דו-מיני!!!
מיקה וגיא היו בשלהם, אף אחד לא יידע מה באמת קרה שמה, ואני....אני הערתי את דביר ואכלנו ג'חנון!!
אבל ככה רק יום שישי נגמר!!
יום שבת היה סוער, היה לי עדיין בית ריק עד יום ראשון בערב, אבל זה כבר לפרק הבא!!