-חחחחחחחחח וואי אני אומרת לכם,
הסיפור דיי מזכיר כל אחד את עצמו..!!!
-טיטוף...גיא משלם לך כדי שתשירי אל תדאגי!!!
-איכסה איזה דוחה דביר...חחחחחחחח
אההה אם הוא משלם אז סבבה..
את יודעת שאני לא שרה בחינם!!!
טוב אז יאלה כתבי כבר המשךךך
אני במתחחחח
מעניין אם אני יזייף...חחחח
אוקי, נצטרך קצת רקע לסיפור, לקוראים שאינם מכירים אותינו...
מיקה אוהבתתתתתת לאכול!! בעיקר במבה!!!
ליטל היא ילדה עם קול מלאך...
שלי ואדם...גיא ומיקה...הם הזוגות האמיתיים היחדים בסיפור!!
ולפרק....
פרק 15:
"את רוצה.....במבה?!?!"
"כהההההה תודה מאמי אני אוהבת אותך", וכולם התרגשו וכל הזוגות מסביב
לשולחן התנשקו, והכנו ת'מסיבה של השנה ללילה, ולאיזה לילה,
כולם התכוננו לכבוד הערב...הבנות בחדר אחד והבנים בחדר אחד...
הבנות כל כך התרגשו לא הפסיקו להיות מול המראה, ואז פתאום...
"אופס, פוקי..." מיקה תקעה נוד, וכולם עפו לשירותים!!!
אחרי זה חזרנו, אחרי חצי שעה שכבר עבר הריח!!
כולן הסתדרו והכל היה מצויין...
לבנתיים בחדר של הבנים, מתכננים משחקים חמים, שמים פוללל בושם וג'ל...וזהו!!
שלי:"אני מתרגשת לכבוד הערב הזה, פעם ראשונה שלכולם זוגות"
אני:"וואי איזה התרגשות, יש לי כבר צמרמורת!!"
ליטל:"מה קרה דניאל את לא מתרגשת?! אפילו אני מתרגשת, ומיקה אפילו תקעה נוד של התרגשות!!"
אני:"מיקה תמיד תוקעת נודים!!"
מיקה:"אהההה"
ממשיכים להתארגן והכל כיפי וזה....
ואז מגיע הלילה....
סיפור יפההההה ומצחיק ברמות חחחח
שימי המשך נשמה..
מוואה ענקיתת
חחחחח קרעת אותי...
יאלה כתבי מה יהיה במסיבה אני במתחחחח
לכל הקוראות המושלמות שלי...לקראת פרק 17-19
הסיפור יתחיל יותר על רקע אישי ומה שקורה לנו באמתתתתתתתתת
בשיכבה רק עם קצת פרי דמיוני וקצת צחוקים...
מקווה שאתן נהנות!!!
אוהבת המוןןן דניאל!!
דניאלללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל
אני הורגת אותך מזההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא אוכלת הרבה ואני לא תוקעת נודים והכלב שלך לא יותר טוב מימני😢
אני רוצה היתנצלות!!!!! 😊
חחח סתם חולה עליך!!!! תמשיכי פליזז בישבילי...
אני מתה כבר לדעת מה יקרה במסיבה!!!!!!!!
נ.ב. אנה קראה את הסיפור והיא אמרה שזה חבל על הזמן מצחיק בטירוף!!!!!!!!
חולות עלייך יאללה תמשיכי........ 😍
חחחח דניאלוששש אמא מתוקה ומצחיקולית שלי!! 😛
סיפור מהמם ומצחיק בטרוףףףף..!!!...מלכה שלייי 😊
אויייש איזה התרגשותת... 😁 חחח
שימי המשך דחוףףףףף
אוהבת אותךךךךךךךך המוניםםםם שלי!! 😁
יאאאאאאאאאאאא
מיקה אני הורגת אותך, מה אנה קראה?!?!
יא פדחנית, זה אמור להיות בנינו!!!
שלי ומיקה גמני חולה עלייכן, ותודה ענקיתתתתתת לכל שאר המגיבות,מתה עלייכן
באהבה רבה דניאל!!
סורי 😢 לא ידעתי............
אבל בקטנה היא לא הבינה כלום חח