חחחחחחחחחחח איזה קרועה קראתי עכשיו הכל... את מצחיקה רצחחחח.. חחחח
וגם כותבת יפההה...!! המממממששששךךךך
דניאלו'שששש למה אין המשך?? 😢
שימי המשך בובה
מוואה ענקיתתת
נכון דניאלוש... למה אין המשךךךך?
את כל יום באתר... אז אל תהיי עצלנית... לא מתאים לך...חיחי
הנה ההמשך שלכן, סליחה שלא כתבתי, פשוט אין מצב רוח לזה יותר,
בקושי לאתר יש מצב רוח....אז לשבת ולכתוב..?! פפפפפ
כבלו את פרק 24: או 23:
כולם חשבו שזאת מן מתיחה בלי טעם, וממש לא מצחיקה וחזרו לבית של ליטל בשביל הריקודים, אבל אף אחד לא ידע שזה יהיה כזה מגעיל להיות בפנים...
שגיא, היה על משהו, לא יידע מה רוצים ממנו ורקד עם סשה כל הערב, כולם ידעו שהוא הולך להציע לילטל
כי זה היה מתוכנן על במה מול כולם במן הפתעה שרק ליטל לא ידעה עליה, ליטל לא רצתה לצאתתת
היא ידעה שהוא ממשיך בשלו, ואני ידעתי הכל...אבל איך אני יספר לכולם?!
החלטתי לשים סוף להכל ברגע ששמעתי את מיקה בוכה, ועוד דמעה מליטל לא יכולתי...
רצתי למטה הכי מהר שאני יכולה!!! עליתי במה, ושפכתי טת כל מה שהיה כתוב בפתק..:
"סליחה סליחה ששיקרתי, אבל סשה למה עשית את כל זה?!
למה שמת סוכריה מוזרה בשתיה של שגיא?!
למה בלעת את כל המוח שהיה לאנה, לא שהיה הרבה..(חח סתם)?!
למה שכנעת אותה לעשות את זה?!
לקחתי את המיקרופון, וידעתי שברגע הנכון אני יעשה הכל,
צעקתייייי צרחתייייייייייייי גנחתיייי (חח סתם)
ליטל, זה לא שגיא, זאת סשה, ואת לא צריכה לבכות בכלל התנהגות מגעילה ודוחה של ילדה אחת מסכנה!!
מיקה, תפסיקי לאכול למה גיא לא עשה את זה בכוונה, האמת, לא היה כלום, אלכס שיכנעה את אנושקה
שאם היא תעשה את זה עם גיא אז זה יחבר בניכם יותר ויעזור לכם, אין לי מושג איך היא עשתה את זה
אבל היא ממש סטן בלבוש לבן..!!!
ודביר, דביר, אל תבכה כי.."
כולם שנאו אותי כבר, ולא רצו להקשיב כי אני שיקרתי להם
שיקרתי
שיקרתי
שיקרתי,
אבל אני התנצלתי, רק ליטל נשארה איתי, כי ידעה את האמת....אבל האמת כאבה, והכי כאב שלא הקשיבו...[/FONT]
סשוש סליחה, פשוט לא היו עוד שחקניות, את לא מניאקית, אם את קוראת פה..😊
חחחחחח דני את כותבת מהמם!!!!!!
אוהבת המוניםםםם מיקה......
יאאא איזה יפהההה
דניאלוש מאמי... תכתבי המשךךך והיוםםםם...
ומי אמר שסאשה לא מנייאקית?! חחחחחח
לוב יווווווו מואהההההה!!!!
מה?? אוףף חחחח למה הם כועסים עליה? חחח היא כולה שיקרה חח סתם סתם
דניאלושש מאמי שימי המשךך
מוואה ענקיתתת
יפההה רצחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
המשךךךךךךךךךךךךך
חחח, לא ליטל, היא לא מניאקית...(ששששקט אוליי היא באתר..) חחח סתם!!
י, מתי אתן מוציאות לנו סיפור?
דניאלו'שששש למה אין עדיין המשך??? 😢
שימי המשך נשמה....
מוואה ענקיתתת
יא כמה זמן לא הייתי פה...
אולי אני ימשיך.?
כן כן תמשיכיייי...
מואההה... טיטופית...חיחי