שליייייי אני לא צורחת 😢
ואין לי כול כך מה לספר מחר מיבחן בעעעע
מצאת תדף קשר?חי
חחחחחחח הגזמת איתי ועם שגיא..
טבו ניראה לי הלכתי לישון אז ביייייייי לילה טוב מואהההההההההה
חחח אהבתי...(: יש עד יום ראשוןןן..
הולך להיות קורעעע...חחח אני מעכשיו מתכוננת לצחוק!!
חיחי...
סיפור מצחיק ברמותת...
אוהבת אותךךךךךך שלוליי..!!
חח מצטערת מיקושש...אבל לא מצאתי..חח
כן גם אני עפתי לישון, מחר יש מבחן...אופי..😢 יאללה נראה אתכם מחר בלימודים, ודרך
אגב, אדם היום נרשם לחוג ריקוד שלי מחר, ליטל תסביר לך מה עשיתי היום!!
לילה טוב לכולן מואהההההההה
חחחח דניאל סיפור סוףף..
אוהבת אותך המונים.....
טיטוף, לילו וסטיצ'י האוכלת חרא...חחח
וכל מי שעוקב אחרי הסיפור, תתכוננו לפרק הבא!!!
למה הוא שווה את זה...
יאייי מגניבבב....!!
יאללה שימי אותו כבר!!
אז ככה...פרק 12 יהיה קצרצר, למה אני צריכה ללכת ואז כשאני יחזור
אני יעריך אותה בפרק 13....
סוו....פרק 12"
לקראת אחד בצהריים כולם יצאו מהחדרים, וכולנו ראינו טלוויזיה,
ראינו את כל הפרקים החדשים של רובי...ונישנשנו חצי מהבית,כולנו בכינו כשראינו
מה הקטור עושה לרובי אבל המשכנו לראות...כולם חוץ מגיא ומיקה שלא התאפקו ועלו מיד לחדר
שלי, בחזרה!!!!!!!!!!!!
שגיא וליטל שלא הפסיקו להפציץ את החדר באהבה, "שכרו חדר" ועלו להמשיך את מה שהתחיל אתמול בלילה!!!!
אדם נכנס לדיכאון קשה, נכנס לחדר, לא אכל ולא הפסיק לבכות!!!--> שלי שניסית ולא הצליחה להרגיע אותו, התייאשה ונרדמה על הידית.
אני המשכתי לראות רובי, ודביר המשיך להקיא ולהוציא את כל הוודקה...חחחח
לפתע נשמעה צעקהההההההההההההההההה
מיקה יצאה מהחדר בבכי....וצעקה לעברו של גיא....:"אני נראית לך כמו בובה?!
גם לי יש רגשות!!!"
"אני לא ניסיתי לפגוע בך.."
"אבל פגעת!!!! ואני לא ייסלח לך לעולם....אני לא ייסלח לך על זה ש...."
חחחחחחחחחחחח...
דניאלוששש את קורעת אותי כל פעם מחדששש..!!
טוב שלא תקעת אותי רדומה על ידית..חחחח זה לא נוחח!!!
סיפור מהמםם..
כתבי לנו המשך בהקדם האפשרי!!
אוהבת אותך המוניםםםםםם שלייי!!😊
חחחח שלולה שלי, אני ייתן לך המשך ארוךךךך
בפעם הבאה!!
אבל הסיפור הזה לא כיף שהוא ארוך ככה צוחקים בהמשכים!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
על מה אני לא יסלח?????
דניאלוש סיפור מצחיק ברמות!!!
תמשיכי דחוףףףף
חחחח ליטל רואה שלא רק אני אוכלת חרא 😊
שלולה מיסכנה נירדמת על ידית חח!!!
חחחחח דניאלוש את כזאת מצחיקה....
תכתבי המשךךךךךךךך
אוקיי הנה הפרק ה13...
איך שהזמן עובר מהרררררררר
פרק 13:
"אתה באמת חושב שבוטן יותר טובה ממני?" צעקה מיקה לגיא...
"אמממ נראה לי, היא נתנה לי הרגשה מדהימה.."
"יו אני לא מאמינה עלייך גיא, אתה ממש מגעיל אותי..."רצה לשירותים ובכתה שמה!!
"אני מוכן לנסות שלישיה" צעק גיא אבל ללא טעם, מיקה כבר הייתה נעולה!!
כולם שמעו את הרעש....ושלי מיד התעוררה וקמה מן הידית, אך למרבה הצער, שברה את שיניה..
והתברר כבר שאלו שיניים תותבות....אדם והיא התחבקו וקיבלו אחד ת'שני גם
עם כל החסרונות....
שגיא וליטל, בכלל לא משעו את כל הרעש...כנראה ליטל עשתה הרבה רעש...חחחח
ולי בנתיים, נגמר רובי, דביר סיים להקיא, ושמתי אותו על הספא, מנסה לגרום לו להרגיש
יותר טוב, נתנתי לו כדור נגד כאבי ראש,מים והוא נרדם, כזה חמוד שהוא ישן, אבל רקקקקקק
כשהוא ישן....לפתע הוא קם ו....